МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 14 сторінкаGOOD MORNING Good morning, good morning! School has begun. Good morning, good morning! Isn't it fun! Pencils and crayons, Scissors and glue, Erasers and paper, Reading books, too. Good morning, good morning! School has begun. Good morning, good morning! Isn't it fun! Listen and complete the poem. GOOD MORNING Good morning, good morning! ____________________________ has begun. Good morning, good morning! Isn't it__________________ ! ____________________ and crayons, Scissors and____________________ , Erasers and____________________ , ________________________________________ , too. Good morning, good morning! __________________________ has begun. Good morning, good morning!
Isn't it_____________________ ! 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we start learning a new topic. We'll read the dialogue and you will make up your own dialogues. But before we start the new topic, you'll have to guess what we are going to learn about. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Guess the Word». Учитель розкладає картки (НО2) на столі текстом донизу, потім бере будь-яку з них і читає завдання. Учень, який відгадує слово, записує на дошці необхідну букву, бере іншу картку, читає завдання і т. д. Таким чином учні поступово записують на дошці назву нової теми — Travelling.
Т: Read the riddles and guess the words. What word have we got as a result? 1. You can move around the country on it, but it is not as fast as the plain. Write the first letter of this word. 2. You can drive it around the city, or travel with your family to another places. Write the last letter of this word. 3. You fly by it. Write the third letter of this word. 4. For this sports game you need a ball and a high net. Write the first letter of this word. 5. In spring we paint eggs and go to church on this holiday. Write the first letter of this word. 6. Children in the USA like this holiday and prepare a pumpkin for it.
Write the third and the fourth letters of this word. 7. You always use these three letters in the Present Continuous Tense. Key: train; car; plane; volleyball; Easter; Halloween; -ing. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Подання діалогу для читання. Впр. 1 (с. 76). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями. T: Do you always come to school in time? Have you ever been late? Why were you late? What kinds of transport do you use to get to school? What means of transport do you like most of all? б) Складання Mind-Map. Учитель поділяє учнів на дві групи: перша складає Mind-Map видів міського транспорту, друга — видів транспорту для подорожей на далекі відстані. Представники від груп, які першими виконали завдання, малюють схеми на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. 2) Reading. Етап читання. Троє учнів читають діалог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. Впр. 2 (с. 76). Учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2. Відпрацювання лексичного матеріалу: вживанняtoo/enough. 1) Бесіда з учнями. На дошці записано словосполучення: too late, fast enough; too long, long enough; too young, young enough. Один із учнів читає і перекладає словосполучення вголос. Учитель звертає увагу учнів на відмінності перекладу та місця в реченні слів too/enough. Діти ланцюжком читають приклади на с. 76 підручника і перекладають їх рідною мовою, потім знаходять і читають приклади у впр. 1 (с. 76). 2) Гра «Change the Sentence».
Учні стають навколо учителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і називає речення зі словом too або enough. Учень повертає м'яч і називає відповідне речення з другим із зазначених слів. Той, хто робить помилку, має розповісти свій улюблений вірш. Т: This classroom is too small. Px: This classroom isn't big enough. T: We haven't enough time. P : We have too little time. Listening 3. Аудіювання. Comprehension Учитель роздає картки для самостійної роботи (НО3) і двічі читає діалог. Учні уважно слухають і заповнюють таблицю. По закінченні роботи учитель вибірково перевіряє три-чотири картки. Решта класу ланцюжком читають вписані в картку слова. MORNING TALK — Hello, Mage! Are you hurrying to the bus stop? — Morning, Sam. Yes, I don't want to be late for school. — But your parents have got a car. Don't they drive you to school? — No, Sam, unfortunately they don't have enough time. And going by car is not easy nowadays. — Really? Why? — You see, Sam, there are too many cars on the streets. You need too much time to get to another part of the city. So my parents don't usually drive to work. — And how do they get to work, Mage? — My mother usually goes by metro. She thinks, it's the fastest means of transport in the city. — Does your father go by metro, too? — Not often. He usually goes by tram. He doesn't like metro. — Does your brother goes to the university by metro? — Well, he doesn't have to. The university isn't too far from our house, so he goes there by trolleybus. — When do you use your car, Mage?
