МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 10 сторінка3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учитель вертикально пише на дошці слово skateboarding, потім пропонує учням закрити підручники і самостійно скласти «кросворд»: до кожної літери написаного слова дібрати ЛО з теми «Спорт», у якій була б ця літера. Час виконання завдання — 1—2 хв. По закінченні роботи один із учнів записує свій кросворд на дошці, учитель вибірково перевіряє два-три зошити. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 29). Учні звіряють слова, які вони знайшли. 2) РЗ, впр. 2 (с. 30). Учні ланцюжком читають доповнений текст. 3) РЗ, впр. 3 (с. 30). Учні по черзі зачитують складені запитання. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 50). 1) Етап підготовки до читання.
Учитель роздає картки для самостійної роботи, учні повинні самостійно з'єднати дві частини речень. Той, хто першим завершує роботу, вголос читає складені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.
2) Етап читання. Учні ланцюжком читають тексти вправи. Учитель звертає увагу класу на нові слова і пропонує з'ясувати їхнє значення з контексту, якщо необхідно, він допомагає та розтлумачує нові ЛО. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Учитель читає речення, учні говорять, хто їх написав: Майк чи Роза. T: Who is fond of chess? Who started playing tennis last summer? Who has beaten the cousin? Who doesn't like fencing? Who is crazy about Steffi Graff? Who is fond of watching football matches? б) Впр. 2 (с. 51). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 3 (с. 51). Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі. По закінченні роботи троє-четверо учнів розповідають про уподобання своїх співрозмовників. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 2) Впр. 4 (с. 51).
Учні отримують картки для роботи в парах (НО2) і складають діалоги, час виконання завдання — 5 хв. По закінченні три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. A. Make up a dialogue. Ask your partner: — about his/her favourite sport; — about his/her favourite sport team; — why he/she likes this kind of sport; — how many times a week your friend does this kind of sport. Закінчення завдання B. Make up a dialogue. Ask your partner: — about his/her favourite sport; — about his/her favourite sport programme on TV; — why he/she likes this kind of sport; — how often your friend watches this programme on TV. Writing 4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 51). Учні самостійно пишуть міні-твір за планом, поданим у вправі. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє три-чотири зошити. Двоє-троє учнів читають свої твори вголос. Учитель контролює правильність виконання завдання. III. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 30), 2 (с. 31), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today you have spoken with your partners a lot. Let's check up what you remember about your partner. Гра з м'ячем. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і запитує про спортивні уподобання їхніх співрозмовників. Учень повертає м'яч і відповідає на запитання. T: What kind of sport does your partner like? P^. He likes football. T: What TV programme does your partner like? P2: She likes «Ice Dances». урок 32 (6) Підтема: Олімпійські ігри. Мета: Розширити знання учнів з теми. Ознайомити учнів з історією Олімпійських ігор. Навчати висловлювати свою точку зору. Продовжувати формувати навички аудіювання. Практикувати учнів у вживанні лексики теми в монологічному і діалогічному мовленні. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до історії. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3), аудіозапис тексту про історію Олімпійських ігор. $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання. T: Good morning, pupils. How are you? Ps: Good morning, teacher. We are fine, thank you. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to learn about the Olympic Games. You will listen to the text about the Olympic Games and we'll discuss it. At the end of the lesson we'll learn a song about sports. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Make up a Word».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі картки написами донизу. Представники кожної команди ланцюжком виходять до дошки і беруть по одній картці. Необхідно скласти слово з поданих літер і записати його на дошці. За кожне правильне слово команда отримує один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. Т: Make up words from the letters.
Key: champion; match; football; goal; hockey; tennis; skating; race; swimming; karate; skiing; running; jumping; climbing; fencing. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 30). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 31).
Учні ланцюжком читають відповіді на запитання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань. Listening 2. Аудіювання. Впр. 1 (с. 52).Comprehension 1) Учні ланцюжком читають подані у вправі запитання і відповідають на них, решта класу слухають і доповнюють відповіді. 2) Учні двічі прослуховують аудіозапис й обирають правильні варіанти відповідей на запитання вправи. По закінченні роботи учні ланцюжком читають свої відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання. Reading 3. Розвиток навичок читання. 1) Впр. 3 (с. 53). Учні самостійно читають текст протягом 2 хв. По закінченні роботи двоє учнів відповідають на запитання вправи. 2) Робота у групах. Учитель поділяє клас на групи по п'ять учнів, чотирьом з яких роздає картки для роботи у групах. Ці учні спочатку самостійно читають текст картки, а потім переказують його п'ятому учню. По закінченні роботи учень без картки має викласти отриману інформацію в логічно побудованому порядку. Перемагає та група, представник якої правильно склав текст. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання.
