МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 8 сторінка$ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. T: Good morning, pupils. I'm glad to see you today. Ps: Good morning, teacher. We're glad to see you, too. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During this lesson we'll read the text about English letters and sounds and discuss it. You'll also know some helpful tips how to study the spelling of words. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Interview Game».
Кожний учень отримує картку із завданням. Учні повинні, пересуваючись класом і ставлячи запитання один одному, зібрати потрібну інформацію. Перемагає той, хто виконає завдання першим. По закінченні роботи учні ланцюжком розповідають, про що вони дізналися під час гри. Т: Let's play the «Interview Game».
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 21). Учні ланцюжком читають складені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 21). Дві-три пари учнів інсценують доповнений діалог перед класом. 3) РЗ, впр. 3 (с. 22). Учні по черзі зачитують складені речення. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 38). 1) Етап підготовки до читання. а) Учитель пише на дошці слова і пропонує учням перекласти їх. The best, the worst, spelling, to imagine, a keyhole, a kettle, own, a claw, a kerchief. б) Бесіда з учнями. T: Do you have any difficulties with studying English? What are they? Do you always know how to write English words? How do you learn them? Do you have any rules which help you to learn the spelling of English words? If you still don't have any rules, let's read the text about them. 2) Етап читання.
а) Учні отримують картки для самостійної роботи, читають текст і виконують завдання. Read the text and decide if these sentences are true or false. Jimmy was the best pupil of his form.______________________ Lilly was the best pupil of her form.______________________ Jimmy disliked English.___________________ Lilly disliked English.___________________ Jimmy showed his special spelling rules._____________________
Lilly showed her special spelling rules._____________________ Jimmy will be famous all over the world. Lilly will be famous all over the world.______________________________ б) Учні ланцюжком читають і перекладають текст. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Учні ланцюжком читають речення картки (НО2) і визначають, чи відповідають речення змісту тексту. Учитель контролює правильність виконання завдання. б) Впр. 2 (с. 39). Учні ланцюжком читають запитання вправи й відповідають на них. Решта класу доповнює й коригує відповіді. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Переказ тексту «Chain Story» (с. 39). Учні ланцюжком (по одному реченню) переказують текст з опорою на запитання впр. 2 (с. 39). Потім двоє-троє учнів переказують весь текст самостійно. Учитель контролює правильність виконання завдання. Writing 4. Практикування учнів у письмі. Впр. 3 (с. 39). Учні самостійно виписують правила Лілі у свої зошити і ланцюжком читають їх. Потім клас самостійно читає поради щодо вивчення правопису нових слів, подані у вправі. Після цього учитель пропонує запам'ятати, як пишуться слова, подані на дошці: correctly, special, imagine, wonderful, difficult, system, famous. Для ускладнення завдання час роботи може бути обмежений — 2—4 хв. По закінченні часу учні в парах по черзі диктують один одному нові ЛО і перевіряють їх. Гра «Dictation». Клас поділяється на дві групи. По одному представнику від кожної групи одночасно виходять до дошки і пишуть під диктовку вчителя по одному слову зі щойно вивчених. За кожне правильно написане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більшу кількість балів. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 22), 3 (с. 23), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі Т ^ Рх ^ Р2 ^ Р3... T: What helpful tips about learning new words did you know and use before? What helpful tips did you find interesting and useful? урок 23 (8) Підтема: Підсумки робочого дня. Мета: Повторити граматичний матеріал — теперішній доконаний час, практикувати учнів у його вживанні в усному та писемному мовленні. Продовжувати знайомити учнів з третьою формою неправильних дієслів. Навчати учнів утворювати спеціальні запитання. Формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Виховувати інтерес до життя людей в інших країнах. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри (НО1), (НО2), м'яч. $ хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, pupils. How are you today? Ps: Good morning, teacher. We are well, thank you. T: I'm glad to see you. Ps: We are glad to see you too. Повідомлення теми та мети уроку. T: At this lesson we are going to revise the Present Perfect Tense. We'll do a lot of different exercises to practise this tense in oral speech and writing. We'll also speak about the things we have done today. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Make up a Sentence».
