Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 5 сторінка

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today you learned more about books and libraries. What books do you like to read? What is your favourite book? Do you have your favourite writer? На кожне запитання вчителя відповідають два-три учні.

урок 9 (5)

Підтема: Електронна пошта.

Мета: Повторити й активізувати лексику уроку.

Практикувати учнів у вживанні прийменників в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Розвивати вміння письма.

Ознайомити учнів із правилами написання електронного листа. Навчати учнів планувати свої повідомлення. Виховувати почуття взаємодопомоги. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), (НО3), м'яч.

$ Хід УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Повторення вірша-привітання «School Morning» (див. урок 7). Учні хором розповідають вірш.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: This lesson we are going to learn how to write an e-mail. We are going to decide what to write in the e-mail and how to send it.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учитель роздає картки для самостійної роботи, пропонує учням прочитати про уподобання дітей і дібрати кожному з них відповідну книжку. Одна книжка зайва. Учень, який першим виконає завдання, читає ключі вголос перед класом, решта класу перевіряють свої роботи. Вчитель слідкує за правильністю відповіді.

но.


Read about children's likes and choose the book for every child.One book is not needed.
a)

b)

c)

d)

e)

 

] 1) Peter: I like to read about old times, kings and knights.

] 2) Alice: I like to read books about fairies and wizards. And the book must have a happy end.

] 3) Margaret: I'm fond of reading about travelling, other countries and beautiful places.

I. Greeting Aim Warming up

] 4) Alex: I'm interested in books of space adventures, distant travelling to other planets.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 8).

Учні ланцюжком читають доповнені речення.

2) РЗ, впр. 2 (с. 8).

Два учні читають складені правила для бібліотеки.

3) РЗ, впр. 3 (с. 9).

Три учні по черзі читають дібрані назви. Учитель контролює правильність вико­нання завдань.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 18).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: The most of the people have computers nowadays. Do you often use a computer? Can you use the Internet? Do you have an e-mail friend? Would you like to have an e-mail friend? Do you know how to make an e-mail friend? На кожне запитання вчителя відповідають два-три учні.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст.

II. check on Homework
Reading

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Робота з картками.

Н°2:

Учитель роздає картки для самостійної роботи і просить учнів закрити підручники. Учні мають визначити порядок речень у картці відповідно до змісту тексту впр. 1 (с. 18). По закінченні роботи один із учнів читає зв'язний текст, решта класу перевіряють свої роботи.

Put the sentences in the right order according to the text. I found the friend in the «E-mail Club» website. My teacher advised me to make an e-mail friend. I understand English and can use a computer rather well now. I didn't know English and Computer Studies well. My friend lives in Switzerland.


 

 


б) Впр. 2 (с. 19).

Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись із ними чи ні.

в) Бесіда з учнями.

Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

T: What did the English teacher advise to Alec? How did Alec find his e-mail friend? What do you know about Alec's friend? What is Alec's friend's name? What useful tips on how to write an e-mail letter do you remember? What are Alec's hobbies? How often does Alec visit Football Club?

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 3 (с. 19).

Учні ланцюжком переказують історію Алекса (по одному-два речення), вживаючи слова first, next, then, after that, finally. Потім двоє учнів самостійно розповідають всю історію перед класом.


2) Впр. 4 (с. 19). Робота в парах.

Учні в парах складають діалоги за завданням вправи, спираючись на текст вправи 1 (с. 18). Час виконання — 3—5 хв. Дві-три пари, що завершили роботу першими, інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Самостійна робота з картками.

но,
Grammar Practice
Writing

Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує учням підготувати доповідь про правила пошуку інформації в бібліотеці, спираючись на слова, подані у картці. Один-два учні, що першими закінчили роботу, читають свої доповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Make up rules for finding the information in the library. Use the following words.
1) first a) check the catalogue to find the book or magazine
2) next b) ask the librarian to help you find the information
3) then c) decide what information you need
4) after that d) tell the subject you are looking for
5) finally e) go to the library

 

Key: 1e; 2c; 3b; 4d; 5a.

4. Відпрацювання граматичного матеріалу вживання прийменників.

1) Впр. 5 (с. 19).

Учні самостійно усно складають речення, потім ланцюжком називають їх.

2) Граматична гра.

Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і називає речення з помилковим прийменником. Учні повертають м'яч і виправляють помилку. Проводити гру може один із учнів.

5. Письмо. Впр. 6 (с. 19).

Учні самостійно пишуть e-mail до Алекса. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої листи. Учитель вибірково перевіряє два-три зошити.


 

 


ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 9), 3 (с. 10), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today we spoke about how to write an e-mail. Who remembers how to do it? Два-три учні розповідають, як писати електронного листа.

урок 10 (6)

Підтема: Комп'ютер у нашому житті.

