Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 12 сторінка

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 4 (с. 63).

а) Учні в парах перетворюють діалог, і по закінченні роботи одна-дві пари інсце­нують його перед класом. Учитель контролює правильність граматичної структу­ри речень.

б) Робота в парах.

НО„

Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги за їх завданням та з опорою на діалог впр. 4 (с. 63). По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом.

A. Make up a polite dialogue.

The weather is hot and sunny. There is no wind. Tell your partner:

— that the weather is nice today;

— that he/she looks good in a new T-shirt.

Ask your partner what kind of weather he/she likes.

B. Make up a polite dialogue.

The weather is hot and sunny. There is no wind. Tell your partner:

— that it's too hot and no wind;

— that your new T-shirt makes you look well;

— what kind of weather you like.

2) Впр. 5а (с. 63).

а) Бесіда за малюнком вправи.

T: What do you see in the picture of exercise 5 on page 63? Who are these people? What are they doing?

б) Впр. 5b (с. 63). Гра «One Minute».

Учні мають письмово скласти список запитань до малюнка вправи за 1 хв. По закінченні роботи учень, який склав найбільше запитань, читає їх вголос. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. Гра «Chain Game».

Учні ланцюжком ставлять один одному раніше складені запитання і відповідають на них. Той, хто робить помилку у запитанні чи відповіді, отримує штрафний бал. Учень, який набере найбільше штрафних балів, по закінченні гри має розповісти свій улюблений вірш. Px: The man on the sofa is a father, isn't he?

P2: Yes, he is. And the woman on the armchair is a mother, isn't she? P3: Yes, she is. I think the boy at the desk is their son, isn't he? P : Yes, he is. .

4

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 38), 2, 3 (с. 39), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Гра «A Polite Talk».

Учні ланцюжком ставлять один одному будь-які ввічливі запитання щодо погоди

і відповідають на них.

P^ The weather is cold today, isn't it?

P2: Yes, it is. The weather is wet today, isn't it?

P3: No, I don't think so. It is cloudy today, isn't it?

урок 41 (4)

Підтема: Свята в нашому житті. Мета: Повторити назви свят.

Повторити граматичний матеріал: вживання прийменників on/at з назвами свят.

Ознайомити учнів з новими ЛО теми.

Практикувати учнів у діалогічному мовленні.

Продовжувати удосконалювати техніку читання.

Тренувати учнів в аудіюванні.

Сприяти розвиткові пам'яті.

Виховувати повагу до культурних традицій різних народів світу. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2), для роботи в парах (НО3), м'яч.

$ Хід уроку

і. підготовка до СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 38). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about the holidays. We'll discuss Ukrainian holidays and the holidays in other countries.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення першої частини вірша «Months and Seasons» (див. урок 40).

Учні хором читають вірш разом з учителем. Потім двоє-троє учнів читають вірш самостійно перед класом.

2) Вивчення другої частини вірша «Months and Seasons».

Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх) та уважно слухають другу частину вірша, доповнюючи речення. Учитель двічі читає текст і пояснює значення нових слів, якщо необхідно. По закінченні роботи один із учнів записує на дошці

вставлені слова, учитель та решта класу перевіряють правильність написання слів. Потім усі хором читають другу частину вірша і один-два учні читають вірш самостійно перед класом.

MONTHS AND SEASONS

Ho1:

July, August, middle of September. Ouch! Got sunburn I'll always remember! Let's go swimming, let's eat a peach. Summertime, summertime, time for the beach! October, November, middle of December. Hey! Each day goes shorter in September! Let's see the leaves fall, let's bake a cake. Autumntime, autumntime, time for the rake! Hooray for the seasons all through the year, One just left and another is here! I love seasons, each is a ball: Wintertime, springtime, summertime, fall.

Listen and complete the poem.

MONTHS AND SEASONS

_________________ ,_____________________ , middle of_________


Ouch! Got sunburn I'll Let's go_________________
remember! ____ a peach.
let's

 

 


Summertime, summertime, time for the beach!


 

 


_, middle of !
fall, let's bake a

Hey! Each day grows shorter in Let's see the


 

 


Autumntime, autumntime, time for the rake!


 

 


Hooray for the One I love the

all through the year,

. left and another one's here! , each is a ball:


 

 


Wintertime, springtime, summertime, fall.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 38).

Учні ланцюжком читають доповнені запитання вправи. Учитель контролює пра­вильність виконання завдання.

2) РЗ, впр. 2 (с. 39).

II. check on Homework

Одна-дві пари учнів інсценують діалоги.


3) РЗ, впр. 3 (с. 39).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правиль­ність їхньої граматичної будови.

Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 64).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Бесіда з учнями.

T: What holidays do you know? Which of them do we celebrate in our country? What holidays of other countries do you know? When do we celebrate these holidays?

б) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель читає нові слова (с. 65) та пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають слова рідною мовою.

2) Reading. Етап читання.

Н02:

а) Учні отримують картки (НО2), самостійно читають текст і заповнюють картку.

Read the text and complete the table.
Ukrainian Holidays American Holidays
   
   
   
   
   
   
   

 

б) Учні ланцюжком читають текст. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Двоє учнів читають виписані назви свят: один — українські свята, другий — свята США.

б) Впр. 2 (с. 65).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх інформацією з тексту.

в) Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя. T: What are holidays?

What do you do on holidays?

What holidays are religious?

What holidays of our country do you know?

What holidays of special groups of people do you know?

What way do we celebrate holidays in our country?

г) Впр. 3 (с. 65).

Учні самостійно усно виконують завдання вправи і по закінченні роботи читають назви свят та місяців, у які вони відбуваються. Учитель контролює правильність виконання завдання.


3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 4 (с. 65).

Учні в парах складають діалоги за прикладом вправи. По закінченні роботи дві- три пари інсценують діалоги перед класом.

2) Робота в парах.

H0,

Учні отримують картки (НО3) і складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи дві-три пари учнів інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

A. Make up a dialogue. Ask your partner:

— what his/her favourite holiday is;

— when he/she celebrates it;

— why he/she likes it.

B. Make up a dialogue. Ask your partner:

— what his/her favourite holiday is;

— how he/she celebrates it;

Grammar Practice

— why he/she likes it.

3) Впр. 5 (с. 65).

Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель контролює правиль­ність виконання завдання.

4. Повторення вживання прийменниківon/at з назвами свят.

1) Ознайомлення учнів з особливостями вживання прийменників on/at з назвами свят.

Учитель пропонує одному з учнів прочитати приклади вживання прийменників з назвами свят (с. 65).

2) Гра з м'ячем.

Speaking

Учні стають навколо вчителя. Учитель по черзі кидає м'яч кожному з них і називає свято. Учень повертає м'яч, називаючи прийменник, який вживається з назвою цього свята. Той, хто помиляється, розповідає свій улюблений вірш. T: Christmas Day. Px: On Christmas Day. T: Weekend. P : At weekend.


 

 


ііі. заключна частина уроку

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 39), 2, 3 (с. 40), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з класом в режимі T ^ Class.

T: What Ukrainian holidays do you remember? What American/British holidays do you know? How do we celebrate Ukrainian holidays? What do you know about celebrating holidays in other countries?

урок 42 (5)

Підтема: Свята і традиції їх святкування.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Ознайомити учнів з традиціями святкування деяких свят. Навчати учнів планувати свої повідомлення. Формувати навички монологічного мовлення. Практикувати учнів в аудіюванні та письмі. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Розвивати вміння працювати у групах.

Виховувати інтерес до культурних традицій свого та інших народів. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для самостійної роботи (НО2).

$ Хід УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 38). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about holidays in our country and in other countries and about the ways of their celebration. You will know about one of the most popular holidays in America — Thanksgiving Day, how it appeared and what way it is celebrat­ed nowadays. We'll also speak about celebrating other holidays.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «Months and Seasons» (див. уроки 40, 41).

Клас разом із учителем хором повторює вірш, потім один-два учні декламують його перед класом.

2) Гра «What's the Date?»

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає два набори карток на окремих столах написами донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до свого столу, беруть по одній картці, читають написану на ній назву свята і називають дату, коли це свято відзначається. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. Т: Name the dates of these holidays.

I. Greeting Aim Warming up
Ho

Christmas Day is on 7 January (25 December). P2: Victory Day is on 9 May.

New Year Christmas Day St Valentine's Day Easter
Victory Day Independence Day Halloween St Nicholas' Day

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 39).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 40).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює пра­вильність виконання завдань.

3) РЗ, впр. 3 (с. 40).

Дві-три пари учнів інсценують діалог перед класом. Учитель контролює правиль­ність вимови слів.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 66).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Аудіювання.

Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає текст. Учні уважно слухають і з'єднують назви свят з відповідними малюнками. По закінченні роботи діти обмінюються картками і ланцюжком називають пари свят і символів. Учитель контролює правильність виконання завдання.

II. Check on Homework
Reading

HOLIDAYS AND THEIR SYMBOLS People of each country have a lot of holidays. Some holidays are public, some are re­ligious. All these holidays are part of our culture. Holidays are always fun, because we have one more chance to meet our relatives and friends and have a good time with them. We usually prepare a lot of presents and write greeting cards to congratulate our friends and relatives. All the greeting cards have pictures — symbols of every holyday. You can often see a nice cake and flowers on the cards, congratulating with birthday, and pictures of hearts on St Valentine's cards. New Year's tree and can­dles are the symbols of New Year. Santa Claus and a red stocking are the symbols of Christmas. Children prepare stockings so that Santa could put presents in them. Beautifully coloured eggs are the symbol of Easter. Pumpkin with cut eyes and mouth is the symbol of Halloween, and a roast turkey is the symbol of Thanksgiving Day in America. Spring flowers are usually in the pictures which we prepare for Mother's Day. Be careful when you choose the greeting card, don't mix up.


