Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 13 сторінка

Н02:

Учні отримують картки для самостійної роботи. Необхідно за 1 хв розташувати речення у правильному порядку, щоб отримати вірш-загадку. Учні, що першими завершили роботу, читають загадки вголос, решта класу відгадує їх. Учитель пе­ревіряє правильність виконання завдання.

A. Put the lines in the correct order and make up the riddle.

] When mornings are dark,

] In the forest and park.

] This is the season

And Santa Claus brings This is the season The New Year's tree.

] And birds do not sing

□ □ □

] When children ski,

B. Put the lines in the correct order and make up the riddle.

] When nobody likes ] This is the season ] To be in his room. ] When snowdrops bloom,

II. Check on Homework
Reading

] This is the season ] This is the season ] When birds make their nests, ] We all like best.

C. Put the lines in the correct order and make up the riddle.

] When fruit are sweet;

] This is the season

] When school friends meet,

] This is the season

] And brown in the sun,

] To school they run.

] With their books and bags

] When noisy and gay,

D. Put the lines in the correct order and make up the riddle.

] When children are full

] When nights are short,

] Of fun and sport;

] This is the season

□ All the day

] On a sunny day.

] Playing, swimming

] With a happy song

б) Бесіда з учнями.

T: What is your favourite season? What is the weather like in winter/summer/spring/ autumn?

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Учитель пропонує закрити підручники і читає речення, а учні, виходячи зі змісту

тексту, погоджуються з ними чи ні.

T: Once upon a time a Giant had a nice garden.

The children were happy to come to this garden.

The Giant was pleased to see the children in his garden.

The Giant made a high wall around the garden.

The spring came to the garden.

It was snowy in the Giant's garden in summer.

Autumn gave fruit to every tree in the Giant's garden.

One morning the Giant heard a beautiful song of a little bird.

The bird couldn't get up on the tree.

When the Giant placed the boy in the tree, the tree became green.


Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 2 (с. 71).

Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Впр. 3 (с. 71).

а) Учні ланцюжком переказують текст казки по два-три речення з опорою на малюнки вправи.

б) Троє-четверо учнів самостійно переказують казку перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів.

Writing 4. Письмо. РЗ, впр. 1 (с. 42).

Учні самостійно письмово виконують вправу протягом 3—4 хв. По закінченні робо­ти учитель вибірково перевіряє 3—4 зошити. Учні читають речення ланцюжком.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 42), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Did you like the tale? Can you explain why the Giant was selfish? Is it good or bad to be selfish? Why?

урок 45 (8)

Підтема: Примхи погоди.

Мета: Повторити і систематизувати лексичний матеріал теми.

Повторити граматичний матеріал: правила утворення ступенів порівняння прикметників. Навчати вживати ступені порівняння прикметників в усному та писемному мовленні. Практикувати учнів в утворенні і вживанні розділових запитань. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Сприяти розвиткові пам'яті. Виховувати дбайливе ставлення до природи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3), м'яч.

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

T: Good morning, pupils. I'm very glad to see you. How are you getting on? Ps: We are fine, thank you.


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: During this lesson we are going to refresh our grammar. We are going to practise Tag-questions and refresh the Degrees of Comparison of Adjectives. And of course we'll speak about the weather.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша «Frosty Windows».

Учитель роздає учням картки для самостійної роботи (НОх) і двічі читає вірш. Діти уважно слухають і заповнюють пропуски. По закінченні роботи один із учнів записує вставлені слова на дошці, а учитель та решта класу перевіряють. Потім усі хором читають вірш, двоє-троє учнів самостійно декламують його перед класом.

FROSTY WINDOWS

II. Check on Homework Grammar Practice

When windows are frosty And icy in places, I like to write letters, And draw funny faces, Or flowers, or houses, Or maybe a cat — I really wish windows Were always like that!


 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 2 (с. 42).

Дві-три пари учнів інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність вимови слів.

