Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 4 сторінка

Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч кожному з них і називає речення з помилкою у будь-якому з повторених часів. Учень має повернути м'яч і сказати речення, виправивши помилку. Той, хто не впорався із завданням, вибуває з гри. Ведучим може бути будь-який учень.

е) Впр. 5 (с. 11).

Учні самостійно письмово виконують вправу. Час виконання завдання — 3—5 хв. Той, хто першим впорався, читає складені запитання. Учитель контролює та оцінює виконання вправи. є) Впр. 6 (с. 11).

Учні ланцюжком читають і доповнюють подані у вправі речення за зразком.

ж) Гра «Chain Game».

Учні складають запитання до будь-якого речення впр. 6 (с. 11) і ставлять його однокласнику, який повинен відповісти і поставити своє запитання наступному учню. Наприклад:

P1: What do you usually have for breakfast?

P2: I usually have sandwiches and tea for breakfast. What did you have for break­fast on holidays?

P3: I had sausages for breakfast on holidays. Where did you spend evenings in sum­mer?

Учень, який зробив помилку, має розповісти свій улюблений вірш. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

з) Впр. 7 (с. 11).

Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи займенники some/any, і за допомогою вчителя пригадують правила (some вживається у розповідних ре­ченнях, any — у питальних і заперечних).

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 4), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Let's see if you remember grammar tenses well now.

Учитель називає речення (розповідні, питальні, заперечні), використовуючи всі по­вторені граматичні часи, учні відповідають, який саме час вживається у реченні.


урок 5 (1)

Підтема: Корисні поради.

мета: Ознайомити учнів з новими мовними патернами. Розвивати вміння аудіювання.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення зі вживанням мовних патернів. Навчати учнів висловлювати свої пропозиції. Виховувати культуру мовлення. Удосконалювати техніку читання.

Розвивати здібності учнів до слухової та зорової диференціації. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), (НО3).

$ Хід УРОКУ

підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Повторення вірша-привітання «My Name is Margarita» (див. урок 4). Учитель записує на дошці опорні фрази, один із учнів виходить до дошки і розповідає вірш, клас хором повторює.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to start a new unit «We Need Information». We are going to learn some new patterns for making suggestions and practise them in our oral speech.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Робота з картками.

Н°і:

Учитель роздає учням картки для самостійної роботи, учні мають розташувати речення у правильному порядку, щоб скласти вірш. Той, хто виконує завдання першим, читає вірш уголос перед класом, потім учні хором декламують його. Учитель, якщо необхідно, пояснює значення незнайомих слів і коригує відповідь.

Arrange the sentences in the right order to make a poem.

We raise our hands to speak.

We use voices soft and sweet.

We are helpful, friendly, and fair.

We work quietly at our seats.

We take turns and willingly share.

тема: у пошуках інформації unit 1. we need information

We keep our places tidy and neat.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 4).

Учні ланцюжком читають складені речення.

2) РЗ, впр. 2 (с. 4).

Учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень і виправляє помилки у випадку їх наявності.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 12).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: Do you have ideas what to do to know foreign language well?

2) Reading. Етап читання.

Дві-три пари учнів уголос читають діалог за ролями перед класом.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 2 (с. 12). Учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них.

3. Подання й відпрацювання лексичного матеріалу.

1) Ознайомлення з патернами (с. 12).

Учитель читає фрази, як робити пропозицію, клас хором повторює. Потім учитель пропонує учням перекласти фрази рідною мовою, звертаючи увагу на слова, надруковані блакитним кольором.

2) Відпрацювання патернів в усному мовленні.

Учитель на дошці у два стовпчики пише словосполучення, з якими учні склада­ють речення і ланцюжком називають їх. Словосполучення треба вжити у відпо­відній граматичній формі. Той, хто робить помилку, має розповісти улюблений вірш або проспівати пісню.

Let's go for a walk
What about help them
Why don't you share ideas about school life
You can the information of other countries
You would like to make a suggestion
  agree with them

 

3) Робота з картками.