Т: Read the text and retell it to your partner. The first Olympic Games took place in Greece more than six hundred years ago. They had the competitions not only in sport, but in music, speaking and theatre performances as well. Only men could take part in them, but not women. Then for one thousand and five hundred years nothing was heard of them. The modern Olympic Games began again in 1896 and nine countries took part in them. The Olympics took place in Greece, but after that every four years the Olympics moved to another city. The Olympic Games take place every four years. During the two world wars there were no Olympic Games because they can't take place in a country which is at war. During the Olympic Games there are competitions in many kinds of sports like running, jumping, swimming, athletics and others. Winter Olympic Games first took place in 1924, and they were the same year as Summer Games. But starting in 1994, the Winter Games take place two years after Summer Games. Sportsmen from many countries take part in skiing, hockey, skating and other sports. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.а) Впр. 2 (с. 53). Учитель записує на дошці словосполучення: to keep fit, to be healthy, to control the body, to make new friends, to have a good time, to look wonderful. Учні мають відповісти на запитання. T: What is the use of going in for sports? How does the sport help us in everyday life? How do you understand the proverb «A sound mind in a sound body»? На кожне запитання відповідають троє-четверо учнів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. б) Робота в парах.
Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. A. Make up a dialogue. Ask your friend what kind of sport he/she would like to do. Tell your friend about your favourite kind of sport. Ask your friend why he/she goes in for sport. Tell your friend how sport helps you in everyday life. B. Make up a dialogue. Ask your friend about his/her favourite kind of sport. Tell your friend about the sport you would like to go in for. Ask your friend how sport helps him/her in everyday life. Tell your friend why you go in for sport. в) Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 53). Учитель читає вірш, клас хором читає за ним. Потім двоє-троє учнів читають вірш вголос перед класом. ііі. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 31), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today you have known a lot of facts about the Olympic Games. What facts do you remember? Учні ланцюжком розповідають, що вони запам'ятали протягом уроку. урок 33 (7) Підтема: Нас запрошує казка. Мета: Навчати учнів монологічного мовлення. Ознайомити учнів із жанром байки на прикладі байки Езопа «Черепаха та заєць». Продовжувати формувати навички загального розуміння змісту тексту під час читання. Удосконалювати техніку читання. Розвивати вміння аудіювання. Практикувати учнів в усному й писемному мовленні. Виховувати любов до літератури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2). $ ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. T: Good morning, pupils. I'm glad to see you. Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too. T: How are you today? Ps: We are well, thank you. And how are you? T: I'm very well, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to read and discuss a fable about the tortoise and the hare. You will learn what fable is and what it can teach us. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Аудіювання. Учитель роздає картки для самостійної роботи (НО1) і двічі читає текст діалогу. Учні уважно слухають і заповнюють таблицю. По закінченні роботи вчитель вибірково перевіряє три-чотири картки. Один із учнів читає відповіді вголос. SPEAKING ABOUT SPORT — Hello, Alex. Where are you hurrying? — Hi, Joanna. I want to be in time for my favourite TV programme. — TV programme? And what's your favourite TV programme? — It's «Volleyball Review». They always tell all the volleyball news. — Are you fond of volleyball, Alex? — Of course, I am. I'm in the school volleyball team. Michael Jordan is my favourite sportsman. — I didn't know that you are interested in sport so much. — And what about you, Joanna? Are you fond of sport? — Oh, yes. I think that going in for sport is very useful. As for me, I'm keen on tennis. I visit tennis club three times a week. — Do you go in for other sports, Joanna? — Unfortunately, I don't have enough time. But I like to watch TV programmes about skiing and swimming. I sometimes go skiing in winter. — And I like to watch horse races. I like horses very much. — Have you ever ridden a horse, Alex? — No, I haven't. There isn't any horse club in our town. And of course, I like football. — I think there is no boy who doesn't like football. — Well, I don't agree with you, Joanna. My friend doesn't like football, but he does like fencing. — As for me, I don't like football and fencing. And I don't like karate. I think fighting isn't good. — I fully agree with you, Joanna. I don't like karate either.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 31). Учні ланцюжком читають речення вправи у правильному порядку. 2) РЗ, впр. 2 (с. 31). Учні ланцюжком читають запитання вправи, обираючи правильний варіант відповіді. Учитель стежить за правильністю виконання завдань. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 54). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Подання нової лексики. Учитель виписує нові слова з тексту і пояснює їхнє значення англійською, а учні перекладають нові ЛО рідною мовою. Слова, які можуть бути незрозумілими: a tortoise, to be proud of, to boast, to fall asleep, to reach. б) Бесіда з учнями. T: Do you often read fairy-tales? Do you like when the main characters of the tales are animals? What animals are often the main characters of the tales? Do you remember the names of the tales with animals? What are they about? 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають текст. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Впр. 2 (с. 55). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання.
б) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО2) і самостійно складають запитання з поданих у картці слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають складені запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Make up questions of the words and answer them. 1) hare/like/What/the/most/to/all/of/speak/did? . 2) hares/him/the/like/Did/other? Закінчення завдання 3) forget/decision/did/about/the/Why/his/hare? 4) suggest/hare/to/did/the/What/the/tortoise? 5) start/did/hare/the/How/the/and/tortoise? 6) think/under/did/hare/the/tree/What/the/about? 7) see/hare/he/when/up/did/the/What/woke/the? 8) the/say/other/did/hares/other/What/each/to? 4) Впр. 4 (с. 55). а) Учні ланцюжком читають і перекладають текст вправи. Учитель контролює правильність вимови слів. б) Бесіда з учнями. T: What is a fable? What are the characters of the fable? How do the animals act in the fable? What does the fable teach? What lesson does the fable about the hare and the tortoise teach you? What other fables do you know? What do they teach you? Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 3 (с. 55). Учні ланцюжком переказують байку, спираючись на малюнки вправи. 2) Монологічне мовлення. Двоє-троє учнів переказують байку перед класом, спираючись на малюнки впр. 3 (с. 55) підручника та запитання картки (НО2). Учитель контролює правильність виконання завдання. Writing 4. Письмо. Учитель пропонує написати за 3 хв 3—4 речення на тему «What Lesson Does the Fable Teach Me?». По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої речення вголос, вчитель вибірково перевіряє три-чотири зошити. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 32), 3 (с. 33), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: What is a fable? Did you like the fable? What character of the fable do you like? Why? What lesson must hare learn? урок 34 (8) Підтема: Граматичні пазли. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Закріпити граматичний матеріал: теперішній доконаний час дієслова, неправильні дієслова. Ознайомити учнів із правилами вживання прийменників for та since у теперішньому доконаному часі. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати учнів у вживанні лексики теми в діалогічному мовленні. Практикувати учнів у вживанні прийменників for та since в усному й писемному мовленні. Удосконалювати техніку читання. Виховувати культуру мовлення. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, для роботи в парах (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, everyone. How are you today? Ps: Good morning, teacher. We are very well, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to practise the Present Perfect Tense and to know more facts about it. You'll learn more irregular verbs. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «Jumping Rope». Учитель роздає учням картки для самостійної роботи і двічі читає текст вірша. Учні уважно слухають і заповнюють пропуски в картках. По закінченні роботи один із них пише на дошці вставлені слова, решта самостійно перевіряють. Потім клас читає вірш хором і один-два учні читають вірш самостійно. Учитель контролює правильність виконання завдання. JUMPING ROPE Jumping rope is lots of fun; It's a game for everyone. Take a rope and let's begin: You can turn and I run in. Now I'll turn and you can jump, Never mind a spill or bump. I can jump like this all day; I can jump and I can play.
основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 32). Учні ланцюжком читають речення, дібрані до малюнків. 2) РЗ, впр. 2 (с. 32). Четверо учнів по черзі читають тексти вправи і називають відповідний вид спорту. Учитель контролює правильність відповідей. 3) РЗ, впр. 3 (с. 33). Двоє-троє учнів читають свої міні-твори перед класом. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень. 2. Подання граматичного матеріалу: теперішній доконаний час, прийменникиsince/ for. 1) На дошці записані речення: I have been in this club for two hours. He has had this cassette for three days. They have lived in this house since last year. She has known our family since 1997. Учитель пропонує одному з учнів прочитати, перекласти речення вголос і визначити, де йдеться про певний строк, а де — про час початку дії. Діти роблять висновки щодо правил вживання прийменників since/for і читають правила (с. 56). Якщо необхідно, учитель коментує і пояснює правила. 2) Впр. 1 (с. 56). Учні ланцюжком читають речення вправи, вибираючи правильний варіант. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Впр. 2 (с. 56).
Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх необхідним прийменником. 4) Граматична гра «Yes/No». Учитель по черзі говорить по одному реченню (правильному або з помилкою) з прийменниками since/for кожному з учнів. На правильне речення учень відповідає «Yes», на неправильне — «No» та виправляє помилку. Якщо він не може цього зробити, то розповідає свій улюблений вірш. T: He has been in the library since three hours. P1: No. He has been in the library for three hours. T: They have had this car for two years. P2: Yes. 5) Ознайомлення з неправильними дієсловами (с. 57). Учитель читає три форми неправильних дієслів, клас хором повторює. Потім учні читають ланцюжком, а вчитель контролює правильність вимови слів. 3. Розвиток умінь читання. Впр. 3 (с. 56). Дві-три пари читають діалог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів. Потім учні ланцюжком читають речення після діалогу і визначають, правильні вони чи ні. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Робота в парах.
Учні отримують картки для роботи в парах, за завданням яких складають діалоги, користуючись впр. 3 (с. 56). По закінченні роботи три-чотири пари інсценують складені діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. Make up a dialogue. A. You have won a sport competition (choose any kind of sport you like). Tell your friend: — when you started doing this kind of sport; — how long you have been doing it; — how many competitions you have won/lost; — about your plans for future. Make up a dialogue. B. You are interviewing the winner of the sport competition. Ask your friend about: — what kind of sport he/she does; — when he/she started doing this kind of sport; — how long he/she has been doing it; — how many competitions he/she has won/lost; — about his/her plans for future. 2) Впр. 4 (с.57). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Впр. 5 (с. 57).
Учні самостійно усно складають три запитання за прикладом вправи і ставлять їх своєму співрозмовнику. Потім троє-четверо учнів переказують їхні відповіді класу. ііі. заключна частина уроку Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 33), 3 (с. 34), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Лексико-граматична гра «One Minute». Учитель пропонує учням письмово скласти якнайбільше речень із неправильними дієсловами уроку і прийменниками since/for за 1—2 хв. По закінченні роботи учень, який склав найбільше речень, читає їх вголос. Перемагає той, у кого найбільше правильних речень. урок 35 (9) Підтема: Спорт в Україні. Мета: Повторити і закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Навчати учнів працювати у групах. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати учнів у вживанні неозначених займенників та теперішнього доконаного часу в усному й писемному мовленні. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Виховувати любов до Батьківщини. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, children. How are you today? Ps: We are fine, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During our lesson today we'll practise the Present Perfect Tense and the words with some/any/no, and we are going to speak about the sport in Ukraine. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «Jumping Rope» (див. урок 34). Клас разом з учителем хором повторює вірш, потім один-два учні за бажанням розповідають вірш вголос самостійно. Учитель контролює правильність вимови. 2) Гра «The Gates». Двоє учнів стають біля дошки і зображують ворота, взявшись за руки. Решта учнів стають ланцюжком перед ними. «Ворота» називають кожному з учасників гри неправильне дієслово, у відповідь слід назвати дві форми цього дієслова. У разі правильної відповіді «ворота» відчиняються й учень проходить крізь них. Того, хто не пригадав форм дієслова, не пропускають, і він стає в кінець черги. Крізь «ворота» мають пройти всі. Ті, хто не пройшов, розповідають свій улюблений вірш. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 33). Учні ланцюжком читають доповнені діалоги. 2) РЗ, впр. 2 (с. 33). Двоє-троє учнів читають свої відповіді на запитання, подані у вправі. 3) РЗ, впр. 3 (с. 34). Учні ланцюжком читають речення вправи з потрібною формою неправильного дієслова. Учитель стежить за правильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності. 2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу. 1) Впр. 1 (с. 58). Учні самостійно виконують вправу письмово і по закінченні роботи ланцюжком читають вписані до таблиці слова та доповнені речення. Учитель контролює правильність відповідей. 2) Впр. 2 (с. 58). Учні в парах письмово доповнюють діалог необхідними формами дієслів. Пара, що завершила роботу першою, інсценує діалог перед класом. Учитель контролює правильність вимови. 3) Лексико-граматична гра «Bingo». Клас поділяється на групи по четверо учнів, кожна група отримує набір великих та маленьких карток (НОХ): обраний групою ведучий — набір маленьких карток, а інші троє учнів — по великій картці. Ведучий бере по одній маленькій картці у довільному порядку і запитує «Have you ever done/gone/played...?», використовуючи назву зображеного виду спорту.
Учень, в якого є цей вид спорту на великій картці, відповідає, використовуючи подану в ній додаткову інформацію, і перекреслює відповідний малюнок. Той, хто першим закреслить усі малюнки, є переможцем. Учитель контролює правильність виконання завдання, підходячи по черзі до кожної групи. Т: Answer the question and cross the picture.
но.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|