Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організаційна структура Державного казначейства України

Державне казначейство фінансується за рахунок Державного піоджету України в межах коштів, передбачених на утримання Міні­стерствафінансів України. Державне казначейство і його територіа­льні органи є юридичними особами, мають рахунки в банках.

Державне казначейство України має трирівневу структуру, яка:

- максимально наближена до адміністративно-територіального
розподілу країни;

- сприяє впровадженню казначейського обслуговування міс­
цевих бюджетів відповідно до вимог Бюджетного кодексу.

Державне казначейство складається:

1 -й рівень - центральний апарат - Головне управління Дер­жавного казначейства України, що знаходиться у Києві;

2-й рівень - обласний - управління Державного казначейст­ва, які знаходяться:

- одне управління в Автономній Республіці Крим;

- 24 управління в областях;

- 2 управління в містах Києві та Севастополі.

3-й рівень - базовий чи районний - відділення у районах, містах і районах у містах (чисельністю - 684).


ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

Управління Управління Управління в

ДК в в областях м. Києві,

АР Крим (24) м. Севастополі

______ 1 [__________________________________ 1 [_____________________________________ 1 г_________________

Відділення в містах та районах (684)

Рисунок 15 - Організаційна структура Державного казначейства в Україні

Державне казначейство України:

1) Структуру Державного казначейства затверджує Міністр
фінансів за поданням голови Казначейства.

2) Казначейство очолює Голова, який призначається і звіль­
няється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Мініс­
тра фінансів. Відповідно до Постанови КМУ № 590 раніше Голова
Казначейства призначався Президентом України за поданням
Прем'єр-міністра України. Голова Казначейства є членом колегії
Міністерства фінансів.

3) Голова Казначейства має чотирьох заступників, у тому чи­
слі одного першого, яких за поданням Міністра фінансів призна­
чає Кабінет Міністрів України.

4) Голова Державного казначейства:

- несе персональну відповідальність перед Кабінетом Мініс­трів України за виконання покладених на Державне казначейство завдань і здійснення ним своїх функцій;

- розподіляє повноваження і обов'язки між заступниками;

- призначає на посаду і звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників Казначейства;

затверджує положення про структурні підрозділи Казначейства;

- встановлює ступінь відповідальності заступників та керів­
ників територіальних органів Державного казначейства;

- притягає до дисциплінарної відповідальності керівників
структурних підрозділів та інших працівників Казначейства, крім
заступників голови;


 

- підписує видані в межах компетенції Казначейства накази
і а організовує перевірку їх виконання;

- затверджує штатний розпис та кошторис Державного каз­
начейства за погодженням з Міністром фінансів;

- затверджує положення про структурні підрозділи Казначей-
ртва

5) Для погодженого вирішення питань, що належать до ком­
петенції Державного казначейства, обговорення найважливіших
іаидань його діяльності у Головному управлінні Державного каз­
начейства утворюється колегія (11 чоловік) в складі:

- Голови Казначейства (голова колегії);

- його заступників за посадою;

- інших керівних працівників Державного казначейства.
Члени колегії Державного казначейства затверджуються Мі­
ністром фінансів.

6) Державне казначейство та його територіальні органи у
своїй діяльності взаємодіють з міністерствами та іншими центра­
льними органами державної виконавчої влади, Національним бан­
ком, установами інших банків, Державною податковою службою,
місцевими фінансовими органами, Державною контрольно-
ревізійною службою в Україні.

Структура центрального апарату Державного казначейства

1) Керівництво.

2) Служба Голови.

3) Управління і відділи:

 

- Управління фінансових ресурсів;

- Управління внутрішньовідомчого контролю;

- Управління бюджетних надходжень;

- Управління видатків Державного бюджету;

 

- Управління обслуговування кошторисів бюджетних уста­
нов та інших клієнтів;

- Управління методології з виконання бюджетів, бухгалтер­
ського обліку та звітності;

- Управління інформаційних технологій;

- Управління обслуговування боргових зобов'язань держави;

- Управління консолідованої звітності з виконання бюджету

- Управління платіжних систем;


- Управління кадрового забезпечення;

- Планово-фінансове управління;

- Юридичне управління;

- Управління справами;

- Відділ організації роботи Держказначейства;

- Відділ казначейських клірингових операцій;

- Управління організації діловодства та контролю виконавсь­
кої дисципліни;

- Режимно-секретний відділ;

- Планово-фінансове управління;

- Управління експлуатації адмінбудинків Державного казна­
чейства;

- Відділ захисту інформації;

- Група консультантів з питань інформаційних технологій.

