МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 3 сторінкаТ: Good morning, dear boys and girls. I'm happy to see you again, after long summer holidays. Now you are the pupils of the sixth form. You all look wonderful after the summer rest and I hope you are all ready for hard and successful work. So, let's start our first lesson. Introduction 2. Знайомство з метою і завданнями навчання в 6-му класі. Т: This year we continue studying English with the help of this textbook. You'll know a lot about the things you are interested in: using computer and the Internet, life of children in other countries, their hobbies, everyday life and their problems. Together we are going to travel to the USA, Great Britain, Canada, Australia and other countries and to visit the most interesting places there to know more about their history and traditions. Presentation 3. Знайомство з підручником. of the Textbook Т: It's time to open the first page of the textbook. Учні відкривають підручник, читають зміст і ланцюжком відповідають на запитання вчителя. Т: Who is the author of this textbook? How many units are there? What are the names of the units? What do you think we'll study in every unit? What pages are there in every unit? What sections are there at the end of the textbook? What kind of information can you find in Reader's Bag section/Grammar Reference section/Vocabulary section? Учитель контролює правильність відповідей учнів і коригує їх у випадку наявності помилок. Aim 4. Повідомлення теми та мети уроку. Т: You know what we are going to learn during this academic year and finally we can open the first page of our first unit and meet our first friends. Let's do that. Open page four, please. What is the topic of our first lesson? (Учні читають назву уроку в підручнику). It is «Hello Again!». So today we are going to remember how we can meet and greet people. II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Warming up 1. Уведення в іншомовну атмосферу. Учитель у довільному порядку пише на дошці фрази: Hello! Good morning! Hi! Nice to meet you! How are you? Good afternoon! It's good to see you again! My name is... Where are you from?, і вголос читає їх, клас хором повторює. Потім учитель пропонує одному з учнів вибрати із записаних на дошці і назвати фрази, за допомогою яких можна познайомитися з іншими людьми. Другий учень повинен прочитати фрази, за допомогою яких можна привітати вже знайому людину. Третій учень має назвати фрази, які підійдуть для спілкування як зі знайомими, так і незнайомими людьми. Учитель контролює правильність відповідей і виправляє помилки у випадку їх наявності. Т: So, you see, there are many ways to meet and greet people. Let's meet our first friends. Reading 2. Читання тексту. Впр. 1 (с. 4). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Т: Look at the pictures on page 4. Whom do you see? What do you think about children's hobbies? What are your hobbies? Три-чотири учні по черзі відповідають на запитання вчителя. 2) Reading. Етап читання. Чотири учні по черзі читають по одній частині тексту вправи вголос. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда з учнями. Учитель пропонує учням відповісти на запитання. Т: What are the children's names? How old are they? Which of them has got brothers or sisters? What do they like doing? What do the children make? Why do they make the newspaper? What names do the children use in the newspaper? Учні ланцюжком відповідають на запитання, учитель контролює правильність відповідей. Speaking 3. Удосконалення навичок мовлення.1) Впр. 2 (с. 5). а) Бесіда з учнями. Т: Do you know that some Ukrainian names can be translated into the English language? Yes, two different languages can have similar names. Let's look at exercise 2 on page 5. There are two lists of the names: one is of English names and another is of Ukrainian ones. Let's find similar names. Учні ланцюжком називають відповідні пари українських та англійських імен. б) Гра «What's My English Name?». Учитель пропонує одному з учнів обрати будь-яке українське ім'я і на запитання другого учня «What's your name?» назвати це ім'я. Другий учень має сказати відповідне англійське ім'я, потім говорить ще одне українське ім'я наступному учню, той називає відповідне англійське і т. д. 2) Робота в парах.
а) Учні отримують картки для роботи в парах, які вони повинні заповнити, спочатку самостійно відповідаючи на запитання, потім запитуючи свого сусіда по парті.
