Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 1 сторінка

Antique Satin- a satin with horizontal (weft) slubs which imitates spun shantung silk. It is 60% rayon (the face yarn fiber) and the 40% of acetate (the back yarn fiber). Often the warp and weft yarns are dyed with different colors to give an iridescent effect.

 

Batik - is a dyeing method where the cloth is covered with wax designs. It is dipped into vegetable dye that dyes the uncovered cloth without melting the wax. The wax is removed with hot water after the design is finished.

 

Brocade- a multi-use formal, Jacquard woven fabric with intricate raised woven designs resembling embroidery. It is often made with variety of thread colors depicting complex patterns and scenes with a shiny finish. Background weave is often satin. To the back of the fabric, the threads are not tied-down and are carried as "floaters".

 

Brocatelle - a specific type of medium weight brocade utilizing four or more sets of threads, equally for warp and weft. It has large patterns in high relief to appear embroidered or puffy. It is woven finely for formal, refined and sophisticated wear.

Calico - similar to broadcloth, made of cotton or cotton/polyester and usually printed in small "country" all-over with multi-colored floral patterns.

 

Canvas - medium to heavy weight cotton fabric woven closely in plain or twill with relatively large threads. Available in variety of colors, stripes and few printed designs. It is also referred as "duck" or "sailcloth". It has many uses.

 

Casement- a fabric for drapery either loose or tight, open or closed, plain or novelty weave. Given color, pattern and interesting texture through tyed complex-yarn arrangements and variations in weave. Usually it is semi-sheer, translucent or opaque.

 

Cashmere- a soft fabric made of the wool grown beneath the outer hair of the Cashmere goat in Tibet and the Kashmir province in India. It is popular because of its softness.

 

Chambray - made of cotton or linen, a lightweight fabric in plain, balanced weave using white threads across a colored wrap. Pronounced "sham-bray".

 

Chevron- a regular and repeated zigzag pattern formed by reversing the twill weave. It is also known as herringbone.

 

Crepe - a light soft thin fabric with a crinkled surface. It is made from silk, cotton, wool, or another fiber either in plain or satin weave.

 

Damask - a formal satin base Jacquard fabric of linen, cotton, silk, or wool with reversible patterns. It is medium weight with variety in colors and patterns. Used in decorative fabric situation.

 

Denim - a coarse twilled cloth, usually of cotton or cotton/polyester which is practical and sturdy. Navy colored is used as jeans fabric and cream or white is used as Drill.

 

Embroidery - a surface ornamentation made with a thread or set of threads sewn onto a fabric.

 

Finish- a substance or the mixture of substances added to textile materials to impart the desired properties.

 

Flannel - a fabric woven and then brushed to achieve a soft nap. It is made of wool or a blend of wool and cotton or synthetics.

 

Flock- a material obtianed by cutting or grinding textile fibers to fragments. There are two types of flock, precision cut flock, all fiber lengths are approximately equal and random cut flock, the fibers are ground or chopped to produce a broad range of lengths.

 

Flocking - a method of ornamenting cloth with adhesive printed or coated on a fabric. Finely chopped fibers are applied by dusting, air-blasting or electrostatic attraction. The fibers adhere to the printed areas and it is removed manually from the unprinted areas.

 

Herringbone - a regual zigzag pattern fabric with a novelty or complex twill weave. It is woven or printed on light-weight to heavy-weight fabrics.

 

Houndstooth - a medium to heavy weight woven twill fabric designed with continuous broken checks or four-pointed stars resembling projecting "tooth-like" corners.

 

Jacquard - a weaving system which utilizes a versatile pattern mechanism to permit the production of large and intricate patterns.

 

Lisserie - a fine Jacquard woven stripe which imitates silk and embroidery. The different figures and colors in the pattern comes from the warp.

 

Matelasse' - a heavy-weight upholstery textile in Jacquard weave with double sets of warps and wefts. The surface appears to be puffy or cushioned and is also known as double cloth.

 

Mohair- a fabric obtained from yarn made from the silky hair of the Angora goat.

 

Nylon- a man-made fiber where the forming substance is a synthetic polyamide. It exhibit excellent strength, flexibility, elasticity and abrasion resistance.

 

Ottoman - a heavy silk or rayon fabric with broad, round weft threads that produce a horizontal rib. Used for coats and trimmings.