Функції Державного казна чейстеа

У Положенні про Державне казначейство України №1232 відповідно до покладених на нього завдань визначені основні фу­нкції Казначейства:

1) здійснює розрахунково-касове обслуговування розпоряд­
ників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій
з коштами бюджетів, спільних з міжнародними фінансовими
організаціями проектів через систему електронних платежів
Національного банку;

2) управляє наявними фінансовими ресурсами, що ним
обліковуються, у тому числі в іноземній валюті, у випадках,
передбачених законодавством, надає на зворотній основі позики
за рахунок тимчасово вільних коштів єдиного казначейського
рахунка;

3) відкриває, веде та закриває рахунки в органах
Казначейства;

4) провадить безспірне списання коштів з рахунків, на яких
обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів і
бюджетних установ, за рішенням, яке було прийняте державним
органом, що відповідно до закону має право на його застосування;

5) повертає кошти, помилково або надмірно зараховані до
бюджету, за поданням органів стягнення, яким відповідно до
законодавства надано право стягнення до бюджетів податків,
зборів (обов'язкових платежів) та інших надходжень;


6) нараховує штрафи за неповне або несвоєчасне повернення
і уми надмірно сплачених податків відповідно до законодавства;

7) здійснює розподіл коштів між державним бюджетом,
ічоджстами Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та
(!евастополя,а також між рівнями місцевих бюджетів відповідно
цонормативів відрахувань, визначених бюджетним
і.ікомодавством, і перерахування розподілених коштів за
Належністю;

8) проводить взаємні розрахунки між державним бюджетом та
бюджетамиАвтономної Республіки Крим, областей, Києва та
і евастополя,а також між рівнями місцевих бюджетів у порядку,
їй іанонленому законодавством;

')) веде базу даних про зведену мережу розпорядників і Одержувачівбюджетних коштів, розподіл показників зведених кошторисівта зведених планів асигнувань у розрізі розпорядників і одержувачів бюджетних коштів;

10) подає розпорядникам і одержувачам бюджетних коштів іитягз розпису державного бюджету та зміни до нього;

І 1) веде бухгалтерський облік операцій з виконання (і ржавногота місцевих бюджетів, складає звітність про виконаннядержавного, місцевих і зведеного бюджетів та подає цінність органам законодавчої і виконавчої влади у обсязі та у і і роки, визначені бюджетним законодавством;

12) здійснює за дорученням Мінфіну погашення та Обслуговуваннядержавного боргу в національній та іноземній волюті;

13) у випадках, передбачених Бюджетним кодексом України
її іншимиактами законодавства, видає за погодженням з
Міністромфінансів нормативно-правові акти з питань, що
належатьдо його компетенції;

14) забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-
обчислювальноїсистеми, внутрішньої платіжної системи, вживає
ЛХОДІвдо захисту інформації;

15) у межах своїх повноважень виконує контрольні функції;

 

16) падає консультаційну допомогу учасникам бюджетного
процесуз питань, що належать до його компетенції;

17) розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства
і ВНОСИТЬїх на розгляд Мінфіну;

іт


18) виконує відповідно до законодавства контрольно-
наглядові функції, пов'язані із роботою його територіальних
органів;

19) здійснює добір, розстановку та підвищення кваліфікації
працівників Казначейства;

20) виконує інші функції, що випливають з покладених на
нього завдань.

Другий рівень - управління Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сева­стополі (обласні управління)

Очолює управління начальник, який призначається на поса­ду і звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за подан­ням Міністерства фінансів. Начальник управління:

- несе персональну відповідальність за виконання покладе­
них на управління завдань і здійснення ним своїх функцій;

- за погодженням з Головним управлінням Державного каз­
начейства затверджує штатні розписи управління;

- відповідає за роботу всіх районних відділень Державного
казначейства у рамках адміністративного регіону та в межах по­
кладених на нього функцій.

Типова структура управлінь Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севасто­полі має наступний вигляд:

1) Керівництво: Начальник управління, Перший заступник,
три заступника начальника.

2) Відділи, що безпосередньо підпорядковуються Начальни­
ку управління:

 

- Відділ кадрового забезпечення.

- Відділ внутрішньовідомчого контролю.

- Юридичний відділ.

- Спеціаліст із режимно-секретної роботи.

