МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 17 сторінкаОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 56). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 56). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні та виправляючи помилки. Учитель контролює правильність виконання завдань. 3) РЗ, впр. 3 (с. 56). Двоє-троє учнів читають свої листи перед класом. Учитель вибірково перевіряє ще два-три зошити. 2. Подання діалогу для читання. Впр. 4 (с. 93). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Have you ever taken part in quizzes? Do you want to do it again? Let's read the quiz. 2) Reading. Етап читання. П'ять учнів читають полілог за ролями. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда з учнями. T: What quiz did the children have? What questions were in the quiz? Do you remember the answers? 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 5 (с. 93). а) Учитель поділяє клас на групи по чотири-п'ять учнів і пропонує скласти по 4—5 запитань для продовження вікторини. б) Члени кожної групи ланцюжком читають запитання та варіанти відповідей, а учні з інших груп відповідають. 2) Робота в парах.
Учні отримують картки (НО2) і складають діалоги за поданим завданням. Час роботи — 4—5 хв. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують діалоги. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. A. Make up a dialogue. You have just come from the tour around North America. You travelled there by ship across the ocean, you have visited the capital of the USA and the largest city of the country New York. Ask your friend: — where he/she has been to; — what places he/she has visited; — how he/she travelled. Закінчення завдання B. Make up a dialogue. You have just come from travelling to Africa. You travelled there by plane. You have had a boat tour along the Nile and you have been to Kilimanjaro Mountain. Ask your friend: — where he/she has been to; — what places he/she has visited; — how he/she travelled. Writing 4. Розвиток навичок писемного мовлення. 1) Повторення граматичного матеріалу: ступені порівняння прикметників. РЗ, впр. 2 (с. 57). Учні самостійно виконують вправу протягом 3—4 хв. По закінченні роботи ланцюжком читають доповнені речення. Учитель перевіряє правильність виконання завдання, виправляє помилки у випадку їх наявності. 2) Написання міні-твору. Учитель пропонує учням скласти і написати план навколосвітньої подорожі з відвідуванням найвизначніших місць. Пункти плану написано на дошці: 1. Place to start from. 4. Then to go... because... 2. Means of transport for travelling. 5. After that... because... 3. First to visit... because... 6. Finally to see... because... Учні самостійно пишуть міні-твір. По закінченні роботи два-три учні по черзі читають свої твори вголос. Учитель вибірково перевіряє ще два-три зошити. ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАстиНА УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 3 (с. 57), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: Did you like our lesson today? Did you like the quiz? What task was the most interesting for you? What facts do you remember after our lesson? УРоК 64 (3) Підтема: Граматичні пазли. Мета: Ознайомити учнів із правилами вживання артиклів в англійській мові. Навчати вживати означений артикль в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Навчати учнів диференціювати інформацію під час читання. Розвивати вміння зосереджувати увагу під час роботи. Виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених задач. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групі (НО1),для самостійної роботи (НО2), для роботи в парах (НО3). $ Хід УРОКУ шДГОТОВКА до СПРИЙНЯТТЯ IНШОМОВНОГО мовлення 1. Привітання. Учні хором повторюють вірш-привітання (див. урок 62). 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to learn the articles in the English language. You will know the rules of using the article and we will practise them during our lesson. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Find the Partner».
Кожний учень отримує картку (НОх). Пересуваючись класом і ставлячи запитання, необхідно знайти партнера. Перемагає пара учнів, які першими знайдуть один одного. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання.
Т: Find the partner. ^ A You have been to the USA. Find out who has been to Everest.
You have been to Africa. Find out who has been to the Dnipro. You have been to Australia. Find out who has been to China. You have been to the Amazon. Find out who has been to Japan. You have been to Japan. Find out who has been to the Amazon. You have been to the British Isles. Find out who has been to the Nile. You have been to Mexico City. Find out who has been to the Vatican City. You have been to the Vatican City. Find out who has been to Mexico City. You have been to Egypt. Find out who has been to the Black Sea. You have been to the Sahara. Find out who has been to Elbrus. You have been to Everest. Find out who has been to the USA. You have been to the Dnipro. Find out who has been to Africa. You have been to Elbrus. Find out who has been to the Sahara.