 

Peau de Soie- a soft and fine silk fabric of satin weave having ribbed or grained appearance. It is a French term which literally means "skin of silk".

 

Pile fabric- a fabric with an extra warp or weft set, woven to produce a deep surface texture like velvet, terry cloth, frieze or corduroy.

 

Pilling - fibers tendency to work loose from the fabric surface and form a balled or matted particles attached to the surface of the fabric.

 

Plaid - a cloth having a crisscross design. The stripes in warp and weft directions cross at intervals to form different colors in square or rectangular patterns. It may be plain or twill weave.

 

Plisse' - a blistered or puckered finish given to a sheer, thin or light-weight fabric with a caustic soda.

 

Polyester - a man-made fiber where the forming substance is any synthetic polymer. It has high strength and are resistant to shrinking and stretching. It is also wrinkle resistant.

 

Rayon- a man-made fiber basically composed of regenerated cellulose.

 

Rep, Repp- rib woven fabric (horizontal or vertical ribs) between poplin and ottoman in rib size and weight. It is durable and medium to heavy-weight. Woven from cotton, wool, or silk.

 

Satin- a basic type of weave with up to eight weft threads are tied down with one floating weft thread. It is light to medium-weight with glossy face and a dull back.

 

Scrim - a durable, open weave sheer cotton fabric used for curtains or upholstery lining or in industry.

 

Shantung dupioni- originally a spun silk fabric with slubs and forms interesting textures. Today, shantung may be of natural or synthetic fibers. Fabrics imitating shantung are antique satin and antique taffeta.

 

Suede cloth- a light or medium-weight synthetic knit or woven textile with brushed nap imitating suede leather.

 

Tapestry - a Jacquard woven with multiple warps and wefts creating various color patterns or scenes. Used as wall hangings for decoration or somtimes to cover furniture.

 

Toile - a sheer fabric similar to muslin or percale in plain or twill weave obtained from cotton or linen.

 

Tufted fabric- a pile fabric formed by tufting a yarn into a woven background. Example, some upholstery fabrics and all tufted carpets.

 

Tweed- a coarse, rugged, and often nubby woolen fabric in plain balanced or variation (originally twill) weave. Used as casual suits and coats.

 

Velour - a closely napped fabric with a soft, velvet-like texture, used for clothing and upholstery. It includes some velvet, and all plush-pile surface cloths.

 

Velvet - a pile woven cotton, silk, and/or rayon fabric with a soft yet sturdy face. Very much like plush but with a shorter pile. The underside is plain.

 

Vinyl- extruded polyvinyl chloride synthetic fabric flowed onto a knitted, woven, or non-woven base cloth imitating leather. It is medium to heavy-weight upholstery fabric.

 

Voile - a light, plain-weave, sheer transparent fabric with tightly twisted yarns often having a stiff finish. Available in novelty effects like pique stripes, printed patterns and stripes. It is obtained from cotton, rayon, silk, or wool and used especially for making dresses and curtains.

 

 

http://www.fabrics-manufacturers.com

 

ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ

ВИДАВНИЦТВО

нова програма
шиє

РАНОК


УДК 371.32 = 111(073) ББК 74.261.7Англ+81.2Англ П12

Павліченко О. М.

П12 Англійська мова. 6 клас: Плани-конспекти уроків (до підручника О. Д. Карп'юк).—

Х.: Ранок, 2009.— 336 с.

ISBN 978—611—540—060—7

Посібник являє собою плани-конспекти уроків англійської мови до підручника О. Д. Карп'юк для учнів 6-го класу. Побудований відповідно до чинної програми з англійської мови, затвердженої Міністерством освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів. Містить календарне планування та розробки 107 уроків, на яких застосовуються різноманітні форми й методи роботи з класом.

Для студентів факультетів іноземних мов, молодих учителів, учителів-практиків.