— We go to the village to visit our granny on the weekends.
4. Розвиток умінь діалогічного мовлення.
Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги за їх завданням. Час роботи — 4—5 хв. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. A. Make up a dialogue. Ask your friend: — how he/she gets to school; — what means of transport he/she thinks is the best to travel around the city; — if he/she likes to travel around the city by car; why. Закінчення завдання B. Make up a dialogue. Ask your friend: — how he/she travels around the city; — what means of transport he/she prefers to travel by; why; — what city means of transport he/she thinks is the worst; why. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 45), 2, 3 (с. 46), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: What means of transport do you take not to be late? What means of transport is the best to travel around the city? Why? What is the worst means of transport? Why? Which means of transport will be the most popular in the future? Why? урок 52 (2) Підтема: Збираємось у подорож. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Закріпити граматичний матеріал: вживання теперішнього доконаного часу в усному мовленні. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Розвивати вміння висловлювати свою точку зору. Удосконалювати техніку читання. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Виховувати толерантне ставлення до думки іншої людини. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Клас разом із учителем хором повторює вірш «Good Morning» (див. урок 51). Потім один-двоє учнів розповідають його перед класом. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll continue speaking about travelling and we'll speak about the ways of travelling to long distances. You'll tell us about your favourite ways of travelling. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «Travelling». Учитель роздає картки для самостійної роботи (НОх) і пропонує скласти з поданих літер слова, щоб доповнити вірш. Учень, який першим впорається із завданням, читає доповнений вірш вголос. Учитель контролює правильність вимови слів. Потім клас разом із учителем хором читає вірш. TRAVELLING
We go by car And we go by train. We go by boat, We go by plane. We go by land And sea and air. We go, go, go From here to there.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 45). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 46). Чотири учні по черзі читають тексти вправи і називають вид транспорту. 3) РЗ, впр. 3 (с. 46).
Дві-три пари учнів інсценують перед класом діалог, який вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдань, вимови слів. 2. Подання нового лексичного матеріалу (с. 77). 1) Учитель читає слова та словосполучення, подані у підручнику, клас хором повторює. Потім учні перекладають слова рідною мовою. Якщо необхідно, вчитель пояснює їх значення англійською. 2) Гра «Guess the Word». Учитель описує будь-яке з нових слів, а клас відгадує. Наступне слово описує учень, який відгадав попереднє, і т. д. Т: You go by it around the town. P1: It's a bus. Your father or mother can drive it. P2: It's a car. Reading 3. Подання діалогу для читання. Впр. 3 (с. 76). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «Chain Game». Учитель записує на дошці фразу Have you ever travelled by...? і пропонує учням поставити це запитання один одному, доповнивши його назвою будь-якого виду транспорту з картки (НОх). Учні мають ланцюжком запитувати і відповідати на запитання. Той, хто буде неуважним, повинен розповісти свій улюблений вірш. P : Have you ever travelled by train? P2: Yes, I have. Have you ever travelled by plane? P3: No, I haven't. Have you ever travelled by boat? 2) Reading. Етап читання.
а) Учні отримують картки (НО2), самостійно читають діалог і виконують завдання на картках.