НО2:

Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує розташувати фрази у правильному порядку, щоб скласти діалоги. Дві пари учнів, які першими за­вершили роботу, вголос читають діалог за ролями перед класом, учитель переві­ряє правильність виконання завдання.

Arrange the sentences to make up the dialogue.

— I think it's good. Why don't we use the photos of pupils from our class?

— What shall we write about?

— I think, it's a wonderful idea.

— We can write about our friends and teachers.

— What do you think about it?

II. Check on Homework Reading
Presenting and Practising Vocabulary

— Let's make a school newspaper.

— Good. And we can share ideas how to make school life more interesting.

4) Робота в парах. Впр. 3 (с. 12).


Учні в парах складають діалоги за завданнями вправи, спираючись на подані сло­ва та складений діалог (НО2). По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом, учитель контролює правильність виконання завдання.

Ustemng 4. Аудіювання. Comprehension

Учитель роздає картки для самостійної роботи (НО3) і двічі читає текст діалогу. Під час другого читання учні позначають у картках правильні варіанти продовження речень, по закінченні роботи учитель збирає картки для перевірки.

SCHOOL PROJECT

— John, let's make a wall newspaper.

— I've got a better idea, Tim. What about making a school magazine?

— Great idea, John. What would you like to write about in it?

— Well, we can write about our friends and teachers, lessons and hobbies...

— John, why don't we write about our school life? We can share ideas how to be good at learning different subjects.

но,

— Your idea is really good, Tim. What about using some advice of different people? It can be really useful.

Choose the right item.

1) Boys want to make... .

a) school newspaper

b) school magazine

2) They want to write about. .

a) school life

b) school subjects

3) Pupils can share ideas how to be good at learning. .

a) different advice

b) different subjects

4) They would like to use some of different people's. .

a) advice

b) ideas

Key: 1b; 2a; 3b; 4b.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1—3 (с. 5), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today we spoke about sharing the information and making suggestions. What would you write about to a school newspaper/magazine? What information would you like to get from your school newspaper/magazine? Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

урок 6 (2)

Підтема: Інформація для проекту.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Ознайомити учнів з новими ЛО. Формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Закріпити і поглибити знання учнів за темою. Виховувати зацікавленість життям інших людей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2), (НО3).

$ Хід УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Повторення вірша «My Name Is Margarita» (див. урок 4). Два-три учні самостійно розповідають вірш перед класом, спираючись на опорні фрази, записані на дошці.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we continue speaking about making newspaper or magazine. We'll discuss what columns are useful and interesting and where we can find information for them.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «We Raise Our Hands to Speak» (див. урок 5, HOj). Учитель розповідає вірш, учні хором повторюють.

I. Greeting Aim Warming up

2) Гра «Match the Words».

И0.

а) Учитель роздає картки для самостійної роботи, учні повинні скласти словоспо­лучення з поданих у картці слів за обмежений час — 1 хв. Учень, який першим впорався із завданням, вголос читає складені словосполучення перед класом.

Match the words.
to share suggestion
to use a new column
to be good at ideas
to make the Internet
to start learning languages

 

б) Потім учитель поділяє клас на дві команди, члени кожної команди по черзі складають і називають речення зі словосполученнями картки (НОх). Учитель контролює правильність виконання завдання. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримала більше балів.


основна ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 5).

Дві-три пари учнів інсценують діалоги перед класом.

2) РЗ, впр. 2 (с. 5).

Учні ланцюжком читають запитання вправи.

3) РЗ, впр. 3 (с. 5).

Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2. Відпрацювання лексичного матеріалу.

1) Уведення нової лексики (с. 13).

Учитель читає слова, клас хором повторює. Потім учні за допомогою вчителя з'ясовують значення нових ЛО.

2) Гра «Guess the Meaning».

Учитель говорить визначення слова, учні називають його. Наприклад:

Т: This is the name of the column. Px: A heading.

T: At this lesson you learn about the life of people in the past. P2: History lesson.

