МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 7 сторінка
Учні отримують картки для самостійної роботи, учитель пропонує закрити підручники і позначити правильну відповідь у картці. Учень, який першим завершить роботу, читає свої відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання, решта класу перевіряє свої картки.
б) Впр. 4 (с. 29). Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень. Speaking 3. Розвиток умінь діалогічного мовлення. Робота в парах. Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. но Make up a dialogue. A. Ask your friend if he/she has done homework on ... Tell your friend that you haven't done this homework. Tell you friend why you haven't done your homework. Ask your friend to help you. Make up a dialogue. B. Tell your friend that you have done homework on . . Ask your friend why he/she hasn't done homework. Suggest your friend your help. Grammar 4. Відпрацювання граматичного матеріалу: правила утворення теперішнього доконаногоPractice часу. 1) Бесіда з учнями. Учитель пише на дошці розповідне, питальне та заперечне речення і пропонує учням, дивлячись на приклади, пригадати правила. T: How do we form the Present Perfect Tense? Один із учнів розповідає правила, учитель і клас доповнюють відповідь у випадку потреби. T: How do we make negative and interrogative sentences? Один із учнів відповідає на запитання, учитель і клас доповнюють. Учитель пропонує учням самостійно прочитати поради щодо вивчення правил «Helpful Tips» (с. 29) і сказати, які з них, на їхню думку, є дуже корисними і яку з порад вони хотіли б використовувати. 2) РЗ, впр. 1 (с. 16).
Учні письмово складають речення з поданих у вправі слів, потім ланцюжком читають їх. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3) Граматична гра. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і говорить речення в теперішньому доконаному часі з помилкою. Учень повертає м'яч і виправляє помилку. Якщо він не зміг виконати завдання, вчитель виправляє відповідь і називає ще одне речення. Наприклад: T: I'm done my homework. P1: I have done my homework. T: He have played this game. P2: He has played this game. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2 (с. 16), 3 (с. 17), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we practised using the Present Perfect Tense. What was difficult for you? What questions do you have? урок 18 (3) Підтема: Граматичні пазли. Мета: Відпрацювати лексико-граматичний матеріал теми. Повторити правила утворення та вживання теперішнього доконаного часу. Поглибити знання учнів з граматики. Практикувати учнів у вживанні теперішнього доконаного часу в усному й писемному мовленні. Продовжувати формувати навички аудіювання. Удосконалювати техніку читання. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для групової роботи (НО1), самостійної роботи (НО2). $ Хід УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Start the Day with a Smile» (див. урок 16). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we continue to practise the Present Perfect Tense and you'll learn some more facts about this tense. We are also going to learn irregular verbs. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Irregular Verbs».
Учитель поділяє клас на дві команди і розкладає на парті картки текстом донизу. Члени кожної команди по черзі підходять, беруть по одній картці, читають неправильне дієслово, написане на ній, і говорять (або пишуть на дошці) другу його форму. За кожне правильно сказане (написане) слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
іі. основна частина уроку Check on 1. Перевірка домашнього завдання.Homework 1) рз, впр. 2 (с. 16). Учні ланцюжком читають речення вправи. 2) РЗ, впр. 3 (с. 17). Один із учнів пише складені слова на дошці, потім учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. Vocabulary 2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.and Grammar 1) Бесіда з учнями. а) Учитель пише на дошці речення: We have already prepared this article. She has just watered the flowers. I haven't washed the dishes yet. You have listened to this music. He has joined this club. They haven't finished the work. Учитель пропонує одному з учнів прочитати і перекласти перші три речення, написані на дошці. Клас за допомогою вчителя з'ясовує значення слів already, just, yet. Учитель звертає увагу учнів на місце цих прислівників у реченнях, потім пропонує іншому учню вийти до дошки і вставити ці слова в інші три твердження. Клас допомагає, учитель контролює правильність виконання завдання. б) Один із учнів читає граматичні правила (с. 30—31). Учитель коментує та пояснює їх, а також акцентує увагу класу на таблиці неправильних дієслів, читає їхні форми, учні хором повторюють. в) Впр. 1 (с. 30). Учні поділяються на дві (три) команди, члени кожної команди по черзі виходять до дошки і записують по одному дієслову у формі інфінітива доконаного часу. За кожне правильно записане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. г) Впр. 2 (с. 30). Учні ланцюжком читають речення вправи і називають їхню заперечну форму. д) Впр. 3 (с. 31). Один із учнів читає приклади, подані у вправі, інші разом із учителем з'ясовують різницю між реченнями. Потім учні самостійно складають речення за таблицею вправи і записують їх за обмежений час — 2—3 хв. Той, хто склав найбільше речень, читає їх уголос перед класом. Учитель і решта класу контролюють правильність граматичної будови речень. е) Впр. 4 (с. 31). Учні ланцюжком читають речення вправи вголос і складають запитання до них. Учитель контролює правильність виконання завдання. и^ептд 3. Аудіювання. с°трге^п^°п Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає кожний діалог, учні відмічають відповідний малюнок. По закінченні роботи учитель збирає картки для перевірки.