Мета: Повторити й активізувати лексику уроку.

Ознайомити учнів із назвами частин комп'ютера англійською. Формувати навички аудіювання. Практикувати учнів в усному мовленні. Удосконалювати техніку читання.

Розширити знання учнів про вплив комп'ютера на здоров'я людини. Виховувати вміння організовувати свою роботу за комп'ютером. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), роботи в групах (НО3).

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

T: Good morning, everyone! How are you today? Ps: Good morning, teacher! We are fine, thank you.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll speak about computers. You'll know the names of the parts of the com­puter, the rules of using the computer. We'll discuss if it is good or bad to play com­puter games and how the computer can help you in your studying.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра з м'ячем.

T: Let's see if you remember the words learnt at our previous lessons. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і говорить визначення будь-якого слова з вивчених на попередніх уроках. Учень має поверну­ти м'яч і назвати це слово. Якщо учень не може дати відповідь, він повинен розпо­вісти улюблений вірш. Наприклад:

Т: This subject gives you information about other countries. P^: Geography.

T: You can send it to your friend with the help of a computer. P2: E-mail.

Check on Homework

T: You translate the texts with the help of it. P3: A dictionary.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 9).

Учні ланцюжком читають речення вправи у правильному порядку.

2) РЗ, впр. 2 (с. 9).

Учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність виконання завдань.

3) РЗ, впр. 3 (с. 10).

Учні ланцюжком читають складені речення.

Listening 2. Аудіювання. Впр. 1b (с. 20).comprehension

1) Pre-Listening Activity. Етап підготовки до аудіювання. Впр. 1а (с. 20).

Учитель читає запитання, два-три учні по черзі відповідають на кожне з них.

2) While-Listening Activity. Аудіювання. Учні двічі прослуховують текст і ланцюжком дають відповіді на запитання вправи.

Подання і відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1) Впр. 2а (с. 20).

Учні прослуховують нові ЛО — назви частин комп'ютера — в аудіозапису і хором повторюють їх.

2) Впр. 2b (с. 21).

Учні самостійно усно доповнюють речення поданими у вправі словами і ланцюж­ком читають їх.

Reading 4. Подання тексту для читання. Впр. 3 (с. 21).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «Yes/No».

T: You know a lot about computers. But do you know where people can use compu­ters? Do you know what computers can do? Let's check it up.

Учитель читає речення про те, де може використовуватися комп'ютер та що він може робити. Якщо твердження правильне, учні погоджуються з ними, якщо ні — не погоджуються. Наприклад:

T: We can use the computers in the bank. Ps: Yes, we can.

T: We can use the computers in the swimming pool.

Ps: No, we can't.

T: Computers can draw.

Ps: Yes, they can.

T: Computers can cook dinner.

Ps: No, they can't.

T: Computers can choose you a friend. Ps: No, they can't.

T: We can use the computer in the library. Ps: Yes, we can.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст, учитель контролює правильність вимови.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Троє-четверо учнів по черзі відповідають на запитання впр. 3 (с. 21), інші до­повнюють їхні відповіді. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

б) Самостійна робота з картками.

Presenting 3. and Practising Vocabulary

Учитель просить учнів уважно подивитися на текст протягом 1 хв. і закрити під­ручники. Він роздає картки для самостійної роботи і пропонує доповнити їх


словами із тексту впр. 3 (с. 21). Час виконання завдання — 2—3 хв. По закінчен­ні роботи один із учнів пише вставлені слова на дошці, інші перевіряють свої картки. Учитель контролює правильність виконання завдання.

но.


 

5. Розвиток умінь мовлення.

Впр. 4 (с. 21).

Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи.

Робота в групах.

И0,
Song

Клас поділяється на чотири-п'ять груп. По одному представнику від кожної групи отримують картку зі списком запитань, які вони мають поставити членам своєї групи. По закінченні роботи ці представники повідомляють результати опитування класу. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Ask your partners.

Can you use the computer?

Can you use the Internet?

Does the computer help you to study? How?

What subjects do you learn with the help of the computer?

How much time do you spend in front of the computer every day?

What advice can you give to other pupils about using the computer?

6. Вивчення пісні. Впр. 5 (с. 21).

Speaking

Учитель читає слова пісні, клас хором повторює. Потім учні слухають пісню в аудіо- запису і разом співають її.


 

 


ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с.10), 2, 3 (с. 11), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

T: Today you've known more about computers. Let's see if you remember the words — names of the parts of the computer. Гра «Guess the Word».

Учні поділяються на три групи, для кожної з них учитель розкладає на столі набір карток літерами донизу. За командою вчителя члени кожної групи по черзі підходять

НОз:

до столу, беруть одну з карток, складають з поданих літер слово і записують його на дошці. Перемагає група, яка першою правильно складе і запише всі слова.

