Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Культури і спорту на сучасному етапі

Змаганнях


Після розпаду СРСР на зимових і літніх Олімпійських іграх 1992 р. - в Альбервіллі (Франція) і Барселоні (Іспанія) - виступала об'єднана команда СНД і виступила успішно. В Альбервіллі вона була другою в загальному заліку, а в Барселоні - першої. У 1994 р. переможну естафету підхопили спортсмени Росії. У Ліллехаммері (Норвегія) вони завоювали 11 золотих медалей, більше, ніж інші команди. А лижниця Л. Єгорова виграла 3 золоті нагороди. Їй присвоєно звання Героя Росії. У Нагано (Японія) російська команда завоювала 9 золотих, 6 срібних та 3 бронзових медалей. Лижниця Л. Лазутіна виграла 3 золоті медалі. Їй також присвоєно звання Героя Росії.

Ігри XXVI Олімпіади проходили з 19 липня по 4 серпня 1996 р. в американському місті Атланта. Ці ігри ознаменували собою 100 сучасного олімпійського руху. У змаганнях по 26 видів спорту взяли участь 10 305 спортсменів з 197 країн. Незважаючи на те, що Росія вперше виступала самостійною командою, їй вдалося утриматися в трійці лідерів, пропустивши вперед команду США. Було завойовано 26 золотих, 21 срібна і 27 бронзових медалей. У нашій команді олімпійськими чемпіонами став 31 чоловік. Не маючи можливості перерахувати всіх, зупинимося на найбільш титулованих. Борець А. Карелін, фехтувальник С. Поздняков стали чемпіонами Олімпіади в третій раз, фехтувальник Г. Кирієнко, гімнасти А. Воропаєв і С. Харків перемогли вдруге. Але, на жаль, в найпопулярніших ігрових видах спорту нам не вдалося завоювати жодної медалі. Останні XVIII зимові Олімпійські ігри XX сторіччя були проведені з 7 по 22 лютого 1998 р. в місті Нагано (Японія). Команда Росії зайняла третє місце, пропустивши вперед команду Німеччини і Норвегії, і завоювала 9 золотих медалей. Олімпійськими чемпіонами стали лижниці Л. Лазутіна, Ю. Чепалова, фігуристи І. Кулик, О. Казакова та А. Дмитрієв, П. Грищук та Є. Платов, біатлоністка Г. Куклева.

Підводячи підсумок виступам наших спортсменів в Олімпійських іграх, хотілося б нагадати, що найбільшою колекцією в світі олімпійських медалей розпорядженні гімнастка Лариса Латиніна, на трьох Іграх вона завоювала 18 нагород, в тому числі 9 золотих. Гімнасти Борис Шахлін, Микола Андріанов і Віктор Чукарін мають по сім золотих медалей.


^ Законодавча основа розвитку фізичної


У січні 1999 року був прийнятий Федеральний закон "Про фізичну культуру і спорт в Російській Федерації".

Закон складається з 7 розділів і 44 статей.

У першому розділі йдеться про те, що справжній закон створює умови для розвитку масових форм фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, з дітьми дошкільного віку та з учнями в освітніх установах, працівниками організацій, у тому числі працівниками агропромислового комплексу, інвалідами, пенсіонерами та іншими категоріями населення.

Справжній закон розглядає фізичну культуру і спорт як один із засобів профілактики захворювань, зміцнення здоров'я, підтримки високої працездатності людини, виховання патріотизму громадян, підготовки їх до захисту Батьківщини, розвитку і зміцнення дружби між народами і гарантує права громадян на рівний доступ до занять фізичними вправами і спортом.

В окремих статтях цієї глави йдеться про основні поняття, що використовуються в законі, принципи державної політики в галузі фізичної культури і спорту, а також заходи державної підтримки розвитку фізичної культури і спорту.

У другому розділі закону "Про фізичну культуру і спорт в Російській Федерації" розглядається система фізичної культури і спорту в Російській Федерації. Фізкультурний рух в РФ включає в себе: спортивні клуби, колективи фізичної культури, дитячо-юнацькі спортивні школи, дитячо-юнацькі клуби фізичної підготовки, дитячо-юнацькі спортивно-технічні школи, спеціалізовані дитячо-юнацькі школи олімпійського резерву, училища олімпійського резерву, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки, освітні установи та наукові організації в галузі фізичної культури і спорту всіх типів і видів, загальноросійські фізкультурно-спортивні об'єднання, Олімпійський комітет Росії, федеральний орган виконавчої влади в галузі фізичної культури і спорту, органи виконавчої влади суб'єктів Російської Федерації в галузі фізичної культури і спорту, підвідомчі їм організації, муніципальні організації фізичної культури і спорту.

У цій же главі йдеться про діяльність Олімпійського комітету Росії, фізкультурно-спортивних об'єднань і організацій, спортивних шкіл та училищ олімпійського резерву, збірних команд Російської Федерації з різних видів спорту, а також про науково-методичному та технічному забезпеченні розвитку фізичної культури і спорту.

Третя глава закону присвячена фізкультурно-оздоровчої роботи та розвитку спорту вищих досягнень.

У четвертому розділі йдеться про пропаганду фізичної культури і спорту.

П'ята глава - "Права та обов'язки спортсменів, працівників фізкультурно-спортивних організацій, громадських фізкультурних організаторів, їх соціальний захист" - присвячена правам та обов'язкам спортсменів, професійного спорту, соціального захисту спортсменів і працівників фізкультурно-спортивних організацій.

У шостій главі йдеться про ресурсне забезпечення в галузі фізичної культури і спорту: про будівництві та утриманні фізкультурно-оздоровчих, спортивних споруд, спортивної промисловості, оподаткування, ліцензування видів діяльності, права іноземних громадян і осіб без громадянства, які проживають на території Російської Федерації, в галузі фізичної культури і спорту.

У сьомому розділі чотири статті містять прикінцеві положення.

 


Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  3. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  4. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  7. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  8. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  9. Аналіз програм на етапі їх експлуатації
  10. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  11. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  12. Атрибутивні ознаки і властивості культури




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ | Руху Нового часу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.