МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 6 сторінкаT: Do you often find new words in the texts you read or listen to? What do you do when you don't understand their meaning? 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають корисні поради і перекладають їх рідною мовою. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. T: What new ideas did you meet in this text? What ideas aren't new? На кожне запитання відповідають двоє-троє учнів. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 12), 2 (с. 13), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі T ^ P1 ^ P2 ^ P3. T: Was the lesson useful for you? What new information did you learn from our lesson? урок 13 (9) Підтема: Корисні поради. Мета: Повторити й активізувати лексику за темою. Тренувати учнів у використанні часів дієслів. Продовжувати розвивати вміння аудіювання. Формувати навички діалогічного мовлення. Навчати учнів робити пропозицію. Практикувати учнів у письмі. Виховувати почуття поваги до співрозмовника. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), (НО3), роботи в парах (НО4). $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Учні хором повторюють вірш «How Do You Do?» за вчителем (див. урок 11). 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll practise to make a suggestion in different situations. We'll also try to give a piece of advice for the learners of foreign languages.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учитель роздає учням смужки паперу, на яких написані окремі речення жарту, і пропонує скласти зв'язний текст. Учень, який першим виконає завдання, читає жарт вголос перед класом. Учитель та інші учні перевіряють правильність виконання завдання. Т: Make up a joke. Young Jimmy is having a snack after school with his Granny. «Would you like another cookie?» she asked. «Yes, please», replied Jimmy. «What good manners you have!» Granny says. «I like young people to say please and thank you». «I'll say them both if I can have a big piece of that cake», replied Jimmy happily. основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання. РЗ, впр. 1 (с. 12). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. РЗ, впр. 2 (с. 13). Учні ланцюжком читають слова, вписані у таблицю. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Аудіювання. Клас отримує картки для самостійної роботи (НО2). Учитель двічі читає діалог, учні вибирають правильні варіанти доповнення речень. По закінченні роботи один із учнів читає відповіді, інші перевіряють свої картки, учитель вибірково перевіряє чотири-п'ять робіт. PLANS FOR THE EVENING — What are you going to do tonight, Jack? — I don't know yet, Mark. — Jack, what about going for a walk?
— I don't think that it's a good idea. The weather is rainy today. — Then let's watch a new film on CD. I have a very interesting one, Jack. — I'm afraid we can't. My mother usually watches her favourite film on TV in the evening. — Well, Jack, why don't we play a game of chess then? — You see, Mark, I'm not good at playing chess. You'd better play with my grandfather. — Would you like to go to a sports club then?
— Oh, Mark, with great pleasure. I don't feel like staying at home tonight. Choose the correct item. 1) Jack doesn't want to go for a walk because. a) there is an interesting film on TV; b) the weather is bad. 2) Mark has got. a) an interesting film on CD; b) Jack's favourite film on CD. 3) Who is good at playing chess? a) Jack; b) Jack's grandfather. 4) Jack would like. a) to stay at home tonight; b) to go out tonight. Key: 1b; 2a; 3b; 4b. Writing 3. Удосконалення навичок письма. 1) Впр. 1 (с. 26). Учні самостійно письмово виконують вправу, потім троє-четверо учнів читають свої варіанти відповідей перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) РЗ, впр. 1 (с. 13). Учні самостійно виконують вправу, потім ланцюжком читають речення. Учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2 (с. 26). Учні в парах складають діалог. Дві-три пари, що впоралися із завданням першими, інсценують його перед класом. 2) Впр. 3 (с. 26). Робота з картками. Учитель роздає учням картки (НО3) і пропонує самостійно скласти список порад для людини, яка починає вивчати англійську мову. Учні мають визначити, що є дуже важливим під час вивчення іноземної мови, що є важливим, а що — не важливим, вони можуть також додати власні поради до цього списку. По закінченні роботи троє-четверо учнів розповідають свої поради, решта класу доповнює відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання. Make a list of rules for people who start learning English. Decide which of themare very important, important and uniportant. Add your own rules if necessary. Use a good dictionary. Write down new words. Read English books and newspapers. Visit Great Britain. Be nice with your English teacher. Watch films in the English language. Listen to songs in English. Get an English-speaking pen friend. Play a lot of computer games. Have your English lessons regularly. Learn all the new words. Speak English with your friends when it is possible. 3) Впр. 4 (с. 26). Учні в парах ставлять запитання вправи один одному і відповідають на них, потім троє-четверо учнів розповідають про своїх партнерів перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 4) Робота в парах. Учні отримують картки для роботи в парах, за завданням яких вони складають діалоги. Час виконання обмежений — 2—3 хв. По закінченні роботи три-чотири пари учнів інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. НО, Make up a dialogue. A. You want to learn a foreign language. Ask your friend for advice what language is better to learn and why. Ask your friend if he/she can help you in learning this language and how he/she can help you. Make up a dialogue. B. Your friend wants to learn some foreign language but doesn't know which. Give advice to your friend which language is better to learn. Tell your friend if you can help him/her in learning a foreign language and how you can help. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2 (с. 13), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
T: Today we gave some advice to those who want to learn foreign languages. What advice did you find useful for you? What advice do you follow all the time? What other foreign languages would you like to learn? На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів.
