Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура апарату Головного контрольно-ревізійного управління України

Головне контрольно-ревізійне управління України очолює Голова (начальник) управління - заступник Міністра фінансів України, якого призначає на посаду і звільняє з посади Кабінет Міністрів України за поданням Міністра фінансів України.

Голова Головного контрольно-ревізійного управління України:

- здійснює керівництво, несе персональну відповідальність
перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України за ви­
конання покладених на Головне контрольно-ревізійного управлін­
ня України завдань і здійснення ним своїх повноважень;

- розподіляє обов'язки між заступниками, визначає ступінь їх
відповідальності та керівників структурних підрозділів Головного
управління;

- призначає на посади та звільняє з посад керівників контро­
льно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, облас­
тях, містах Києві та Севастополі, а також керівників контрольно-
ревізійних підрозділів у районах, містах, районах у містах у разі
надання таким підрозділам статусу юридичної особи.

Для погодженого вирішення питань, обговорення найважли­віших напрямів діяльності в Головному контрольно-ревізійному управлінні України утворюється колегія у складі:

- Голови управління (голова колегії);

- заступників Голови за посадою;

інших керівних працівників державної контрольно-ревізійної служби.

Члени колегії затверджуються та звільняються від обов'язків Кабінетом Міністрів України за поданням Голови Головного кон­трольно-ревізійного управління України.

Структура Головного контрольно-ревізійного управління України затверджується Головою управління і має наступні скла­дові (рис. 18):

1. Керівництво:

- Голова ГоловКРУ.


І [ершийзаступник Голови ГоловКРУ. ЗаступникГолови ГоловКРУ.


- Помічник Голови ГоловКРУ.

- Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи та ци-
вільноїоборони.

к'"

М


- Головішйспеціаліст.

- Спеціаліст 1 категорії.

 

3. Управління організаційної роботи.

4. Управління нормативно-методологічного забезпечення та
взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю.

5. Відділ взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків
з громадськістю.

6. Управління контролю у сфері освіти і культури.

7. Управління контролю у сфері соціального захисту насе­
лення.

8. Управління контролю у сфері матеріального виробництва.

9. Управління контролю у сфері послуг.

 

10. Управління контролю агропромисловому комплексі, сфе­
рі використання природних ресурсів та екології.

11. Управління контролю у сфері органів державної виконав­
чої влади і оборони.

12. Управління забезпечення взаємодії з правоохоронними
органами та апеляцій.

13. Управління кадрів.

14. Управління справами.

15. Юридичний відділ.

16. Режимно-секретний відділ.

17. Управління інформаційних технологій.

Структура апарату Головного контрольно-ревізійного управ­ління України достатньо розгалужена. У складі підрозділів апара­ту - Управлінь - знаходяться відділи на чолі з начальниками, кон-тролери-ревізори.

Для прикладу наведемо структуру Управління контролю у сфері освіти ікультури:

- Начальник управління.

- Заступник начальника управління.

- Спеціаліст П категорії.

1. Відділ контролю у сфері освіти:

- Заступник начальника управління - начальник відділу.

- Заступник начальника відділу.

- Головний контролер - ревізор.

- Провідний контролер - ревізор.

- Старший контролер - ревізор.

2. Відділ контролю у сфері науки:

- Начальник відділу.

- Заступник начальника відділу.


 

- Головішй контролер - ревізор.

- Провідний контролер — ревізор.

- Старший контролер - ревізор.

3. Відділ контролю у сфері культури та інформації:

- Начальник відділу.

- Заступник начальника відділу.

- Головний контролер — ревізор.

- Провідний контролер - ревізор.

- Старший контролер - ревізор.