б) Перевірка завдання. По закінченні роботи три-чотири учні по черзі розповідають про своїх сусідів по парті, спираючись на інформацію, записану в картці. Учитель контролює правильність відповідей і виправляє помилки у випадку їх наявності. 4. Повторення граматичного матеріалу: особливості вживання присвійного відмінка зіменниками, що називають істот та неістот. 1) Впр. 4 (с. 5). а) Учитель пропонує класу самостійно прочитати подані у вправі словосполучення і визначити, в яких із них 's є скороченням is, а в яких — показником присвійного відмінка. Для перевірки учні ланцюжком читають словосполучення і відповідають, учитель контролює правильність виконання завдання. б) Учитель пише на дошці такі словосполучення: my brother's computer; the boys'letters; the password of my computer; the letters of the boys; the computer of my brother. Потім пропонує одному з учнів знайти однакові за змістом фрази. Учні пригадують, що присвійний відмінок в англійській мові на письмі може передаватися як за допомогою 's або ', так і за допомогою of. Учитель пропонує пояснити, чому 's не може вживатись у словосполученні the password of my computer. Учні з'ясовують, що 's або ' вживається тільки з назвами істот. Учитель перевіряє правильність відповідей і, якщо необхідно, допомагає учням. Т: You are right. Let's look at the summary of the rule on page 5 of Brush Up section. Учитель пропонує одному з учнів прочитати вголос приклади та ще раз пояснити їх перед класом. 2) РЗ, впр. 2 (с. 1). Учні самостійно письмово виконують вправу на закріплення правил вживання присвійного відмінка в робочих зошитах, потім ланцюжком читають складені речення і пояснюють їх. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 3 (с. 1), письмово. 2. Підведення підсумків уроку. Т: Now you know some Ukrainian names in English. What are your parents' names in English?
Учні ланцюжком називають імена своїх батьків англійською мовою.
урок 2 Підтема: Друзі з усього світу. Мета: Повторити назви країн світу, національностей, мов. Практикувати учнів у складанні питальних речень. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Навчати учнів висловлювати власну думку. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Виховувати інтерес до життя людей у різних країнах світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, карта світу, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2), для рольової гри (НО3). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Т: Good morning, pupils. I'm glad to see you! PS: Good morning, teacher. We are glad to see you! Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we will revise the names of the countries, nationalities and languages. We'll make up dialogues and act them out, and at the end of our lesson we'll have a real press conference. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Т: Last year we learned the names of some foreign countries, nationalities and languages. Do you remember them? Can you show these countries on the map? Учитель пропонує учням по черзі підходити до карти світу, називати країну, яку вони пам'ятають, і показувати, де вона розташована. Учні за допомогою вчителя також пригадують назви національності та мови відповідної країни. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 1). Два учні інсценують складений діалог перед класом. 2) РЗ, впр. 3 (с. 1). Два-три учні читають про своїх друзів. Учитель і решта класу уважно слухають і виправляють помилки у випадку їх наявності. 2. Читання. Впр. 2 (с. 6). Учні ланцюжком читають слова вправи і визначають, що це: назва країни чи національність. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3. Розвиток умінь писемного мовлення. 1) Впр. 3 (с. 6). Учні самостійно виконують вправу письмово, потім ланцюжком читають складені речення. 2) Робота з картками (НОх).
Учні отримують картки для самостійної роботи, мають скласти і записати питальні речення.