2. Повторення лексико-граматичного матеріалу.

1) Повторення розділових запитань. а) Впр. 1 (с. 72).

Aim Warming up

Учні ланцюжком читають запитання вправи, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.

б) Впр. 2 (с. 72).

Учні ланцюжком читають речення вправи і вибирають правильний варіант для їх доповнення.

в) Впр. 3 (с. 72).

Учні ланцюжком читають запитання вправи, доповнюють їх та обирають варіант відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання.

г) Впр. 4 (с. 72).

Гра «Grammar Race».

Клас поділяється на дві команди: перша отримує речення 1—8, друга — 9—16. Члени кожної команди ланцюжком виходять до дошки і записують на ній речення, доповнюючи їх. Перемагає команда, яка швидше і правильніше запише всі речення. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Повторення правил утворення ступенів порівняння прикметників. а) Робота з картками.

Н02:

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і ланцюжком усно складають речення до малюнків з поданими словами, порівнюючи зображену на них погоду. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

Look at the pictures and make up sentences using the words from the box.


 

 


bad
wonderful

sunny wet warm cold good


 

 




 

 


Учитель звертає увагу учнів на ступені порівняння прикметників в утворених ними реченнях. Один із учнів біля дошки пише прикметники з картки у вищому та найвищому ступенях. Клас разом з учителем пригадує правила утворення та правопису цих форм, потім усі читають правила на с. 73 підручника.

б) Гра з м'ячем.

Учні стають навколо вчителя. Учитель кидає м'яч кожному з них і називає будь- який прикметник. Учень має повернути м'яч і назвати форми вищого та найвищого ступенів порівняння цього прикметника. Той, хто помиляється, має розповісти свій улюблений вірш.

в) Впр. 5 (с. 73).

Учні самостійно письмово виконують вправу. Двоє учнів, що завершили роботу першими, записують форми прикметників із вправи на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність правопису слів.

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

Робота в парах.

Учні отримують картки (НО3) і складають діалоги протягом 3—5 хв. По закінченні дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної структури речень.

A. Make up a dialogue. Ask your partner:

— what weather is today;

— what weather was yesterday;

— what weather he/she likes more and why.

B. Make up a dialogue. Ask your partner:

— if he/she likes the weather this week;

— what weather was last week;

— what weather he/she likes more and why.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 43), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Гра «What Is the Weather Like Today?»

Клас поділяється на дві групи. Учні мають скласти речення про погоду на цей день і ланцюжком їх розповісти: члени кожної групи — по черзі. Той, хто не може скласти речення, вибуває з гри. Перемагає група, в якій залишиться більше учнів до кінця уроку.

урок 46 (9)

Підтема: Вітальні листівки.

Мета: Повторити і систематизувати лексику теми.

Ознайомити учнів з правилами написання вітальних листівок. Навчати учнів робити доповідь.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати навички письма. Сприяти розвиткові вміння працювати у колективі. Виховувати почуття взаємодопомоги. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2).

$ Хід УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО сприйняття ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

НОз:

T: Good morning, everyone. You look nice today. Ps: Good morning, teacher.

T: I'm glad to see you.

Ps: We are glad to see you, too.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about the weather, holidays and we'll learn how to write postcards for different holidays. And at the end of our lesson you'll make a project work.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «Frosty Windows» (див. урок 45). Клас разом з учителем хором повторює вірш, потім один-двоє учнів декламують його перед класом.

Aim Warming up

2) Гра «Make up a Joke».

II.

Робота в парах. Кожна пара учнів отримує смужки паперу, на яких написано окремі фрази жарту. Необхідно скласти з них зв'язний текст. Пара, яка першою виконає завдання, читає жарт за ролями перед класом. Учитель та інші учні контролюють правильність виконання завдання. Т: Make up a joke.

Will and Bill were speaking about whose father

was the strongest. Will said, «Well, do you know the Atlantic

Ocean? My father is the one, who has made it».

