Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього завдання. 16 сторінка

б) Етап написання листа.

Учні самостійно пишуть міні-твір у формі листа-відповіді на лист впр. 2 (с. 88) про місце, де вони живуть, спираючись на запитання картки (НО2) як на план. Час роботи може бути обмежений — 5—7 хв.

в) Етап перевірки.

По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої міні-твори вголос. Учитель вибірково перевіряє ще два-три зошити.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1—3 (с. 53), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Вивчення вірша.

T: We have done a lot of work today and I hope you have learnt a lot of things. I sug­gest you to learn a short poem to say goodbye.

Учитель записує на дошці рядки вірша у довільному порядку і пропонує учням розташувати їх у такій послідовності, щоб отримати вірш. Учень, який першим упорався із завданням, читає вірш уголос. Учитель контролює правильність ви­конання завдання. Потім усі хором читають вірш.

SAYING GOODBYE

Our work is done and it's time to go.

We had a busy day.

It won't be long till we meet again.

I'll see you all on___________________ (tomorrow's day).

урок 59 (9)

Підтема: Поради мандрівникам.

Мета: Повторити і систематизувати лексико-граматичний матеріал теми. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Формувати вміння висловлювати власну точку зору та аргументувати свій вибір. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у написанні міні-творів.

Виховувати толерантне ставлення до точки зору інших людей та вміння співпрацювати у колективі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2), для самостійної роботи (НО3).

$ ХІД УРОКУ


 

 


ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. Nice to see you. Ps: Good morning, teacher. Nice to see you. T: How are you today? Ps: We are very well, thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll continue speaking about travelling and we are going to discuss differ­ent aspects of this topic. At the end of our lesson we'll work out some advice for tra­vellers.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «My Suitcase».

І. Greeting Aim Warming up

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НОх) на столі словами донизу. Члени кожної команди по черзі підходять до столу, беруть по одній картці і складають речення з поданим словом, аргументуючи свій вибір. За кожне правильно складене речення команда отримує один бал. Перемагає та, яка набере більше балів. Т: Make up sentences and explain your choice.


 

 


но.


 

 


towel
tent
map
cap

sunglasses


 

 


book
sandals
sweater
camera

dictionary


 

 


radio
umbrella
souvenir
newspaper

mobile phone


 

 


P^: (card camera) I'll take a camera because I want to make some beautiful photos. P2: (card umbrella) I'll take an umbrella because the weather may be bad.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 53).

Дві-три пари учнів інсценують діалог перед класом.

2) РЗ, впр. 2 (с. 53).

Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали.

3) РЗ, впр. 3 (с. 53).

Учні ланцюжком читають речення, доповнені потрібними словами.

2. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 1 (с. 90).

На кожне запитання вправи відповідають двоє-троє учнів.

2) Впр. 2 (с. 90).

Учні в парах складають діалог протягом 5 хв. По закінченні роботи дві-три пари учнів інсценують діалоги перед класом.

3) Впр. 4 (с. 91).

а) Учні в парах складають діалоги за однією із тем вправи за вибором. По закін­ченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом.

HO,

б) Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи дві-три пари учнів інсценують свої діалоги перед класом.

A. Make up a dialogue.

You must go to London on a business trip, but you have never flown by plane and you are afraid to fly. Ask you partner:

— where he/she has been;

— how he/she got to the place;

— what interesting places he/she has visited;

II. Check on Homework
Speaking

— why he/she has flown by plane and hasn't used another means of transport.


 

 


B. Make up a dialogue.

You have just returned from a tour to London. You went there by plane. Ask your partner:

— why he/she has to go to London;

— what means of transport he/she is going by. Tell your partner:

— what interesting places you advice him/her to visit;

— why you think that travelling by plane is better than travelling by other transport.

Writing 3. Письмо. Впр. 3 (с. 90).

Учні самостійно пишуть міні-твір за завданням вправи, використовуючи подані сло­восполучення. По закінченні підготовки двоє-троє учнів уголос читають свої міні- твори.

Reading 4. Подання тексту для читання.

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

T: Would you like to make your journey using some unusual means of transport? What means of transport would you choose? Have you ever thought about travelling by balloon?

2) Reading. Етап читання.

HO,

Учні отримують картки для самостійної роботи і, працюючи індивідуально, чи­тають текст, розташовуючи його частини в правильному логічному порядку.

Read the parts of the text and put them in the correct order.

] One of such means of transport was a balloon. It was a bag of cloth with a basket.

