Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 2 сторінка

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Впр. 1 (с. 66), 2, 3 (с. 67) ' Завдання (НО2) Вірш «Months and Seasons», переказ тексту, впр. 4 (с. 67) Вітальні листівки РЗ, впр. 1 (с. 40), 2 (с. 41)
  Впр. 3 (с. 68) Аудіозапис тексту про перший день року, впр. 1а, 1b (с. 68), аудіозапис пісні «Jingle Bells», впр. 4 (с. 69) Вірш «Months and Seasons», гра «Complete the Text» (НО1), впр. 2 (с. 68), гра «Collect the Information» (НО2)   РЗ, впр. 1, 2 (с. 41), 3 (с. 42)
  Впр. 1 (с. 70), гра «Guess the Riddle» (НО2)   Гра «The Weather Forecast» (НО1), бесіда з учнями, впр. 2, 3 (с. 71), переказ казки Впр. 1 (с. 42) РЗ, впр. 2 (с. 42)
  Впр. 1—3 (с. 72) Вірш «Frosty Windows» (НО1) Робота в парах (НО3), гра «What's the Weather Like Today?» Самостійна робота (НО2), впр. 5 (с. 73) РЗ, впр. 1, 2 (с. 43)
  Впр. 2, 3 (с. 74)   Вірш «Frosty Windows», гра «Make up a Joke» (НО1), Project Work (с. 75) Впр. 1 (с. 74), 4 (с. 75), завдання (НО2), написання листівок Домашнє читання (с. 160). РЗ, впр. 1 (с. 43)
  Текст «A Typi­cal Year in Britain» Гра «Guess the Riddle» (НО1) Переказ текстів, вікторина «What Do You Know about Britain?» Самостійна робота (НО2), (НО3) РЗ, впр. 2, 3 (с. 44)
        Test 4 РЗ, впр. 1, 2 (с. 45)
        Tests: Listening Comprehension, Speaking Підготовка до написання семестрової контрольної роботи з читання та письма
        Tests: Reading, Writing  
Unit б. On the Move
  Впр. 1, , (с. 76) Вірш «Good Morning» (НО1), діалог «Morning Talk» (НО3) Гра «Guess the Word» (НО2), гра «Change the sentence», діалоги (HO4)   РЗ, впр. 1 (с. 45), ,, З (с. 46)
  Впр. З (с. 76), 4 (с. 77), завдання (НО,)   Вірш «Good Morning», «Travelling» (НО1), гра «Guess the Word», впр. 5 (с. 77), діалоги (НО3), гра «Chain Game»   РЗ, впр. 1 (с. 46), ,, З (с. 47)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
53 (3)   Враження від подорожі Злічувані та незлічувані іменники, вживання too much/too many/enough, правила (с. 79) Прикметники та прислівники, вживання enough, правила (с. 78)  
54 (4)   Ми любимо подорожувати Написання міні-творів ЛО уроку, гра «Complete the Sentences» (НО2)  
55 (5)   У дорозі Питальні речення ЛО уроку, гра «Make Up a Sentence» (НО2), гра «Swap Your Place»  
56 (6)   Подорожі у давнину Питальні речення, гра «Make Up Questions» (НО^ ЛО уроку  
57 (7)   Планування подорожі   ЛО теми  
58 (8)   Листи друзів Часи дієслів, питальні та заперечні речення, прислівники too/enough ЛО теми  
59 (9)   Поради мандрівникам Повторення граматичного матеріалу теми (Unit 5) ЛО теми  
60 (10)   Урок домашнього читання Планування власних повідомлень ЛО уроку  
61 Кон­троль­ний   У дорозі. Контрольна робота   ЛО теми  
Тема: Навколо Світу
62 (1)   Інші країни — цікаві місця   Назви частин світу  
63 (2)   Подорож навколо світу Ступені порівняння прикметників ЛО уроку  
64 (3)   Граматичні пазли Означений артикль, правила (с. 94), завдання (НО2) ЛО теми  
65 (4)   Лист з Канади   ЛО уроку  
66 (5)   Друзі з усього світу Питальні речення Назви частин світу  

 