Make up questions and write them down.1) he/Where/from/is?___________________________________________ 2) live/she/does/Where?_ 3) his/is/What/nationality?_ 4) she/does/language/What/speak?_ По закінченні роботи учні ланцюжком читають складені запитання. Учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 4. Формування навичок діалогічного мовлення.1) Впр. 1 (с. 6). Учні ланцюжком ставлять запитання за зразком картки (НОх) і відповідають на них, спираючись на малюнки і карту в підручнику. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Гра «Where Are You From?». Клас поділяється на дві команди, які шикуються одна навпроти одної. Члени кожної команди загадують будь-яку країну. Учні по черзі ставлять один одному запитання про мову та національність (але не про країну) та називають відповідну країну. Наприклад: What is your language? P2: French. Px: You are from France. P2: What is your nationality? Px: I am Italian. P2: You are from Italy. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Перемагає команда, яка набирає більше балів. Учитель контролює правильність граматичної та логічної будови речень і виправляє можливі помилки. 3) Впр. 4 (с. 6). Учні ланцюжком ставлять один одному запитання, складені за зразком, поданим у вправі, та відповідають, використовуючи подану інформацію. Учитель контролює правильність виконання завдання й у випадку необхідності коригує відповіді. 4) Складання діалогів. Учні отримують картки і в парах складають діалоги за поданими завданнями. Учитель може обмежити час складання діалогів до 7 хвилин. По закінченні роботи три пари учнів, які впоралися із завданням першими, інсценують діалоги. Учитель і решта класу перевіряють їхню правильність. но Make up a dialogue.A. Ask your partner: — where he/she is from; — what language he/she learns at school; — what he/she likes doing. Make up a dialogue.B. Ask your partner: — what his/her nationality is; — where he/she lives; — what language he/she wants to learn. Role Play 5. Рольова гра «Where Do You Come From?» П'ять учнів отримують картки (НО3) з інформацією про людину, роль якої вони будуть грати, і вивчають її. Решта класу має розпитати п'ятьох учнів про їхні імена, національність, країни, де вони живуть, та хобі і коротко розповісти про це наприкінці уроку. 1) Етап підготовки до гри. Т: We have five quests from different countries today. Your task is to ask them questions about their names, nationalities, languages they speak and study, countries they live and their hobbies. At the end of our lesson you will tell about one of our five guests. 2) Етап проведення гри. Т: Read the information and use it in your answers.
Решта класу по черзі ставлять запитання «гостям». По закінченні інтерв'ю п'ять учнів за вибором учителя по черзі розповідають про одного з «гостей». Учитель контролює правильність граматичної будови запитань, відповідей і розповідей. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 2), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: Today we spoke about different people from different countries and about the languages they speak and learn. Why do you think we should study foreign languages? Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя. урок 3 Підтема: Я і моя родина. Мета: Повторити й активізувати ЛО теми «Моя родина». Ознайомити учнів зі словами — назвами родичів. Розвивати вміння аудіювання. Формувати навички монологічного мовлення. Навчати учнів розповідати про себе, свою родину та друзів. Практикувати учнів у читанні та письмі. Виховувати любов до близьких людей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), картки з малюнками частин тіла, альбомні аркуші паперу. $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання.
Т: Good morning, pupils! How are you today? PS: Good morning, teacher! We are fine, thank you! T: Do you remember any greeting poems you learned last year? Let's tell some of them. Один-два учні розповідають вітальні вірші, які вони вчили минулого року, клас підхоплює. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we'll speak about you and your families. You'll learn some new words, act out a dialogue and you'll know how to give a personal information. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «The Family Song». Учитель роздає учням картки для самостійної роботи (НОх) і двічі читає вірш. Завдання: вписати пропущені слова вірша і з'єднати рядки з відповідними малюнками. Потім учні вголос читають вірш хором, а двоє-троє — вголос перед класом. THE FAMILY SONG
Uncle Paul is young and tall, Auntie Lynn is old and thin, Cousin Pat is short and fat, And my old Dad is big and sad, And Cousin Daisy is lazy! НО,
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 2). Два учні читають доповнений діалог за ролями. 2) РЗ, впр. 2 (с. 2). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 2). Учні ланцюжком читають речення вправи. Учитель контролює правильність виконання завдання та виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Формування навичок мовлення. 1) Впр. 1 (с. 8). а) Учні ланцюжком читають запитання і добирають потрібний варіант відповіді з поданих у вправі. Потім учні ланцюжком читають запитання та відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання. б) Учитель пропонує учням у парах скласти міні-діалог про свого друга, використовуючи запитання і відповіді вправи як зразок. Час роботи обмежений — 5—7 хв. Дві-три пари, які впоралися із завданням першими, інсценують свої діалоги перед класом. Учитель, якщо необхідно, коригує складені діалоги і коментує їх. 2) Впр. 2 (с. 8). Учні в парах складають діалог з поданих у вправі фраз, і дві-три пари інсценують його перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3. Повторення лексичного матеріалу й удосконалення навичок читання.Впр. 3 (с. 8), 4 (с. 9).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Учні отримують картки для самостійної роботи, де вони мають скласти слова — назви родичів з поданих літер. Час виконання завдання — 3—5 хв. По закінченні роботи один-двоє учнів записують складені слова на дошці, учитель перевіряє правильність виконання завдання, решта класу звіряється з дошкою.