УДК 371.32 = 111(073)ББК 74.261.7Англ+81.2Англ

Навчальне видання ПАВЛІЧЕНКО Оксана Михайлівна

англійська мова

6 клас Плани-конспекти уроків

Редактор О. Ю. ЩербакТехнічний редактор С. Я. ЗахарченкоКоректор С. С. Губарєва

Код И4226УА. Підписано до друку 27.08.2009. Формат 84x108/16. Папір друкарський. Гарнітура Шкільна. Друк офсетний. Ум. друк. арк. 35,28. ТОВ Видавництво «Ранок». Свідоцтво ДК № 3322 від 26.11.2008. 61071 Харків, вул. Кібальчича, 27, к. 135. Адреса редакції: 61145 Харків, вул. Космічна, 21а. Тел. (057) 719-48-65, тел./факс (057) 719-58-67. Для листів: 61045 Харків, а/с 3355. E-mail: office@ranok.kharkov.ua З питань реалізації звертатися за тел.: у Харкові — (057) 712-91-44, 712-90-87; Києві — (044) 599-14-53, 417-20-80; Донецьку — (062) 345-98-24; Житомирі — (0412) 41-27-95, 44-81-82; Дніпропетровську — (056) 785-01-74; Львові — (032) 244-14-36, (067) 340-36-60; Сімферополі — (0652) 22-87-01, 22-95-30; Тернополі — (0352) 40-01-37, 53-32-01; Миколаєві — (0512) 35-40-39, Рівному — (0362) 26-34-20; Сумах — (0542) 21-07-35; Черкасах — (0472) 64-41-07, 36-72-14. E-mail: commerce@ranok.kharkov.ua «Книга поштою»: 61045 Харків, а/с 3355. Тел. (057) 717-74-55, (067) 546-53-73. E-mail: pochta@ranok.kharkov.ua www.ranok.com.ua

© О. М. Павліченко, 2009 © М. А. Назаренко, 2009 ISBN 978—611—540—060—7 © ТОВ Видавництво «Ранок», 2009

передмова

Видання являє собою розробки уроків до підручника англійської мови для 6-го класу О. Д. Карп'юк (у тексті — підручник), рекомендованого Міністерством освіти і науки України як основний для загальноосвітніх навчальних закладів.

Посібник написаний вчителем, який узагальнив свій багаторічний досвід практичної роботи та теоретичні знання. До складу посібника увійшли побудоване за чинною програмою «Англійська мова. 2—12 класи» календарне планування уроків та плани-конспекти 107 уроків з англійської мови в 6-му класі.

Кожний урок за структурою розподіляється на три частини: I — Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (рекомендований час — 5 хв), II — Основна частина уроку (рекомендований час — 35 хв), III — Заключна частина уроку (рекомендований час — 5 хв). Перший етап допоможе підготувати учнів до сприйняття іноземної мови і складається, в основному, з вітання, короткої передмови вчителя, оголошення теми та мети уроку. Друга частина складається з різноманітних вправ, ігор, цікавих завдань, покликаних підвищити в учнів інтерес до вивчення іноземної мови та сформувати у них навички спілкування. Третій етап уроку — заключний — призначений для короткого пояснення домашнього завдання, виставлення й аргументації оцінок, підведення підсумків уроку та прощання.

У посібнику можна знайти авторські розробки різних типів уроків, різноманітні форми й методи роботи в класі. З метою посилення інтересу учнів до іноземної мови та заохочення їх до самостійної творчості в посібнику разом із традиційними завданнями використано й такі популярні серед учнів форми навчання, як гра, змагання, конкурс, інсценування діалогів та віршованих текстів, кросворди.

Резервні уроки рекомендується проводити за планом як звичайні, оскільки обсяг матеріалу наприкінці навчального року збільшується і потребує більш детального розгляду. У разі потреби на резервних уроках можна попрацювати над вимовою учнів і постановкою правильної інтонації, приділити більше уваги менш успішним учням.

Адресуючи свою працю широкому вчительському загалу — від учителів-початківців і студентів- філологів до досвідчених викладачів, сподіваємося, що кожний читач знайде в посібнику щось нове і корисне для себе.

