МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЖерносєкІ. Науково-методична роботавідділу освіти. //Ріднашкола, - 1997№7-8. -_с.32-36.публікації по змісту і методиці навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів; * впровадження досягнень етнопедагогіки, психології і окремих методик та передового педагогічного досвіду, особливу увагу звертаючи на впровадження в діяльність педагогічних колективів зразків національної культури і традицій. 2. Форми методичної роботи в школі. Індивідуальна самоосвіта: систематичне вивчення політичної, психолого-педагогічної, наукової літератури, безпосередня участь у роботі шкільних, міжшкільних та районних методичних об'єднань, семінарів, конференцій, педагогічних читань; розробка окремих проблем, пов'язаних з удосконаленням навчально-виховної роботи; проведення експериментальних досліджень; підготовка доповідей, виступів по радіо, телебаченню і т.п., огляд і реферування педагогічних та методичних журналів, збірників та ін. Вимоги до організації самоосвіти педагогів: а) зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога; б) систематичність і послідовність самоосвіти, постійне ускладнення її змісту і форм; в) багатоплановий (комплексний) підхід до організації вивчення обраної теми з самоосвіти; г) індивідуальний характер самоосвіти як найбільш гнучкої форми набуття педагогом знань; д) гласність і наочність результатів самоосвіти в педагогічному колективі, районі; е) створення в школі умов для звертання педагогів до нових досягнень науки і передового педагогічного досвіду; є) завершеність самоосвітньої роботи на кожному її етапі (доповіді, участь у семінарі, підготовка виступу, написання реферату, підготовка доповіді, участь у засіданні педагогічної ради, науково-практичній конференції і т. ін.). Групові та масові форми методичної роботи: відкриті уроки, взаємо-відвідування, предметні комісії та ін. Відкриті уроки. Основна мета відкритих уроків - підвищення майстерності всіх учителів. Основні завдання: втілення в практику всіх учителів передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на вирішення поставлених перед національною школою завдань. Вимоги до аналізу і обговорення відкритих уроків: а) цілеспрямованість обговорення; б) науковість аналізу; в) принциповість, поєднана з доброзичливістю під час висловлення критичних зауважень; г) поєднання аналізу уроку з висновками і практичними рекомендаціями; д) підбиття підсумків відкритого уроку кваліфікованими спеціалістами. Взаємовідвідування. Якщо молодий і недосвідчений вчитель відвідає урок, який проводить старший колега, то він може збагатити свій методичний багаж. Якщо ж досвідчений педагог відвідає урок у менш досвідченого колеги, то зможе порадити йому, яким чином вдосконалити той чи інший момент уроку. Не виключена можливість, що й досвідчений педагог візьме щось корисне для себе у молодшого колеги. Таким чином, Взаємовідвідування завжди приносить користь педагогам. Зміст роботи предметних комісій: заслуховування і обговорення доповідей з найбільш актуальних питань навчання і виховання; огляд новітньої фахової літератури; обговорення книг, статей з журналів і газет на актуальні теми; організація Взаємовідвідування уроків; проведення і обговорення відкритих уроків; виготовлення наочності, застосування технічних засобів навчання; організація консультацій для молодих учителів, заслуховування звітів учителів про виконання індивідуальних планів самоосвіти. Цікавий досвід методичної роботи нагромаджено школами Києво-Святишинського району м.Києва. Серед групових форм методичної роботи застосовуються такі: * метод об'єднання учителів-предметників; * школи молодого керівника, вчителя, вихователя; * семінари-практикуми для досвідчених керівників, вихователів, учителів; * цільові і проблемні семінари; * творчі групи, школи педагогічної майстерності під керівництвом творчих * консультпункти; * опорні школи; * авторські школи; * клуби для працівників дошкільних дитячих закладів. * До масових форм методичної роботи належать: * науково-практичні конференції; * педагогічні читання; * тижні педагогічної майстерності (дні відкритих дверей педагогів-майстрів, * конференції педпрацівників; * методичні місячники, тижні; * Як індивідуальні форми методичної роботи використовуються: * стажування та наставництво; * індивідуальні і групові консультації; * конкурси "Учитель року", "Класний керівник року", "Вихователь року»; * післяатестаційна робота; * докурсова і післякурсова робота з керівниками та вчителями; * робота з творчими учителями; * робота з учителями-заочниками; * творчі звіти вчителів, що атестуються на присвоєння звання тощо.1 Інші форми методичної роботи: виробничі наради, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи передового досвіду, педагогічний кабінет, курси перепідготовки, методологічний семінар. Орієнтовна тематика проблем для розробки школою: 1. Прищеплення учням умінь і навичок самоосвіти і самовиховання. 2. Активізація мислительної діяльності учнів на уроках. 3. Виховання в учнів правової культури. 4. Використання комп'ютера в навчально-виховній роботі школи.
1. З досвіду виховання в учнів загальнолюдських моральних якостей. 2. Методика виховання учнів на національних звичаях, обрядах та традиціях. 3. Вдосконалення лекційно-семінарської форми навчання. 4. Здійснення диференційованого навчання на уроках. 5. Використання основних положень народної педагогіки в навчально- Орієнтовна тематика семінарів-практикумів: Читайте також:
|
||||||||
|