Контрольно-ревізійні управління в Республіці Крим, об­ластях, містах Києві іСевастополі (падалі - Управління):

- є органами виконавчої влади, входять до складу Державної
контрольно-ревізійної служби в Україні і підпорядковуються Го­
ловному контрольно-ревізійному управлінню України;

- є юридичними особами, мають самостійні кошториси, по-
гочніта вкладні (депозитні) рахунки в банках;

- у своїй діяльності керуються Конституцією України та за­
конами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів
України, директивними наказами Міністра фінансів України, Го-

іонКРУ України та Положенням про Контрольно-ревізійні управ­ління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Се­вастополі№ 111 від 09 січня 2001 року, а також іншими нормати-ипо-правовими актами;

- координують свою діяльність з місцевими державними ад­
міністраціями та органами місцевого самоврядування, фінансови­
ми органами, державною податковою службою, іншими контро­
лі.ними органами, органами прокуратури, внутрішніх справ, слу-
кбибезпеки;

- містять в своєму складі контрольно-ревізійні підрозділи
(відділи, групи) в районах, містах і районах у містах.

Управління очолює начальник Управління, який:

призначається начальником Головного контрольно-рсвізійиогоуправління України за погодженням з Радою Міністрів РеспублікиКрим, обласними, Київською та Севастопольською мі-і 1.1.йми державними адміністраціями;

- спрямовує діяльність Управління та несе персональну від-
ІЮВІдальність за виконання покладених на Управління завдань і
. іійсненняним своїх функцій;

- мас заступників (в тому числі першого заступника), яких за
нчі о поданням призначає Голова ГоловКРУ України;

розподіляєобов'язки між своїми заступниками;


- призначає і звільняє керівників контрольно-ревізійних під­
розділів (відділів, груп) в районах, містах і районах у містах;

- встановлює ступінь відповідальності заступників начальни­
ка, керівників підпорядкованих контрольно-ревізійних підрозділів
та працівників Управління;

- затверджує граничну чисельність, штатний розпис та фонд
оплати праці підпорядкованих контрольно-ревізійних під­
розділів Управління;

- затверджує наказами положення про підпорядковані конт­
рольно - ревізійні підрозділи в районах, містах, районах умістах, в
тому числі про міжрайонні контрольно-ревізійні відділи, які не
мають статусу юридичної особи, та про відділи апарату;

- розпоряджається коштами, які направляються на утримання
та забезпечення діяльності Управління;

- представляє інтереси Управління у відносинах з органами
виконавчої влади, в тому числі правоохоронними органами, а та­
кож підприємствами, установами та організаціями всіх форм вла­
сності, у суді та в господарському суді;

- розглядає скарги на дії службових осіб апарату Управління
та підпорядкованих контрольно-ревізійних підрозділів в районах,
містах, районах у містах;

- у разі необхідності направляє відповідним контрольно-
ревізійним управлінням запити на проведення зустрічних переві­
рок в інших регіонах України.

Типова структура контрольно-ревізійного управління в Ав­тономній Республіці Крим, м. Києві, областях наведена на рисун­ку 19.

Для погодженого вирішення питань, що належать до компе­тенції Управління, обговорення найважливіших напрямів його ді­яльності в Управлінні утворюється колегія у складі:

- начальника Управління - голова колегії;

- заступників начальника за посадою;

- інших керівних працівників Управління та підпорядкованих
контрольно-ревізійних підрозділів.


 


Члени колегії затверджуються та звільняються від обов'язків І оловоюГоловКРУ України за поданням начальника Управління. Контрольно-ревізійні управління в Республіці Крим, облас-і ях, містах Києві і Севастополі виконують такі функції:

1) Організовують роботу підпорядкованих контрольно-
ревізійнихвідділів, узагальнюють результати документальних ре-
ВІ іійта перевірок і у випадках, передбачених законодавством, по­
відомляють
про них відповідні органи.

2) Організовують і здійснюють:

- державний фінансовий контроль використання коштів, ма-
і еріальнихцінностей та їх збереження;

- контроль стану і достовірності бухгалтерського обліку та
фінансовоїзвітності;


- аудит використання бюджетних коштів, отриманих на ви­
конання державних програм;

- аудит використання і збереження державного та комуналь­
ного майна, в тому числі майна, переданого в користування.

 

3) Вживають в установленому порядку заходи для усунення
виявлених під час проведення фінансового контролю порушень
законодавства, готують і подають до відповідних органів пропо­
зиції щодо усунення причин.