Make up the words from the letters and write them.
n, t, u, b, t, o b, y, r, d, e, k, a, o
e, s, n, e, c, r u, e, m, o, s
b, t, i, e, w, s, e p, m, u, r, e, o, c, t

 

урок 11 (7)


 

 


Підтема: Нас запрошує казка.

Мета: Ознайомити учнів із новою лексикою.

Тренувати в утворенні питальних речень. Практикувати учнів у діалогічному й монологічному мовленні. Удосконалювати техніку читання. Навчати розуміти загальний зміст тексту під час читання. Виховувати любов до літератури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), (НО3).

$ Хід УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Вивчення вірша «How Do You Do?»

Учитель пише на дошці опорні фрази: Good morning. How are you this special day? We're glad you've come today; двічі читає вірш, учні хором повторюють (вони мають розповідати вірш, звертаючись до свого сусіда по парті і називаючи його ім'я). Потім двоє-троє декламують вірш перед класом з опорою на виписані фрази.

HOW DO YOU DO? Good morning, (first name and last name). How are you?

Good morning, (first name, last name). How are you?

How are you this special day? We're glad you've come today. Good morning, (first name, last name). How are you?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

I. Greeting
Aim

T: Today we are going to read the fairy-tale «A Giggle Box and a Leaky Faucet» and discuss it.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Find the Opposites».

а) Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує знайти та поєднати антонімічні пари слів. Учень, який закінчить роботу першим, читає пари слів перед класом, учитель контролює правильність виконання завдання.

Match the opposites.
funny to laugh
to run wicked
interesting short
pepper old
long sad
to cry sugar
young to stand
kind boring

 

б) Клас поділяється на дві команди. Члени першої по черзі складають речення зі словами, наведеними у картці (НОх), члени другої мають скласти речення зі словом із протилежним значенням. Потім команди міняються ролями. Наприклад: Тeam1: We like funny stories.

Warming up

Тeam2: We don't like boring stories. The dog runs quickly. Тeam1: The dog doesn't like to stand quietly.

II.

За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність складених речень.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 10).

Учні обмінюються зошитами і перевіряють кросворд сусіда по парті. Один із учнів пише кросворд на дошці.

2) РЗ, впр. 2 (с. 11).

Учні ланцюжком читають складені речення.

3) РЗ, впр. 3 (с. 11).

Дві-три пари учнів інсценують складений діалог перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 22).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями.

Check on Homework
Reading

T: Do you like to read fairy-tales? What fairy-tales do you like to read: more funny or sad? Do you laugh/cry when you read fairy-tales or other stories? What book did you laugh/cry at?

На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів.

б) Учитель пише на дошці слова і разом із учнями з'ясовує їхнє значення:

a giggle box, a leaky faucet, couldn't stop laughing/crying.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають і перекладають текст.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2 (с. 23).

Учні ланцюжком читають речення вправи й обирають необхідну відповідь.

б) Самостійна робота з картками.

Учитель роздає картки для самостійної роботи і просить учнів закрити підручни­ки. Завдання: доповнити речення словами з тексту впр. 1 (с. 22). Для ускладнен­ня роботи час виконання може бути обмежений учителем до 3—4 хв. По закін­ченні роботи один із учнів записує вставлені слова на дошці, інші перевіряють правильність їхнього написання у своїх картках. Учитель може взяти кілька ро­біт для перевірки.


 

 


Complete the sentences with the missing words.

Every day after l_________________ Mrs Jewls read a s__________________

H02:
to the class. Dana

h_________________ stories. The last book was the story about a p_


 

 


. The
It was very f_

_. The other story was s_


 

 


baby-a_
and

teacher was reading a story about a l_

Mrs Jewls would like other children to be able to l_ c like Dana.


 

 


Speaking

3. Розвиток умінь монологічного та діалогічного мовлення.

1) Робота з картками (НО3).

Ho :

а) Учні отримують картки і самостійно складають запитання із поданих слів. Час роботи обмежений — 2—3 хв. Потім учні ланцюжком читають складені речення, учитель контролює правильність граматичної будови запитань.

Make up questions.

1) John/did/«a giggle box»/Why/Dana/call?

2) about/the/story/was/sad/What/other?

3) did/Dana/call/«a leaky faucet»/Why/John?

4) ask/Mrs Jewls/did/What/about/Dana?

5) hate/really/Dana/stories/Did?


б) Робота в парах.

Учні в парах по черзі ставлять один одному запитання картки (НО3) і відповідають на них, потім вони ланцюжком відповідають на запитання вголос перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Впр. 3 (с. 23).

Учні ланцюжком переказують історію з опорою на малюнки вправи (по одному- два речення). Потім троє-четверо учнів розповідають всю історію перед класом.

