МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зовнішня оцінка проектуВимоги щодо використання освітньої технології «Метод проектів» у навчальному процесі Вимоги до організації навчання з використанням освітньої технології
Основні вимоги до використання освітньої технології «Метод проектів» · Наявність значущої у дослідницькому, творчому плані проблеми / завдання, що вимагає інтегрованого знання, дослідницького пошуку для її розв’язання виявляти та формулювати проблеми. · Практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів проводити аналіз. · Самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність. · Структурування змістової частини проекту (із зазначенням поетапних результатів). · Використання дослідницьких методів, які передбачають певну послідовність дій: 1. визначення проблеми та завдань дослідження; 2. висунення гіпотез розв’язання проблеми; 3. обговорення методів дослідження (статистичні, експериментальні тощо); 4. обговорення способів оформлення кінцевих результатів; 5. сбір, систематизація та аналіз отриманих даних; 6. підведення підсумків, оформлення та презентація результатів; 7. висновки, висунення нових проблем досліджень.
Зовнішня оцінка проектів допомагає відслідковувати їх ефективність, недоліки, необхідність корекції. Характер такої оцінки великою мірою залежить від типу проекту, його тематики, змісту, умов проведення тощо. Параметри зовнішньої оцінки проекту: · значущість та актуальність висунених проблем, співзвучність щодо тематики, яка вивчається; · коректність методів дослідження та обробки отриманих результатів; · активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей; · колективний характер рішень, що приймаються (при груповому проекті); · характер спілкування та взаємодопомоги, взаємодоповнюваності учасників проекту; · необхідне та достатнє занурення в проблему; · залучення знань з інших галузей; · доказовість прийнятих рішень, вміння аргументувати свої умовиводи, робити висновки; · естетика оформлення результатів проведеного проекту; · вміння відповідати на питання опонентів, лаконічність та аргументованість відповідей кожного члена групи.
Читайте також:
|
||||||||
|