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Впр. 2 (с. 78), 3, 4 (с. 79) '   Вірш «Travelling», гра «Find the Partner» (НО1), гра «Correct the Sentence», гра з м'ячем, діалоги (НО2) Впр. 1 (с. 78), 5 (с. 79) РЗ, впр. 1 (с. 47), 2, 3 (с. 48)
  Впр. 1 (с. 80), 3a (с. 81), завдання (НО3) Вірш «The Song of Travellers» (НО1) Впр. 2 (с. 80), 3b, 4 (с. 81), гра «What Is Travelling?» Впр. 5 (с. 81) РЗ, впр. 1, 2 (с. 49)
  Впр. 1, 2 (с. 82), 4a (с. 83), завдан­ня (НО4)   Вірш «The Song of Travel­lers», впр. 3, 4b (с. 83), завдання (НО1), (НО3) Впр. 5, 6 (с. 83) РЗ, впр. 1—3 (с. 50)
  Впр. 1, 4 (с. 84), 7 (с. 85) Впр. 2, 3 (с. 84) Впр. 6 (с. 85), завдання (НО2) Впр. 5 (с. 85) Впр. 7 (с. 85). РЗ, впр. 1, 2 (с. 51), 3 (с. 52)
  Впр. 1, 2 (с. 86) Текст «Family Problem» (НО) Впр. 7 (c. 85), 3—6 (с. 87), переказ тексту, Project Work (с. 87)   РЗ, впр. 2, 3 (с. 52)
  Впр. 1, 3, 4 (с. 88), 6 (с. 89), завдання (НО1)   Впр. 6 (с. 89), вірш «Saying Goodbye», завдання (НО2) Впр. 2 (с. 88), 5, 7 (с. 89), написан­ня листа другу РЗ, впр. 1—3 (с. 53)
  Завдання (НО3)   Впр. 1, 2 (с. 90), 4 (с. 91), діалоги (НО2), вірш «Saying Goodbye» Впр. 3 (с. 90), Project Work (с. 91), гра «My Suitcase» (НО1) Домашнє читання (с. 161). РЗ, впр. 1, 2 (с. 54), 3 (с. 55)
  Текст «The Story of Robin­son Crusoe», завдання (НО2) Гра «Correct the Sentences» Завдання (НО1), переказ тексту Завдання (НО3) РЗ, впр. 1, 2 (с. 55)
        Test 5  
Unit 6. Around the World
  Впр. 1 (с. 92) Вікторина «What Do You Know About Our World?», текст «My Vacations in Great Britain» (НО3) Вірш «How Do You Do?», завдання (НО1), гра «Do You Know Our Country?» (НО2), впр. 2, 3 (с. 92)   РЗ, впр. 1—3 (с. 56)
  Впр. 4 (с. 93)   Вірш «How Do You Do?», впр. 5 (с. 93), гра «What Country Have You Been To?» (НО1), діалоги (НО2) РЗ, впр. 2 (с. 57), міні-твір РЗ, впр. 1, 3 (с. 57)
  Впр. 1, 2 (с. 94), текст «Welcome to Genoa» Гра «True/False» Вірш «How Do You Do?», гра «Find the Partner» (НО1), діалоги (НО3) Впр. 3 (с. 95) РЗ, впр. 1, (с. 58), 2, 3 (с. 59)
  Впр. 1 (с. 96), 2, 3 (с. 97), завдання (НО2) Вірш «The Travel Song» (НО1), вікторина «Do You Know Canada?» Вірш «How Do You Do?», впр. 4 (с. 97), переказ тексту, діалоги (НО3) Написання листа РЗ, впр. 1, 2 (с. 59)
  Впр. 1, 2 (с. 98) Гра «Swap Your Place» (НО1) Вірш «How Do You Do?», «The Travel Song», впр. 3 (с. 99), завдання (НО2) Впр. 4, 5 (с. 99) РЗ, впр. 1—3 (с. 60)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
67 (6)   Туристичне агентство Закріплення граматичного матеріалу теми, завдання (НО1) ЛО уроку  
68 (7)   Відомі мандрівники Планування змісту повідомлення ЛО уроку  
69 (8)   Граматичні пазли Минулий неозначений і теперішній доконаний часи дієслів, правила (с. 104), граматична гра ЛО теми  
70 (9)   Захопливий світ Питальні речення ЛО теми  
71 (10)   Урок домашнього читання Питальні речення ЛО теми  
72 Кон­троль­ний   Навколо світу. Контрольна робота   ЛО теми  
Тема: Запрошуємо до України
73 (1)   Ми чекаємо на гостей Короткі відповіді зі словами so/neither, гра «So do I/Neither do I» Лексика уроку  
74 (2)   Вітаємо в Україні Питальні речення ЛО уроку  
75 (3)   Справжні друзі Короткі відповіді зі словами so/nor, правила (с. 110). Зворотні займенники ЛО теми  
76 (4)   Запрошуємо до України Побудова логічної структури повідомлення ЛО уроку, гра «New Words»  
77 (5)   Листи друзям   ЛО уроку, прикметники на позначення рис характеру людини  
78 (6)   Тур Україною Повторення та закріплення граматичного матеріалу теми ЛО теми  
79 (7)   Нас запрошує казка   ЛО уроку, прислів'я  
80 (8)   Граматичні пазли Вживання сполучників, правила (с. 120), часи дієслів ЛО теми  