But Bill wasn't impressed. He said, «Well, it's nothing. Do

you know the Dead Sea? My father is the one who killed it!»

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 43).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнені необхідним варіантом.

2) РЗ, впр. 2 (с. 43).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює пра­вильність виконання завдань.

2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.

1) Впр. 1 (с. 74).

Учні в парах складають та інсценують діалоги за завданням вправи, вживаючи ступені порівняння прикметників. Час роботи — 3—4 хв. Дві-три пари, що першими виконали завдання, інсценують діалоги перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів та граматичної структури речень.

2) Впр. 2 (с. 74).

Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Впр. 3 (с. 74).

Check on Homework Vocabulary and Grammar Practice

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3. Письмо. Впр. 4 (с. 75).

1) Учитель роздає учням картки для самостійної роботи, пропонує розташувати рядки у правильному порядку, щоб вийшли вірші, і з'ясувати, до якого свята вони написані. Троє учнів, які першими впораються із завданням, читають вірші вголос і називають свята. Учитель звертає увагу учнів на частини, з яких складаються листівки: звертання, основна частина, підпис.

Put the lines in the right order and make up a poem. Guess the holiday.

] Dear brother Jack!

] The ones that happiness brings,

] The best are made of simple things.

] The Christmas gifts that mean the most,

] Are something of yourself...

] With best wishes, Kate.

Put the lines in the right order to make up a poem. Guess the holiday.

] Dear Betty and Den!

] We are all glad and very gay!

] We all dance and sing and say,

] New Year's Day, happy day,

] «Welcome! Welcome! New Year's Day!»

] Your cousin Jenny.

Put the line in the right order to make up a poem. Guess the holiday.

] Darling!

] Thinking of you I cannot sleep.

] If you love me like I love you

] The sky is high, the sea is deep.

] Nothing but death will part us two.

] With all my love!

] Your Valentine.

2) Написання листівок.

Writing
Н02:

Учитель записує на дошці фрази: With best wishes for Christmas and the New Year; Happy New Year; Best wishes today, on St Valentine's Day і пропонує учням самостійно написати листівку до Нового року, Різдва або Дня закоханих, маю­чи за взірець поздоровлення з картки (НО2). По закінченні роботи троє-четверо учнів читають свої листівки вголос. Учитель контролює правильність виконання завдання.


Project Work 4. Робота над проектом (с. 75).

Клас поділяється на групи по 4—5 осіб. Кожний учень обирає 3—4 запитання із запропонованих у підручнику, ставить їх іншим членам своєї групи й аналізує від­повіді друзів. Після цього четверо-п'ятеро учнів доповідають про результати свого опитування за планом, поданим у підручнику. Учитель та решта класу оцінюють роботу доповідачів.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) Підготувати домашнє читання (с. 160).

2) РЗ, впр. 1 (с. 43), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда в режимі T ^ Class.

T: What new things have you learnt this lesson? On what holidays do you write cards to your friends? What is your favourite holiday? Why? What traditions of this holiday do you know?

урок 47 (10)

Підтема: Урок домашнього читання.

Мета: Закріпити вживання лексико-граматичного матеріалу в усному та писемному мовленні. Ознайомити учнів із традиціями святкування деяких свят у Великій Британії. Продовжувати розвивати навички монологічного мовлення. Практикувати учнів у читанні та письмі.

Виховувати інтерес до життя людей в інших країнах та повагу до їхніх традицій. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3).

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Учні хором повторюють вітальний вірш за вибором учителя.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll read the texts about the holidays in Great Britain and discuss these texts. You will know more about English traditions of celebrating holidays.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Guess the Riddle».

Учитель розкладає картки (НОх) на столі текстом донизу, бере одну з них і читає загадку. Учень, який відгадав її, читає наступну загадку, а клас відгадує і т. д. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. Т: Read and guess the riddle.