Скорочення й умовні позначки:

ЛО — лексичні одиниці

НОх, НО2, ... (Handout) — роздавальний матеріал

Т (Teacher) — учитель

P (Pupil) — учень

Ps (Pupils) — учні

V — дієслово


календарне планування

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
Тема: Повторення
  Нумо знайомитись! Присвійний відмінок іменників, «Brush up» Українські й англійські імена, ЛО тем «Привітання» та «Знайомство»  
  Друзі з усього світу Питальні речення Назви країн світу, національностей, мов  
  Я і моя родина Спеціальні запитання Назви родичів, зовнішність, завдання  
  Вчора. Сьогодні. Завтра Present, Past and Future Simple, Present and Past Continuous, займенники some/any ЛО теми  
Тема: У пошуках інформації
5 (1)   Корисні поради Мовні патерни ЛО уроку  
6 (2)   Інформація для проекту   ЛО уроку  
7 (3)   Що ми маємо робити Модальні дієслова ЛО уроку  
8 (4)   У бібліотеці Модальні дієслова ЛО уроку, New Vocabu­lary (с. 16)  
9 (5)   Електронна пошта Прийменники ЛО уроку  
10 (6)   Комп'ютер у нашому житті   Назви частин комп'ютера, гра з м'ячем  
11 (7)   Нас запрошує казка Часи дієслів ЛО уроку, гра «Find the Opposites» (HO1)  
12 (8)   Як розуміти нові слова Кількісні займенники ти^/тапу/а О of, форми дієслова ^ Ье Назви частин мови  

 

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
Introduction
  Впр. 1 (с. 4), 2, 4 (с. 5)   Game «What's my English name», завдання (НО) Впр. 5 (с. 5). РЗ, впр. 2 (с. 1) РЗ, впр 1, 3 (с. 1)
  Впр. 2 (с. 6)   Впр. 1, 4 (с. 6), гра «Where Are You From?», рольова гра, завдання (HO2), (НО3) Впр. 3 (с. 6), завдання (HO1) РЗ, впр. 1—3 (с. 2)
  Впр. 1, 3 (с. 8), 4 (с. 9) Вірш «The Family Song», завдання (HO1) Впр. 1, 2 (с. 8), проект «Моя родина» (с. 9), гра «The Members of the Family» Впр. 3 (с. 8) РЗ, впр. 1—3 (с. 3)
  Впр. 1—3 (с. 10), 6, 7 (с. 11), текст (НО) Вірш «My Name is Margarita» Впр. 4 (с. 11), граматична гра, гра «Chain Game», гра з м'ячем Впр. 5 (с. 11) РЗ, впр. 1, 2 (с. 4)
Unit 1. We need information
  Впр. 1, 2 (с. 12) «School Project» (Н°3) Впр. 3 (с. 12), вірш «My Name is Margarita», завдання (HO1), (НО2)   РЗ, впр. 1—3 (с. 5)
  Впр. 4, 5 (с. 13). РЗ, впр. 1 (с. 6)   Гра «Match the Words», гра «Guess the Meaning», вірші «My Name is Margarita», «We Raise Our Hands to Speak», завдання (HO1), (HO2), (НО3)   РЗ, впр. 2 (с. 6)
  Впр. 2 (с. 14), 5, 6 (с. 15) Вірш «School Morning», завдання (HO1) Впр. 4 (с. 15), вірш «We Raise Our Hands to Speak», граматична гра Впр. 1 (с. 14), завдання (HO2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 7), 3 (с. 8)
  Впр. 1, 2, 3 (с. 16)   Впр. 4, 5 (с. 17), вірш «School Morning», гра «Guess the Meaning», завдання (HO1), (HO2) Впр. 6 (с. 17) РЗ, впр. 1, 2 (с. 8), 3 (с. 9)
  Впр. 1 (с. 18), 2, 5 (с. 19), завдання (НО1), (HO2)   Впр. 3, 4 (с. 19), вірш «School Morning», гра з м'ячем, завдання (НО3) Впр. 6 (с. 19) РЗ, впр. 1, 2 (с. 9), 3 (с. 10)
  Впр. 2b, 3 (с. 21), завдання (НО1) Впр. 1b, 2а (с. 20) Впр. 1а (с. 20), 4, 5 (с. 21), гра «Yes/No», завдання (НО2) Гра «Guess the Word» (НО3) РЗ, впр 1 (с. 10), 2, 3 (с. 11)
  Впр. 1 (с. 22), 2 (с. 23), завдання (НО3)   Впр. 3, 4 (с. 23), вірш «How Do You Do?» Завдання (НО2) РЗ, впр. 1 (с. 11), 2, 3 (с. 12)
  Впр. 1, 2 (с. 24), 4 (с. 25), текст «Helpful Tips» (с. 25)   Впр. 3 (с. 25), вірш «How Do You Do?», завдання (НО2), граматична гра з м'ячем Завдання (НО1) РЗ, впр. 1 (с. 12), 2 (с. 13)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
13 (9)   Корисні поради Часи дієслів ЛО уроку  
14 (10)   Ми робимо шкільну газету Написання коротких статтей ЛО уроку  
15 Кон­троль­ний   У пошуках інформації. Контрольна робота   ЛО теми  
Тема: Шкільне життя
16 (1)   Шкільні предмети Теперішній доконаний час, граматична гра Назви шкільних предметів, Mind-Map  
17 (2)   Шкільні справи Теперішній доконаний час. «Helpful Tips», граматична гра ЛО уроку  
18 (3)   Граматичні пазли Теперішній доконаний час. Правила (с. 30—31), гра «Irregular Verbs» (НО1) Неправильні дієслова  
19 (4)   Цікаве життя після уроків Гра «Irregular Verbs» (НО1) ЛО уроку  
20 (5)   Цікаве шкільне життя Питання в теперішньому доконаному часі ЛО уроку  
21 (6)   Шкільні предмети Модальні дієслова ЛО уроку  
22 (7)   Нас запрошує казка Часи дієслів ЛО уроку  
23 (8)   Підсумки робочого дня Спеціальні запитання в теперішньому доконаному часі ЛО уроку  
24 (9)   Розклад уроків Спеціальні запитання в теперішньому доконаному часі ЛО уроку  
25 (10)   Урок домашнього читання Спеціальні запитання, завдання (НО1) ЛО уроку  
26 Кон­троль- ний   Шкільне життя. Контрольна робота   ЛО теми  
Тема: Більше! Сильніше! Швидше!
27 (1)   Спортивні новини Неозначені займенники, вживання some/any/no/ every, правила (с. 44), граматична гра ЛО уроку, завдання на складання списку видів спорту, гра «Complete the Sentence»  