3) Відділи, що безпосередньо підпорядковуються Першому
заступнику управління:

- Відділ організації роботи органів казначейства.

- Відділ внутрішніх казначейських операцій.

- Відділ надходжень державного бюджету.

- Відділ надходжень місцевих бюджетів.

- Відділ аналітичного обліку зобов'язань перед бюджетами.

1 Г\Л


4) Відділи, що безпосередньо підпорядковуються Заступнику
начальника управління (за напрямом діяльності):

- Відділ інформаційних технологій та телекомунікацій.

- Розрахункова палата.

- Відділ прикладного програмного забезпечення.

- Відділ захисту інформації.

5) Відділи, що безпосередньо підпорядковуються Заступнику
начальника управління (за напрямом діяльності):

- Відділ видатків державшого бюджету.

- Відділ видатків правоох іронних органів і силових структур.

- Відділ видатків цільових фондів та інших клієнтів.

- Відділ видатків місцеви; бюджетів і міжбюджетних відно­
син.

6) Відділи, що безпосередньо підпорядковуються Заступнику
начальника управління - головному бухгалтеру:

- Операційний відділ.

- Відділ звітності.

- Планово-фінансовий відділ.

- Відділ справами.

Функції обласних управлінь Державного казначейства:

1) організовує та здійснює касове виконання Державного
бюджету, а саме:

- бухгалтерський облік і звітність за проведеними операція­
ми;

- прогнозування і касове планування коштів Державного бю­
джету;

- доведення до головних розпорядників коштів і територіаль­
них органів Державного казначейства обсягів асигнувань, що ви­
діляються з Державного бюджету;

- управління бюджетними надходженнями, здійснення вида­
тків;

- контроль, зведення та подання Головному управлінню фі­
нансової звітності про стан виконання показників Державного
чіоджету регіону;

 

2) здійснює керівництво територіальними органами Держав­
ного казначейства;

3) веде зведені реєстри розпорядників коштів Державного
иіоджету України;


4) організовує роботу територіальних органів Державного ка­
значейства, пов'язану з дотриманням чинного законодавства Укра­
їни з питань виконання Державного бюджету;

5) організовує підвищення кваліфікації працівників органів
Державного казначейства відповідно до чинного законодавства;

6) проводить ревізії діяльності територіальних органів Дер­жавного казначейства;

Третій рівень — відділення Державного казначейства у районах, містах і районах у містах

Очолює відділення Державного казначейства начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади начальником Головного управління Державного казначейства за поданням на­чальників територіальних (другого рівш) управлінь казначейства.

Начальник відділення Державного казначейства:

- несе персональну відповідальність за виконання покладе­
них на управління завдань і здійснення ним своїх функцій;

- за погодженням з керівництвом Державного казначейства
затверджує штатні розписи управління;

- підпорядковується і звітує безпосередньо начальникові об­
ласного управління Державного казначейства.

Типова структура відділень Державного казначейства у ра­йонах, містах і районах у містах має наступний вигляд:

1) Керівництво: Начальник відділення, заступник.

2) Відділ обліку лімітів видатків і контролю за виконанням
кошторисів.

3) Відділ розмежувань та оперативно-аналітичного обліку
державних доходів.

4) Відділ бухгалтерського обліку і звітності.

5) Операційний відділ.

Внутрішні типові структури відділень казначейств можуть відрізнятися, тому що вони відображають особливості роботи са­мого відділення. Але для більшості відділень казначейства можна виділити наступні відділи, необхідні для функціонування відді­лень:

- Відділ виконання бюджету за доходами.

- Відділ виконання бюджету за видатками.

- Відділ встановлення лімітів.

- Відділ обліку і звітності.


Функції відділень Державного казначейства у районах, і / /і пі ах і районах у містах:

- здійснюють виконання відповідних показників Державного
бюджету;

- забезпечують відповідно до встановлених розмірів асигну-
іаньта касового плану цільове фінансування видатків Державного
бюджету;

- ведуть облік розпорядників коштів, яким виділяються асиг­
нування з Державного бюджету;

- здійснюють прогнозування та касове планування коштів
Державного бюджету;

- перераховують місцевим бюджетам належні їм суми коштів
ВІД загальнодержавних податків відповідно до нормативу відраху-
вань;

- здійснюють за поданням Державних податкових інспекцій
Повернення за рахунок Державного бюджету зайво сплачених або
і і ягнених податків, зборів та обов'язкових платежів;