 

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Впр. 2 (с. 100), 3 (с. 101), завдання (НО2) Впр. 1 (с. 100), гра «Guess the Word» Вірш «How Do You Do?», впр. 4 (с. 101), діалоги (НО3)   РЗ, впр. 1—3 (с. 61)
  Впр. 1 (с. 102) Вірш «Bridges», завдання (НО1) Впр. 2, 3, 4 (с. 103), завдання (НО2) РЗ, впр.1 (с. 62) РЗ, впр. 2, 3 (с. 62)
  Впр. 1, 3 (с. 104), 6 (с. 105), гра «Make up a Story» (НО1)   Вірш «Bridges», впр. 2 (с. 104), 5, 7 (с. 105) Впр. 4 (с. 104), гра «Write a Sentence» (НО2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 63), 3 (с. 64)
  Впр. 1 (с. 106)   Гра «Letters From Friends» (НО1), впр. 2, 3 (с. 107), Project Work (с. 107), вірш «Bridges», діалоги (НО2) РЗ, впр.1 (с. 64) Домашнє читання (с. 162). РЗ, впр. 2 (с. 64)
  Текст «The Arctic», завдання (НО2) Гра «Guess the Word», текст «The Polar Bears», гра «Correct the Mistakes» Переказ тексту «The Arc­tic», завдання (НО1), (НО2) Завдання (НО3) РЗ, впр. 1, 2 (с. 65)
        Test 6  
Unit 7. Welcome To Ukraine
  Впр. 1 (с. 108) Вікторина «Do You Know Ukraine» Впр. 2 (с. 108), вірш «Good Morning Boogie» (НО1), завдання (НО2), гра «Chain Game» Впр. 3 (с. 108) РЗ, впр. 1—3 (с. 66)
  Впр. 4 (с. 109) Гра «Correct the Sentence», гра «Snowball Game» Вірш «Good Morning Boo- gie», впр. 6 (с. 109), гра «Meet the Guest» (НО1), завдання (НО2) 1 Впр. 5 (с. 109). РЗ, впр. 1. (с. 67) РЗ, впр. 2, 3 (с. 67)
  Впр. 1 (с. 110), 3a (с. 111), завдання (НО2) Вірш «The Chil­dren of Far Lands» (НО1) Вірш «Good Morning Boo- gie», гра «Chain Game», завдання (НО3) Впр. 2 (с. 110), 3b, 4 (с. 111) РЗ, впр. 1, 2 (с. 68), 3 (с. 69)
  Впр. 1 (с. 112), 2 (с. 113), завдання (НО2) Вірш «The Chil­dren of Far Lands» (НО1) Впр. 3, 4 (с. 113), переказ тексту   РЗ, впр. 1 (с. 69), 2, 3 (с. 70)
  Впр. 2 (с. 114), завдання (НО) Гра «True/False» Вірш «The Children of Far Lands», впр. 1 (с. 114), 3, 6 (с. 115), гра «How do You Celebrate...?», гра «Guess My Friend» Впр. 5 (с. 115) РЗ, впр. 1 (с. 70), 2, 3 (с. 71)
  Впр. 2 (с. 116), 4 (с. 117) Впр. 1 (с. 116) Впр. 3 (с. 116), 5 (с. 117), гра «Journey Around Ukraine» (НО1), діалоги (НО2), (НО3)   РЗ, впр. 1—3 (с. 72)
  Впр. 1 (с. 118), завдання (НО2), (НО3) Завдання (НО1) Впр. 2 (с. 118), 3, 5 (с. 119) Впр. 4 (с. 119) РЗ, впр. 1—3 (с. 73)
  Впр. 1 (с. 120), 3 (с. 121) Гра «Correct the Sentence», гра «True/False» Впр. 2 (с. 120), лімерик, завдання (НО)   РЗ, впр. 1—3 (с. 74)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
81 (9)   Готуємось до відпочинку   ЛО теми  
82 (10)   Урок домашнього читання Питальні речення ЛО уроку  
83 Кон­троль­ний   Запрошуємо до України. Контрольна робота   Лексика теми  
Тема: Захисти свою планету!
84 (1)   Моя улюблена пора року   ЛО уроку  
85 (2)   День планети   ЛО уроку  
86 (3)   Нариси про природу Часи дієслів, неправильні дієслова ЛО уроку, правила словотвору (с. 127)  
87 (4)   Наша планета потребує допомоги   ЛО уроку, гра «New Words»  
88 (5)   Наша допомога природі Розвиток навичок логічного будування повідомлення ЛО уроку  
89 (6)   Майбутнє в наших руках   ЛО уроку  
90 (7)   Клуб захисників природи Питальні речення ЛО уроку  
91 (8)   Граматичні пазли Вживання сполучників, прийменників. Питальні речення ЛО теми  
92 (9)   Ми відповідальні за планету Складання плану повідомлення ЛО теми  
93 (10)   Урок домашнього читання Вживання прийменників, гра «Complete the Sen­tence» (НО1) ЛО уроку  
94 Кон­троль- ний   Захисти свою планету. Контрольна робота   Лексика теми  

