МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Когнітивна галузьТехнологія постановки цілей Проблема визначення і реалізації мети та оцінки результатів навчально-виховного процесу Основними етапами технологічного підходу до навчання є: 1. постановка цілей та їх максимальне уточнення; 2. чітка орієнтація процесу навчання на навчальні цілі; 3. орієнтація навчальних цілей, а разом з ними і всього процесу навчання на гарантоване досягнення результатів; 4. оцінка поточних результатів, корекція навчання, спрямована на досягнення поставлених цілей; 5. підсумкова оцінка результатів. ПТ пропонує спосіб постановки цілей, який полягає в тому, що цілі навчання формуються через результати навчання, виражені у діях учнів, які учитель може надійно впізнати. Однак у даному випадку існують певні труднощі: яким способом перевести результати навчання на мову дій? Як досягти однозначності цього переведення? Пропонується використовувати такі два способи: 1) побудови чіткої системи цілей, всередині якої виділені їх категорії і послідові рівні – такі системи мають назву «педагогічні таксономії»; 2) створення максимально ясної і конкретної мови для описання цілей навчання, на яку учитель може перевести недостатньо ясні формулювання. 1)Звернемося до інструментальних можливостей, які таксономія дає учителю (таксономія – означає таку класифікацію і систематизацію об’єктів, яка побудована на основі їх природного взаємозв’язку і використовує для опису об’єктів категорії послідовно, в зростаючій складності). Охарактеризуємо когнітивну (пізнавальна) галузь діяльності і відповідно цілі, які вона охоплює. Сюди включені цілі від запам’ятовування і відтворення вивченого матеріалу до рішення проблем, в ході чого необхідно переосмислювати наявні знання., створювати їх нові сполучення з попередньо вивченими ідеями, методами, способами дій, включати створення нового.
Мета в описанні якої закладені повно і надійно її ознаки, називають діагностичною. Однією із складних проблем навчання є технологія досягнення цілей. Послідовна орієнтація на діагностичні цілі визначила своєрідність оцінки в технологічному навчанні. Оскільки ціль описана діагностично, то хід навчання може орієнтуватися на її ознаки як на еталон. Оцінка може бути поточною і підсумковою. В ході навчання поточна оцінка відіграє роль зворотного зв’язку і підлягає саме досягненню мети-еталону. Якщо мета не досягнута, то результати поточного контролю свідчать про необхідність корекції навчального процесу. Підсумкова виражається у балах. 2) Спосіб описання конкретних цілей (створення максимально ясної і конкретної мови для описання цілей навчання, на яку учитель може перевести недостатньо ясні формулювання) Загальний прийом конкретизації цілей – використати в описі дієслова, що вказують на певну дію. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|