- ведуть бухгалтерський облік руху коштів Державного бю-
ЦЖету за рахунками відділень Державного казначейства;

- здійснюють збирання, контроль, зведення та подання вище-
і іоящим органам Державного казначейства фінансової звітності
про стан виконання показників державного бюджету відповідним
регіоном;

- проводять роботу, пов'язану із здійсненням контролю за до-
Гриманням чинного законодавства України з питань виконання
Державного бюджету, надходженням та використанням коштів

кржавних позабюджетних фондів у регіоні;

- передають відповідним державним податковим інспекціям
документи про стягнення у безспірному порядку до Державного
бюджету штрафів за порушення установами банків та підприємст­
вами зв'язку встановленого порядку проходження і виконання
платіжних доручень з доходів і видатків державного бюджету;

- готують і подають вищим органам Державного казначейст­
ва у разі потреби пропозиції про скорочення видатків Державного
бюджету;

- забезпечують за дорученнями вищих органів Державного
казначейства виконання інших функцій в межах своїх повнова­
жень;


- здійснюють заходи щодо добору, розстановки, виховання,
професійної підготовки і підвищення кваліфікації кадрів;

- розглядають заяви, пропозиції, скарги громадян, підпри­
ємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компе­
тенції.

3.4 Державна контрольно-ревізійна служба України

Державна контрольно-ревізійна служба України - це головна ланка державного фінансового контролю.

Закон України „Про Державну контрольно-ревізійну службу в Україні" № 2939-ХИ від 26 січня 1993 року визначив:

- статус контрольно-ревізійної служби;

- її функції;

- правові основи діяльності.

Державна контрольно-ревізійна служба України:

1) діє при Міністерстві фінансів України і підпорядковується
йому;

2) фінансується з Державного бюджету, обсяг коштів на
утримання визначає Кабінет Міністрів України;

3) у своїй діяльності керується:

- Конституцією України;

- Законом України „Про Державну контрольно-ревізійну
службу в Україні" N 2939-ХІІ від 26 січня 1993 року;

- актами Президента та Кабінету Міністрів України;

- Бюджетним кодексом;

- іншими законодавчими актами;

 

4) координує свою діяльність з місцевими Радами народних
депутатів та органами виконавчої влади, фінансовими органами,
державною податковою службою, іншими контролюючими орга­
нами, органами прокуратури, внутрішніх справ, служби безпеки;

5) не має права втручатися в господарську діяльність підпри­
ємств, установ, організацій, які не отримують бюджетні кошти, за
винятком випадків, передбачених законодавством.

Відповідно до статті 113 Бюджетного кодексу Державна контрольно-ревізійна служба України щомісячно надає Верховній Раді України та Міністерству фінансів України узагальнені ре­зультати звітів про проведені перевірки.


/ оловні завдання Державної контрольно - ревізійної служ-

§т

- здійснення державного фінансового контролю за викорис-
гвпмям фінансових ресурсів і матеріальних цінностей, їх збере-
іенням;

- правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та
н іяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна;

- контроль за станом і достовірністю бухгалтерського обліку і
цінності в міністерствах, відомствах, державних комітетах, дер-
Кавпих фондах, бюджетних установах, а також на підприємствах і
и організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів та
цсржавних валютних фондів;

- розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків
і порушень та запобігання їм у подальшому.

Державний фінансовий контроль реалізується державною ко­пі рольно-ревізійною службою через проведення державного фі­нансового аудиту та інспектування, порядок проведення яких ні і.іновлюється Кабінетом Міністрів України.

Організаційна структура Державної контрольно-ревізійної і іу.шби складається з трьохрівнів(рис. 16):

1. рівень - Головне контрольно-ревізійне управління України.

2. рівень - Контрольно-ревізійні управління в Республіці
Крим, областях, містах Києві і Севастополі (КРУ).

2. рівень — Контрольно-ревізійні підрозділи (відділи, групи) в районах, містах і районах у містах (КРВ).

І - й Головне контрольно-ревізійне управління України

рівень

І] — й Контрольно-ревізійні управління в АР Крим, областях,

■_„,„ містах Києві, Севастополі

рівень

III - й Контрольно-ревізійні підрозділи (відділи, групи)
рівень___________ в районах, містах, районах у містах________

Рисунок 1 б - Схема підпорядкованості органів Державної контрольно-ревізійної служби

Структура Державної контрольно-ревізійної служби України юбражена на рисунку 17.


І 1

ГоловКРУ України (230 ос.)