Answer this riddle at once And please don't wait. What is the hardest thing About learning to skate? (The ice)

Comes in at every door,

Comes in at every crack,

Runs round and round and round some more,

HO.

But never leaves a track.

II.

(The wind)

What can go through The water and yet Not ever become The least bit wet? (Sunlight)

He is funny and merry, His chicks are like roses, His nose is like cherry. (Santa Claus)

It is beautiful and tall, It's in the centre of the hall. Around it we dance and play Because it is Christmas Day. (A Christmas tree)

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 1 (с. 43).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2. Подання текстів для читання (с. 160).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Робота з картками.

Check on Homework Reading

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2). Учитель ставить запитання про шкільне життя та свята в Україні, учні ланцюжком відповідають на них і за­повнюють першу частину картки. Бесіда з учнями.

T: When does the school year start in Ukraine? How many terms do you have? When do you have holidays? How many holidays do you have? How long are the holidays in schools of Ukraine? What are the most important festivals in our country?

Complete the table about Ukraine and Great Britain.
  Ukraine Great Britain
The number of school-year terms    
The number of holidays    
The most important festivals    

 

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають по 1 реченню з поданих текстів і перекладають їх. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Учні самостійно переглядають тексти і заповнюють другу частину таблиці, потім зачитують інформацію про Велику Британію, яку вони виписали. Після цього ланцюжком усно складають речення, порівнюючи традиції України та Великої Британії. Учитель контролює правильність граматичної будови речень і вимови слів.

б) Учитель читає речення, а учні погоджуються з ними чи ні та виправляють по­милки у випадку їх наявності.

T: In Britain the school year starts on the 1st of September.

On the birthday a child usually gets presents and cards.

The child has a cake with one candle.

Older children never have parties.

Christmas is the most important festival of the year.

On Boxing Day people put their presents into boxes.

In England New Year is more important festival than Christmas.

Children usually get chocolate for Easter.

3. Розвиток умінь мовлення.

но„
Speaking

1) Робота з картками.

НОз:

а) Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3). Вони мають письмово скласти запитання до текстів «A Typical Year in Britain» на с. 160 підручника. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання. Учитель контролює правильність їх граматичної будови.

Make up questions.

1) there/schools/What/are/in/terms/English?

2) holidays/pupils/many/do/have/How/English?


Закінчення завдання

3) have/children/for/usually/What/birthday/do?

4) their/older/do/birthday/children/take/Where/friends/for?

5) celebrate/do/people/How/Christmas/English?

6) Day/is/When/Boxing?

7) New/more/Christmas/Where/important/Year/is/than?

8) some/go/Easter/Where/people/do/on?

б) Робота в парах.

Учні по черзі ставлять запитання з картки один одному і відповідають на них. 2) Переказ текстів.

Четверо-п'ятеро учнів переказують тексти за вибором з опорою на запитання картки (НО3) і заповнену таблицю картки (НО2). Учитель контролює правильність виконання завдання.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2, 3 (с. 44), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Вікторина «What Do You Know about Britain?»

Клас поділяється на дві команди, які по черзі відповідають на запитання вчителя, отримуючи за кожну правильну відповідь один бал. Якщо команда дає неправильну відповідь, на це запитання мають відповісти суперники. Перемагає команда, яка набере більше балів.

T: When does the school year begin in British schools?

What holidays are the longest in British schools?

What is «half-term» holidays?

When do the English celebrate Christmas?

What is traditional Christmas meal?

What do people do on Boxing Day?

What festival is more important in Scotland than in England? What is «Auld Land Syne»? What do children get on Easter?


урок 48. контрольний

Підтема: Гортаючи календар. Контрольна робота.

Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 4.

$ ХІД УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. Let's tell your favourite greeting poems.

Двоє-троє учнів по черзі вітають клас своїми улюбленими віршами з вивчених на

попередніх уроках, усі підхоплюють.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll write a test and check if you remember the topical vocabulary and gram­mar well.