Наприклад: Pt: Have you ever been to Egypt? P2: No, I haven't. P^: Have you ever been to Egypt? P3: No, I haven't. P^: Have you ever been to Egypt? P4: Yes, I have. Have you ever been to the Black Sea? P^: Yes, I have.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 57). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови. 2) РЗ, впр. 3 (с. 57). Дві-три пари учнів інсценують діалоги. Учитель контролює правильність вимови слів.
2. Подання нового граматичного матеріалу: означений артикльthe.
Учитель звертає увагу учнів на артикль та пояснює правила вживання артикля the із власними назвами. Потім один із учнів читає правила у підручнику на с. 94. Якщо необхідно, учитель їх коментує та пояснює. 2) Впр. 1 (с. 94). Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи необхідний артикль та пояснюючи свій вибір. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Впр. 2 (с. 94). Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи означений артикль, де необхідно, та пояснюючи свій вибір. 4) Гра «Correct the Sentence». Впр. 3 (с. 95). Клас поділяється на дві групи, члени яких ланцюжком виходять до дошки і записують речення, вставляючи, де необхідно, означений артикль. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. 3. Подання тексту для читання. 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: What do you usually do when you plan your holidays? Do you go to the Travel Agency? Do you read any leaflets? What information do you want to find in the leaflets? 2) Reading. Етап читання. а) Учні отримують картки (НО2), самостійно читають текст, доповнюючи речення означеним артиклем, де це необхідно. Read the text and complete the sentences with the where necessary. WELCOME TO_______________ GENOA If you are looking for the best place for your vacations, our hotel «Seagull» will
be happy to meet you. You'll find the warm waters of_______________________ Mediterranean Закінчення завдання Sea and the fresh air of____________________ Apennines here. Traditions and holidays of ______ Italians will make your rest wonderful. The best beaches of____________________ Genoa are waiting for you. The tours around____________________ Italy will help you to know the
culture of our country. Don't forget your camera to keep good memories! б) Учні ланцюжком читають текст. Учитель та решта класу слідкують за правильністю виконання завдання. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учитель читає речення, а учні визначають, чи відповідають вони змістові тексту. T: Genoa is a country. Genoa is situated at the seaside. «Seagull» is the name of the travel agency. The hotel is situated far from the Mediterranean Sea. There are mountains not far from the city. The hotel organizes tours around the country. 4. Розвиток умінь діалогічного мовлення.
Учитель роздає учням картки для роботи в парах і пропонує скласти діалоги. По закінченні роботи дві-три пари учнів інсценують діалоги. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. A. Make up a dialogue. You want to plan your vacations and go to the Travel Agency. Ask the agent: — where you can have a good rest; — how you can get there; — what you can do and see there. B. Make up a dialogue.
You work in a Travel Agency. A person comes to you and asks where it is better to have a rest. Advise the person to go to Genoa. Help the person to choose the means of transport to get there and tell what he/she can do there and see. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 58), 2, 3 (с. 59). Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «True/False». Учитель говорить кожному з учнів по черзі речення (правильні і з помилками). Необхідно знайти і виправити помилку. За кожну пропущену помилку учень отримує штрафний бал. Той, хто набере найбільше штрафних балів, має розповісти свій улюблений вірш. Наприклад: Т: I have never been to Black Sea. P1: False. I have never been to the Black Sea. T: We live in Ukraine. P2: True. урок 65 (4) Підтема: Лист з Канади. Мета: Ознайомити учнів із новою лексикою теми. Поглиблювати знання учнів про країни світу. Продовжувати розвивати навички писемного мовлення. Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів в аудіюванні. Сприяти розвиткові пам'яті і мовної здогадки. Виховувати пізнавальний інтерес до життя людей в інших країнах. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2), для роботи в парах (НО3). $ ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Повторення вірша «How Do You Do?» (див. урок 62). Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: This lesson we'll speak about Canada. You'll know more about this country and the life of children there. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «The Travel Song». Учитель роздає картки для самостійної роботи і читає вірш. Учні уважно слухають та заповнюють пропуски у картці. Потім клас хором читає вірш разом із учителем, один-двоє учнів самостійно декламують його. THE TRAVEL SONG Monday in Athens, Tuesday in Madrid, Wednesday in London, Thursday in bed!