Клас поділяється на дві групи. Учитель розкладає на столі картки для гри написом донизу. Учні кожної групи ланцюжком підходять до столу, беруть картки, складають і записують на дошці речення в теперішньому доконаному часі з дієсловом, написаним на картці. За кожне правильне речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 22). Один учень пише виправлені слова на дошці, інші звіряють свої відповіді з написаним. 2) РЗ, впр. 2 (с. 22). Учні ланцюжком читають текст вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 23). Учні ланцюжком читають відповіді на запитання вправи. 2. Повторення граматичного матеріалу —вживання теперішнього доконаного часу. 1) Впр. 1 (с. 40). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх за поданим зразком. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 3 (с. 40). Учні письмово складають речення за завданням вправи за 1 хв, по закінченні часу двоє-троє читають їх. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2 (с. 40). а) Граматична гра. Учні стають навколо вчителя, він по черзі кидає м'яч кожному учню та ставить будь-яке запитання, використовуючи структуру Have you ever...? Учень повертає м'яч і відповідає «так» чи «ні». Т: Have you ever learned new words? P^: Yes, I have.
T: Have you ever been to London? P2: No, I haven't. Роль учителя може виконувати один із учнів. б) Гра «Interview Game».
Учні отримують картки для гри і, пересуваючись класом, збирають необхідну інформацію, ставлячи запитання один одному. Перемагає той, хто першим виконає завдання. По закінченні роботи учні ланцюжком розповідають про результати опитування.
2) Впр. 4 (с. 40). а) Учитель просить клас уважно прочитати дієслова, подані в розділі Remember! (с. 40), і запам'ятати їх. Учні усно складають і ланцюжком називають речення до малюнків вправи. Учитель контролює правильність виконання завдання. б) Учитель пропонує учням розказати про свої мрії і про те, чого вони ніколи не робили або не отримували. Учні ланцюжком розповідають. Writing 4. Письмо. 1) Впр. 5 (с. 41). Учні письмово виконують вправу і ланцюжком читають доповнені речення. 5. Подання нового граматичного матеріалу: спеціальні запитання в теперішньомудоконаному часі. 1) Утворення спеціальних запитань. Учитель пише на дошці запитання: What have you done today? Where has he been? Why have they come? Учні за допомогою вчителя визначають порядок слів у питальних реченнях, один із учнів креслить на дошці схему: Wh + have/has + V3 /-ed 2) Граматична гра. Клас поділяється на дві команди, по одному представнику від кожної команди ланцюжком виходять до дошки. Учитель називає одне речення в теперішньому доконаному часі, два учні кожної команди мають записати по одному спеціальному запитанню до нього. Потім учитель називає наступне речення, інші члени двох команд складають питальні речення. За кожне правильно написане речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. 3) Впр. 6 (с. 41). Учні письмово виконують завдання, спираючись на план, поданий у вправі. Учитель може обмежити час виконання завдання до 6—8 хв. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє три-чотири зошити. Двоє-троє учнів читають свої листи вголос перед класом. ііі. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 23), 2 (с. 24), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: We have done a lot of exercises today. Let's see how well you remember the material. You have to make up as many special questions during one minute as possible. Учні самостійно складають і записують спеціальні запитання. Перемагає той, хто за одну хвилину складе більше правильних речень. урок 24 (9) Підтема: Розклад уроків. Мета: Повторити й активізувати лексику теми.
