Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль І. Основи підприємницької діяльності

Змістовий модуль 1. Теоретичні основи регулювання підприємництва

 

Тема 1. Основи підприємництва в ринкових умовах

Мета: поглибити, узагальнити знання студентів про:

- значення і розвиток підприємництва в Україні;

- функції та правовий статус підприємця;

- права, обов’язки та відповідальність підприємця;

- обмеження у здійсненні підприємницької діяльності;

- порядок ліцензування;

- ризики підприємницької діяльності.

План вивчення теми

1. Поняття підприємництво та його значення і розвиток економічних шкіл в країнах світу.

2. Суб’єкти підприємницької діяльності. Функції та правовий статус підприємця.

3. Права, обов’язки та відповідальність підприємця.

4. Основні економічні риси малого підприємництва

5. Обмеження у здійсненні підприємницької діяльності (порядок ліцензування), припинення підприємницької діяльності.

6. Основні функції підприємницької діяльності.

7. .Ризик підприємницької діяльності.

Література

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 26


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  5. V міні – модуль
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль II. - Індивідуальне науково-дослідне завдання (ІНДЗ) | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.