Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 11 сторінка


for a week

since last year
never

Закінчення завдання

 

 


 

 


 

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 3 (с. 58).

Робота в парах. Учні самостійно обирають 3—4 запитання і ставлять їх своєму співрозмовнику. По закінченні опитування троє-четверо учнів переказують від­повіді своїх співрозмовників класу. Учитель стежить за правильністю граматич­ної будови речень.


2) Гра «An Interview».

но.

Учні поділяються на групи по четверо-п'ятеро осіб. Один із членів групи отримує картку (НО2). Він має провести опитування учнів зі своєї групи і заповнити ан­кету, після чого розповісти про їхні спортивні уподобання класу.

Ask your friends and complete the questionnaire.
Name        
Favourite sport        
Sports the person does        
Sport he/she wants to do        
Favourite sportsman        
Favourite sports programme        

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) Підготувати домашнє читання (с. 158).

2) РЗ, впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Today you have done a lot of activities. Which one did you like? You have made a survey about your favourite sports. What are the most popular kinds of sports in your class? What are the most favourite sports programmes in your class?

урок 36 (10)

Підтема: Урок домашнього читання.

Мета: Ознайомити учнів з новою лексикою.

Навчати учнів планувати своє повідомлення. Продовжувати формувати навички монологічного мовлення. Практикувати учнів в аудіюванні. Тренувати учнів у письмі.

Розвивати вміння готувати й представляти свої проекти. Виховувати любов до спорту. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2).

$ хід уроку

і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting 1. Привітання.

T: Good morning. I'm very glad to see you again, pupils. Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to read the text about sports day in the English school and speak about sport in Great Britain and Ukraine. At the end of our lesson we'll make a project about Ukrainian sportsmen.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Робота в парах.

T: Imagine that you have to organize Sports Day in your school. Make a list of sports and games you would like to compete in. Explain your choice.

Учні в парах складають список ігор та видів спорту для шкільних змагань. Час виконання завдання — 2—3 хв. По закінченні роботи кілька учнів оголошують списки, пояснюючи свій вибір. Усі разом складають перелік найпопулярніших видів спорту, записуючи їх на дошці.


 

 


основна частина уроку

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 34).

Учні ланцюжком читають складені за таблицею речення.

2) РЗ, впр. 2 (с. 35).

Чотири учні по черзі читають речення вправи і пропонують види спорту.

3) РЗ, впр. 3 (с. 35).

Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали до відповідей вправи. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань.

2. Подання тексту для читання (с. 158).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) На дошці записані слова: London County Council, mackintosh, vest, sloping bank, to cheer up, circular, hurdle races, trophy, shield, cup, yard, mile.

Учитель читає виписані слова, клас хором повторює. Один із учнів перекладає слова рідною мовою. У разі необхідності учитель пояснює та коригує його відповідь.

б) Бесіда з учнями.

T: Have you ever had a Sports Day in your school? What competitions were there? Did you take part in the competitions? What competitions did you take part in? Did you like the Sports Day? Why?

2) Reading. Етап читання.

а) Учні самостійно переглядають текст «Sports Day» і виписують назви видів спорту, що входили до переліку змагань школи.

check on Homework
Reading

б) Учні ланцюжком читають текст і перекладають його рідною мовою.


3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Один із учнів читає виписані назви видів спорту змагань англійської школи. Решта класу перевіряють і доповнюють, потім порівнюють список видів спорту, складений самостійно, з виписаним з тексту. Двоє-троє учнів висловлюють думку щодо популярності видів спорту у двох країнах. Учитель контролює правильність виконання завдання.

б) Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх) і письмово складають за­питання. Час виконання завдання — 4—5 хв. По закінченні роботи учні ланцюж­ком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.

НО.

Make up questions and answer them.

1) children/sky/beforehand/do/at/the/Why/look/week/a/the?

2) with/take/the/do/children/field/What/them/to?

3) to/do/the/go/children/How/field/the?

4) competitors/clothes/the/do/in/change/What?

