Мета даного етапу — розробити або вдосконалити рекламний продукт, який вже є на ринку або тільки виводиться згідно з формальним уявленням.
Розрахунки, виконані на попередньому етапі вручну або за допомогою прикладних програмних засобів обчислювального призначення, можуть стати основою для дипломної роботи студента. Проводиться розрахунок економічного ефекту від вдосконалень.
Опис рекламного продукту, контрольного прикладу і результатів його вдосконалення включається в третій розділ роботи і, якщо потрібно, в додатки.
Етап 7. Підготовка висновків і пропозицій
Висновки і пропозиції формулюються в процесі виконання етапів 3..6. На даному етапі слід перевірити:
- їх взаємну узгодженість;
- відповідність меті і завданням курсової роботи;
- наявність їх переконливих підтверджень в тексті курсової роботи.
Слід виробити максимально коротке і точне формулювання кожного висновку і пропозиції. Висновки, що не знайшли підтвердження в тексті курсової роботи, зокрема з міркувань об'єму необхідного тексту або надмірної трудомісткості їх підтвердження, слід видалити.
Етап 8. Оформлення курсової роботи
Мета етапу полягає у виконанні вимог [1 - 3], в об'ємі, відповідному специфіці курсової роботи і вимогам цих методичних рекомендацій. Результатом є електронний оригінал-макет рукопису, виконаний з дотриманням вимог [1-3].