4) Здійснюють контроль за усуненням недоліків і порушень,
виявлених попередніми ревізіями та перевірками, і в разі потреби
вживають додаткових заходів для їх усунення.

5) У межах, визначених законодавством України, перевіря­
ють і координують роботу контрольно-ревізійних підрозділів мі­
ністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

6) Здійснюють заходи щодо добору, розстановки, виховання,
професійної підготовки і перепідготовки кадрів.

7) Надають організаційно-методичну допомогу контрольно-
ревізійним службам місцевих органів виконавчої влади, органам
місцевого і регіонального самоврядування.

8) Забезпечують ведення та складання звітності про контро­
льно-ревізійну роботу, її достовірність.

9) Розглядають листи, заяви і скарги громадян, підприємств,
установ та організацій про факти порушення законодавства з фі­
нансових питань, вживають згідно із законодавством відповідних
заходів за результатами їх розгляду.

Контрольно-ревізійний підрозділ (відділ, група) в районах, містах і районах у міста:

- не має статусу юридичної особи. Але вокремих випадках
Головне контрольно-ревізійне управління України має право ви­
рішувати питання про надання права юридичної особи окремим
контрольно-ревізійним підрозділам в районах, містах і районах у
містах;

- є структурним підрозділом Контрольно-ревізійного управ­
ління в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі і
підпорядковуються йому;

- має самостійний кошторис, фінансування здійснюється за
рахунок асигнувань Державного бюджету;

- має майно, яке є державною власністю, але належить відді­
лу на правах оперативного управління.

І їх


Контрольно-ревізійний відділ, відповідно до завдань, покла­дених на державну контрольно-ревізійну службу, виконує такі функції:

1) У порядку, визначеному законодавством, проводить пе­ревірки:

- використання коштів бюджетів усіх рівнів;

- фінансово-господарської діяльності стосовно бюджетних
позик, позик і кредитів, гарантованих коштами бюджетів;

- цільового використання дотацій та субсидій, інших бю­
джетних асигнувань, коштів державних цільових фондів;

- належного виконання державних контрактів, проавансова­
них за рахунок бюджетних коштів, а також у передбачених зако­
нодавством випадках використання коштів, що залишаються в
розпорядженні суб'єкта господарювання у зв'язку з наданими
пільгами за платежами до бюджетів;

- використання і збереження державного та комунального
майна, в тому числі майна, переданого в користування;

- фінансової діяльності щодо використання коштів, матеріа­
льних цінностей та їх збереження, стану і достовірності бухгал-
і Орського обліку та фінансової звітності.

 

2) Ставить керівникам та іншим посадовим особам підпри­
ємств, установ і організацій, які ревізуються або перевіряються,
ішмоги щодо усунення виявлених під час ревізій і перевірок по­
рушень і недоліків.

3) Вживає в установленому порядку заходів для усунення ви­
милених під час ревізій та перевірок порушень законодавства,
здійснюєаналіз стану додержання фінансової дисципліни, готує і
подає КРУ пропозиції щодо усунення причин.

4) Здійснює заходи щодо добору, розстановки, виховання та
Професійногонавчання кадрів.

5) Надає організаційно-методичну допомогу фінансовим ор-і .п і.їм місцевих органів виконавчої влади, органам державного ка-ІНачейства,місцевого самоврядування.

6) Розглядає листи, заяви й скарги громадян, підприємств,
у\ і.пиж та організацій про факти порушення законодавства з фі­
нансових
питань, уживає згідно із законодавством відповідних за-

п її іа результатами їх розгляду.

7) Забезпечує ведення та складання звітності про контроль­
ні ■ ревізійнуроботу, її достовірність.



Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I. Оболонки та підоболонкові порожнини головного мозку
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. Oracle Управління преміальними
  8. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  9. VI. Накази Генерального прокурора України
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А) Структура економічних відносин.
  12. А. Видання прав актів управління




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційна структура Державного казначейства України | Рахункова палата України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.