5) like/How/track/look/running/does/the?

6) results/the/can/competition/see/of/the/you/Where?

7) are/the/school/in/many/there/How/teams?

8) the/children/do/teams/the/call/How?

9) win/team/can/What/the?

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Переказ тексту.

а) Учні самостійно виділяють по одному головному реченню з кожного абзацу, потім, спираючись на них, ланцюжком переказують текст. Учитель контролює правильність виконання завдання.

б) Троє-четверо учнів переказують текст самостійно перед класом. Учитель коригує монологічне мовлення учнів.

2) Впр. 4 (с. 59).

Один із учнів загадує вид спорту, решта відгадують його, ставлячи запитання за прикладами вправи. Той, хто відгадав, загадує наступним.


4. Аудіювання.

Учитель роздає учням картки для самостійної роботи (НО2) і двічі читає текст. Учні уважно слухають і з'єднують прізвища спортсменів з назвами видів спорту, в яких вони стали чемпіонами. По закінченні роботи один із учнів читає відповіді, а клас контролює їх правильність. Учитель вибірково перевіряє три-чотири картки.

Listening Comprehension
H0„

SPORTS IN UKRAINE Different kinds of sport are popular in Ukraine nowadays. There are more sport clubs, swimming pools, running tracks and skating rinks. That's why there are many talent­ed sportsmen in our country. The Ukrainian school of gymnastics is famous all over the world. Irina Deriuhina, Oksana Skaldina, Oleksandra Tymoshenko have won World and European Championship. Serhii Bubka is known as the best world's athlete. He was eight times world champion and Olympic champion in high jumping. Oksana Baiul, a figure skater, won the gold medal for our country in 1992 Olympic Games. World's champions in boxing, brothers Klychko, are famous all over the world. Among the best swimmers at the Olympic Games was Yana Klochkova. She won two gold medals.

Match the names of the sportsmen and the kinds of sports.
Serhii Bubka swimming
Irina Deriuhina figure skating
Brothers Klychko high jumping
Oksana Baiul gymnastics
Yana Klochkova boxing

 

 


Project Work 5. Робота над проектом (с. 59).

Учні у групах по 4—5 осіб пишуть невелику статтю про один із видів спорту та відомого спортсмена України. Можна використовувати заздалегідь підготовлені фото спортсменів. По закінченні роботи кожна група представляє свій проект. Учитель разом із класом обирає найкращий.

III. заключна частина уроку

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 36), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T ^ Class.

T: Today you have learned a lot of facts about sport in our country and in Great Bri­tain. What kinds of sports would you like to have at the competitions in our school? What kind of competitions would you like to take part in? Who are your favourite sportsmen? What kind of sport do they do?


урок 37. контрольний

Підтема: Більше! Сильніше! Швидше! Контрольна робота.

Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 3.

$ хід уроку


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

Учні хором повторюють один-два вітальні вірші за вибором учителя.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we will write the test and check if you remember the vocabulary and the gram­mar on the topic «Bigger! Stronger! Faster!» well.

І. Greeting Aim Check on Homework ІІ.

3. Перевірка домашнього завдання.

Учитель збирає робочі зошити на перевірку.

основна частина УРОКУ


 

 


Instructions 1. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою.

Test

Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань, за кожне правильно виконане ви отримуєте три бали.

2. Виконання контрольної роботи. Тест З.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2, 3 (с. 36), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

T: Was the test difficult for you? Which task was the most difficult? What questions do you have about the test?

тема: гортаючи календар unit 4. round the calendar

урок 38 (1)

Підтема: Пори року.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів з новими ЛО. Навчати учнів ставити розділові запитання. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі та аудіюванні. Сприяти розвиткові пам'яті, мовної здогадки. Виховувати спостережливість, любов до природи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2), (НО3), м'яч.

$ Хід уроку

і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting 1. Привітання.

Вивчення вірша «Good Morning».

Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає вірш. Учні уважно слухають і заповнюють пропуски в картках. Якщо необхідно, учитель пояснює значення незнайомих слів або перекладає їх. По закінченні роботи один із учнів записує вставлені слова на дошці. Клас разом з учителем хором читає вірш, потім двоє-троє учнів декламують вірш самостійно.

GOOD MORNING Good morning, it's time to rise, Stand up and wipe your sleepy eyes. Reach and stretch for the sky, Hold your hands way up high. Bend your body and touch the ground, Stand up straight, now turn around. Point to your eyes, point to your nose, Jump up and down and touch your toes. Clap your hands, stamp your feet, Let's start the day, now find your seat.


H0,:



 

 


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we start a new unit «Round the Calendar». In this unit we are going to speak about seasons and weather, the holidays in our country and in Great Britain. Today we are going to remember the names of seasons and months and to speak about the weather. You'll also learn about tag-questions.

Aim Warming up H°2:

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні отримують картки для роботи в парах (НО2). Необхідно поставити один одно­му запитання «What is the weather like in ...?» і заповнити картки необхідною ін­формацією. По закінченні роботи двоє учнів записують свої слова на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання.

A. Ask your partner and write down the information. Winter:__

Spring:________________________________

Summer: hot, sunny, dry, bright. Autumn: rainy, cool, cloudy, windy.

B. Ask your partner and write down the information. Winter: cold, snowy, windy, frosty. Spring: warm, sunny, wet, rainy. Summer: Autumn:


II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 2 (с. 36).

Дві-три пари учнів інсценують діалог перед класом. Учитель коригує правильність

вимови.

2) РЗ, впр. 3 (с. 36).

Двоє-троє учнів читають свої міні-твори про улюблених спортсменів. Учитель кон­тролює правильність виконання завдання.

Reading 2. Подання полілогу для читання. Впр. 1 (с. 60).

Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Ознайомлення учнів із новою лексикою (с. 60).

Учитель вголос читає слова і речення, учні хором їх повторюють та перекладають за допомогою вчителя.

б) Бесіда з учнями.

T: What is your favourite season? Why do you like it? What is the weather like in this season? Are there any holidays at this time? What season is it now? What is the weather like now? Do you like the weather today? Why?

Reading. Етап читання.

Троє учнів читають полілог за ролями перед класом. Учитель контролює правиль­ність вимови слів.

Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту полілогу.

а) Гра «Complete the Sentences».

Клас поділяється на дві команди. Учитель просить закрити підручники і читає першу частину речень за змістом діалогу, а учні мають доповнити ці речення. За кожне правильне доповнення надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. Учитель стежить за дотриманням правил гри. T: The weather is getting... Px: frosty.

T: It usually gets dark. P2: soon after school in December. T: Lilly is looking forward to. P3: skating, skiing, playing with snow. T: Terry hopes this year will be. P4: funnier and more interesting. T: The girls will boast with. P5: their new fancy dresses.

б) Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя, не відкриваючи під­ручників.

T: What season are the children talking about? When does it usually get dark? What are the children looking forward to? What is normal for the girls?

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

Робота в парах.

Check on Homework

Учні отримують картки для роботи в парах (НО3), за завданням яких складають діалоги. Час роботи — 3—4 хв. По закінченні дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

A. Make up a dialogue. Ask your partner:

— about his/her favourite season of the year;

— about the weather in this season;

— why he/she likes this season.

B. Make up a dialogue. Ask your partner:

— what month he/she is looking forward to;

— about the weather in this month;

— why he/she is looking forward to this month.

Presenting 4. Уведення граматичного матеріалу: розділові запитання.Grammar

1) Бесіда з учнями.

На дошці записано речення з впр. 1 (с. 60).

It's getting frosty, isn't it?

It's getting dark after school, isn't it?

The girls will boast with their new dresses, won't they?