б) Дві-три пари учнів читають діалог перед класом. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. а) Один із учнів читає складені речення з картки. Учитель та решта класу контролюють правильність виконання завдання. б) Впр. 4 (с. 77). Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, чи відповідають вони змісту діалогу. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 5 (с. 77). Учні в парах складають міні-діалоги за зразком вправи протягом 3—4 хв. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Робота в парах. Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. A. Make up a dialogue and act it out. You are going on a business trip to Kyiv and meet your friend with travelling bags in the street. You will travel by plane. Ask your friend: — where he/she is travelling to; — what means of transport he/she has chosen; — if it is a business trip or he/she travels for pleasure; — explain why you prefer to travel by plane. B. Make up a dialogue and act it out. You are going to travel for pleasure to the Crimea and meet your friend with a travelling bag in the street. You will travel by train. Ask your friend: — where he/she is travelling to; — what means of transport he/she has chosen; — if it is a travel for pleasure or a business trip; — explain why you prefer to travel by train. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 46), 2, 3 (с. 47), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: Do you often travel? What means of transport do you like to travel by? Why? What means of transport do you travel more often? What means of travelling is the most comfortable from your point of view? урок 53 (3) Підтема: Враження від подорожі. Мета: Повторити та активізувати лексику теми. Ознайомити учнів з правилами утворення та особливостями вживання прислівників та прикметників. Повторити злічувані та незлічувані іменники і правила вживання з ними too much/too many/ enough.
Навчати учнів висловлювати свої враження. Практикувати учнів в утворенні прислівників. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Виховувати культуру поведінки у суспільстві. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для роботи в парах (НО2), м'яч. $ ХІД УРОКУ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 51). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we'll continue speaking about travelling. You will learn more about adjectives and adverbs and we will practise them in oral and writing speech. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «Travelling» (див. урок 52). Учні спочатку розповідають вірш хором разом із учителем, потім один-двоє учнів декламують його самостійно перед класом. 2) Гра «Find the Partner».
Клас поділяється на дві групи, кожний учень отримує картку (НОх), за якою необхідно знайти партнера. Перемагає група, всі члени якої першими це зроблять. Т: Find your partner.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 46). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. 2) РЗ, впр. 2 (с. 47). Учні по черзі зачитують складені речення. 3) РЗ, впр. 3 (с. 47). Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали, і свої відповіді на них. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань. 2. Правила утворення та особливості вживання прислівників. 1) Бесіда з учнями. На дошці записано речення: I like bright colours. The sun shines brightly. This song is very quick. The boy runs quickly. This exercise is very hard. He works hard. Учитель пропонує одному з учнів прочитати речення вголос, перекласти їх рідною мовою і визначити, якими частинами мови є слова bright — brightly, quick — quickly, hard — hard. Учні за допомогою вчителя роблять висновки щодо того, якими частинами мови є подані слова та як утворюються прислівники. Потім один із учнів вголос читає правила на с. 78 підручника. 2) Впр. 1 (с. 78). Клас поділяється на дві команди, представники кожної команди по черзі виходять до дошки та записують по одному реченню вправи, доповнюючи його. За кожне правильно записане речення команда отримує один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Вживання too/enough з прикметниками та прислівниками. а) Один із учнів вголос читає правила вживання прикметників та прислівників зі словами too/enough на с. 78 підручника. Якщо необхідно, учитель коментує та пояснює правила. б) Впр. 3 (с. 79). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх поданими словами. Учитель контролює правильність виконання завдання. в) Впр. 2 (с. 78). Учні ланцюжком читають речення вправи й усно змінюють їх за зразком. Учитель слідкує за правильністю їх граматичної структури. 3. Повторення граматичного матеріалу: злічувані та незлічувані іменники; вживанняtoo much/too many/enough. а) Один із учнів читає приклади в рамочці на с. 79 підручника. Клас за допомогою вчителя пригадує, що таке злічувані та незлічувані іменники, і правила вживання з ними слів too much/too many/enough. б) Гра з м'ячем. Учні стають навколо вчителя. Він по черзі кидає м'яч кожному з них і називає будь- який іменник. Учень повертає м'яч і називає цей іменник у сполученні зі словами too much/too many. Той, хто робить помилку, має скласти речення з цим словосполученням. Роль учителя може виконувати будь-який учень. Т: Photo. P : Too many photos. T: Passenger. P2: Too many passengers. T: Pleasure. P3: Too much pleasure. в) Впр. 4 (с. 79). Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи потрібне слово. Учитель контролює правильність виконання завдання. г) Впр. 5 (с. 79).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Перші двоє учнів, що виконали вправу, читають доповнені речення. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. 4. Розвиток умінь мовлення. Робота в парах.
