Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етап 2. Підбір літератури

Можна рекомендувати наступні процедури підбору літератури:

- пошук літератури за бібліографічними списками видань, представленими в бібліографічному списку цих методичних рекомендацій;

- пошук за тематичними запитами з ключовими словами, що відображають зміст вибраної теми або окремі її аспекти;

- пошук літературних джерел, що згадуються на сторінках мережі Internet, що виявляються по тематичним запитам до пошукових систем загального призначення (http://google.ru, http://yandex.ru, http://rambler.ru та ін.) і в тематичних рубрикаторах (http://dmoz.org, http://yahoo.com і ін.), з подальшим зверненням до бібліотечних каталогів;

- перегляд змісту наукових журналів профільної тематики.

Етап 3. Вивчення літератури

Мета етапу — озброїтися знаннями, достатніми для формального опису рекламної системи, досліджуваної відповідно до вибраної теми курсової роботи. Його очікуваними результатами є методика виконання курсової роботи та специфікація досліджуваної системи.

В процесі вивчення і конспектування літературних джерел студент накопичує і структурує текстовий матеріал для першого (у частині методики) і другого (у частині специфікації системи) розділу курсової роботи.

Не забувайте записувати точнібібліографічні описи кожного джерела, що опрацьоване.

Етап 4. Пошук вихідних даних для розробки рекламного продукту

Дані для виконання курсової роботи можна отримати з літературних джерел. Додатки до багатьох дисертацій містять великі масиви даних, які можуть бути використані при виконанні курсових робіт. Джерелами даних можуть також служити монографії, засоби масової інформації, сайти мережі Internet.

Етап 5. Аналіз діяльності підприємства

Мета даного етапу — провести повний аналіздіяльності підприємства, щодо його економічних показників, маркетингових та рекламних.

В процесі виконання даного етапу студент пише текст другого і третього розділів курсової роботи за винятком розділів, що описують вдосконалений рекламний продукт.


Читайте також:

  1. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  2. Аналітичний підбір математичної моделі.
  3. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  4. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  5. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  6. Виникнення куртуазної літератури.
  7. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  8. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  9. Деякі проблеми сучасної української літератури для дітей.
  10. Джерела дитячої літератури.
  11. Жанрово-тематична специфіка літератури латинською мовою




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додатки | Етап 6. Розрахунки та аналіз результатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.