МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 9 сторінкаПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Учні розповідають один-два вітальні вірші за вибором учителя. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll write a test to check your skills on the topic «School Life» 3. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 1 (с. 25).
Два учні читають складений діалог за ролями. II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Instructions 1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою. Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань, за кожне правильно виконане ви отримуєте три бали. Test 2. Виконання контрольної роботи. Тест 2. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2, 3 (с. 26), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда у режимі T ^ Class. T: Was the test difficult for you? Did you do all the tasks well? What task was the most difficult? What questions do you have? урок 27 (1) Підтема: Спортивні новини. Мета: Ознайомити учнів з новими ЛО. Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новим граматичним матеріалом: неозначені займенники, що утворюються за допомогою some/any/no/every.
Навчати учнів уживати неозначені займенники в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати зацікавленість до різних видів спорту. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Вивчення вірша «Good Morning When It's Morning».
Учні отримують картки для самостійної роботи: вони мають з'єднати частини речень, щоб отримати вірш. Учень, який завершить роботу першим, читає вірш вголос, учитель виправляє помилки у випадку їх наявності. Потім учні хором читають вірш, двоє-троє декламують його перед класом.
GOOD MORNING WHEN IT'S MORNING Good morning when it's morning. Good night when it's night. Good evening when it's dark. Good day when it's light. Good morning to the sunshine. Good evening to the sky. And when it's time to go away, Goodbye, goodbye, goodbye. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we start a new topic: «Sport». We are going to refresh your knowledge of the names of sports, we'll read and discuss the dialogue and we'll learn some new grammar rules about the words some/any/no/every. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учитель розподіляє клас на три групи і пропонує кожній із них скласти список видів спорту. Перша група пригадує зимові види спорту, друга — літні, третя — види спорту, якими можна займатися весь рік. Час роботи обмежений — 1—2 хв. По закінченні роботи представники кожної групи читають складені списки, учитель і решта класу коригують та доповнюють відповіді. основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 2 (с. 26). Учні ланцюжком читають речення вправи у правильному порядку. 2) РЗ, впр. 3 (с. 26). Двоє-троє учнів читають свої записки другу. 2. Подання нового лексичного матеріалу (с. 44). 1) Бесіда з учнями. Учитель читає нові слова і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють нові ЛО та перекладають їх рідною мовою. Учитель, якщо необхідно, допомагає. 2) Гра «Use the New Words». Робота в групах. Учитель розподіляє клас на чотири-п'ять груп і пропонує їм за 2 хв скласти якомога більше речень із новими словами. По закінченні роботи представники кожної групи читають складені речення, учитель контролює правильність їх граматичної будови. За кожне правильно складене речення надається один бал, перемагає команда, яка отримає більше балів. 3. Подання діалогу для читання. Впр. 1 (с. 44). 1) Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Do you like sports? Do you like to read about sports? What kind of sports do you like to read about? What sport events do you like to watch on TV? 2) Етап читання.
Чотири учні читають полілог за ролями. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 2 (с. 44). Учні ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. 4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 3 (с. 44).
Учні отримують картки для роботи в парах, складають діалоги за поданим завданням. Час виконання — 3—5 хв. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. A. Make up a dialogue. You are going in for horse riding. • Tell your friend why you like this kind of sport (you like animals, fresh air, nature...) • Ask your friend what kind of sport he/she is going in for. • Ask your friend why he/she likes this kind of sport. B. Make up a dialogue. You are going in for sailing. • Ask your friend what kind of sport he/she is going in for. • Ask your friend why he/she likes this kind of sport.
• Tell your friend what kind of sport you like and why (you like water, you like to swim and travel, it is interesting.) 5. Подання нового граматичного матеріалу: утворення неозначених займенників. 1) Бесіда з учнями. Учитель пише на дошці слова some, any, no, every, пропонує класу перекласти їх і пригадати правила вживання. Потім він просить одного з учнів прочитати приклади у рамочці на с. 44. Учні роблять висновки щодо вживання слів any, some, no в розповідних, питальних і заперечних реченнях. Учитель звертає увагу класу на особливості вживання займенників, утворених за допомогою слів any та no у заперечних реченнях. 2) Закріплення граматичного матеріалу. а) Впр. 1 (с. 44). Учитель пропонує учням знайти речення з неозначеними займенниками в тексті діалогу впр. 1 (с. 44) і перекласти їх рідною мовою. б) Граматична гра.