Підтема: Ми робимо шкільну газету. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Розвивати вміння логічно й послідовно висловлювати свої думки. Удосконалювати техніку читання. Навчати учнів писати короткі статті для шкільної газети. Виховувати вміння працювати у колективі. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (H0J, (НО2), самостійної роботи (НО3), аркуші ватману. $ хід уроку I. підготовка до сприйняття ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учні хором декламують вірш «How Do You Do?» (див. урок 11). Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today our lesson is going to be interesting, because we'll try to make a real school newspaper. You'll choose the name and the sections for your newspaper and you'll write some articles for it. At the end of our lesson you'll present your newspapers and we'll choose the best one. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Find Your Partner». Клас поділяється на дві команди, кожній команді учитель роздає картки для гри. Учні повинні, пересуваючись по класу і ставлячи запитання один одному, знайти однокласника з такими ж намірами провести вільний час. Перемагає пара, учні якої знайдуть один одного першими. Т: Find the partner. НО,: A.
основна частина уроку 1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 2 (с. 13). Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель контролює правильність виконання завдань. 2. Розвиток умінь мовлення. Впр. 5 (с. 27).
Учні отримують картки для роботи в парах, за завданням яких складають діалог. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. Учитель виправляє помилки у випадку їх наявності. Make up a dialogue. A. You would like to get some skills of a computer user. Ask your friend if he/she can help you to learn to use the computer. Tell your friend that you would like to have friends in different countries. Ask your friend if it is possible to make friends with the help of the Internet. Ask your friend to help you to make friends around the world. Make up a dialogue.
B. You have some skills of a computer user. Your friend asks you for help. Tell your friend that you can help him to learn to use the computer. Advise your friend how to write an e-mail and how to send it. Tell your friend how to use the computer. Tell your friend how your computer helps you to learn English. 3. Удосконалення навичок читання.
Учитель роздає картки для самостійної роботи і пропонує дібрати назву рубрики для кожної з наведених статей. Учні виконують завдання за обмежений час — 2—3 хв. По закінченні роботи троє учнів по черзі читають статті й відповідні назви рубрик. Учитель контролює правильність виконання завдання. Match the sections and the articles. 1. Two more students joined our school this week. a) Sports News They came from Poltava. Their names are Vlad and Lara. 2. Sports competitions took place in our school last b) The Advice Bag Saturday. Our sport team took part in them and won the second place in basketball competition.
3. To find a pen friend in other countries you should write c) School News your e-mail clear and short and start with your greeting.