 

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
  Впр. 1, 3 (с. 122) Діалог «Holidays With a Friend» (НО) Лімерик, впр. 2 (с. 122), 4, 5 (с. 123), Project Work (с. 123)   Домашнє читання (с. 156). РЗ, впр. 1, 2 (с. 75)
  Текст «The Ant and the Grass­hopper» (с. 156) Гра «True/False» Завдання (НО1), (НО2), (НО3), переказ тексту   РЗ, впр. 1, 2 (с. 76)
        Test 7 РЗ, впр. 3 (с. 76)
Unit 8. Save Your Planet!
  Впр. 1 (с. 124) Вірш «Good Morning» (НО1) Впр. 2 (с. 124), гра «Correct My Sentence», завдання (НО2) Впр. 3 (с. 124) РЗ, впр. 1, 2 (с. 77), 3 (с. 78)
  Впр. 4 (с. 125) Тести (НО1), (НО2) Впр. 5 (с. 125), вірш «Good Morning», гра «Пінг-понг» Впр. 6 (с. 125) РЗ, впр. 1 (с. 78), 2 (с. 79)
  Впр. 3 (с. 126), 5, 6 (с. 127)   Вірш «Good Morning», завдання (НО) Впр. 1, 2, 4 (с. 126), 6 (с. 127) РЗ, впр. 1 (с. 79), 2, 3 (с. 80)
  Впр. 1, 2 (с. 128), 4 (с. 129), завдання (НО2) Вірш «Home» (НО1) Впр. 5 (с. 129), завдання (НО3) Впр. 3 (с. 129) РЗ, впр. 1, 2 (с. 80)
  Впр. 1, 2 (с. 130), 4, 5 (с. 131) Гра «True/False» Вірш «Home», завдання (НО1), (НО2), (НО3), гра з м'ячем Впр. 6 (с. 131) РЗ, впр. 1, 2 (с. 81), 3 (с. 82)
  Впр. 2 (с. 132), 3 (с. 133), завдання (НО1) Впр. 1 (с. 132), гра «True/False» Впр. 4, 6 (с. 133), гра «Guess the Animal», гра «Making the Rules», завдання (НО2), (НО3) Впр. 5 (с. 133) РЗ, впр. 1, 2 (с. 82), 3 (с. 83)
  Впр. 1 (с. 134), завдання (НО2)   Впр. 2—5 (с. 135), пісня «The Future's in Our Hands», завдання (НО1), переказ тексту Впр. 6 (с. 135) РЗ, впр. 1 (с. 83), 2 (с. 84)
  Впр. 1, 3 (с. 136), 4 (с. 137), завдання (НО1)   Впр. 5 (с. 137), завдання (НО2), пісня «The Future's in Our Hands» Впр. 2 (с. 136), 4, 6 (с. 137) РЗ, впр. 1, 2 (с. 84), 3 (с. 85)
  Впр. 1 (с. 138), 5 (с. 139) Вікторина «Do You Know Our Planet» Впр. 2, 3 (с. 138), 4, 6 (с. 139), завдання (НО2), (НО3), Project Work (с. 139) Завдання (НО1) Домашнє чи­тання (с. 163). РЗ, впр. 1, 2 (с. 85)
  Текст «Animals In Danger» (с. 163) Гра «Correct the Sentence» Гра «A Good Question» (НО2), переказ тексту Завдання (НО3) РЗ, впр. 1, 2 (с. 86)
        Test 8 РЗ, впр. 3 (с. 86)

 