Учні отримують картки (НО2), за завданням яких складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. A. Make up a dialogue and act it out. You have just come back from your business trip and you didn't like it. The plane was late, the weather was too bad, the hotel wasn't good enough, there were too many people in the hotel. Ask your friend: — where he/she has been; — what means of transport he/she used; — if he/she liked the trip and why. B. Make up a dialogue and act it out. You have just come back from your holidays and you enjoyed this trip very much. The travel by train was very comfortable, the hotel wasn't too much big, the weather was warm enough, there were not too many people. Ask your friend: — where he/she has been;
— what means of transport he/she used;
— if he/she liked the trip and why. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 47), 2, 3 (с. 48), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Correct the Sentence». Учні стають навколо вчителя, він кидає м'яч по черзі кожному з них і називає речення за темою уроку з помилкою. Учень повертає м'яч і виправляє помилку. Той, хто не може виправити помилку, розповідає свій улюблений вірш. T: He can't drive the car, he is young enough. P : He can't drive the car, he is too young. T: There are too much pupils in the class. P2: There are too many pupils in the class. T: I can't wear this sweater, it isn't too big. P3: I can't wear this sweater, it isn't big enough. урок 54 (4) Підтема: Ми любимо подорожувати. Мета: Ознайомити учнів із новою лексикою теми. Ознайомити учнів із перевагами подорожі різними видами транспорту. Навчати учнів висловлювати власну думку щодо теми уроку. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати учнів у написанні міні-творів. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Виховувати вміння планувати та організовувати свою роботу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО3), для роботи в групах (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 51). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During our lesson we will discuss the reasons of travelling, the ways of travelling and how to plan our trips. You'll speak about how you prefer to travel and what you can learn while travelling. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «The Song of Travellers». Учні отримують картки (НОх), уважно слухають текст вірша та заповнюють пропуски. Учитель двічі читає вірш та пояснює значення незнайомих слів. По закінченні один із учнів записує на дошці вставлені слова, а вчитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. Потім учні хором читають вірш разом з учителем, один-двоє учнів декламують його самостійно перед класом. THE SONG OF TRAVELLERS Train whistle blowing Makes a sleepy noise. Underneath their blankets Go all the boys and girls. Heading from the station Out along the bay, All bound for Morningtown, Many miles away. Maybe it is raining Where our train will ride, All the little travellers Are warm and snug inside. Listen and complete the poem. THE SONG OF TRAVELLERS __________________________ whistle blowing Makes a___________________ noise.
Underneath their blankets Go all the and Heading from the_______________ Out along the bay, All bound for Morningtown, __________________ miles away. Maybe it is___________________ Where our______________________ All the____________
Are
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 47). Учні ланцюжком читають речення з обраними словами. 2) РЗ, впр. 2 (с. 48). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) РЗ, впр. 3 (с. 48). Дві-три пари учнів інсценують доповнений діалог перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. 2. Подання нового лексичного матеріалу. 1) Ознайомлення з новими словами на с. 81 підручника. Учитель читає нові слова у рамочці, учні хором повторюють. Учитель пояснює їхнє значення англійською, учні добирають відповідники рідною мовою. 2) Гра «Complete the Sentences».
Клас поділяється на дві групи. Учитель розкладає на столі два набори смужок паперу (НО2) написами донизу. Члени кожної групи по черзі підходять до столу, беруть по одній картці, мовчки читають речення і записують його на дошці, доповнюючи одним із нових слів. За кожне правильно доповнене речення група отримує один бал. Перемагає та група, що набере більше балів. Т: Complete the sentences.
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Do you like to travel? Why do you like to travel? What means of travelling do you prefer to choose? How do you plan your travel? What things do you take in your journey? 2) Reading. Етап читання.
а) Учні отримують картки (НО3), самостійно читають текст і заповнюють картки відповідною інформацією.
НОз:
б) Учні ланцюжком читають текст по два речення вголос. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Учні ланцюжком читають доповнені речення картки (НО3). б) Впр. 2 (с. 80). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|