но„
DIALOGUES 1) — Where is George? — He is in his room. — What's he doing? Is he listening to music? — No, he's playing computer games. — Has he written his report? — Yes, he has. 2) — What did Vicky do yesterday? — She went shopping. — And where is she now? — She is cooking something in the kitchen. — Has she visited her grandparents? — No, she hasn't. She will visit them tomorrow. 3) — Has Bill cleaned his room? — No, not yet. — Where is he? — He is in the kitchen. — What is he doing? — He is having dinner. He always has dinner at this time. ііі. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 17), 2, 3 (с. 18), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today you have known a lot of new things. Let's see if you understand everything well. Гра «Complete the Sentences». Учитель говорить по черзі кожному учню речення у теперішньому доконаному часі, учень має вставити в нього одне зі слів: already, just, yet. Той, хто робить помилку, повинен розповісти улюблений вірш. урок 19 (4) Підтема: Цікаве життя після уроків. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою і відпрацювати її в усному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати вміння висловлювати свої думки у письмовій формі. Виховувати любов до мистецтва. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), для роботи в парах (НО3). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Start the Day with a Smile» (див. урок 16). Один з учнів декламує вірш біля дошки, клас хором повторює. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll speak about extra-school activities. We are going to read and discuss the text about the international festival, make up dialogues and at the end of our lesson you'll speak about your extra-school activities. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Irregular Verbs».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки з неправильними дієсловами (НОх) текстом донизу. Учень з першої команди бере одну з карток і читає дієслово, написане на ній, учень з другої пише дві його форми і бере наступну картку і т. д. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда з більшою кількістю балів. Наприклад: Team A: To go. Team B: Went, gone. To see. Team A: Saw, seen. To make. Team B: Made, made.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 17). Учні ланцюжком читають доповнені речення, один з учнів виписує на дошці третю форму неправильних дієслів. 2) РЗ, впр. 2 (с. 18). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 18). Учні ланцюжком читають складені речення. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Відпрацювання лексичного матеріалу та подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 32). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями. T: What do you usually do after classes? Do you visit any clubs? What clubs do you visit? Do these clubs work in our school? Have you taken part in any school festival? What did you do in the festival? На кожне запитання відповідають кілька учнів. б) Подання нової лексики. Учитель читає нові слова (с. 32), учні хором повторюють. Потім учитель називає їхнє тлумачення англійською, учні перекладають ці слова рідною мовою. Наприклад: T: This is something that you do. Px: Activity. T: A group of people who play different musical instruments together. P2: An orchestra. 2) Reading. Етап читання.
а) Учні отримують картки, самостійно читають текст і виконують завдання. Read the text and write down.
1) The names of some extra-school activities: 2) The names of the activities at the Newburg School International Festival: б) Учні ланцюжком читають текст уголос. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Два учні читають виписані назви видів діяльності з картки (НО2), решта класу перевіряє та доповнює. Учитель контролює правильність виконання завдання. б) Впр. 2 (с. 33). Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, відповідають подані твердження змісту тексту чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 3 (с. 33). Учні в парах складають міні-діалоги за зразком вправи. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують їх перед класом. 2) Робота в парах.
Учні отримують картки для роботи в парах, вони мають скласти діалоги за поданим завданням. Час виконання — 4—5 хв. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. A. Make up a dialogue. Ask your friend if he/she has ever taken part in some extra-school activities. Ask your friend what activities has he/she taken part in. Ask your friend what he/she did there.
Tell your friend in what extra-school activity you have taken part.