 

 


Match the names of the holidays and their symbols

1) Christmas

2) New Year

3) St Valentine's Day

4) Mother's Day

5) Easter

6) Halloween

H0„

7) Thanksgiving Day


2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком вголос читають текст вправи. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Учитель пропонує класу закрити підручники і читає речення, а учні визначають, чи відповідають вони змісту тексту.

T: Betsy is from Canada.

The Canadians celebrate Thanksgiving Day on the fourth of November. The history of this holiday comes back to the 17th century. The Pilgrims were the settlers from America.

The first winter of Pilgrims was difficult, but the following year they had a good harvest.

The Indians helped the Pilgrims.

The Pilgrims invited their friends to Massachusetts.

Thanksgiving is celebrated to thank God in Canada.

Tanya is from Ukraine.

She likes only some of the holidays.

She likes greeting guests at their homes.

Tanya is fond of cooking something tasty.

They always make presents for each other.

б) Впр. 2 (с. 67).

Учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.

в) Впр. 3 (с. 67).

Учні ланцюжком читають вголос привітання і визначають, до якої листівки слід віднести кожне з них.

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Переказ тексту. Впр. 1 (с. 66).

а) Учні ланцюжком переказують текст по два-три речення кожний. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

б) Двоє-троє учнів переказують текст самостійно перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Впр. 4 (с. 67).

Клас поділяється на три групи, кожна з яких має за 5—7 хв підготувати невелику розповідь про святкування одного зі свят, поданих у вправі, за вибором учителя. По закінченні роботи представник кожної групи презентує свій міні-твір. Учні з інших груп можуть ставити уточнювальні запитання. Учитель разом із класом визначає найкращу доповідь.

Writing 4. Розвиток навичок писемного мовлення.

Учитель пропонує учням написати коротеньку вітальну листівку з будь-яким святом за 1—2 хв. По закінченні роботи учні ланцюжком читають вголос свої листівки, а решта класу називає свято, до якого було написано привітання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 40), 2 (с. 41), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда в режимі T ^ Class.

T: You have learnt a lot today. What new facts have you known? What holidays would you like to celebrate in another country? On what Ukrainian holiday would you like to invite your friend from another country?

урок 43 (6)

Підтема: З історії святкування Нового року. Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Ознайомити учнів з деякими історичними фактами святкування Нового року в різні часи та в різних країнах.

Ознайомити учнів зі взірцями англійського фольклору. Продовжувати формувати навички аудіювання. Розвивати вміння діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Сприяти розвиткові пам'яті.

Виховувати інтерес до минулого і повагу до культурних традицій свого та інших народів. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1),для роботи в групах (НО2), аудіозапис тексту про перший день року, аудіозапис пісні «Jingle Bells».

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 38). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: During our lesson today you'll know some interesting facts about celebrating New Year in different times and in different countries. You'll know about some facts of the most mysterious place in Great Britain and at the end of our lesson we'll learn an old English Christmas song.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «Months and Seasons» (див. урок 40, 41).

Клас хором повторює вірш, потім один-два учні декламують вірш хором.

2) Гра «Complete the Text». Робота в парах.

Пари учнів отримують картки A та B, які не повинні показувати один одному. Вони мають заповнити пропуски в тексті, ставлячи запитання своєму співрозмов­нику. Перемагає пара, яка першою завершить роботу. Вона читає доповнений текст вголос.

A. Ask your friend and complete the text.

Last_____________________ Frank went to visit his friend in the USA. He was there

just at the time when the Americans celebrated ___________________________________ . It was

___________________________________ holiday. Children put on funny clothes and cut two

_________________ , a nose and a mouth in a pumpkin. They put a____________________________

inside the pumpkin and went from house to house. Children knocked at the___________________

________________________ and asked for sweets. Frank liked this holiday very much.

B. Ask your friend and complete the text.

Last autumn Frank went to visit his friend in the_________________________________ . He was

there just at the time when the_________________________________ celebrated Halloween. It

was a wonderful holiday.

Children put on funny__________________________ and cut two eyes, a nose and a mouth

in a____________________________ . They put a candle inside the_____________________________

II. check on Homework Listening Comprehension

and went from house to house. Children knocked at the doors and asked for . Frank liked this holiday very much.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 40).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали.

2) РЗ, впр. 2 (с. 41).