Практикувати учнів в утворенні спеціальних запитань у теперішньому доконаному часі. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Виховувати спостережливість і увагу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2). $ Хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, everyone. How are you today? Ps: Good morning, teacher. We are fine, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to speak about your timetable and to practise making special questions in the Present Perfect Tense. You'll make up and act out some dialogues about your school life. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в парах. Учні отримують картки для роботи в парах, які не повинні показувати один одному. Ставлячи запитання співрозмовнику, вони доповнюють речення. Пара, яка першою завершила роботу, читає текст. Ask your partner and complete the story. A. Sally likes to speak about her friends. She knows all the news about everything and everybody.
Helen has just come back from the She has bought a new dress. Jack has broken his bike.
Kate and Margaret have seen a________ Our basketball team has won the town competition. Robert has gone to . Lora has taken her little
Ask your partner and complete the story. B. Sally likes to speak about her friends. She knows all the news about everything and everybody. Helen has just come back from the supermarket. She has bought a new____________________________ . Jack has broken his_________________________ . Kate and Margaret have seen a new film. Our________________________________________________ has won the town competition. Robert has gone to London. Lora has taken her little brother to the . ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 23). Два учні читають діалог вправи за ролями. 2) РЗ, впр. 2 (с. 24). Учні ланцюжком читають складені запитання. 2. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 1 (с. 42).
Кожний учень пише в зошиті свій розклад уроків на будь-який день тижня (за власним вибором). Потім один із учнів виходить до дошки, решта класу ставить йому запитання, намагаючись визначити, на який день тижня був написаний розклад. Учень, який назвав правильну відповідь, виходить до дошки і т. д. Guess what day I've chosen. Have you got Maths on this day? Yes, I have. Which lesson is it? It's the third lesson. Have you got PT? No, I haven't. Have you got Literature? Yes, I have. Is this day Wednesday? Yes, it is. 2) Впр. 2 (с. 42). Учні в парах складають діалоги, використовуючи запитання вправи і даючи на них свої відповіді. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. 3) Впр. 4 (с. 42). Учні в парах складають діалоги за завданням вправи. По закінченні роботи три- чотири пари інсценують їх перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. .Формування навичок письма. Впр. 3 (с. 42). Учні самостійно складають і записують запитання за завданням вправи, вживаючи Present Perfect. Час виконання — 5—7 хв. По закінченні роботи троє-четверо учнів читають свої запитання. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. .Аудіювання. Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2). Учитель двічі читає діалог, учні уважно слухають і виконують завдання на картках. По закінченні роботи вчитель вибірково перевіряє 4—5 карток, один із учнів читає розклад уроків уголос перед класом. TIMETABLE — Good evening. Can I speak to Jim, please? — Yes, it's me.
— Hi, Jim. It's Paul speaking. Can you help me? — What's the matter, Paul? — You see, I can't find my timetable for Friday. Can you tell me the lessons? — Of course, I can. The first lesson is English. — Have we got Literature on Friday? — Yes, it is the fourth lesson. — And what is the second lesson? — It is History. — Jim, have we got Art or Music lesson? — We've got Art. It's the fifth lesson. — And what is the third lesson, Jim? — It's Maths. — And what is the last lesson? — Oh, it is Computer Studies. Oh, no, we have Computer Studies on Wednesday, not on Friday. On Friday we have Geography. — Thank you, Jim. — Don't mention it, Paul, bye.