Клас поділяється на дві команди. Учитель називає розповідне речення з неозначеним займенником, утвореним за допомогою some. Представник першої команди має сказати питальну форму цього речення, а представник другої команди — заперечну, до наступного речення члени першої команди складають заперечення, другої — запитання і т. д. За кожне правильне речення надається один бал, перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. T: You met somebody. Px: Did you meet anybody? P2: You met nobody. T: There is something in your bag. P3: There is nothing in your bag. P4: Is there anything in your bag? III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 26), 2 (с. 27), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: You have worked hard today. Let's see what you have learned. Let's play a game. Гра «Complete the Sentence». Учитель називає початок речення, учні мають його доповнити відповідною назвою виду спорту. За кожну правильну відповідь учень отримує один бал, перемагає той, хто набере більше балів. T: If you like water you can go... P^ .sailing. T: If you want to run quickly and jump high you should do. P„: .athletics. урок 28 (2) Підтема: Спорт і спортивні ігри. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Практикувати учнів в утворенні питальних речень. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Сприяти розвитку мовної здогадки. Виховувати активну життєву позицію. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (Н02). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учні хором повторюють вірш «Good Morning When It's Morning» (див. урок 27), потім двоє-троє учнів самостійно розповідають його. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we continue speaking about sports and sport games. You will know the difference between sports and sport games. You'll also practise your spoken English and writing skills. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учні отримують картки для самостійної роботи, вони мають знайти дев'ять назв видів спорту за 1—2 хв. Перемагає той, хто за цей час знайде всі «сховані» назви видів спорту, цей учень і виписує на дошці ключі. Учитель контролює правильність виконання завдання. Key: hockey; tennis; skating; football. основна частина уроку 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 26). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 27). Дві пари учнів по черзі інсценують складений діалог перед класом. 2. Подання діалогу для читання. Впр. 4 (с. 45). 1) Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. Учитель називає визначення слів — назв видів спорту та спортивних ігор, учні говорять, про що йдеться. T: You can do it in the mountains. Px: Climbing. T: If you like horses, you can go in for. P2: Horse riding. T: This piece of board helps you to move fast. P3: Skateboard. 2) Етап читання. Двоє учнів вголос читають діалог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Етап перевірки розуміння змісту діалогу. a) Учитель читає твердження, учні погоджуються з ними чи ні. T: Tom explains the difference between «school» and «sport». Running and jumping are sport events. Two teams can usually play sport games. High and long jumps are track events.
Track is a special place to run on. б) Впр. 5 (с. 45). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. Робота з картками (НО2). 1) Учні отримують картки для самостійної роботи, складають і записують запитання з поданих у картці слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають отримані питальні речення. Учитель контролює правильність їхньої граматичної будови. HO, Make up questions and ask your partner. 1) games/know/sport/you/do/What? 2) of/fond/What/sports/you/kind/are/of? 3) do/watch/you/What/on/events/TV/field? 4) you/events/know/What/do/track? 2) Робота в парах. Учні по черзі ставлять запитання картки (НО2) один одному та відповідають на них. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають про уподобання своїх співрозмовників класу. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3) Гра «Guess the Kind of Sport». Учитель пише на дошці словосполучення: individual sports, water sports, games, field events, track events, winter sports, summer sports. Один із учнів виходить до дошки й загадує будь-який вид спорту чи спортивну гру. Решта класу намагається здогадатися, про що йдеться, ставлячи запитання зі вживанням словосполучень, записаних на дошці. Учень, який назвав правильну відповідь, займає місце першого і загадує інше слово. Px: Guess the kind of sport I'm thinking of. P2: Is it an individual sport? Px: No, it isn't. P3: Is it a water sport? Px: Yes, it is. P4: Is it sailing? Px: No, it isn't. P5: Is it swimming? Px: Yes, it is. Writing 4. Письмо. Впр. 6 (с. 45). 1) Учні самостійно виконують завдання вправи і ланцюжком читають виписані слова. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Учитель пропонує учням обрати один із видів спорту чи спортивну гру й написати п'ять-сім речень про це з опорою на план, записаний на дошці. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє два-три зошити, один-два учні читають свої міні-твори перед класом. PLAN 1. The name of the game (kind of sports). 2. What kind of sport is it (individual, summer, water...)? 3. Where can you do it? 4. Do you need anything for it (a ball, a boat, a skateboard.)? 5. Why do you like it/why would you like to go in for it? ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 27), 2, 3 (с. 28), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: Today you have known some new facts about sports and games. Can you explain the difference between sports and games now? What are your favourite games/sport events? Why do you like them? урок 29 (3) Підтема: Спорт у нашому житті. Мета: Ознайомити учнів із правилами словотвору. Повторити правила утворення неозначених займенників. Практикувати учнів у вживанні неозначених займенників в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати позитивне ставлення до спорту. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО), м'яч. $ хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning When It's Morning» (див. урок 27). Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: We continue speaking about sports and this lesson we are going to practise the words on this topic and the words with some, any, no. You will refresh and train to make negative sentences with no and any. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Complete the Diary». Учні отримують картки для роботи в парах, які не повинні показувати іншим. Учні ставлять запитання один одному, з'ясовуючи розклад відвідування співрозмовником спортивних секцій, і заповнюють картки. Пара, яка завершить роботу першою, розповідає про розклад один одного. Phil and Rob are keen on sports. They visit many clubs, but they don't know when they can go to the clubs together. Find out when Phil and Rob visit the same clubs.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. Вчитель збирає зошити для перевірки. 2. Систематизація та відпрацювання лексичного матеріалу. 1) Словотвір. а) Впр. 1 (с. 46). Учитель записує на дошці слова football — footballer, box — boxer, просить учнів перекласти їх і визначити, як утворюються слова — назви гравців. Учні роблять висновок, що ці ЛО утворюються за допомогою суфікса -er. Потім учитель записує інший приклад: run — running, sail — sailing, учні перекладають слова, визначають, якими частинами мови вони є і як утворюються назви видів спорту та спортивних ігор (за допомогою суфікса -ing). Після цього учні самостійно утворюють нові слова від поданих у вправі, записують їх і ланцюжком читають. б) Лексична гра. Клас поділяється на дві команди. Учитель називає слово, члени обох команд ланцюжком виходять до дошки, утворюють від нього інше за прикладами впр. 1 (с. 46) і записують на дошці. За кожне правильне слово надається один бал, перемагає команда, яка отримає більше балів. Т: Skate.
Team A, Team B: Skater, skating. T: Train. Team A, Team B: Trainer, training. T: Climb. Team A, Team B: Climber, climbing. 2) Вживання слів go, play, do. а) Учитель записує на дошці словосполучення to go athletics, to play swimming, to do football і просить учнів виправити помилки. Потім один із учнів читає правила, подані на с. 46, щодо вживання go, do, play, учитель коментує і пояснює їх, якщо необхідно. б) Впр. 2 (с. 46). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх словами play, go, do. Учитель контролює правильність виконання завдання. в) Гра «Chain Game». Один із учнів називає будь-який вид спорту, інший утворює словосполучення з ним, використовуючи дієслова play, go чи do. Якщо словосполучення правильне, цей учень називає інший вид спорту, наступний утворює словосполучення з ним. Px: Volleyball. P2: To play volleyball. Karate. P3: To do karate. Climbing. P4: To go climbing... Grammar Practice 3. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу. Впр. 3 (с. 46). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх поданими словами. Впр. 5 (с. 47). а) Учитель пропонує класу, спираючись на приклади таблиці (с. 47), пригадати правила утворення заперечних речень з any та no. Один із учнів розповідає правила, учитель, якщо необхідно, коригує та доповнює відповідь. б) Учні ланцюжком читають речення вправи і змінюють їх за поданим зразком. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Впр. 6 (с. 47). Учитель розподіляє діалоги вправи між парами. Учні самостійно усно доповнюють їх, по закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 28), 2, 3 (с. 29), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Correct the Mistake». Учитель говорить речення з помилками, учні ланцюжком називають виправлені. T: He often does running. Px: He often goes running. T: Do you want everything to buy? P2: Do you want anything to buy? T: Is there somebody in the class? P3: Is there anybody in the class? урок 30 (4) Підтема: Командні ігри. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Практикувати учнів у вживанні нової лексики в усному та писемному мовленні. Продовжувати знайомити учнів із неправильними дієсловами. Формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Виховувати любов до спорту. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (HO2), для роботи в парах (НО3). $ Хід уроку і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning When It's Morning» (див. урок 27). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we will speak about sport games which are very popular among children. You will learn some new words and will know some interesting facts about the games you like to play. At the end of our lesson you will write an essay about sports in our school. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Клас розподіляється на дві групи. Учні кожної групи отримують картки для самостійної роботи, вони мають заповнити їх за 1—2 хв. По закінченні роботи двоє учнів пишуть слова зі своїх карток на дошці, решта класу доповнюють відповідь і виправляють помилки у випадку їх наявності.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 28). Учні ланцюжком читають слова. 2) РЗ, впр. 2 (с. 29). Учні ланцюжком читають доповнені речення. 3) РЗ, впр. 3 (с. 29).
