МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рахункова палата УкраїниЗ набуттям Україною незалежності питання створення державного інституту фінансово-економічного контролю стало одним з першочергових. Ще в 1992 році розпочалася робота над створенням органу державного контролю, який спочатку передбачалося назвати Контрольною палатою. У травні 1996 року Парламент України ухвалив Закон України "Про Контрольну палату Верховної Ради України". Президент України цей Закон не підписав, а повернув на доопрацювання та повторний розгляд. 28 червня 1996 року Верховною Радою України був прийнятий основний Закон нашої держави - Конституція України, яка закріпила конституційний статус органу державного контролю. Відповідно до статті 98 Конституції України: „Контроль за використанням коштів Державного бюджету України від імені Верховної Ради України здійснює Рахункова палата". Постійна Комісія Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності доопрацьована Закон України "Про Контрольну палату Верховної Ради України" з урахуванням змін, встановлених Конституцією України, та зауважень Президента України від 12 червня 1996 року. 11 липня 1996 року Верховна Рада України ухвалила Закон України "Про Рахункову палату Верховної Ради України", який набрав чинності з 22 жовтня 1996 року. 28 грудня 1996 року Президент України звернувся до Конституційного Суду України з конституційним поданням щодо відповідності Конституції України Закону України "Про Рахункову палату Верховної Ради України". Конституційним Судом України було прийнято рішення від 23 грудня 1997 року щодо відповідності Конституції України Закону України "Про Рахункову палату Верховної Ради України". Суд визнав окремі положення цього закону неконституційними, виключивши: - визначення Рахункової палати як органу "вищого держав - повноваження здійснювати "контрольно-ревізійні" види ді оперативний контроль за виконанням Державного бюджету України за звітний період", крім повноважень проводити оперативний контрольза використанням коштів Державного бюджету України Ш звітний період; - повноваження здійснювати контроль за тією сферою фінан- - повноваження щодо організації і здійснення контролю за - повноваження з контролю за "надходженням до Державно Стосовно двох останніх положень Конституційний Суд України залишив повноваження аналізу. Неконституційним також було визнано найменування Рахункової палати як "Рахункова палата Верховної Ради України". Таким чином, статус, функції та повноваження Рахункової палати визначаються Законом України „Про Рахункову палату" № 315/96-ВР від 11 липня 1996 року із змінами, внесеними у зв'язку з прийняттям Конституційним Судом України Рішення від 23 грудня 1997 року № 7-зп. Рахункова палата— державний орган з особливим статусом, який здійснює свою діяльність самостійно, незалежно від будь-яких інших органів держави. Рахункову палату не можна піднести до певної гілки державної влади. Створення спеціального органу, який би стежив за рухом коштів всього державного бюджету, є об'єктивною необхідністю. 1 Іравова природа Рахункової палати визначається функцією парламентського контролю Верховної Ради України. Парламентський контроль є формою контролю народу України на загальнодержавному рівні за діяльністю органів виконавчої влади, органів самоврядування. Сама Верховна Рада не має можливості безпосередньо здійснювати такий контроль, тому саме на Рахункову палату покладені ці функції. Стаття 101 Конституції України „Парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і гро- мадянина здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини". Слід зазначити, що при створенні Рахункової палати, прийнятті Закону враховувався досвід багатьох країн світу в організації органів державного контролю. Наприклад: створення Рахункової палати - у Російській Федерації, Головної контрольної служби - у США, Федеральної Рахункової палати — у Німеччині. У листопаді 1998 року Рахункову палату України прийнято до Міжнародної організації вищих контрольно-фінансових установ (ШТ08АІ), яка об'єднує під егідою ООН рахункові палати та інші вищі органи фінансово-економічного контролю понад 170 країн світу. Міжнародна організація ЖТО8АІ, відповідно до її Статуту, є автономною, незалежною тааполітичною організацію, утвореною на постійних засадах, що має на меті сприяти обміну думками та досвідом між органами контролю у сфері контролю державних фінансів. її штаб-квартира знаходиться у Відні, Австрія. 31 травня 1999 року на IV Конгресі ЕШЮ8АІ (Європейської організації вищих контрольно-фінансових установ), було затверджено рішення XVIII Керуючого Комітету про прийняття Рахункової палати України в члени ЕІЛЮ8АІ. Відповідно до законодавства Рахункова палата України: - це постійно діючий орган контролю, що функціонує в Укра - створена Верховною Радою України і підзвітна їй; - діє самостійно, незалежно від будь-яких інших органів - є юридичною особою, місцезнаходження - Київ; - у своїй діяльності керується Конституцією України, Зако - фінансується безпосередньо з Державного бюджету Украї Завдання Рахункової палати: - організація і здійснення контролю за своєчасним виконан цільовихфондів, за обсягами, структурою та їх цільовим призна- ченням; - здійснення контролю за утворенням і погашенням внутріш - контроль за фінансуванням загальнодержавних програм - контроль за дотриманням законності щодо надання Украї
- контроль за законністю та своєчасністю руху коштів - аналіз встановлених відхилень від показників Державного - регулярне інформування Верховної Ради України, її комі- - виконання інших завдань, передбачених для Рахункової па- Верховна палата здійснює контроль відповідно до наступних Принципів: - законності, плановості, об'єктивності, незалежності та глас- Читайте також:
|
||||||||
|