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Завдання (НО1) Діалог «Plans for the Evening» (НО2) Впр. 2—4 (с. 26), вірш «How Do You Do?», завдання (НО3), (НО4) Впр. 1 (с. 26). РЗ, впр.1 (с. 13) РЗ, впр. 2 (с. 13)
  Тексти (НО3)   Впр. 5 (с. 27), вірш «How Do You Do?», завдання (НО1), (НО2) Проект (с. 27) РЗ, впр. 1 (с. 14)
        Test 1 РЗ, впр. 2, 3 (с. 14)
Unit 2. School Life
  Впр. 1а (с. 28) Вірш «Start the Day with a Smile» (НОі) Впр. 1b, 2 (с. 28), гра з м'ячем РЗ, впр.1 (с. 15), завдання (НО2) РЗ, впр. 2 (с. 15), 3 (с. 16)
  Впр. 3 (с. 29), завдання (НО2) Гра «Guess the Word», гра з м'ячем Впр. 4 (с. 29), вірш «Start the Day with a Smile», завдання (НО3) РЗ, впр.1 (с. 16), завдання (НО1) РЗ, впр. 2 (с. 16), 3 (с. 17)
  Впр. 2 (с. 30), 3а, 4 (с. 31) Діалоги (НО2) Гра «Complete the Sentence», вірш «Start the Day with a Smile» Впр. 1 (с. 30), 3b (с. 31) РЗ, впр. 1 (с. 17), 2, 3 (с. 18)
  Впр. 1 (с. 32), 2 (с. 33), завдання (НО2)   Впр. 3 (с. 33), вірш «Start the Day with a Smile», завдання (НО3) Впр. 4 (с. 33) РЗ, впр. 1—3 (с. 19)
  Впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35), завдання (НО2) Вірш «Important Rules» (НО1) Гра «Make up a Sentence», вірш «Start the Day with a Smile», завдання (НО3) Впр. 4 (с. 35) РЗ, впр. 1, 2 (с. 20)
  Впр. 2 (с. 36), завдання (НО1) Впр. 1b (с. 36) Впр. 1а (с. 36), впр. 3 (с. 37), вірш «Important Rules», завдання (НО2) Впр. 4b (с. 37), проект РЗ, впр. 1, 2 (с. 21), 3 (с. 22)
  Впр. 1 (с. 38), завдання (НО2)   Впр. 2 (с. 39), гра «Interview Game» (НО1), «Chain Story» Впр. 3 (с. 39), гра «Dictation» РЗ, впр. 1, 2 (с. 22), 3 (с. 23)
  Впр. 1 (с. 40)   Впр. 2, 4 (с. 40), граматична гра, «Interview Game» (НО2) Впр. 3 (с. 40), 5, 6 (с. 41), гра «Make up a Sentence» (HO1) РЗ, впр. 1 (с. 23), 2 (с. 24)
    Діалог «Time­table» (HO2) Впр. 1, 2, 4 (с. 42), завдання (НО1) Впр. 3 (с. 42) Домашнє читання (с. 157). РЗ, впр. 1, 2 (с. 24), 3 (с. 25)
  Текст «Paul's French Lesson», завдання (НО2)   Project Work (c. 43) Впр. 5 (с. 42) РЗ, впр. 1 (с. 25)
        Test 2 РЗ, впр. 2, 3 (с. 26)
Unit 3. Bigger! Stronger! Faster!
  Впр. 1, 2 (с. 44) Вірш «Good Morning When It's Morning» (НО1) Гра «Use the New Words», діалоги (HO2), впр. 3 (с. 44)   РЗ, впр. 1 (с. 26), 2 (с. 27)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
28 (2)   Спорт і спортивні ігри Питальні речення, завдання (HO2) ЛО уроку, завдання (HO1)  
29 (3)   Спорт у нашому житті Правила словотвору, неозначені займенники (повторення), граматична гра з м'ячем ЛО уроку, завдання (HO), словотвір, впр. 1 (с. 46), лексична гра  
30 (4)   Командні ігри Неправильні дієслова ЛО уроку, Mind-Map (НО1)  
31 (5)   Улюблений вид спорту Повторення: словотвір, розвиток вмінь писемного мовлення, завдання (НО1) ЛО теми, кросворд  
32 (6)   Олімпійські ігри Повторення: словотвір, вживання лексики теми в моно- і діалогічному мовленні ЛО уроку, гра «Make up a Word» (НО1)  
33 (7)   Нас запрошує казка Питальні речення, завдання (НО2) Ознайомлення із жанром байки, ЛО уроку  
34 (8)   Граматичні пазли Теперішній доконаний час дієслова, неправильні дієслова (закріплення), прийменники for/since (правила: с. 56), граматична гра «Yes/No» ЛО теми  
35 (9)   Спорт в Україні Теперішній доконаний час дієслова, неозначені займенники some/any/no, гра «The Gates» ЛО теми, гра «Bingo» (НО1)  
36 (10)   Урок домашнього читання Питальні речення, завдання (НО1) ЛО уроку, робота в парах  
37 Кон­троль­ний   Більше! Сильніше! Швидше! Контрольна робота   ЛО теми  
Тема: Гортаючи календар
38 (1)   Пори року Розділові запитання, гра «Make up the Question» ЛО уроку, гра з м'ячем  
39 (2)   Яка погода сьогодні? Складання речень за вивченими правилами, гра «Chain Game» ЛО теми, гра «Make the Calendar» (НО1)  
40 (3)   Уроки ввічливості Розділові запитання: правила на с. 62 (повто­рення, закріплення), гра­матична гра ЛО уроку, гра «A Polite Talk»  
41 (4)   Свята в нашому житті Прийменники on/at з назвами свят, гра з м'ячем ЛО теми  

