МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 15 сторінкаSpeaking 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 3 (с. 81). Учні самостійно мовчки читають текст, потім у парах складають міні-діалоги за поданим зразком. Час роботи — 3—4 хв. По закінченні підготовки одна-дві пари учнів інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 4 (с. 81). Учитель пропонує учням самостійно скласти розповідь на тему «Why Is It Nice to Travel?», вживаючи словосполучення, подані у вправі, та додаючи свою інформацію. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають класу, чому їм цікаво подорожувати. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3) Робота у групах. Учитель поділяє клас на 5 груп, яким дає завдання обговорити, визначити і розповісти про переваги та недоліки подорожі одним із видів транспорту (літаком, поїздом, автобусом, пароплавом, машиною). Кожна група готує розповідь, вживаючи слова, написані вчителем на дошці: comfortable, fast, expensive, slow, cheap, pleasant. По закінченні роботи представники груп виступають із доповідями. Учитель та решта класу слідкують за їхньою правильністю і доповнюють. Writing 5. Письмо. Впр. 5 (с. 81). Учні самостійно пишуть міні-твір за планом вправи. По закінченні роботи вчитель вибірково перевіряє три-чотири зошити. Один-двоє учнів читають свої твори вголос. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТиНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 49), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we spoke a lot about travelling. Let's see how well you can speak on this topic now. Let's play the game «What Is Travelling?» Клас поділяється на дві команди, члени кожної команди по черзі мають сказати по одному реченню за темою уроку (чому цікаво подорожувати, яким видом транспорту вони подорожують, що вони беруть із собою у поїздку). За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. урок 55 (5) Підтема: У дорозі. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів з новою лексикою. Навчати учнів ставити запитання і відповідати на них. Навчати учнів писати твори у формі листа. Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати уважне ставлення до навколишнього світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), (НО3), для роботи у групах (НО2), для самостійної роботи (НО4). $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 51). Учитель декламує вірш, учні хором повторюють. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: We'll continue speaking about travelling and this lesson we'll speak about travelling by plane and by ship. You'll learn some new words and you will discuss the ways of travelling. At the end of our lesson you'll write a letter to your friend with some instructions how to get to your place. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «The Song of Travellers» (див. урок 54). Учні разом з учителем хором повторюють вірш, потім один-двоє учнів самостійно розповідають його перед класом. 2) Робота в парах.
Учні отримують картки для роботи в парах (HOj), не показуючи їх один одному. Слід заповнити пропуски в тексті, ставлячи запитання своєму співрозмовнику. Пара, яка першою завершить роботу, по черзі читає доповнені речення. Двоє учнів можуть записати на дошці вставлені слова. Учитель контролює правильність виконання завдання.
________________ . She lives in the village. _________________ . His travel was rather comfortable, because there were not many people in the________________________ . He arrived at the station in the______________________ . After that my friend took a bus to get to his grandmother's________________________ . The morning was cool and the travel was pleasant. B. Ask your partner and complete the text. Last summer my friend went to visit his grandmother. She lives in the_______________________
_______________ . My friend started his____________________ from the railway station. His
travel was rather comfortable, because there were the carriage. He arrived at the
to get to his grandmother's village. The morning
was cool and the travel was pleasant. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 49). Учні ланцюжком читають план підготовки до подорожі по одному реченню. 2) РЗ, впр. 2 (с. 49). Один із учнів читає утворені словосполучення, двоє-троє учнів читають речення, які вони склали. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень, якщо необхідно, виправляє помилки. 2. Подання і відпрацювання нового лексичного матеріалу. 1) Подання нового лексичного матеріалу (с. 82). Учитель читає слова в рамочці, учні хором повторюють. Учитель пояснює значення слів англійською, учні перекладають їх рідною мовою. 2) Гра «Make up a Sentence».
Клас поділяється на дві групи. Учитель розкладає на столі два набори смужок паперу (НО2) з новими словами, написами донизу. Учні з кожної групи по черзі підходять до столу, беруть смужку й усно складають речення з написаним на ній словом. За кожне правильно складене речення група отримує один бал. Перемагає та група, яка набере більше балів.