Key: 1c; 2a; 3b. Project Work 4. Робота над проектом (с. 27). 1) Етап підготовки. а) Бесіда з учнями. T: Do you read newspapers? Have you ever taken part in making a newspaper? Would you like to try and make your own newspaper? На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів. б) Робота в групах. Клас поділяється на групи по чотири учні в кожній. Учні уважно читають рекомендації у підручнику (с. 27) і, якщо необхідно, звертаються за поясненнями до вчителя. Після цього вирішують, як будуть називатися газета та рубрики (кожний учень має обрати собі рубрику, для якої потім напише невелику статтю). 2) Етап розробки проекту. Кожна команда отримує аркуш ватману, на якому пишеться назва газети і розміщуються статті. Учитель пропонує кожному учню написати статтю до обраної рубрики за поданим планом (план написаний на дошці): a) the name of the article; b) when and why the event happened; c) how it happened; d) the results of this event (if there are any results); e) personal opinion about this event. 3) Етап перевірки проекту. Команди по черзі презентують проекти газет і читають свої статті. Учитель визначає переможця проекту. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 14), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Which part of our lesson did you like most of all? Why? Which part was difficult for you? Why? На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів. урок 15. контрольний Підтема: У пошуках інформації. Контрольна робота. Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 1. $ Хід УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учні хором декламують будь-який улюблений вітальний вірш. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll write a test to check your skills in reading and writing, listening and speaking. 3. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 1 (с. 14).
Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання та виправляє помилки у випадку їх наявності. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою. Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.
2. Виконання контрольної роботи. Тест 1. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2, 3 (с. 14), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
T: Was the test difficult? Did you do all the tasks well? What questions do you have now? урок 16 (1) Підтема: Шкільні предмети. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із правилами утворення і вживання теперішнього доконаного часу. Розвивати вміння аудіювання. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.
Практикувати учнів у вживанні теперішнього доконаного часу в усному й писемному мовленні. Удосконалювати техніку читання. Виховувати почуття відповідальності. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (Н02), м'яч.
$ Хід УРОКУ
підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Вірш «Start the Day with a Smile». Аудіювання. Учитель роздає учням картки (НОх) і двічі читає вірш. Учні уважно слухають і заповнюють пропуски в картках. Потім вони хором читають вірш і двоє-троє — самостійно перед класом.
START THE DAY WITH A SMILE This is the way we start the day, Start the day, start the day, This is the way we start the day So early in the morning. First we smile and shake a hand, Shake a hand,shake a hand, First we smile and shake a hand So early in the morning. Then we sit down quietly, Quietly, quietly, Then we sit down quietly So early in the morning. We listen very carefully, Carefully, carefully, We listen very carefully So early in the morning. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise the names of the school subjects. We'll learn a new grammar tense and we will practise using it. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учні самостійно малюють Mind-Map «School Subjects» за 1 хв. По закінченні роботи учень, який пригадав найбільше назв шкільних предметів, пише їх на дошці. Учитель та інші учні перевіряють правильність написання слів і доповнюють відповідь.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Check on 1. Перевірка домашнього завдання.Homework 1) РЗ, впр. 2 (с. 14). Дві-три пари учнів інсценують діалог перед класом. 2) РЗ, впр. 3 (с. 14). Учні ланцюжком читають свої відповіді на запитання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Подання діалогу для читання. Впр. 1a (с. 28). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Do you always do your homework? What school subjects are difficult for you? What school subjects do you find interesting? На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів. 2) Reading. Етап читання. Дві-три пари учнів уголос читають діалог за ролями. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. T: What school subject is difficult for the pupils? Why? Do you understand grammar tenses well? What grammar tenses are difficult for you? Двоє-троє учнів по черзі відповідають на запитання вчителя. 3. Подання нового граматичного матеріалу: утворення теперішнього доконаного часу.
1) Утворення розповідних речень у теперішньому доконаному часі. а) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи, вони мають дібрати до кожного малюнка відповідні речення і перекласти їх рідною мовою. По закінченні роботи учні ланцюжком читають і перекладають речення. Match the sentences with the pictures.
1) He is writing an exercise. 2) They are going to school. 3) They have come to school. 4) She is cooking dinner. 5) She has cooked dinner. 6) He has written an exercise.