3) Впр. 4 (с. 23).

Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель контролює правиль­ність логічної та граматичної будови речень.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 11), 2, 3 (с. 12), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T ^ Class.

T: Did you like the story? What did you like most of all? Were you in the same situa­tion as Dana? Who helped you with the problem? На кожне запитання вчителя відповідають троє-четверо учнів.

урок 12 (8)

Підтема: Як розуміти нові слова.

мета: Ознайомити учнів з англійськими назвами частин мови.

Повторити правила вживання кількісних займенників much/many/a О о/і форм дієслова ^ Ье в теперішньому часі.

Тренувати учнів у вживанні кількісних займенників та дієслова Ь Ье в усному й писемному мовленні. Розвивати вміння аудіювання. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Навчати учнів розуміти загальний зміст тексту під час читання. Удосконалювати техніку читання. Виховувати культуру мовлення. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), роботи в парах (НО2), м'яч.

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Учні хором повторюють вірш «How Do You Do?» за вчителем (див. урок 11).


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: This lesson we'll revise the rules of using the words much/many/a lot of and we will practise them with the help of the exercises. You'll know the names of the parts of speech in English. And you'll also learn some useful advice for learning foreign lan­guages.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Aim Warming up HO,

Учитель роздає учням смужки паперу, на яких написано частини речень, і пропонує скласти речення за 1—2 хв. Учень, який першим завершить роботу, читає виконане завдання вголос. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

There is
There are
How many
How much
There aren't
II.

___________________________________

much milk in the bottle.

many books on the desk.

sweets have you got?

time does he have?

any CDs on the shelf.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 11).

Учні ланцюжком читають текст вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 11).

Учні ланцюжком читають відповіді на запитання.

3) РЗ, впр. 3 (с. 12).

Учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання.

2. Правила вживання кількісних займенників і форм дієсловаto be в теперішньому часі.

1) Впр. 1 (с. 24).

а) Учні ланцюжком читають речення вправи і за допомогою вчителя пригадують правила вживання займенників much/many/some/any/a lot of та які форми дієслова to be використовуються з much/many.

б) Один із учнів уголос читає правила на с. 24 підручника. Учитель, якщо необ­хідно, пояснює їх класу.

2) Впр. 2 (с. 24).

Check on Homework
Grammar Revision and Practice

Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи необхідні слова. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Впр. 3 (с. 25).

Учні самостійно усно складають запитання до поданих відповідей і ланцюжком називають їх.

4) Робота в парах.

HO,

Учні отримують картки для роботи в парах, які не повинні показувати спів­розмовнику. Ставлячи запитання один одному, вони доповнюють словосполучення потрібною інформацією. Перемагає пара, яка швидше за інші правильно заповнить усі пропуски, вона читає доповнені словосполучення перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання, інші учні перевіряють свої картки.

A. Nick and Bill are going camping. They are going to take some things, but theydon't know how many things each of them is going to take. Ask your friend andfind out how many things Bill is going to take.

1. Nick is going to take: some apples, much water, not much bread, many sandwiches, some bananas, a lot of juice and some money.

2. Bill is going to take:


 

 


tea,
sausages,

tomatoes,


 

 


cheese,

warm clothes,


 

 


biscuits,

B. Nick and Bill are going camping. They are going to take some things, but theydon't know how many things each of them is going to take. Ask your friend andfind out how many things Nick is going to take.

salt.

1. Bill is going to take: a lot of sausages, some tea, many tomatoes, not much cheese, some warm clothes, many biscuits, not much salt.


 

 


2. Nick is going to take:

bread,
water,

apples,


 

 


bananas,
juice,

sandwiches,

money.


 

 


Наприклад:

P : How many sausages is Bill going to take?

P2: A lot of. How many apples is Nick going to take?

P : Some apples.

3. Подання нового лексичного матеріалу: назви частин мови.

1) Бесіда з учнями.

Учитель пише на дошці назви частин мови англійською і наводить кілька при­кладів до кожної.

Vocabulary Presentation and Practice

Т: Noun: a book, a pupil. Verb: to run, to write. Adjective: red, short, beautiful. Ad­verb: fast, quietly. Article: a, the. Preposition: in, on, under, of.


Учні разом із учителем перекладають назви частин мови українською і наводять власні приклади.

2) Впр. 4 (с. 25).

Учні ланцюжком читають слова і визначають, якою частиною мови вони є.

3) Граматична гра.

Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному учню і називає будь-яке слово. Учень має повернути м'яч і сказати, якою частиною мови воно є. Учитель контролює правильність виконання завдання. У випадку помилки учень співає улюблену пісню.

Reading 4. Подання тексту «Helpful Tips» для читання (с. 25).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 4 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 6 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.