Один із учнів читає текст запрошення, потім клас ланцюжком читає відповіді на запитання вправи. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

2. Аудіювання. Впр. 1 (с. 68).

1) Впр. 1а (с. 68). Учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них.

2) Впр. 1Ь (с. 68).

Учні уважно слухають аудіозапис двічі. Потім учні ланцюжком розповідають по 1—2 речення за змістом тексту запису. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Впр. 2 (с. 68).

Учні самостійно з'єднують слова у стовпчиках й усно складають речення з ними. Потім ланцюжком читають ці речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3. Подання тексту для читання. Впр. 3 (с. 68).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями за малюнком на с. 69 підручника.

T: What do you see in the picture on page 69? Can you read the name of this place? Have you ever heard about this place? What do you know about it? Let's read about this the most mysterious place in Great Britain.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст і перекладають його рідною мовою. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

T: When is the longest day of the year? What is Stonehenge? How old is Stonehenge? What was Stonehenge? What is an old custom that is still living at Stonehenge?

4. Розвиток умінь мовлення.

Гра «Collect the Information».

H0,

Клас поділяється на групи по п'ять осіб. Четверо учнів із кожної групи отримують по одній картці, не показуючи їх один одному. Вони самостійно читають інформацію з карток і переказують її п'ятому члену групи, який має розташувати почуте у логічній послідовності і розповісти класу. Учень, який логічніше і правильніше перекаже інформацію, є переможцем.

Read the information and retell it.

Reading
Speaking

New Year has a different name in Scotland. It is called Hogmanay. Some people think that «Hogmanay» means «Holy Moon», and other believe that it means «New Morning».


 

 


Read the information and retell it.

People start to prepare for this holiday several days before the New Year's Eve. Housewives have to clean their houses and to cook a lot of traditional food. The traditional food is a plump pudding, oatcakes and some special buns.

Read the information and retell it.

People prefer to celebrate Hogmanay at home with their families. There is a tradition to prepare a lot of presents for the members of the family. The number of the presents is more than for Christmas.

Read the information and retell it.

On Hogmanay the boys form the groups and go from house to house. The leader of the group has a skin of the sheep and other boys have sacks. They recite special rhymes and get cakes before going to another house.

Song 5. Вивчення пісні. Впр. 4 (с. 69).

Учитель читає текст пісні «Jingle Bells», клас хором повторює. Учитель пояснює значення незнайомих слів. Учні слухають пісню в аудіозапису і потім співають разом із записом.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 41), 3 (с. 42), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда в режимі T ^ Class.

T: Today you have known a lot of interesting facts about celebrating New Year. What facts were surprising for you? What do you remember well? Did you like the song «Jin­gle Bells»? Do you know any other songs or poems about the New Year?

урок 44 (7)

Підтема: Нас запрошує казка.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Повторити граматичний матеріал: вживання часів дієслова. Знайомити учнів із творами англійських письменників. Удосконалювати техніку читання.

Навчати учнів розуміти загальний зміст тексту під час читання. Розвивати вміння логічно та послідовно повідомляти інформацію. Практикувати учнів у письмі.

Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Виховувати любов до художньої літератури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2).

$ Хід УРОКУ


 

 


ШДГОТОВКА ДО сприйняття ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. How are you?

Ps: Good morning, teacher. We are fine, thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

iThe

T: Today we are going to read the tale of the famous English writer Oscar Wilde Selfish Giant». You'll also practise your oral speech and grammar.

.Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «The Weather Forecast».

І. Greeting Aim Warming up

Учні отримують картки для роботи в парах, не показуючи їх один одному. Необхідно заповнити їх інформацією про погоду, ставлячи запитання співрозмовнику. Пара, яка першою завершить роботу, по черзі розповідає прогноз перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.


A. Ask your partner and complete the weather forecast.
Berlin -3 °C   w  
Madrid  
Kyiv -9 °C   fS  
Dublin  
New York +2 °C   s?  
Ankara  
Rome +12 °C      
Helsinki  
Moscow -16 °C      
Paris  
H01:

 

B. Ask your partner and complete the weather forecast.
Berlin  
Madrid +8 °C      
Kyiv  
Dublin -3 °C   IS5  
New York  
Ankara +23 °C      
Rome  
Helsinki -24 °C   SI?  
Moscow  
Paris -2 °C   IP  


ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 41).

Троє учнів читають тексти вправи і дібрані до них заголовки.

2) РЗ, впр. 2 (с. 41).

Учні ланцюжком відповідають на запитання, подані у вправі.

3) РЗ, впр. 3 (с. 42).

Двоє-троє учнів читають свої міні-твори перед класом. Учитель слідкує за пра­вильністю виконання завдань і виправляє помилки у разі необхідності.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с.70).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Гра «Guess the Riddle».


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 11 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 13 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.