Учитель пропонує одному з учнів перекласти запитання рідною мовою і визначи­ти, які слова стоять наприкінці кожного речення і чому саме ці слова. За допо­могою вчителя учні з'ясовують, як саме утворюються розділові запитання, потім ланцюжком читають приклади (с. 60). Учитель звертає увагу учнів на відміннос­ті побудови розділових запитань до розповідних та заперечних речень.

2) Гра «Make Up the Question».

Клас поділяється на дві команди. Учитель по черзі говорить кожному з учасників обох команд розповідне або заперечне речення, а вони мають утворити до нього розділове запитання. За правильне запитання надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 37), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Гра з м'ячем.

НОз:

Учитель кидає м'яч по черзі кожному з учнів і називає українською будь-яке слово з тих, що звучали протягом уроку. Учень повертає м'яч і називає це слово англій­ською. Той, хто не може перекласти слово, має сказати 2—3 речення про свою улю­блену пору року.

урок 39 (2)

Підтема: Яка погода сьогодні?

Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Практикувати учнів у вживанні лексики теми в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Тренувати учнів у письмі. Удосконалювати техніку читання. Виховувати уважне ставлення до природи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи у групах (НО2).

$ Х!Д УРОКУ

шдготовка до сприйняття шшомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Клас хором повторює вірш «Good Morning» (див. урок 38), потім двоє-троє учнів розповідають його самостійно, виконуючи відповідні дії.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we continue speaking about seasons of a year, months and weather. We'll re­member the names of months and we'll discuss the weather all the year round.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Make the Calendar».

Клас поділяється на дві групи, кожний із учасників отримує картку для самостійної роботи. Учні самостійно складають з поданих у картках літер назви місяців. Якщо необхідно, учитель пояснює значення незнайомих слів. По закінченні роботи групи мають прочитати вірші про місяці у правильній послідовності таким чином: учень з першої команди — про січень, з другої команди — про лютий, інший учень з першої команди — про березень, з другої команди — про квітень і т. д. Якщо учень робить помилку, його команда отримує штрафний бал. Перемагає команда, яка набере менше штрафних балів.

H0,

 

Закінчення завдання

Mild m, p, s, e, b, e, t, r, e______________________________________ brings us more

Fruit and grain, for winter store.

Cold m, e, d, c, r, e, b, e_____________________________________ ends the rhyme

With blazing fires and Christmas time.

Team B. Make up names of the months and read the poems.

U, r, f, a, r, e, y, b_________________________ brings the rain;

Thaws the frozen pond again.

C, a, m, h, r_____________________ brings the wind so cold and chill;

Drives the cattle from the hill.

Y, m, a________________________ brings grass and leafy trees,

Waving in each gentle breeze.

J, y, u, l____________________ brings the greatest heat,

Cloudless skies and dusty street.

Brown b, o, c, r, o, t, e____________________________ brings the last

Of ripening gifts, from summer past.

Dull m, o, v, r, e, n, e, b_________________________________ brings the blast:

II. Check on Homework
Reading
НО„

Down from the trees the leaves fall fast.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 37).

Учні ланцюжком читають доповнені речення.

2) РЗ, впр. 2 (с. 37).

Учні ланцюжком читають доповнені запитання вправи. Учитель слідкує за пра­вильністю виконання завдань.

2. Подання діалогу для читання. Впр. 2 (с. 61).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «What's the Temperature?»

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО2) на столі написом донизу. Представники кожної команди по черзі підходять до столу, беруть одну картку і словами називають зазначену у картці температуру. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів.

____________


 

 


-18
-5
-2
-8

-12


 

 


Жт


+3 +5 +12 +24 +17
+32 -23 +27 -15

 

2) Reading. Етап читання.

Четверо учнів читають полілог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні ланцюжком відповідають на запитання учителя.

T: What are the children talking about?

What is the temperature in Cairo?

What is the temperature in Kyiv?

Do they have any snow in Cairo?

What kind of information do the children need?

Writing 3. Письмо. Впр. 3 (с. 61).

1) Складання речень.

Учні самостійно складають речення за завданням вправи. Перші троє учнів, що виконали завдання, читають свої речення вголос. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

2) Робота у групах.