B. Make up a dialogue. Ask your friend if he/she has ever taken part in some extra-school activities. Ask your friend if he/she often takes part in extra-school activities. Ask your friend what he/she usually does there. Tell your friend in what extra-school activities you have taken part. Writing 4. Письмо. Впр. 4 (с. 33). Учні самостійно пишуть електронного листа за завданням вправи. Час виконання — 5—7 хв. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє три-чотири зошити. Двоє- троє учнів читають свої листи вголос перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАстИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 19), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we've learned to speak about extra-school activities. Who can tell as about some extra-school activity you have taken part in? Двоє-троє учнів розповідають про свою участь у позашкільних заходах. урок 20 (5) Підтема: Цікаве шкільне життя. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Розвивати вміння аудіювання. Продовжувати формувати навички діалогічного і монологічного мовлення. Навчати учнів розповідати про свою школу та шкільне життя. Удосконалювати техніку читання. Навчати учнів писати міні-твори у формі листа. Виховувати любов до рідної школи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), (НО3). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання.
Вірш «Start the Day with a Smile» (див. урок 16). Один із учнів декламує вірш, інші хором повторюють. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll read the letter written by a boy from Buenos Aires about schools and school life there. We are also going to speak about our school and your school life. At this lesson you'll learn how to write a letter to your friend. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вірш «Important Rules». Аудіювання. Учитель роздає картки і двічі читає вірш. Учні уважно слухають і вписують пропущені слова. Потім клас хором повторює вірш за вчителем, двоє-троє учнів читають його самостійно. Якщо необхідно, учитель пояснює значення нових слів. НОі:
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 19). Учні ланцюжком читають слова та їхнє значення. 2) РЗ, впр. 2 (с. 19). Дві-три пари учнів інсценують складений діалог перед класом. 3) РЗ, впр. 3 (с. 19). Учні ланцюжком читають доповнені речення. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 34). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Подання нового лексичного матеріалу (с. 34). Учитель читає вголос слова, учні хором повторюють. Потім учитель називає тлумачення слів англійською, учні перекладають їх рідною мовою. б) Гра «Make up a Sentence». Клас поділяється на дві команди, члени кожної команди по черзі усно складають речення з новими словами (с. 34). За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність граматичної та логічної будови речень. Наприклад: Team 1: We have got a beautiful assembly hall in our school. Team 2: We usually have lunch in the school canteen. Team 1: They like to study Science. в) Бесіда з учнями.
T: Have you got any friends in other countries? Have they ever told you about their schools? What do you know about schools in other countries? Let's read the letter written by a boy from Buenos Aires and know about the schools there. На кожне запитання вчителя відповідають двоє-троє учнів. 2) Reading. Етап читання.
Учні отримують картки, самостійно читають текст і заповнюють першу частину картки, потім ланцюжком читають текст уголос. Read the text and write down.
1) What extra-school activities are there in school where Carlos studies? 2) What extra-school activities are there in your school? 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Один із учнів читає виписані види позашкільної діяльності, інші перевіряють і доповнюють. б) Впр. 2 (с. 35). Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, відповідають вони змісту тексту впр. 1 (с. 34) чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3. Закріплення лексичного матеріалу. Впр. 3 (с. 35). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх поданими словами. Учитель контролює правильність виконання завдання. 4. Розвиток умінь мовлення.
1) Учні отримують картки для самостійної роботи. Вони самостійно складають запитання зі слів, поданих у картці. Учень, який першим впорався із завданням, читає його вголос. Учитель та інші учні перевіряють і виправляють помилки у випадку їх наявності. Make up questions and write them down. is/school/the/What/number/your/of?___________________________________________ do/at/subjects/school/What/study/you? your/subjects/are/What/favourite? activities/there/school/your/What/are/extra-school/in? extra-school/take/you/What/in/part/activity/do? 2) Робота в парах. Учні по черзі ставлять запитання з картки (НО3) один одному і відповідають на них. По закінченні роботи троє-четверо учнів розповідають про своїх співрозмовників. Учитель контролює правильність логічної та граматичної будови речень. 3) Монологічне мовлення. Двоє-троє учнів розповідають про своє шкільне життя з опорою на запитання картки (НО3). Учитель, якщо необхідно, коригує розповіді учнів. Writing 5. Письмо. Впр. 4 (с. 35). 1) Учні ланцюжком читають запитання вправи й усно відповідають на них. 2) Бесіда з учнями. T: Do you often write letters? What do you write at the beginning of the letter? What do you write in the main part of it? How do you finish your letter? Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя. 3) Написання листа. Учні пишуть листа другу за завданням вправи. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої листи вголос перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання і вибірково перевіряє два-три зошити. ііі. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 20), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Do you remember the names of the school rooms? What are they? Do you like to wear school uniform? Why? На кожне запитання вчителя відповідають кілька учні. урок 21 (6) Підтема: Шкільні предмети. Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Розвивати вміння аудіювання. Продовжувати формувати в учнів комунікативні навички. Тренувати учнів у читанні. Практикувати учнів у письмі. Виховувати вміння працювати в колективі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в групах (НО2), аркуші паперу й олівці. $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. T: Good morning, pupils. How are you today? Ps: Good morning, our teacher. We are well, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to speak about school subjects and school rules. We'll listen to the text about an English lesson and discuss it. At the end of our lesson you'll make a project about the rules at the English lesson. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «Important Rules» (див. урок 20). Учитель і клас хором розповідають вірш. Потім один-два учні декламують його самостійно.
