Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ


ТЕМА 1. ПРЕДМЕТІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ТЕМА 2. РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ТЕМАЗ. МЕТА ТА ІДЕАЛ ВИХОВАННЯ

тема 4. загальна характеристика логіки і методів науково-педагогічного ДОСЛІДЖЕННЯ

РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ

ТЕМА 5. СУТЬ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ

ТЕМА б. ОСНОВНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ І ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ

тема 7. характеристика основних напрямів змісту виховання

тема 8. загальні методи виховання

тема 9. організаційні форми виховної роботи

тема 10. вибрані проблеми теорії виховання РОЗДІЛ III. ДИДАКТИКА

тема 11. процес навчання, його структура, методолопя

тема 12. зміст освіти в національній школі

тема 13. закономірності і принципи навчання

тема 14. методи і засоби навчання

тема 15. форми організації навчання

тема 16. контроль і оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів

тема 17. вибрані проблеми дидактики. РОЗДІЛ IV. ШКОЛОЗНАВСТВО

тема 18. наукові основи внутрішкільного управління

тема 19. методична робота в школі

тема 20. вивчення, узагальнення І поширення передового

ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВЩУ. ВТІЛЕННЯ ДОСЯГНЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ В ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ

ЛІТЕРАТУРА


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  4. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  5. А) загальні критерії
  6. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  7. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  8. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  9. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  10. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  11. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  12. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні ідеї педагогів-новаторів. | АНОТАЦІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.