He likes Tokyo, She likes Rome, They like Paris, We all like home! Listen and complete the poem with the words from the box.
London
THE TRAVEL SONG Monday in___________________ Tuesday in___________________ Wednesday in
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 58). Учні обмінюються зошитами і перевіряють вправу один в одного. Один із них записує власні назви з артиклем чи без на дошці. 2) РЗ, впр. 2 (с. 59). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 59). Учні ланцюжком читають відповіді на запитання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 96). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями. T: Today we'll travel to Canada. Before our travel let's remember what we know about this country. Where is Canada situated? What is the capital of this country? What colour is its flag? What other things do you know about this country? б) Ознайомлення з новою лексикою (с. 97). Учитель читає нові слова та форми неправильних дієслів, учні хором повторюють. Потім учитель пояснює їх значення англійською, а учні перекладають рідною мовою. 2) Reading. Етап читання.
а) Учні отримують картки (НО2), самостійно читають текст та заповнюють картки відповідною інформацією. Read the text and complete the form.
Name of the country:____________________ Territory:______________________________ Population: The head of the state: The capital: The largest city: б) Учні ланцюжком читають речення тексту. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Один із учнів читає інформацію з картки (НО2). б) Впр. 2 (с. 97). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх словами з тексту. в) Впр. 3 (с. 97). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні. Учитель та решта класу контролюють правильність виконання завдань. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 4 (с. 97). Учні спочатку в парах, потім усі ланцюжком відповідають на запитання вправи. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. 2) Переказ тексту. Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення кожний. Потім двоє-троє учнів переказують його самостійно перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. 3) Робота в парах.
Учні отримують картки (НО3) і в парах складають діалоги за поданим завданням. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. A. Make up a dialogue. You want to go to Canada. Your friend has just come back from this country. Ask him: — how to get to Canada; — what the capital of this country is; — what language people speak there; — about some other information about the country. B. Make up a dialogue. You have just come from Canada. Your friend wants to go there. Tell your friend: — how to get there; — about the capital of the country and people; — about the languages of this country. Writing 4. Розвиток навичок писемного мовлення. Учитель записує на дошці інформацію про Україну і пропонує учням за 5—7 хв написати канадським школярам листа-розповідь про нашу країну. Учитель перевіряє зошити у перших трьох учнів, що впоралися із завданням. Ще двоє-троє читають свої листи вголос. Інформація на дошці: Country: Ukraine. Territory: 603.700 square kilometres. Population: 47 million people. The head of the state: President. The capital: Kyiv. Large cities: Kharkiv, Dnipropetrovsk, Odesa. ііі. ЗАКЛЮЧНА частина УРоКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 59), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Вікторина «Do You Know Canada?» Клас поділяється на дві команди, члени яких із закритими підручниками по черзі відповідають на запитання учителя. Якщо одна команда не може відповісти, право відповіді переходить до іншої. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. T: What is the capital of the country? What is the area of the country? What is the largest city of the country? What is the population of the country? Who is the head of the country? What other big cities do you know? What sports are popular in Canada? урок 66 (5) Підтема: Друзі з усього світу. Мета: Закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Ознайомити з новою лексикою. Поглибити знання учнів про життя людей в інших країнах. Тренувати учнів в утворенні питальних речень. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати навички письма. Виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2), карта світу. $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting 1. Привітання. Див. урок 62. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: We'll continue speaking about travelling and today we'll speak about different countries. I hope this lesson will be interesting and you'll know more about our world. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «The Travel Song» (див. урок 65). Клас разом із учителем повторює вірш хором, двоє-троє учнів декламують його по черзі самостійно. 2) Гра «Swap Your Place». Учитель розкладає смужки паперу (HOx) на столі текстом донизу. Один із учнів бере картку і читає речення на ній, а решта класу відгадує, про яку країну йдеться. Той, хто відгадав, читає наступну картку і т. д. Т: Guess the country.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 59). Учні ланцюжком читають визначення до відповідних слів. 2) РЗ, впр. 2 (с. 59). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань і виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 98). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Подання нового лексичного матеріалу (с. 99). Учитель читає назви частин світу, учні хором повторюють і перекладають рідною мовою. б) Бесіда з учнями. T: I know you like travelling. What places have you been to? What do you know about these places? Have you ever written the letters from these places? Whom did you write? What did you write about? 2) Reading. Етап читання. Учні самостійно читають тексти за варіантами. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Впр. 2 (с. 98). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх одним із поданих варіантів. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання. 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Робота в парах.