Номеруроку Дата Підтема Граматичнийматеріал Лексичний матеріал  
Тема: Назустріч літнім канікулам
95 (1)   Плани щодо літніх канікул   ЛО уроку  
96 (2)   Спогади про літо Минулий неозначений та теперішній доконаний часи, спеціальні запитання ЛО теми  
97 (3)   Що ми збираємось робити? Майбутній неозначений час, структура to be going to Дієслова do/make, ЛО теми  
98 (4)   Літо вже близько   ЛО уроку, гра з м'ячем  
99 (5)   Поштова скринька   ЛО уроку  
100 (6)   Невідома Австралія Тренування у написанні міні-творів ЛО уроку  
101 (7)   Канікули Питальні речення ЛО уроку  
102 (8)   Граматичні пазли Часи дієслів, граматична гра з м'ячем ЛО теми  
103 (9)   Подорож до Індії Закріплення граматичного матеріалу теми ЛО теми  
104 (10)   Літні канікули Повторення граматичного матеріалу теми ЛО теми  
105 Кон­троль­ний   Назустріч літнім канікулам. Контрольна робота   Лексика теми  
  «У дорозі», «Навколо світу», «Запрошуємо до України», «Захисти свою планету», «Назустріч літнім канікулам». Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння      
  «У дорозі», «Навколо світу», «Запрошуємо до України», «Захисти свою планету», «Назустріч літнім канікулам». Семестрова контрольна робота з читання та письма      

  Читання Аудіювання Мовлення Письмо Домашнєзавдання
Unit 9. Hello, Summer Holidays!
  Впр. 1 (с. 140) Вірш «The Lesson Has Begun» (НО1), гра «My Best Holidays», гра «True/False» Впр. 2, 3 (с. 140), гра «Snowball Game», завдання (НО2)   РЗ, впр. 1, 2 (с. 87), 3 (с. 88)
  Впр. 4, 5 (с. 141), завдання (НО2)   Вірш «The Lesson Has Begun», впр. 6 (с. 141), гра «Find the Partner» (НО1), гра «A Good Question» (НО3), діалоги (НО4) Гра «High Speed» РЗ, впр. 1, 2 (с. 88)
  Впр. 1, 2 (с. 142), 4 (с. 143) Вірш «One Thing At a Time» (НО), гра «Correct the Mistake» Впр. 3 (с. 143), гра «Swap Your Place», вірш «The Lesson Has Begun» Впр. 5 (с. 143). РЗ, впр.1 (с. 89) РЗ, впр. 2 (с. 89)
  Впр. 1, 2 (с. 144), 3 (с. 145) Гра «Hide-and- Seek» (НО1) Вірш «The Lesson Has Be- gun», «One Thing At a Time», впр. 5 (с. 145), гра «A Good Question», діалоги (НО2) Впр. 4 (с. 145) РЗ, впр. 1 (с. 89), 2, 3 (с. 90)
  Впр. 1, 2 (с. 146), завдання (НО2)   Впр. 3, 4 (с. 147) гра «Pack­ing Suitcase» (НО1) Впр. 5 (с. 147) РЗ, впр. 1, 2 (с. 91)
  Впр. 2 (с. 148), 4 (с. 149), завдання (НО1) Гра «Guess the Words» (НО2), впр. 1 (с. 148), 7 (с. 149) Впр. 3 (с. 149), діалоги (НО3) Впр. 5, 6 (с. 149) РЗ, впр. 1, 2 (с. 92), 3 (с. 93)
  Впр. 1 (с. 150), завдання (НО1) Гра «True/False» Вірш «Summer Holidays», впр. 2 (с. 150), 3 (с. 151), гра «Mime Game» Завдання (НО2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 93), 3 (с. 94)
  Впр. 1—3 (с. 152), 4 (с. 153) Вірш «Leisure» (НО1) Завдання (НО2)   РЗ, впр. 1, 2 (с. 94), 3 (с. 95)
  Впр. 2 (с. 154), гра «Sort Out the Sentences» (НО1)   Впр. 5 (с. 155), вірш «Lei­sure», завдання (НО2), (НО3) Впр. 1 (с. 154) РЗ, впр. 1, 2 (с. 95)
    Діалог «Good Memories» (НО1) Завдання (НО2), Project Work (с. 155) Впр. 3, 4 (с. 155) РЗ, впр. 1, 2 (с. 96)
        Test 9  
        Tests: Listening Comprehension, Speaking  
        Tests: Reading, Writing  

 

тема: повторення introduction

урок 1

Підтема: Нумо знайомитись!

Мета: Повторити й активізувати лексику тем «Привітання» та «Знайомство».

Ознайомити учнів з англійськими іменами, що відповідають українським.

Повторити особливості вживання присвійного відмінка з іменниками, що називають істот і неістот. Практикувати учнів у діалогічному мовленні. Вдосконалювати техніку читання. Розвивати вміння спілкуватися. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО).

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 1 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 3 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.