3. Перевірка домашнього завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 44).

Учні ланцюжком читають запитання, складені до відповідей.

I. Greeting Aim Check on Homework

РЗ, впр. 3 (с. 44).

II.

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правиль­ність граматичної будови речень та вимови слів.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


Instructions 1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою.

Test

Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань, за кожне правильно виконане ви отримуєте три бали.

2. Виконання контрольної роботи. Тест 4.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 45), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

T: Was this test difficult for you? What questions do you have about the test? What weren't you able to do?

урок 49. контрольний

Підтема: «У пошуках інформації», «Шкільне життя», «Більше! Сильніше! Швидше!», «Гортаючи календар». Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння. Мета: Повторити лексико-граматичний матеріал зазначених тем. Провести контроль навичок аудіювання та говоріння. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Tests: Listening Comprehension, Speaking.

$ Хід УРОКУ


 

 


ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Let's tell your favourite greeting poems.

Двоє-троє учнів по черзі вітають клас улюбленими віршами-привітаннями з вивчених на попередніх уроках.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll have a test to check your skills in listening comprehension and speak­ing on the topics «We Need Information», «School Life», «Bigger! Stronger! Faster!», «Round the Calendar».

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 45).

Учні обмінюються зошитами і перевіряють вправу один в одного. Один із учнів читає вправу вголос.

2) РЗ, впр. 2 (с. 45).

I. Greeting Aim Check on Homework

Троє-четверо учнів ланцюжком читають привітання, які вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдань.


 

 


ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Instructions 1. Інструкції щодо виконання семестрової контрольної роботи та її оцінювання за12-бальною шкалою.

Т: Контрольна робота складається з двох тестів: з аудіювання та говоріння. Кожний із них містить по чотири завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.

Test 2. Виконання контрольної роботи.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Підготуватися до написання семестрової контрольної роботи з читання та письма.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

T: Which of the tests was more difficult? Did you do all the tasks well? What didn't you know? Do you have any questions?

урок 50. контрольний

Підтема: «У пошуках інформації», «Шкільне життя», «Більше! Сильніше! Швидше!», «Гортаючи календар». Семестрова контрольна робота з читання та письма. Мета: Провести контроль навичок читання та письма. Обладнання: Підручник, зошит для тематичного оцінювання, Tests: Reading, Writing.

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Див. урок 49.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll write a test to check your skills in reading and writing.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні хором повторюють один-два вірші з вивчених протягом семестру за вибором учителя.


 

 


ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Інструкція щодо виконання семестрової контрольної роботи та її оцінювання за12-бальною шкалою.

Т: Контрольна робота складається з двох тестів: з читання та письма. У кожному тесті по чотири завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.

II. Instructions Test

2. Виконання контрольної роботи.


 

 


ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРоКУ

Summarizing Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

T: Which of the tests was more difficult for you? Were you successful in every task? What didn't you understand?

тема: у дорозі unit 5. on the move

урок 51 (1)

Підтема: Міський транспорт.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Ознайомити учнів із особливостями вживання прислівників too/enough. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати учнів у письмі. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів в аудіюванні. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Виховувати культуру поведінки у громадських місцях. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО3), для роботи у групах (НО2), для роботи в парах (НО4), м'яч.

$ ХІД УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: How do you do? Nice to see you again. Ps: Nice to see you, too. Вивчення вірша «Good Morning». Т: Let's learn a new poem «Good Morning».

Учитель роздає картки для самостійної роботи (НОх) і двічі читає вірш, якщо не­обхідно, пояснює значення незнайомих слів. Учні уважно слухають, заповнюючи пропуски у картках. По закінченні роботи один із них записує вставлені слова на дошці, а вчитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. Потім усі хором декламують вірш, один-два учні декламують його самостійно перед класом.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 12 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 14 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.