Учні отримують картки (НО2): хто читав перший текст — картку В, другий — картку А. Необхідно скласти запитання і поставити їх співрозмовнику. По закінченні роботи троє-четверо учнів переказують відповіді своїх партнерів класу. Учитель контролює правильність виконання завдання. A. Make up questions and ask your partner. 1) a/writing/Who/is/letter?______________________ 2) he/is/Where/from?___________________________ 3) country/is/Where/this/situated? 4) city/know/do/What/this/about/you? B. Make up questions and ask your partner. 1) letter/is/writing/a/Who?________________________ 2) she/does/Where/live?__________________________ 3) this/know/What/country/you/about/do? _ 4) this/come/many/to/city/Why/tourists/do? 2) Впр. 3 (с. 99). Учні ланцюжком ставлять запитання і відповідають на них за допомогою карти Великої Британії та Канади за прикладом, поданим у вправі. Той, хто не може відповісти або поставити запитання, отримує штрафний бал. Учень, який набрав їх найбільше, має розповісти свій улюблений вірш. Writing 4. Розвиток навичок письма. 1) Впр. 4 (с. 99). Учні самостійно письмово виконують завдання за варіантами (перший варіант — першу частину вправи, другий — другу). Два учні, які першими впоралися із завданням, читають доповнені речення вправи. 2) Впр. 5 (с. 99).
Учні самостійно пишуть міні-твір у формі листівки за планом вправи. Час виконання роботи — 5 хв. По закінченні виконання завдання двоє-троє учнів читають свої листівки перед класом. Учитель перевіряє вибірково ще два-три зошити. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 60), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Swap Your Place». Один із учнів виходить до дошки, загадує будь-яку країну світу та описує її місце розташування, використовуючи назви частин світу. Той, хто називає цю країну, загадує наступним. Наприклад: Px: This country is situated in the southwest of Europe. P2: Is it France? Px: No, it isn't. P3: Is it Spain?
Px: Yes, it is. урок 67 (6) Підтема: Туристичне агентство. Мета: Закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Формувати вміння диференціювати інформацію під час аудіювання. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до пам'яток культури й історії. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3), аудіозапис діалогу для аудіювання. $ Хід УРОКУ
ШДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Див. урок 62. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we are going to listen to the text about travelling around the city and discuss the ways of travelling and places to see there. 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх) і підбирають відповіді до запитань. Той, хто першим впорається із завданням, читає запитання та відповіді.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 60). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 60). Учні ланцюжком читають речення тексту, який вони склали. 3) РЗ, впр. 3 (с. 60).
Учні ланцюжком читають запитання та відповідають на них. Listening 2. Аудіювання. Comprehension а) Впр. 1a (с. 100). На кожне запитання вправи відповідають по двоє-троє учнів. б) Впр. 1b (с. 100). Учні двічі прослуховують аудіозапис діалогу на плівці, потім ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання і граматичної будови речень. Reading 3. Подання текстів для читання. 1) Впр. 2 (с. 100). а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда за малюнками до вправи. T: What do you see in the pictures? What countries are these? Do you know the names of these houses? б) Reading. Етап читання. Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2), мовчки читають текст і заповнюють картки. Потім ланцюжком читають вголос. Учитель контролює правильність вимови слів. H0,
в) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда з учнями. T: Where do the people live in big cities? Where do they live in deserts? Where the fishermen's families live in Hong Kong? Where do some people live in Australia? Where do you live? 2) Впр. 3 (с. 101). а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Подання нового лексичного матеріалу. Учитель читає нові слова на с. 101 підручника і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають рідною мовою. б) Reading. Етап читання. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|