Ho Listen to the dialogue and write down the names of school subjects for Friday. 1.________________________________________________________________________________ 2.________________________________________________________________________________ 3 ._______________________________________________________________________________ 4 ._______________________________________________________________________________
5 ._______________________________________________________________________________ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. 1) Домашнє читання (с. 157). 2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 24), 3 (с. 25), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Timetable». Перший учень запитує другого про розклад уроків на будь-який день тижня. Якщо той називає уроки без помилок і в правильному порядку, він запитує про розклад третього учня і т. д. Той, хто помиляється, має розповісти улюблений вірш. урок 25 (10) Підтема: Урок домашнього читання. мета: Повторити й активізувати лексику теми. Розвивати вміння ставити спеціальні запитання. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Навчати учнів працювати у групах. Виховувати інтерес до навчання. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри (H0J, для самостійної роботи (НО2), кубик із написаними питальними словами. $ хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, pupils. I'm glad to see you. Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll read and discuss the text «Paul's French Lesson». We are also going to write a note about the Culture Festival and will have a project «Our Contacts with English». Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Клас поділяється на дві команди. Учитель готує кубик, на сторонах якого написано питальні слова та допоміжні дієслова what, who, where, have, has, why, і набір карток з дієсловами (НОх) (див. урок 23). Картки учитель розкладає на столі словами донизу. Учні з кожної групи по черзі виходять до дошки, кидають кубик і читають питальне слово на верхній стороні, потім беруть будь-яку картку з дієсловом й усно складають запитання в теперішньому доконаному часі. За кожне правильне речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 24). Учні ланцюжком читають доповнені речення. 2) РЗ, впр. 2 (с. 24). Дві-три пари учнів інсценують діалог. 3) РЗ, впр. 3 (с. 25). Двоє-троє учнів по черзі читають складені речення. 2. Подання тексту для читання (с. 157). 1) Етап підготовки до читання.
а) Учитель називає слова та словосполучення з тексту, учні ланцюжком перекладають їх рідною мовою. T: Translate the following: to feel ashamed, to waste the holidays, to exclaim, very much the hero, to lose the weight, hopefully, to laugh. б) Бесіда з учнями. T: Have you ever studied during your holidays? What subject did you study? What do you think about learning foreign languages during your summer holidays? What foreign language would you like to learn? На кожне запитання вчителя відповідають троє-четверо учнів. 2) Етап читання. Учні ланцюжком читають і перекладають текст. Учитель контролює правильність вимови та перекладу. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2), вони мають скласти запитання з поданих слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання та відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Make up questions from the words and answer them. 1) Paul/back/has/come/Where/from? 2) learned/has/language/What/speak/to/Paul? 3) to/taught/Who/French/Paul/speak?___________________ 4) Dennis/to/him/French/What/in/did/teach/ask? 5) parents/did/laugh/Why? б) Переказ тексту. Учні ланцюжком переказують (по два речення) текст з опорою на складені запитання картки (НО2). Потім двоє-троє учнів переказують історію самостійно перед класом. Writing 3. Письмо. Впр. 5 (с. 42). 1) Етап підготовки до написання замітки. Учитель пропонує одному з учнів прочитати приклад замітки на с. 43. T: What is this note about? How does this note start? What competition did Alex Morgan win? What information about Alex can you find in the note? Учні ланцюжком відповідають на запитання. Клас за допомогою вчителя визначає, про що необхідно сказати у замітці. Потім один із учнів записує орієнтовний план на дошці. 1. The name of the person. 2. The name of the Cultural Festival. 3. What the person did at the Festival (name the activity). 4. The result of the Festival. 2) Етап написання замітки. Учні самостійно пишуть коротку замітку, використовуючи лексику, подану у вправі. Для ускладнення завдання час роботи може бути обмежений до 6—8 хв. 3) Етап перевірки. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої замітки перед класом. Учитель вибірково перевіряє два-три зошити. Project Work 4. Робота над проектом. 1) Учні уважно читають завдання проекту на с. 43, якщо необхідно, вчитель пояснює незрозумілі слова. Потім троє-четверо учнів відповідають на кожне запитання перед класом. 2) Учні самостійно складають три-чотири запитання за завданням проекту. 3) Клас поділяється на дві-три групи, учні опитують один одного, використовуючи складені запитання. По закінченні роботи учні ланцюжком розповідають про результати опитування. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 25), письмово. 2) Підготуватися до контрольної роботи. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we have done a lot of activities. What activity did you like most of all? Why? What activity did you find difficult? урок 26. контрольний Підтема: Шкільне життя. Контрольна робота. Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. Обладнання: Підручник, робочий зошит, заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів, Test 2. $ ХІД УРОКУ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|