Можна рекомендувати наступні процедури підбору літератури:
- пошук літератури за бібліографічними списками видань, представленими в бібліографічному списку цих методичних рекомендацій;
- пошук за тематичними запитами з ключовими словами, що відображають зміст вибраної теми або окремі її аспекти;
- пошук літературних джерел, що згадуються на сторінках мережі Internet, що виявляються по тематичним запитам до пошукових систем загального призначення (http://google.ru, http://yandex.ru, http://rambler.ru та ін.) і в тематичних рубрикаторах (http://dmoz.org, http://yahoo.com і ін.), з подальшим зверненням до бібліотечних каталогів;
- перегляд змісту наукових журналів профільної тематики.
Етап 3. Вивчення літератури
Мета етапу — озброїтися знаннями, достатніми для формального опису рекламної системи, досліджуваної відповідно до вибраної теми курсової роботи. Його очікуваними результатами є методика виконання курсової роботи та специфікація досліджуваної системи.
В процесі вивчення і конспектування літературних джерел студент накопичує і структурує текстовий матеріал для першого (у частині методики) і другого (у частині специфікації системи) розділу курсової роботи.
Не забувайте записувати точнібібліографічні описи кожного джерела, що опрацьоване.
Етап 4. Пошук вихідних даних для розробки рекламного продукту
Дані для виконання курсової роботи можна отримати з літературних джерел. Додатки до багатьох дисертацій містять великі масиви даних, які можуть бути використані при виконанні курсових робіт. Джерелами даних можуть також служити монографії, засоби масової інформації, сайти мережі Internet.
Етап 5. Аналіз діяльності підприємства
Мета даного етапу — провести повний аналіздіяльності підприємства, щодо його економічних показників, маркетингових та рекламних.
В процесі виконання даного етапу студент пише текст другого і третього розділів курсової роботи за винятком розділів, що описують вдосконалений рекламний продукт.