______ І І І І_____________

КРУ в АР Крим КРУ в м. Києві КРУ в 24 областях КРУ в м. Севастополі

(355 ос.) (300 ос.) (165-780 ос.) (30 ос.)

КРВ у містах КРВ у містах

(7-14 ос.) (5-69 ос.)

КРВ у районах КРВ у районах

(6-8 ос.) (6-11 ос.)

Міжрайонні КРВ Міжрайонні КРВ

(12-40 ос.) (7-26 ос.)

Рисунок 17 - Структура Державної контрольно-ревізійної служби України

Головне контрольно-ревізійне управління України:

- центральний орган виконавчої влади, діяльність якого
спрямовується і координується Кабінетом МіністрівУкраїни через
Міністра фінансів України;

- є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунко­
ві та інші рахунки в банках;

- відповідно до покладених на нього завдань взаємодіє з ін­
шими центральними та місцевими органами виконавчої влади, ор­
ганами місцевого самоврядування, правоохоронними, контролю­
ючими органами,- громадськими організаціями, а також з відпові­
дними органами інших держав;

- у своїй діяльності керується Конституцією та законами
України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
спеціальним директивним наказом Міністра фінансів України та
Положенням про Головне контрольно-ревізійне управління Укра­
їни, затвердженим Указом Президента України від 28 листопада
2000 року №1265/2000.

У процесі своєї діяльності Головне контрольно-ревізійне управління вирішує основні завдання, а саме:

- готує пропозицій щодо формування державної політики у
сфері державного фінансового контролю;

- забезпечує реалізацію державної політики у сфері держав­
ного фінансового контролю за використанням коштів з бюджетів


і а державних цільових фондів, матеріальних цінностей, їх збере­женням; ведення і достовірності бухгалтерського обліку та фінан-111 іюї звітності;

- розробляє пропозицій щодо усунення виявлених недоліків
і порушень та попередження їх у подальшому.

Відповідно до завдань Головне контрольно-ревізійне управ­ління виконує наступні функції:

1) Організовує і здійснює державний фінансовий контроль:

- щодо використання бюджетних коштів, матеріальних цін­
ностей та їх збереження, стану і достовірності бухгалтерського
Облікута фінансової звітності;

- використання бюджетних коштів, отриманих на виконання
кржавних програм;

- фінансово-господарської діяльності стосовно бюджетних
ПОЗИК,позик і кредитів, гарантованих коштами бюджетів;

- цільового використання дотацій та субсидій, інших бюдже­
тних асигнувань, коштів державних цільових фондів;

- належного виконання державних контрактів, проавансова-
пііч за рахунок бюджетних коштів;

- використання коштів, що залишаються відповідно до зако­
нодавства, у розпорядженні господарюючого суб'єкта у зв'язку з
наданими пільгами за платежами до бюджетів;

- правильності витрачання державних коштів на утримання
місцевих органів державної виконавчої влади, установ і організа­
цій, що діють за кордоном і фінансуються за рахунок державного
бюджету.

2) Проводить ревізії та перевірки використання і збереження
державного та комунального майна, в тому числі майна, що пере-

іано в користування.

3) Вживає заходи щодо усунення виявлених під час ревізій та
перевірок порушень законодавства.

4) Здійснює контроль за усуненням недоліків і порушень, ви­
явлених ревізіями та перевірками, і в разі потреби вживає додат­
кових заходів щодо їх усунення.

5) Систематично інформує Президента України, Кабінет Мі­
ністрів України про факти порушень фінансової дисципліни, ви­
явлені ревізіями та перевірками фінансово-господарської діяльно­
сті.

6) Організує роботу контрольно-ревізійних підрозділів в Рес­
публіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі по проведен­
ії іо ревізій і перевірок.


7) Розробляє інструктивні та інші нормативні акти про про­
ведення ревізій та перевірок.

8) Здійснює методичне керівництво і контроль за діяльністю
підпорядкованих контрольно-ревізійних підрозділів.

9) Здійснює кадрову роботу: добір, розстановку, професійну
підготовку та перепідготовку кадрів органів Державної контроль­
но-ревізійної служби.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  3. VI. Накази Генерального прокурора України
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. А) Структура економічних відносин.
  6. А/. Верховна Рада України.
  7. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  8. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  9. Аграрні закони України
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адвокатура України.




Переглядів: 1461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державне казначейство України | Структура апарату Головного контрольно-ревізійного управління України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.