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Впр. 4, 5 (с. 45)   Вірш «Good Morning When It's Morning», гра «Guess the Kind of Sport» Завдання (HO2), впр. 6 (с. 45) РЗ, впр. 1 (с. 27), 2, 3 (с. 28)
  Впр. 2, 3 (с. 46), 5 (с. 47) Гра «Correct the Mistake» Вірш «Good Morning When It's Morning», гра «Complete the Diary», гра «Chain Game», впр. 6 (с. 47)   РЗ, впр. 1 (с. 28), 2, 3 (с. 29)
  Впр. 1 (с. 48), 2—4 (с. 49), завдання (НО2)   Діалоги (НО3), гра з м'ячем Впр. 5 (с. 49), міні-твори РЗ, впр. 1 (с. 29), 2, 3 (с. 30)
  Впр. 1 (с. 50), 2 (с. 51)   Впр. 3, 4 (с. 51), завдання (НО2), гра з м'ячем Впр. 5 (с. 51), міні-твори РЗ, впр. 1 (с. 30), 2 (с. 31)
  Впр. 3 (с. 53), робота у групах (НО2) Аудіозапис тексту про історію Олімпійських ігор, впр. 1 (с. 52) Впр. 2, 4 (с. 53), робота в парах (НО3) Складання діалогів РЗ, впр. 1, 2 (с. 31)
  Впр. 1 (с. 54), 2, 4 (с. 55) Завдання (НО1) Бесіда з учнями, впр. 3 (с. 55), усний переказ Міні-твір РЗ, впр. 1, 2 (с. 32), 3 (с. 33)
  Впр. 1—3 (с. 56) Завдання (НО1) Вірш «Jumping Rope», завдання (НО2), впр. 4, 5 (с. 57) Складання діалогів, лексико- граматична гра «One Minute» РЗ, впр. 1, 2 (с. 33), 3 (с. 34)
      Вірш «Jumping Rope», впр. 3 (с. 58), гра «An Interview» (НО2) Впр. 1, 2 (с. 58) Домашнє читання (с. 158). РЗ, впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35)
  Текст «Sports Day» (с. 158) Завдання (НО2) Бесіда з учнями, переказ тексту, впр. 4 (с. 59) Проектна робота РЗ, впр. 1 (с. 36)
        Test 3 РЗ, впр. 2, 3 (с. 36)
Unit 4. Round the Calendar
  Впр. 1 (с. 60), гра «Complete the Sentences» Вірш «Good Morning» (НО1) Робота в парах (НО2), (НО3), гра з м'ячем Складання діалогів РЗ, впр. 1, 2 (с. 37)
  Впр. 2 (с. 61)   Вірш «Good Morning», гра «What's the Temperature?» (НО2), впр. 4 (с. 61) Впр. 3 (c 61), міні-твори, діалоги РЗ, впр. 1 (с. 37), 2, 3 (с. 38)
  Впр. 1, 3 (с. 62) Вірш «Months and Seasons—І» (НО1) Вірш «Good Morning», впр. 4 (с. 63), завдання в парах (НО2), 5а (с. 63), бесіда за малюнком вправи, гра «Chain Game» Впр. 3 (с. 62), 5b (с. 63), гра «One Minute» РЗ, впр. 1 (с. 38), 2, 3 (с. 39)
  Впр. 1 (с. 64), 2, 3 (с. 65), завдання (НО2) Вірш «Months and Seasons—ІІ» (НО1) Вірш «Good Morning», впр. 4, 5 (с. 65), робота в парах (НО3) Діалоги РЗ, впр. 1 (с. 39), 2, 3 (с. 40)