V3 to arrive a check-in desk to book a ticket to feel excited
Reading 3. Подання тексту до читання. Впр. 1 (с. 82). Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Have you ever travelled by plane/train? Where did you travel? With whom did you travel? Was your flight/trip comfortable? What did you like or didn't like in your travel? Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають речення тексту і перекладають їх рідною мовою. Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Впр. 2 (с. 82). Учні ланцюжком читають речення вправи й обирають правильний варіант для їх доповнення. б) Робота в парах. Учні отримують картки (НО3), складають запитання з поданих слів і ставлять їх один одному. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Make up questions and ask your partner. 1) travel/did/Julia/plane/When/by?___________________ 2) to/they/airport/How/get/the/did?___________________ 3) doing/airport/were/in/What/the/people/the? 4) do/air/the/What/hostess/did? 5) during/feel/did/trip/Julia/How/the?________________ 4) Впр. 4а (с. 83). Учні ланцюжком читають речення, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність виконання завдання. 5) Самостійна робота з картками. Учні отримують картки (НО4). Необхідно розташувати речення картки у порядку відповідно до тексту впр. 4 (с. 83). По закінченні роботи учні ланцюжком читають речення. Учитель контролює правильність виконання завдання. Ho Put the sentences in the correct order. ] They arrived at Odesa at midnight. ] Mary enjoyed her voyage. ] They went to the port by bus. ] Mary travelled to Odesa. ] She took the photos of some places. ] Mary had a voyage by ship. ] They took a taxi to get to the hotel. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 4b (с. 83). а) Учні ланцюжком переказують текст з опорою на план картки (НО4). б) Один-двоє учнів самостійно переказують текст перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 3 (с. 83). Учні в парах ставлять один одному запитання вправи. По закінченні роботи два- три учні доповідають про результати опитування своїх співрозмовників. Writing 5. Письмо. 1) Впр. 5 (с. 83).
Учні самостійно записують по 4—5 речень про свої подорожі протягом 3—4 хв. По закінченні роботи троє-четверо учнів читають свої речення. Учитель вибірково перевіряє 2—4 зошити. 2) Впр. 6 (с. 83).
Учні самостійно пишуть міні-твір у формі листа за завданням вправи протягом 5 хв. По закінченні роботи один-двоє учнів читають свої твори перед класом. Учитель вибірково перевіряє 2—3 зошити. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 50), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we talked a lot about travelling by plane and by ship and by other means of transport. Let's see if you remember the words of the topic well. Гра «Swap Your Place». Один із учнів загадує слово за темою уроку й описує його. Той, хто відгадав, займає місце першого учня й описує інше слово. P1: You use it in the airport to move the suitcases. P2: It is a cart. To get to some station or to another place. P„: To arrive at. урок 56 (6) Підтема: Подорожі у давнину. Мета: Ознайомити учнів із новою лексикою. Навчати учнів диференціювати інформацію під час аудіювання. Тренувати учнів у вживанні лексики теми в усному та писемному мовленні. Розвивати вміння логічно викладати інформацію. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Сприяти розвитку пам'яті і мовної здогадки. Виховувати прагнення до пізнавання нового. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО2), аудіозапис тексту для аудіювання. $ ХІД УРОКУ
підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання.
Клас хором декламує вірш «Good Morning» розповідають його самостійно. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we'll speak about the ways of man's travelling in old days. You will listen to the text of some sea travellers many years ago and we'll speak about advantages and disadvantages of travelling nowadays. At the end of the lesson we'll learn a new poem about travelling. 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Make up Questions».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі смужки паперу (HOj) текстом донизу. Представники кожної команди по черзі підходять до столу, беруть одну смужку, читають написане на ній речення й усно складають запитання до одного з виділених слів. Суперники мають скласти запитання до другого виділеного слова. За кожне правильно складене запитання команда отримує один бал. Перемагає та, яка набере більше балів. Т: Make questions to the underlined words. My family travelled to the seaside by plane. He will put his suitcase to the cart. They have just arrived at the railway station. She is booking the tickets for bus at the moment. We always arrange the things before our journey. The view from the window of the plane was fantastic. He will travel to Great Britain to learn the language. She has already pointed the date of her voyage. основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 50). Учні ланцюжком читають визначення з відповідними поняттями. 2) РЗ, впр. 2 (с. 50). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 50). Один-двоє учнів читають свої міні-твори перед класом. Учитель вибірково перевіряє 2—3 зошити. 2. Подання нового лексичного матеріалу 1) Впр. 1 (с. 84). Учитель читає слова, учні хором повторюють і з'ясовують їхнє значення, потім за допомогою вчителя добирають відповідники рідною мовою. 2) Нові ЛО (с. 85).
Учитель читає нові слова у рамочці на с. 85 підручника, клас хором повторює. Учитель пояснює їхнє значення англійською, а учні перекладають рідною мовою. 3. Аудіювання. 1) Впр. 2 (с. 84). Учні двічі прослуховують аудіозапис тексту і визначають, відповідають речення його змісту чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 3 (с. 84).
Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Решта класу, якщо необхідно, доповнює відповіді. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3. Подання тексту для читання. Впр. 4 (с. 84). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями за малюнками на с. 84 підручника. T: What can you see in the pictures on page 84? Which of the pictures describe the life in the past? How did people mostly travel in the past? What picture tells us about the way of travelling in future? Do you know the person in the picture with a spaceship? What is this man famous for? What do you think about the ways of travelling in the future? 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають речення і перекладають їх рідною мовою. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Бесіда з учнями. T: How did the people travel in the past? How do people travel nowadays? How long did it take Magellan to travel around the world? How long did it take Yuriy Gagarin to travel around the Earth? б) Учні ланцюжком усно складають речення, використовуючи подані у вправі слова. Writing 4. Письмо. Впр. 5 (с. 85). Учні самостійно письмово складають речення про переваги та недоліки подорожей. Для ускладнення завдання час може бути обмежений — 5—7 хв. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої міні-твори перед класом. Учитель перевіряє 2— 3 зошити вибірково. Speaking 5. Розвиток умінь мовлення. Впр. 6 (с. 85). 1) Бесіда з учнями. T: Do you know the proverb «Many men, many minds»? How do you understand it? Can you find similar proverb in the Ukrainian language?
2) Робота в групах.
Учитель пропонує перевірити правдивість прислів'я, провівши дослідження. Клас поділяється на 4—5 груп. Один представник кожної групи отримує картку (НО2) із запитаннями, які він ставить членам своєї групи. По закінченні опитування представники від кожної групи повідомляють результати опитування. Ask your friends. Do you like to travel? What means of transport do you usually travel by? With whom do you usually travel? Is travelling usually pleasant for you? 6. Вивчення вірша. Впр. 7 (с. 85). Учитель читає вірш, клас хором повторює. Потім усі читають вірш хором разом із учителем, двоє-троє учнів декламують вірш самостійно. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. 1) Впр. 7 (с. 85), вивчити вірш. 2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 51), 3 (с. 52), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.
T: What did you like in our lesson today? What facts were interesting for you? What new things do you remember? урок 57 (7) Підтема: Планування подорожі. Мета: Закріпити лексичний матеріал теми. Навчати учнів формулювати запитання за темою розмови. Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів в аудіюванні. Тренувати учнів у підготовці проектів у групах. Виховувати культуру мовлення та повагу до уподобань інших людей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО). $ ХІД УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. T: Good morning, children. It's nice to see you. Ps: Good morning, teacher. It's nice to see you. T: How are you today? Ps: We are fine, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to read and discuss the text about travelling. We'll also discuss how to plan our travelling. At the end of our lesson we'll make a questionnaire and report about its result. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Впр. 7 (с. 85). Клас хором розповідає вірш, потім троє-четверо учнів декламують його самостійно. Аудіювання. Учитель роздає учням картки для самостійної роботи і двічі читає текст. Учні уважно слухають текст і виконують завдання на картці. По закінченні роботи учні ланцюжком читають відповіді. Учитель перевіряє правильність виконання завдання. FAMILY PROBLEM — Hello, Frank! Why do you look so sad? — Hi, Gordon! You know, we were discussing summer holidays. — What's wrong with your summer holidays, Frank? — Well, we can't choose the means of transport for travelling. — As for me, I prefer travelling by plane. It's very fast and comfortable. — You see, Gordon, my mum says, it's very dangerous and expensive way of travelling. She is afraid of planes very much. — Then you should go by train. — My father hates trains. He thinks that trains are too slow and there is too little fresh air. Besides, my father likes to stop at different places to make photos. — I think, Frank, the best way of travelling for you is by car. You can stop anywhere you like and cars are fast and comfortable enough.