2) Учні отримують смужечки паперу, на яких написано окремі речення (НОх), вони мають розташувати їх у правильній послідовності, щоб отримати зв'язний текст. Учень, який першим завершує роботу, читає жарт вголос перед класом. Put the sentences in the correct order to make a joke. ] A little boy came home from his first day ] at school and said to his mother, ] «What's the use of going to school? I can't ] read, I can't write and we are not allowed to speak!» основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 20). Учні ланцюжком читають складені до малюнків речення. 2) РЗ, впр. 2 (с. 20). Учні ланцюжком читають складені запитання. 2. Аудіювання. 1) Етап підготовки до аудіювання. Впр. 1а (с. 36). а) Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель виправляє помилки у випадку їх наявності. б) Учитель читає нові ЛО на с. 36 підручника, учні хором повторюють. Потім учитель пояснює учням значення цих слів англійською, учні перекладають їх рідною мовою.
2) Етап аудіювання. Впр. 1Ь (с. 36). Учні двічі уважно прослуховують текст в аудіозапису і ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдання. Reading 3. Читання. Впр. 2 (с. 36). Учні самостійно читають речення вправи і добирають до них відповідні назви предметів. Для ускладнення завдання вчитель може обмежити час його виконання до 1 хв. По закінченні роботи учні ланцюжком читають речення та відповідні назви предметів, учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 3 (с. 37).
Клас поділяється на три-чотири групи. По одному представнику від кожної групи виконують роль кореспондента шкільної газети, вони отримують картки (НО2) і по черзі запитують кожного члена своєї групи про їхні улюблені предмети. Учні не тільки називають улюблені предмети, але й розповідають, чому ці предмети їм подобаються. Учні-кореспонденти записують інформацію у картки і по закінченні опитування розповідають про уподобання своєї групи. Учитель і решта класу оцінюють доповіді.
Writing 5. Удосконалення навичок письма. Впр. 4b (с. 37). 1) Учні самостійно читають речення вправи і записують їх у зошити за поданим зразком, вживаючи структуру to be allowed to. По закінченні роботи учні ланцюжком читають записані речення. Учитель контролює правильність їхньої граматичної будови. 2) Учитель пропонує учням записати правила своєї школи, вживаючи структуру to be allowed to за 2—3 хв. По закінченні роботи той, хто записав найбільше речень, читає їх уголос. Учитель і решта класу доповнюють і коригують відповідь. Project Work 6. Робота над проектом (с. 37). 1) Етап підготовки до проекту. Клас поділяється на чотири групи, всі отримують папір й олівці. Учитель пропонує кожній команді обрати свій улюблений предмет (предмети не мають повторюватися) і розробити правила поведінки на цьому уроці. Учитель пише на дошці опорні фрази: not to be late, have a book and an exercise book, do homework, listen to the teacher, ask questions, not to speak, be attentive, write carefully... 2) Виконання проекту. Учні в групах обговорюють і складають перелік правил, потім записують їх на папері. 3) Етап перевірки проекту. По закінченні виконання завдання по одному представнику від кожної групи презентують свої проекти (читають або розповідають). Учитель та інші учні коригують і доповнюють відповідь і разом визначають переможця. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 21), 3 (с. 22), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we have done a good piece of work: we discussed your favourite school subjects and wrote a set of rules for them. But do you remember what subjects your friends like most of all and why? Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя. урок 22 (7) Підтема: Нас запрошує казка. Мета: Повторити деякі правила фонетики і правопису. Формувати навички монологічного мовлення. Продовжувати формувати навички читання із розумінням загального змісту тексту. Практикувати учнів у письмі. Виховувати любов до літератури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри (НО1), самостійної роботи (НО2). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|