T: There are a lot of books in this place. P3: A library.

За кожне правильно назване слово учень отримує один бал. Перемагає той, хто набрав більше балів.

3. Подання тексту для читання. Впр. 4 (с. 13).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «Information for the Newspaper».

Check on Homework
Vocabulary Practice
Reading
но.

Кожна пара учнів отримує картку для роботи в парах. Завдання: вибрати можли­ві джерела інформації для своєї газети й обґрунтувати свій вибір. По закінченні роботи двоє-троє учнів висловлюють свою точку зору, учитель контролює пра­вильність граматичної та логічної будови речень.

Where can you get the information for your newspaper from?
books radio
exercise books magazines
the Internet letters
TV friends
School newspaper parents' advice
2) Reading. Етап читання.

 

Чотири учні вголос читають полілог перед класом за ролями.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 5 (с. 13).

Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні.

б) РЗ, впр. 1 (с. 6).

Учні самостійно читають уривки статей і визначають, хто з героїв полілогу впр. 4 (с. 13) міг їх написати. Один із учнів записує ключі на дошці, решта класу зві­ряється з ними. Учитель перевіряє правильність виконання завдання та виправ­ляє помилки у випадку їх наявності.

Speaking

4. Розвиток умінь мовлення.

нОз:

Для роботи в парах учні отримують картки, за завданнями яких складають діалоги. Для ускладнення роботи час виконання може бути обмежений учителем (5 хв). Дві- три пари, що першими впоралися із завданням, інсценують свої діалоги перед класом.

A. Make up a dialogue.

Tell your friend that you need information about a famous film star. Ask your friend where you can find this information. Ask your friend if he/she can help.

B. Make up a dialogue.

III.

Ask your friend if he/she wants to know about a film star. Tell your friend where he/she can find the information. Tell your friend if you can help.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 6), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда у режимі Т ^ Pt^ P2 ^ P3.

Т: Today we spoke about what you can write in the school newspaper or magazine and where you can get the information from. What article would you like to write in our school newspaper/magazine? Where will you take the information from? Whom will you ask to help you?

Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

урок 7 (3)

Підтема: Що ми маємо робити.

Мета: Повторити лексичне значення і правила вживання раніше вивчених модальних дієслів.

Ознайомити учнів із відмінностями у значенні та вживанні модальних дієслів must, have to, might, can, could, may, should. Практикувати учнів в аудіюванні.

Тренувати учнів у правильному вживанні модальних дієслів в усному та писемному мовленні. Розвивати вміння висловлювати свою думку. Формувати навички письма.

Виховувати почуття відповідальності та поваги до інших. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2).

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Вірш «School Morning». Аудіювання.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх). Учитель двічі читає вірш «School Morning», учні слухають і вписують у картки пропущені слова. Потім двоє- троє учнів читають вірш уголос перед класом, учитель стежить за правильністю виконання завдання, інші учні перевіряють свої роботи.

SCHOOL MORNING School is waiting Can't be late. Hurry! Hurry! Half past eight. Out the door And down the street, Then softly and quietly, Take your seat.

HO.

 

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to revise the modal verbs and learn some new facts about them. We'll also practise them during our lesson with the help of exercises and games. And at the end of our lesson we'll write some advice and rules for school newspaper.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Повторення вірша «We Raise Our Hands to Speak» (див. урок 5). Учні хором декла­мують вірш.

Т: There are some rules for pupils in this poem. Let's decide what pupils must and mustn't do in class.

Учитель повідомляє «Правила поведінки учнів у класі», учні хором відповідають: «Yes, we must», якщо твердження правильне, і «No, we mustn't», якщо воно по­милкове.

II.

Т: Pupils must work quietly at the lesson. Pupils must be late for the lesson. Pupils must be friendly and helpful. Pupils must cry out at the lessons. Pupils must make a lot of noise. Pupils must keep their places neat.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 2 (с. 6).