б) Бесіда з учнями. T: Some of the pictures in the card give us examples of new grammar tense: The Present Perfect Tense. Can you find and read these sentences? Учні знаходять, ланцюжком читають речення у Present Perfect і перекладають їх. Потім разом із учителем роблять висновок, що теперішній доконаний час вживається тоді, коли дія вже закінчилася і є результат, але час виконання дії не можна визначити. T: How do we form this tense? Учні за допомогою вчителя та спираючись на речення картки (НО2) визначають, як утворюється Present Perfect. Потім учитель пропонує одному з учнів накреслити на дошці схему утворення цього часу, решта класу допомагає. в) Граматична гра. Учитель говорить класу будь-яке (краще правильне) дієслово і пропонує скласти з ним речення в Present Perfect з опорою на схему, подану на дошці. Перемагає учень, який назве найбільше правильних речень.
2) Утворення заперечних і питальних речень. а) Бесіда з учнями. Учитель записує на дошці речення: We have finished our work. Have we finished our work? We haven't finished our work. She has cleaned the room. Has she cleaned the room? She hasn't cleaned the room.
Учитель пропонує сформулювати правила, як утворюються питальні та заперечні речення у теперішньому доконаному часі. Один із учнів виходить до дошки креслити схему утворення заперечних та питальних речень. Учитель і решта класу допомагають, якщо необхідно.
б) РЗ, впр. 1 (с. 15). Учні письмово складають речення до малюнків вправи, пишуть до них запитання і заперечення, потім ланцюжком читають їх. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Speaking 4. Розвиток умінь діалогічного мовлення. 1) Впр. 1b (с. 28). Учні в парах складають свої діалоги за прикладом впр. 1a (с. 28). Потім дві-три пари інсценують їх перед класом. 2) Впр. 2 (с. 28). а) Учні в парах складають міні-діалоги за поданим зразком, чотири-п'ять пар інсценують свої діалоги перед класом. б) Учні ланцюжком ставлять один одному запитання за зразком, наведеним у вправі, і відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2 (с. 15), 3 (с. 16), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра з м'ячем. T: Today we have learned the Present Perfect Tense. Let's see if you understand it. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і називає розповідне речення у теперішньому доконаному часі. Учень повертає м'яч і говорить відповідно заперечну і питальну його форми. T: He has watched the film. P^: He hasn't watched the film. Has he watched the film? T: They have listened to music. P2: They haven't listened to music. Have they listened to music? урок 17 (2) Підтема: Шкільні справи. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Повторити і закріпити правила утворення теперішнього доконаного часу. Продовжувати формувати навички аудіювання. Практикувати учнів у вживанні теперішнього доконаного часу в усному та писемному мовленні. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати вміння спілкуватися у колективі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), для роботи в парах (НО3), м'яч. $ Хід УРОКУ
підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1. Привітання.
Повторення вірша «Start the Day with a Smile» повторюють вірш. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise and practise the Present Perfect Tense. We'll read the dialogue and make the dialogues. And we continue speaking about school subjects. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Make up a Sentence».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на парті картки текстом донизу. Члени кожної команди по черзі підходять і беруть по одній картці, читають написане дієслово і складають із ним речення у теперішньому доконаному часі. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда з більшою кількістю балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Т: Make up sentences with the given words.
II. основна частина УРОКУ Check on 1. Перевірка домашнього завдання.Homework 1) РЗ, впр. 2 (с. 15). Дві-три пари учнів по черзі інсценують складений діалог перед класом. 2) РЗ, впр. 3 (с. 16). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. Reading 2. Подання діалогу для читання. Впр. 3 (с. 29). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «Guess the Word». а) Клас поділяється на дві команди. Учитель описує, чим займаються на тих чи інших уроках, учні мають сказати, про який шкільний предмет йдеться. За кожне правильно назване слово надається один бал. Перемагає команда, яка набрала більшу кількість балів. Наприклад: Т: At this lesson you read poems and stories. Literature. T: At this lesson you learn about the old times of our world. P2: History. б) Учитель називає визначення будь-якого шкільного предмета, один із учнів говорить, про що йдеться і називає визначення іншого предмета, інший учень вгадує і т. д. Наприклад: T: At this lesson you paint and draw. P1: Art. At this lesson you learn to work on computer. P2: Computer Studies. At this lesson you do sums. P^ Maths. 2) Reading. Етап читання. Троє учнів читають діалог за ролями. Учитель звертає увагу класу на нові слова, що зустрічаються у діалозі та подані в рамочці (с. 29). 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. а) Робота з картками. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|