Key: 1) grandfather; 2) mother; 3) brother; 4) sister; 5) uncle; 6) cousin. б) Учитель показує учням картки з малюнками частин тіла, учні називають їх. 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають текст і називають відповідних членів родини у намальованій схемі. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учитель пропонує учням відповісти на запитання, використовуючи малюнок-схему до вправи. Т: What colour of hair has mother's brother got? What hair has his wife Betty got? Where are grandparents? What do all the family like doing at weekends? Учні ланцюжком відповідають на запитання, учитель у випадку необхідності коригує їхні відповіді. 4) Впр. 4 (с. 9). а) Учні самостійно читають текст і малюють родинне дерево, учитель звертає увагу класу на нові слова та пояснює їхнє значення. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє три-чотири зошити й оцінює роботу. Один з учнів малює схему на дошці, учитель контролює правильність виконання завдання, решта класу звіряється з дошкою. б) Гра «The Members of the Family». Учні ланцюжком запитують один одного про членів родини, використовуючи намальовану схему. Той, хто не може правильно поставити запитання або відповісти на нього, вибуває з гри. Переможцем стає учень, який склав найбільше правильних запитань і дав найбільше правильних відповідей. Наприклад: Who is Antonio for Barbara? P2: He is her husband. Who is Lisa for Debora? P3: She is her daughter. Who is Steve for Robert? Project Work 4. Проект «Моя родина» (с. 9). 1) Етап підготовки. Учитель пропонує учням самостійно прочитати три уривки тексту та зіставити їх з поданими на сторінці фото. Для перевірки учні ланцюжком уголос читають уривки і називають відповідне фото, учитель перевіряє правильність виконання завдання. 2) Робота над проектом. Учні самостійно на альбомних аркушах паперу малюють свої родинні дерева і пишуть коротку характеристику членів своєї родини, використовуючи приклади, подані у підручнику. 3) Етап перевірки. Три-чотири учні по черзі розповідають про свої родини з опорою на намальовані родинні дерева. Учитель і решта класу контролюють виконання завдання й оцінюють роботу. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 3), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: Today we spoke about our families. Let's check how well you remember the members of the family. Finish my sentences: My mother's husband is my...My grandmother is my grandfather's.My father's brother is my... My mother's daughter is my... My uncle's son is my... My father's father is my... Учні хором називають членів родини, доповнюючи речення вчителя. урок 4 Підтема: Вчора. Сьогодні. Завтра. Мета: Повторити способи утворення граматичних часів: Present, Past and Future Simple, Present and Past Continuous. Ознайомити учнів з відмінностями у вживанні минулого неозначеного та минулого тривалого часів. Повторити вживання займенників some/any. Навчати вживати ці граматичні часи в усному мовленні. Формувати навички аудіювання. Продовжувати розвивати вміння читати. Практикувати учнів у письмі. Виховувати спостережливість й уважність. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО), граматичні таблиці Present, Past and Future Simple, Present and Past Continuous, м'яч. $ хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учитель пише на дошці ім'я та опорні фрази: Margarita/Richard Greenham/Buddy Smithson, sunny Spain/the UK/the USA. Учитель розповідає вірш, учні хором повторюють. Потім двоє-троє учнів самостійно розповідають вірш з опорою на фрази, записані на дошці.
My name is Margarita And I'm from sunny Spain! How are you, how are you, And how are you again? My name is Richard Greenham And I'm from the UK, How are you, how are you, And how are you today? My name is Buddy Smithson, I'm from the USA, How are you, how are you, And how are you today? 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we'll revise grammar tenses and practise them. We are going to brush up the Past Simple and the Past Continuous Tense and do some activities to improve our skills in using these tenses. I hope, our lesson will be interesting and useful for you. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Повторення вірша «The Family Song» (див. урок 3). Учитель розповідає вірш, учні хором повторюють. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 3). Учні ланцюжком читають доповнений текст вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 3). Учні обмінюються зошитами і перевіряють кросворд, один із них пише слова кросворду на дошці. Учитель перевіряє правильність написання слів, клас звіряється з дошкою. 3) РЗ, впр. 3 (с. 3). Два-три учні читають свої твори перед класом. Reading 2. Удосконалення техніки читання. 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Робота з картками.
