МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Галузь використання і конструкція автоцементовозів.Нагнітаючої дії. Призначення та основи конструкції пневмотранспортної установки У нагнітальній установці (рис. 77,б) повітря компресором 1 подається під тиском 0,2-0,6 МПа в повітрозбірник 2 і трубопровід 5, у який з бункера 4 живильник 3 подає матеріал, що захоплюється потім повітрям у віддільник 6 і фільтр 5, після яких чисте повітря викидається в атмосферу. У силоси (ємкості) 7 матеріал випускається через шлюзові затвори. Транспортування може виконуватись з одного місця в інше на відстань до 1500 м. (подача цементу зі складу у видаткові бункери, з автоцементовозів у силоси). Гвинтовий живильник для подачі матеріалу з бункера в транспортний трубопровід з надлишковим тиском має гвинт із поступово зменшуваним кроком, тому матеріал при подачі спресовується, перешкоджаючи проникненню повітря в бункер із трубопроводу; у трубопроводі ж він розпушується потоком повітря і транспортується. Недоліки живильників - великі втрати на тертя, швидкий знос гвинта і корпуса. Камерний живильник, що не має даних недоліків, являє собою конічну камеру з листової сталі, що завантажується матеріалом самопливом з бункера через верхній затвор при атмосферному тиску. Затвор потім закривається і матеріал стисненим повітрям видувається через нижній отвір камери в трубопровід. Для безперервності подачі зазвичай на один трубопровід поперемінно працюють дві камери. Установки змішаного (комбінованого) типу використовуються для забору матеріалу зі складу соплами усмоктувальної установки, перевантаження гвинтовим живильником у нагнітальну установку, що подає матеріал до місця призначення. Продуктивність пневмотранспортної установки доходить до 300 т/г. Автоцементовози (рис. 77,в) використовуються для безтарного перевезення (до 200 км.) цементу, гіпсу, вапна-пушонки зі складів і залізничних станцій. Цистерна 1 завантажується з бункера через люк 2, можливе також самозавантаження за рахунок розрідження, створюваного компресором-вакуум-насосом 3, що приводиться від двигуна автомобіля через коробку відбору потужності. При розвантаженні повітря подається компресором через патрубок 4 під аеролоток 5 з пористою перегородкою; цемент розріджується, у цистерні створюється надлишковий тиск, що полегшує просування цементу через розвантажувальний патрубок і далі по шлангу в прийомну ємність. Дальність подачі по горизонту до 40 м., по вертикалі 20 м.; вантажопідйомність 7, 12, 24 т. Переваги пневматичного транспортування — усуває ручну працю, витрати матеріалу і, отже, забруднення повітря; забезпечує транспортування по будь-якими складними трасами; може цілком автоматизуватися; недоліки — значна витрата енергії (до 3—5 кВт-г/(т-км), через переміщення великої кількості повітря разом з матеріалом і знос деталей гвинтових живильників.
Читайте також:
|
||||||||
|