Клас поділяється на чотири групи, кожна група обирає собі пору року і складає речення про погоду о цій порі року протягом 1—2 хв. По закінченні роботи представник кожної групи читає свій міні-твір перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 4 (с. 61).

Учні в парах складають діалоги про сьогоднішню погоду за прикладом вправи протягом 2—3 хв. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 37), 2, 3 (с. 38), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Гра «Chain Game».

Один із учнів називає будь-який місяць, а інший має одним-двома реченнями описати погоду в цьому місяці. Потім цей учень називає місяць, а наступний описує погоду. Той, хто не може описати погоду, має розповісти свій улюблений вірш. Учитель контролює правильність вимови слів та граматичної будови речень. Px: March.

P2: It's cool and windy. September. P3: It's warm and sometimes rainy. June. P4: It's hot and sunny.

урок 40 (3)

Підтема: Уроки ввічливості.

Мета: Повторити й закріпити правила утворення і вживання розділових запитань.

Практикувати учнів у вживанні розділових запитань в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Тренувати учнів в аудіюванні. Розвивати комунікативні здібності учнів. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Виховувати культуру мовлення. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2).

$ хід уроку

і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting 1. Привітання.

Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 38).


 

 


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll practise tag-questions and you'll know when we should use these ques­tions. We'll also continue speaking about the weather.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша «Months and Seasons» by Meish Goldfish.

Учні отримують картки для самостійної роботи й уважно слухають першу частину вірша, вписуючи пропущені слова. Учитель двічі читає текст вірша (першу частину) і пояснює значення незнайомих слів. По закінченні роботи один із учнів виписує вставлені слова на дошці, решта класу і вчитель перевіряють правильність виконання завдання. Потім хором читають вірш разом з учителем, а один-два учні декламують його перед класом.

MONTHS AND SEASONS January, February, middle of March, Brr! In the cold I'm stiff as starch! Let's make a snowball, sled down a hill. Wintertime, wintertime, time to chill!

Aim Warming up

April, May, to the middle of June, Ahh! What a nice cool afternoon! Let's fly a kite, and plant pretty flowers. Springtime, springtime, time for showers!


H0,:


 

іі. основна частина уроку

Check on 1. Перевірка домашнього завдання.

Homework

1) РЗ, впр. 1 (с. 37).

Учні обмінюються зошитами і перевіряють правильність виконання вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 38).

Одна-дві пари учнів інсценують доповнений діалог перед класом. Учитель коригує правильність вимови слів.

3) РЗ, впр. 3 (с. 38).

Двоє-троє учнів читають речення, які вони склали. Учитель контролює правиль­ність їх граматичної будови.

Grammar Practice 2. Повторення й узагальнення граматичного матеріалу: розділові запитання.

1) Граматична гра.

На дошці у два стовпчики записано незакінчені речення:

It is cool today,

He went to the library,

They have lost the game,

We don't play tennis,

She doesn't walk in the afternoon,

It wasn't windy,

Учитель пропонує двом учням дописати останню частину розділових запитань. Перемагає учень, який зробить це швидше і правильніше. Учитель і клас пере­віряють правильність виконання завдання. По закінченні гри один із учнів вго­лос читає правила (с. 62). Учитель звертає увагу дітей на випадки вживання роз­ділових запитань в усному мовленні.

2) Впр. 1 (с. 62).

Учні ланцюжком читають речення і вибирають правильний варіант для їх до­повнення.

3) Впр. 3 (с. 62).

Учні ланцюжком читають речення, доповнюючи їх. Учитель контролює правиль­ність граматичної будови речень.

4) Впр. 3 (с. 62).

Учні самостійно письмово доповнюють речення вправи необхідною формою діє­слова та відповідають на запитання. Час виконання завдання — 3—4 хв. По за­кінченні роботи учні ланцюжком читають доповнені запитання та свої відповіді. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 10 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 12 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.085 сек.