Учні отримують картки для роботи в парах. Вони повинні доповнити текст, ставлячи по черзі запитання один одному, щоб з'ясувати, які слова пропущено. A. Ask your partner and complete the text.I want to tell you about His name is Paul. He lives in His family is big. He has got a father, a mother, two sisters and grandparents. His grandparents live in the__________________________ . They like growing fruit and vegetables. They are planting___________________________________ now. Paul's parents like swimming. They are having rest at the_______________________________ now. Paul's sisters go to__________________________ . They are having holidays now. B. Ask your partner and complete the text. I want to tell you about my friend's family.
His name is__________________________ . He lives in Madrid, in Italy. His family is big. He has got a father, a mother, grandparents. His grandparents live in the village. They like growing and . They are planting tomatoes now. They are having rest at the seaside now. Paul's sisters go to school. They are having
now. 2) Reading. Етап читання. По закінченні роботи з картками (НО) учні ланцюжком читають доповнений текст. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учитель пропонує учням відповісти на запитання за текстом. Т: Where is Paul from? What family has he got? What do his grandparents like doing? What are they doing now? What do his parents like doing? What are they doing now? What are Paul's sisters? Учні ланцюжком відповідають на запитання, учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень. Grammar 3. Повторення граматичних часів. 1) Повторення часів the Present Simple, the Present Continuous, the Future Simple Tense. а) Бесіда з учнями. T: Look at the text about Paul. Can you explain the difference between the sentences: His grandparents like growing fruit and vegetables. They are planting tomatoes now. Paul's sisters go to school. They are having holidays now. Учні за допомогою вчителя з'ясовують, що в цих реченнях вживаються різні граматичні часи: Present Simple та Present Continuous. Учитель звертає увагу класу на граматичні схеми цих часів, накреслені вчителем на дошці, і пропонує одному з учнів розповісти правила їхнього утворення та вживання з опорою на схеми. Якщо необхідно, вчитель коригує відповідь учня. б) Учитель на дошці пише речення: He will help you with this work tomorrow. Він пропонує класу визначити граматичний час цього речення. Один із учнів за проханням учителя пригадує й розповідає правила утворення і вживання Future Simple з опорою на граматичну таблицю. Учитель коригує й доповнює відповідь учня. в) Граматична гра. Клас поділяється на дві команди. Один з учнів — ведучий — стає перед дошкою, обличчям до неї. Члени кожної команди по черзі підходять до ведучого і торкаються його спини, той говорить будь-яке дієслово і називає граматичний час (Present Simple, Present Continuous, Future Simple). Учень, що торкнувся ведучого, має скласти речення з названим дієсловом у названому часі. Учитель контролює правильність граматичної будови речення. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримала більше балів. 2) Повторення the Past Simple та the Past Continuous Tense. а) Впр. 1 (с. 10). Один із учнів читає два речення, подані у вправі, не звертаючи уваги на правила, учитель пропонує класу назвати різницю між цими реченнями. Учні пригадують правила утворення Past Simple та Past Continuous з опорою на таблиці, учитель допомагає сформулювати їх. Потім один із учнів читає вголос правила, подані у підручнику на с. 10. б) Впр. 2 (с. 10). Учні ланцюжком читають подані у вправі речення і визначають граматичний час. в) Граматична гра. Клас поділяється на дві команди. Представнику кожної команди учитель називає речення або в Past Simple, або в Past Continuous. Завдання учнів — правильно скласти запитання та заперечення до запропонованого речення. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, що набрала найбільшу кількість балів. г) Впр. 3 (с. 10). Учні самостійно усно виконують вправу, потім ланцюжком читають речення і називають відповідний граматичний час. д) Гра з м'ячем. Впр. 4 (с. 11). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|