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
42 (5)   Свята і традиції їх святкування Прийменники on/at з назвами свят (повторення) ЛО уроку, гра «What's the Date?» (НО1)  
43 (6)   З історії святкування Нового року Взірці англійського фольклору ЛО теми  
44 (7)   Нас запрошує казка Вживання часів дієслова (повторення) ЛО теми  
45 (8)   Примхи погоди Правила утворення ступенів порівняння прикметників, розділові запитання (повторення), гра «Grammar Race», гра з м'ячем ЛО теми  
46 (9)   Вітальні листівки Правила написання вітальних листівок, ступені порівняння прикметників ЛО теми  
47 (10)   Урок домашнього читання Питальні речення ЛО теми  
48 Кон­троль­ний   Гортаючи календар. Контрольна робота   ЛО теми  
49 Кон­троль- ний   «У пошуках інформації», «Шкільне життя», «Більше! Сильніше! Швидше!», «Гортаючи календар». Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння   Лексика теми  
50 Кон­троль- ний   «У пошуках інформації», «Шкільне життя», «Більше! Сильніше! Швидше!», «Гортаючи календар». Семестрова контрольна робота з читання та письма   Лексика теми  
Тема: У дорозі
51 (1)   Міський транспорт Прислівники too / enough Назви видів транспорту, Mind-Map, слова too/ enough  
52 (2)   Збираємось у подорож Теперішній доконаний час, питальні речення ЛО уроку, гра «Mime Game»  

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Fabrics Glossary | Перевірка домашнього завдання. 2 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.