] The bag was filled with hot air.

] Nowadays balloons are popular with people, but they are not often used. Some people use balloons to enjoy the beauty of their country. Some people want to celebrate their birthday or other holiday in the sky.

] People thought about flying in the sky many years ago. They tried to make different machines for travelling in the sky.

] But people couldn't travel far on such balloons. It was uncomfortable and dangerous.

] The air became cold and balloon got down very quickly.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Учні ланцюжком читають частини тексту, розташовані у логічному порядку.

б) Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

T: What is a balloon? Why did the man make the balloon? Why travelling by balloon was uncomfortable? Do we use balloons nowadays? When do we use balloons? Would you like to celebrate your birthday in the balloon? Why?

Project Work 5. Проект (с. 91).

1) Етап підготовки.

Учитель пропонує учням записати три поради для мандрівників: для ділової подорожі, для подорожі задля задоволення та подорожі з метою навчання.

2) Етап здійснення проекту.

Клас поділяється на 4—5 груп. Члени кожної групи систематизують поради і розробляють листівку, в якій їх викладають.

3) Етап перевірки.

Представники кожної групи презентують свої листівки і викладають поради для мандрівників. Учитель з рештою класу вибирають найкращу листівку.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТиНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) Домашнє читання (с. 161).

2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 54), 3 (с. 55), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

1) Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Did you like the lesson today? What interesting facts did you learn during our lesson? What activities did you like?

2) Повторення вірша «Saying Goodbye» (див. урок 58). Учні разом із учителем хором розповідають вірш.

урок 60 (10)

Підтема: Урок домашнього читання.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Навчати учнів планувати повідомлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання.

Продовжувати розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Тренувати учнів у письмі. Виховувати інтерес до літератури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3).

$ Хід УРОКУ


 

 


ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: Let's tell your favourite greeting poem.

Двоє-троє учнів по черзі вітають клас своїм улюбленим віршем. Клас підхоплює.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to read and discuss the text about Robinson Crusoe and practise grammar.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

І. Greeting Aim Warming up

Учні отримують картки для роботи в парах, не показуючи їх один одному. Першу частину кросворду розгадують самостійно, потім по черзі ставлять запитання співрозмовнику і заповнюють другу частину кросворду. Пара, яка першою впоралася із завданням, пише відповіді на кросворд на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання.


 

 


HO


A. Ask your partner and guess the crossword puzzle. 1. You start your journey here when you travel by plane. This is a bag for travelling.

To travel by any means of transport you must buy it.

You can travel by it from town to town, meet new friends and see the country through the window. You also can travel at night. You travel by it in the air.

B. Ask your partner and solve the crossword puzzle.

6. You can move your suitcases around the airport in it.

7. When you travel by any means of transport you are a...

8. The place where trains stop.

2. 3. 4. 5.

9. This helps you to have good memories from your journey. 10. The time when you don't work and you can travel.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 54).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 54).

Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, чи відповідають вони тексту листа. Учитель контролює правильність виконання завдань, якщо необ­хідно, виправляє помилки.

3) РЗ, впр. 3 (с. 55).

Двоє-троє учнів читають свої міні-твори. Учитель вибірково перевіряє ще 2—3 зо­шити.

2. Подання тексту для читання (с. 161).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Бесіда з учнями.

T: Do you know any famous travellers? What travellers do you know? Do you know anything about people who lived in some islands alone? Have you read the book about Robinson Crusoe? Let's read about him.

б) Ознайомлення з новими словами.

Учитель записує на дошці слова to drown, carpenter's tools, to sink, to rescue та пояснює їхнє значення.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Робота з картками.

Ho

Учні закривають підручники й отримують картки (НО2), на яких розташовують речення у правильному порядку. Учень, який першим виконав завдання, читає речення, решта класу перевіряє. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Put the sentences in the correct order.

] Robinson built a small house.

] Robinson saved the man's life and called him Friday.

] Robinson was travelling on a big sailing ship.

] Robinson reached the island where nobody lived.

] After twenty-eight years Robinson was rescued by a passing ship.

] Robinson started a small farm and learned how to make bread.

] Robinson was the only person who didn't drown.

б) Аудіювання. Гра «Correct the Sentences».

Учні слухають речення, які читає вчитель, і виправляють помилки в них, спира­ючись на зміст тексту.

II. Check on Homework
Reading

Т: Robinson Crusoe was sailing on a small boat. Only some people didn't drown during the storm. There were no useful things in the ship. On the island Robinson found some cows.