Учні ланцюжком читають речення вправи. Учитель стежить за правильністю ви­конання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності.

2. Подання граматичного матеріалу: модальні дієслова.

1) Бесіда з учнями.

Т: You learned some modal verbs a year ago. Do you remember them?

Учитель пропонує одному з учнів підійти до дошки і за допомогою класу записати

вже відомі модальні дієслова. Учитель також допомагає учням.

Check on Homework
Presenting Grammar

2) Самостійна робота з картками.

НО,
I

Учитель роздає учням картки для самостійної роботи і пропонує вставити потрібні дієслова в речення, що описують малюнки.

Complete the sentences with can, must, may, could, should, have to, might.


 

swim.


 

I go for a walk?


 

 


 

You eat a lot of fruit.


 

It________________________________________ be raining.

I

 

to go to bed.


 

you tell the time?

Учень, який завершив роботу першим, читає доповнені речення і пояснює свій вибір дієслів. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. Потім він пропонує учням дібрати пояснення до кожного з модальних дієслів (НО2), виби­раючи одне із записаних на дошці слів: уміння, обов'язок, дозвіл, порада, ввіч­ливе прохання, ймовірність, зобов'язання. Учні виконують завдання, учитель, якщо необхідно, допомагає та виправляє помилки.

3) Пояснення правил вживання модальних дієслів.

а) Учитель пропонує одному з учнів уголос прочитати правила, подані у підручнику (с. 14), звертаючи увагу класу на вживання частки to лише з модальним дієсловом to have.

б) Складання питальних і заперечних речень.

T: Now look at your handouts and find the questions there.

Учні знаходять питальні речення в картках (НО2) і ланцюжком читають їх.

T: How do we make questions with modal verbs in the sentences?

Учні розповідають правила утворення питальних речень з модальними дієсловами,

учитель у випадку потреби допомагає їм.

Закінчення завдання

Т: Can you make other sentences from your handouts negative?


Учні складають заперечення до поданих у картці (НО2) речень і ланцюжком називають їх. Учитель звертає увагу класу на особливості утворення заперечних і питальних речень з модальним дієсловом have to (воно вимагає наявності допоміжного дієслова).

3. Відпрацювання граматичного матеріалу.

1) Граматична гра.

Клас поділяється на дві команди. Учитель по черзі називає представникам кожної з них розповідне речення з будь-яким модальним дієсловом, учні мають скласти запитання і заперечення до нього. За кожну правильну відповідь команда отримує два бали. Перемагає та команда, що набрала більшу кількість балів.

2) Впр. 1 (с. 14).

Учні працюють у парах, вони обирають одне з речень, поданих у вправі, і письмово складають 2—3 поради до нього за наведеним зразком. Учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень. Потім учні по черзі читають речення вправи і свої поради. Учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень.

3) Впр. 2 (с. 14).

Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи потрібну форму дієслова may за наведеним зразком.

4) Впр. 4 (с. 15).

Робота в парах. Кожна пара обирає одне з прислів'їв, поданих у вправі, і готує пояснення до нього. Потім кілька учнів розповідають своє пояснення, не назива­ючи прислів'я, інші учні вгадують, про що йдеться. Для ускладнення роботи час на підготовку може бути обмежений (2—3 хв). Учитель слідкує за правильністю виконання завдання.

5) Впр. 5 (с. 15).

Учні ланцюжком читають речення і вибирають потрібний варіант модального дієслова з поданих у підручнику.

6) Впр. 6 (с. 15).

Вісім учнів читають за ролями діалоги вправи, доповнюючи їх необхідними модальними дієсловами. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 7), 3 (с. 8), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда у режимі Т ^ Pt ^ P2 ^ P3.

Grammar Practice

Т: Today you learned more about modal verbs and how to use them in our speech. Can you tell me some school rules? What advice can you give your friend if he gets a bad mark? What do you have to do every day? How can you ask your friend to help you? Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.


урок 8 (4)

Підтема: У бібліотеці.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.

Ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом. Навчати вживати нову лексику в усному мовленні. Тренувати учнів у вживанні модальних дієслів в усному мовленні. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати вміння письма. Розвивати пізнавальні інтереси учнів. Виховувати повагу та любов до книг. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), (НО2).

$ Хід УРОКУ


 

 


ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Повторення вірша-привітання «School Morning» (див. урок 7). Учні хором повторюють слова вірша за вчителем.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll know more about the books and libraries. You will learn about different kinds of books and at the end of our lesson we are going to speak about the books which you like to read.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учитель роздає учням картки для роботи в парах і пропонує вибрати необхідні речення, щоб скласти правила для успішного навчання в школі. Дві-три пари учнів, які першими впоралися із завданням, читають свої правила й аргументують свій вибір.

Choose the sentences to make the rules for successful pupils.

You must always do your homework.

You must watch TV a lot.

You must help your parents.

You must not be late for school.

You must read books.

You must play computer games.

You must be healthy.

You must help your friends.

Greeting Aim Warming up НО,

You must go in for sports.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 7).

Учні ланцюжком читають речення до малюнків вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 7).

Дві-три пари учнів інсценують складений діалог перед класом.

3) РЗ, впр. 3 (с. 8).

Один-два учні читають складені речення. Учитель контролює правильність ви­конання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності.

2. Подання нового лексичного матеріалу.

1) New Vocabulary (с. 16).

Учитель читає нові слова, учні хором повторюють, потім за допомогою вчителя перекладають їх рідною мовою. Учитель звертає увагу класу на словосполучення a piece of information, a piece of advice і розтлумачує їхнє значення.

2) Гра «Guess the Meaning».

Учитель говорить визначення нових слів, не називаючи їх, учні повинні сказати,

про що йдеться. Наприклад:

Т: This person works in the library.

Px: A librarian.

T: Very old.

P2: Ancient.

T: You use this book to translate some words. P3: A dictionary.

T: You can study there after school. P4: A university.

3. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 16).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: What do you know about the library? Do you often go to the library? What kind of books can you find in the library? Is it useful to visit the library? На кожне запитання вчителя відповідають два-три учні.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст і перекладають його рідною мовою.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2 (с. 16).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.

б) Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.

Т: Where did libraries appear in ancient times? What collections did the libraries of the past have? What kind of information do the libraries have today? How do the libraries store the information today?

в) Впр. 3 (с. 16).

II. check on Homework
Presenting Vocabulary
Reading

Учні ланцюжком розповідають про бібліотеку, яку вони відвідують, спираючись на план, поданий у вправі.


Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 4 (с. 17).

Учні читають правила користування книгою і готують пояснення до кожного пункту спочатку самостійно, потім уголос ланцюжком. Учитель перевіряє пра­вильність логічної та граматичної будови речень.

2) Робота в парах.

Н02:

Учитель роздає учням картки для роботи в парах і пропонує скласти діалоги за поданими завданнями. Для ускладнення час виконання обмежується учителем — 3—5 хв.

Make up a dialogue.

A.Your friend sometimes writes on pages of books.

• Ask your friend why he/she writes on pages.

• Explain why your friend mustn't do it.

• Promise your friend not to make drawings in books.

Make up a dialogue.

B.Your friend likes to make drawings in books.

• Ask your friend why he/she makes drawings.

• Explain why your friend mustn't do it.

• Promise your friend not to write on pages of books.

3) Впр. 5 (с. 17).

а) Учитель читає слова вправи, учні хором повторюють, потім за допомогою вчителя перекладають їх рідною мовою.

б) Учні працюють в парах: ставлять запитання вправи один одному та відповідають на них, потім складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом.

Writing 5. Формування навичок письма. Впр. 6 (с. 17).

Учні самостійно письмово доповнюють речення вправи і по закінченні роботи лан­цюжком читають їх уголос. Учитель контролює правильність виконання завдання.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 8), 3 (с. 9), письмово.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 3 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 5 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.248 сек.