Дві пари учнів інсценують доповнений діалог. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 48).
1) Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями. T: Do you like to play sport games? What games do you prefer: team games or individual games? What games do you usually play with your friends? Where do you play them? б) Подання нової лексики. Учитель читає нові слова (с. 49) і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають нові ЛО рідною мовою. Учитель також знайомить учнів із формами неправильних дієслів, поданих на с. 48. 2) Етап читання.
a) Учні отримують картки для самостійної роботи, читають текст впр. 1 (с. 48) і виконують завдання. Read the text and choose the right item. 1) Team which is lucky this year. a) volleyball team b) football team 2) Game we play outside only. a) volleyball b) football 3) Game, which team has eleven players. a) volleyball b) football 4) For this game you need a ball and a high net. a) volleyball b) football 5) Game where you can't touch a ball. a) volleyball b) football б) Учні ланцюжком читають текст вправи. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Учні ланцюжком читають речення картки (НО2) і називають обраний варіант відповіді. б) Впр. 2 (с. 49). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. в) Впр. 3 (с. 49). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність виконання завдання. 4) Впр. 4 (с. 49). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх словами, поданими у рамці. Учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.
Учні отримують картки для роботи в парах, за завданням яких складають діалоги. Час виконання завдання — 3—4 хв. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. A. Make up a dialogue. You like to play volleyball. Ask your friend: — what game he/she likes to play; — why he/she likes to play this game; — what rules of this game are. B. Make up a dialogue. You like to play football. Ask your friend: — what game he/she likes to play; — why he/she likes to play this game; — what rules of this game are. Writing 4. Письмо. Впр. 5 (с. 49). 1) Бесіда з учнями. Т: Have you got sport teams in school? Have these teams got the names? What team do you play in? How long have you played in the team? How many matches has the team won? Have you ever lost the matches? Клас складає план міні-твору про шкільну спортивну команду, один із учнів виходить до дошки і записує його. Ймовірні пункти плану: 1) The name of the team. 2) How long you have played in the team. 3) How many matches your team has won. 4) Why you like to play in this team. 5) What match you remember the best. 2) Учні самостійно пишуть міні-твори про шкільну спортивну команду. По закінченні роботи вчитель вибірково перевіряє два-три зошита, двоє учнів читають свої твори вголос перед класом. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 29), 2, 3 (с. 30), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі T ^ Class. T: We spoke a lot about football and volleyball today. What other team games do you play? What games would you like to play? Do you know the rules of these games? What are they? Підтема: Улюблений вид спорту. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Навчати учнів розповідати про свої уподобання. Розвивати вміння писемного мовлення. Сприяти розвиткові мовної здогадки. Виховувати прагнення до здорового способу життя. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, для роботи в парах (НО2), м'яч. ХІД УРОКУ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning When It's Morning» (див. урок 27). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll speak about your favourite kinds of sport. We'll read and discuss two e-mail letters and at the end of our lesson you'll write the letter about your favourite kind of sport. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|