Robinson had a parrot, which couldn't speak.

He spent twenty-five years on the island alone.

One man saved Robinson's life and stayed with him on the island.

After twenty-eight years Robinson returned to England, but he left Friday on the

island.

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Робота з картками.

а) Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3), складають і записують запитання до тексту. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

Ho

Make up questions.

1) Crusoe/was/How/travelling/Robinson?

2) the/did/appear/he/How/island/on?

3) on/things/Robinson/ship/What/find/did/the?

4) did/the/Robinson/island/do/What/on?

5) years/did/alone/spend/many/the/How/he/island/on?

6) Friday/friend/did/become/Robinson's/How?

7) return/England/did/When/to/Robinson?

б) Робота в парах.

Учні по черзі ставлять запитання з картки (НО3) один одному і відповідають на них.

2) Переказ тексту.

Троє-четверо учнів переказують текст з опорою на запитання картки (НО3).

ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРоКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 55), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Today we read the story about Robinson Crusoe. Did you like this story? Can any per­son nowadays live in the island alone for many years? Would you like to try to live in the island for some time? Do you want to read the book about Robinson Crusoe now?


урок 61. контрольний

Підтема: У дорозі. Контрольна робота.

Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 5.

$ Х!Д УРоКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. Let's remember your favourite greeting poems. Учні хором розповідають два-три улюблені вітальні вірші.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll write the test to check up your skills on the topic «On the Move».

3. Перевірка домашнього завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 55).

Один із учнів виписує на дошці слова, які він знайшов. Учитель та решта класу перевіряють.

І. Greeting Aim Check on Homework

РЗ, впр. 2 (с. 55).

іі.

Дві-три пари учнів інсценують доповнені діалоги перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


 

 


Instructions 1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою.

Test

Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.

2. Виконання контрольної роботи. Тест 5.

ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Summarizing Підведення підсумків уроку.

T: Was the test difficult for you? Did you do all the tasks? What task was difficult for you? Do you have any questions?

урок 62 (1)

Підтема: Інші країни — цікаві місця.

тема: навколо світу unit 6. around the world

Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Ознайомити учнів із назвами частин світу та відпрацювати новий лексичний матеріал. Формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати учнів в аудіюванні. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Виховувати інтерес до навколишнього світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, карта України, картки для роботи в парах (НО1), для роботи у групах (НО2), для самостійної роботи (НО3).

$ ХІД УРОКУ


 

 


ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Вивчення вірша «How Do You Do?»

Учитель записує на дошці фрази: Good morning. How are you this special day? We're glad you have come today.

Учні мають розповідати вірш, стоячи обличчям до свого друга і називаючи його ім'я та прізвище. Учитель читає вірш, клас хором повторює. Потім усі розповідають вірш хором разом з учителем і двоє-троє учнів декламують його по черзі самостійно, спираючись на написані на дошці фрази.

HOW DO YOU DO? Good morning, (first name and last name). How are you?

Good morning, (first name and last name). How are you?

How are you this special day? We're glad you've come today. Good morning, (first name and last name). How are you?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

I. Greeting
Aim

T: Today we'll start speaking about different countries and the life of people there. We'll also speak about the parts of the world and discuss where you would like to travel.


Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вікторина «What Do You Know about Our World?»

Клас поділяється на дві команди. Учитель читає запитання вікторини. Члени команд

піднімають руки і відповідають на них. За кожну правильну відповідь надається

один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів.

T: What is the highest mountain in the world? (Everest)

What is the largest continent in the world? (Europe)

What is the capital of the USA? (Washington D. C.)

Where are the Pyramids situated? (in Egypt)

What is the largest country in the world? (Russia)

What is the largest city in the world? (Mexico City)

What continent is the coldest? (Antarctica)

Where does koala live? (in Australia)

Where is the Eiffel Tower situated? (in France)

II.

To what country can you travel from Europe under the water? (to Great Britain)

основна частина уроку

Reading 1. Подання діалогу для читання. Впр. 1 (с. 92).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Do you know a lot about other countries? Have you ever been to another country? What country have you been to? What country do you want to visit? Do you have friends in other countries? What country would you like to have friends from?

2) Reading. Етап читання.

Дві-три пари учнів читають діалог за ролями вголос.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. Впр. 2 (с. 92). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.

а) Впр. 3 (с. 92) Робота в парах.

Учні по черзі ставлять один одному запитання вправи. По закінченні роботи два- три учні переказують відповіді своїх друзів.

