Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Vocabulary notes

1. haze –імла

2. acidification –ацилювання (підкислення грунту)

3. offender –порушник(тут)

4. treating –обробка

Exercise 17.Pick out from the text and group the terms as follows:

a. raw materials;

b. natural phenomenon;

c. chemicals (gases, liquids, solids);

d. chemical processes;

e. geographical names;

f. weights and measures

Exercise 18.Match the verbs from the text to the nouns:

e.g. wind – blows

rain – (2) …. factory – (2) … acid rain – (3) ….

water – …... oil – …. sulphur – …..

Exercise 19.Translate into English the following sentences using active vocabulary from the text.

1. Щоб довідатись, що таке кислотний дощ, нам слід повернутися назад на чотири десятиліття. 2. Шведські вчені виявили, що кислотність води у озерах західного узбережжя у сотні разів перевищує норму. 3. Причиною окислення озерної води був дощ. 4. Заводські димарі викидають у повітря сотні і тисячі тон двоокису сірки. 5. Чим довше двоокис сірки знаходиться у повітрі, тим більше утворюється сірчаної кислоти, яка випадає з дощем на землю. 6. Країни Європи виділяють у повітря близько 20 млн. т. сірки щорічно. 7. На Швецію щодня падає понад 1 тис. т. сірки з повітря, і більша частина її – з-за кордону. 8. Вчені підрахували, що на 2100 рік у світі випускатиметься у повітря 700 млн. т. сірки на рік. 9. Проблема окислення навколишнього середовища незабаром торкнеться країн Латинської Америки, Південно-Східної Азії та Африки. 10. Дощ-убивця – це кислотний дощ, який спричиняє втрати дерев, урожаю, сільськогосподарської продукції, риби.


Читайте також:

  1. Active Vocabulary
  2. Active Vocabulary
  3. Active Vocabulary
  4. Active Vocabulary
  5. ACTIVE VOCABULARY
  6. Active Vocabulary
  7. Active Vocabulary
  8. ACTIVE VOCABULARY
  9. ACTIVE VOCABULARY
  10. ACTIVE VOCABULARY
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. ACTIVE VOCABULARY




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Key dates in science | VOCABULARY NOTES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.