— You see, Gordon, the problem is that nobody of my family can drive a car. And I'm too young to have a driving licence.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 51). Учні ланцюжком читають доповнені запитання вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 51). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. 3) РЗ, впр. 3 (с. 52). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань, якщо необхідно, виправляє помилки. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 86). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями за малюнком до тексту. T: What can you see in the picture on page 86? What is this family talking about? What means of transport does every member of the family like? Учні по черзі відповідають на запитання. 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають текст вправи. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) РЗ, впр. 1 (с. 52). Учні самостійно виконують вправу, потім троє учнів читають доповнені речення. б) Впр. 2 (с. 86). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись із ними чи ні. в) Впр. 3 (с. 87). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Переказ тексту. Учні ланцюжком переказують текст впр. 1 (с. 86) по 1—2 речення з опорою на запитання впр. 3 (с. 87). Потім один-двоє учнів самостійно переказують текст. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Робота в групах. Впр. 4 (с. 87). Клас поділяється на групи по 5 учнів, які складають полілог родини за текстом впр. 1 (с. 86). По закінченні роботи кожна група інсценує свій полілог перед класом. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Впр. 5 (с. 87). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись із ними чи ні та обґрунтовуючи свою точку зору. 4) Впр. 6 (с. 87). Учні складають міні-діалоги за завданням вправи, по закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання. Project Work 4. Проект «The Best Way of Travelling» (с. 87). 1) Етап підготовки. Учитель пропонує учням скласти список запитань за завданням підручника. Учень, який виконав роботу першим, читає запитання. Учитель та решта класу, якщо необхідно, виправляють помилки та доповнюють відповідь. 2) Етап виконання проекту. Учитель поділяє клас на групи по 4—5 учнів і пропонує одному з них опитати решту своєї групи та записати відповіді. 3) Етап перевірки результатів проекту. Представники від кожної групи, які проводили опитування, доповідають про його результати. Решта учнів доповнюють відповіді. Учитель разом із класом контролює правильність виконання завдання і визначає, яка група підготувала найкращий проект. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2, 3 (с. 52), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями у режимі T ^ Class. T: Today we have done a lot of different exercises. What kind of work did you like more? Why? What kind of work did you dislike? Why? урок 58 (8) Підтема: Листи друзів. Мета: Повторити і закріпити лексику теми. Закріпити граматичний матеріал: вживання часів дієслів у заперечних та питальних реченнях. Навчати учнів писати листи. Тренувати учнів у вживанні прислівників too/enough. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Навчати планувати зміст повідомлення та розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати любов до Батьківщини. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2). $ Хід уроку
підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1. Привітання. T: Good morning, children! How are you today? Ps: Good morning, teacher. We are very well, thank you. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise grammar tenses, interrogative and negative forms of the sentences. We'll also practise the words too and enough and will learn how to write the letter about the place we live in. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учні отримують картки (НОх). Необхідно скласти текст у формі листа. Учень, який першим впорався із завданням, читає лист. Учитель контролює правильність виконання завдання. Put the sentences in the correct order to make the letter. □ Dear Olga! ] I'd like to tell you about the city I live in. It is New York. ] New York is a very big city in the USA. Many people live and ] work here. New York is a busy city. There is too much traffic here because ] everyone uses cars. There are also many museums and picture galleries. ] One of my favourite places to walk is Bronx Zoo. There are many ] unusual animals here. I'm sending you a photo of some beautiful places ] in my city. I hope you will come and see me some day.
] Love, Della ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 2 (с. 52).
Учні ланцюжком читають речення вправи і пояснюють знайдені та виправлені помилки. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) РЗ, впр. 3 (с. 52). Двоє-троє учнів читають свої твори. Учитель вибірково перевіряє ще два-три зошити. Grammar 2. Повторення лексико-граматичного матеріалу.and Vocabulary Practice 1) Впр. 1 (с. 88). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх відповідними прислівниками. 2) Впр. 3 (с. 88). Учні ланцюжком читають речення вправи і доповнюють їх за зразком. 3) Впр. 4 (с. 88). Учні ланцюжком читають речення вправи й обирають варіант для доповнення. Учитель контролює правильність виконання завдань. 4) Впр. 5 (с. 89). Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди ланцюжком виходять до дошки і записують речення вправи, розкриваючи дужки і вживаючи дієслово у відповідному часі. За кожне правильно записане речення команда отримує один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. 5) Впр. 6 (с. 89). Клас поділяється на дві команди. Один із учнів — ведучий — з підручником у руках стає обличчям до дошки. Члени кожної команди по черзі підходять до нього і торкаються його спини. Ведучий читає будь-яке речення вправи і каже, яке речення треба утворити: заперечне чи питальне. За кожне правильно утворене речення надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. P^: We shall catch a bus to the railway station. Negative. P2: We shan't catch a bus to the railway station. P^: She has already been to Spain. Interrogative. P3: Has she been to Spain yet? 6) Впр. 7 (с. 89). Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди ланцюжком виходять до дошки і записують питальні речення із словами, запропонованими у вправі. За кожне правильно записане запитання команда отримує один бал. Перемагає та команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Writing 3. Розвиток навичок письма. 1) Впр. 2 (с. 88). Учні самостійно письмово доповнюють речення вправи, потім читають їх ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Написання листа другу. а) Етап підготовки. Бесіда з учнями. T: What is the letter from Aylin about? How does it start? What did Aylin write in the main part of the letter? How did Aylin end the letter? How can we start the letter? How can we end the letter? Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Make up questions and answer them. 1) live/do/Where/you? 2) beautiful/Is/area/your? 3) live/many/area/people/Do/your/in? 4) children/Where/play/can?_______________ 5) interesting/area/What/there/your/places/are/in? 6) with/do/friends/like/What/to/you/do/your? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|