б) Робота з картками.

но.

Учні отримують картки (НОх) і складають діалоги за поданим завданням. По закін­ченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність вимови слів.

A. Make up a dialogue.

You have just come from Egypt.

Tell your friend:

— how you travelled there;

— how you enjoyed visiting the Pyramids;

— what animals you saw there.

B. Make up a dialogue.

Your friend has just come from vacations.

Ask him/her:

— what country he/she has been to;

— what places he/she has visited;

— what animals he/she has seen.

Presenting 3. Подання нового лексичного матеріалу.New Vocabulary

1) Бесіда з учнями.

Учитель на дошці записує назви частин світу навколо схематичного компасу. Потім він читає нові слова, а учні хором повторюють і перекладають рідною мовою.

2) Гра «Do You Know Our Country?»

Закінчення завдання

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає смужки паперу (НО2) на столі написами донизу. Представники кожної команди по черзі підходять до столу, беруть по одній смужці, читають географічну назву і за допомогою карти України говорять, де цей об'єкт знаходиться, вживаючи назви частин світу. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів.

Л

Т: What part of the country are they situated in?

HO,


 

 


The Azov Sea
The Crimea
The Dnipro
Kyiv

The Black Sea


The Carpathian Mountains
The Crimean mountains
Chernihiv
Kharkiv
Odesa

 

 


The Buh
Poltava
Lviv
Sumy

Dnipropet- rovsk


 

 


Наприклад:

Px: The Crimea is in the south of our country.

P2: The Carpathian Mountains are in the west of Ukraine.

P3: Kharkiv is in the east of Ukraine.

Listening 4. Аудіювання.

Comprehension Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає текст. Учні уважно слухають та цифрами позначають на картках, в якій послідовності відвідувалися названі місця. По закінченні роботи учитель збирає картки на перевірку.

MY VACATIONS IN GREAT BRITAIN I'd like to tell you about a wonderful time I've spent in summer. Well, you know, I'm not good at school and I don't like studying English, that's why my parents sent me to spend summer holidays at their friends' to Great Britain. I liked this journey very much and I visited a lot of wonderful places, but I can't remember the names of these places.

I know that I arrived to the city on the south of Britain and then I went to the north. The next day our friends took me to the country in the west of Britain. After that we visited one very famous city in the east of the country and only at the end of the week we went to the capital of England. Luckily I had my camera with me and I could make nice photos of all the cities I visited during my journey.

HO,


 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1—3 (с. 56), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

Т: We have done a big piece of work today. Now can you tell where the capital of our country is situated? And where is our place situated? Where are the mountains of our country situated?

урок 63 (2)

Підтема: Подорож навколо світу.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Поглиблювати знання учнів про світ.

Повторити граматичний матеріал: утворення ступенів порівняння прикметників. Розвивати вміння писати міні-твори та логічно викладати думки у письмовій формі. Розвивати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання.

Виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групі (НО1), для роботи в парах (НО2).


T Х!Д УРОКУ

підготовка до сприйняття ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання.

I. Greeting
(див. урок 62). Потім

Учні разом із учителем повторюють вірш «How Do You Do?» двоє-троє учнів декламують його самостійно.


 

 


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: During our lesson today we'll continue speaking about our world. We'll read the quiz «Who Knows Geography the Best?» and will make up our own quiz.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «What Country Have You Been to?»

Клас поділяється на групи по чотири учні, кожна група отримує набір карток (НОх). Учні беруть по одній картці, не показуючи їх решті групи, і по черзі розповідають подану інформацію. Інші члени групи мають відгадати, про яку країну йдеться. Учень, який назвав країну першим, отримує цю картку. Перемагає той, хто збере більше карток.

Aim Warming up

Т: Tell about the country you have been to.


 

 


France

HO,

the USA


 

 



 

China
Brazil
M

і. m hm m


 

 


Italy

Japan

 

 


Egypt

Great Britain

Наприклад:

Py I saw the skyscrapers, had dinner in McDonalds and went to see the Statue of Liberty. P2: You have been to the USA. I went to see the Pyramids, rode the camel and ate a lot of bananas.

Check on Homework
Reading
Speaking

P3: You have been to Egypt.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  7. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  8. Виконайте завдання.
  9. Виконайте завдання.
  10. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  11. Випереджальне завдання.
  12. Випереджаюче завдання.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. 15 сторінка | Перевірка домашнього завдання. 17 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.