МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 18 сторінкаУчні самостійно читають тексти та підбирають брошуру до кожного з них. Час роботи — 3—4 хв. Потім учні читають тексти ланцюжком вголос та називають відповідні брошури. Учитель контролює правильність виконання завдання. в) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда з учнями. T: What can you see in the Tower of London? Where is London Zoo situated? By what means of transport can you travel around London? What can you see in Madam Tussaud's? What tour would you like to make? 4. Розвиток умінь мовлення. Робота в парах.
Учні отримують картки (НО3) і складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність вимови слів. A. Make up a dialogue. You would like to make a tour around London and you have come to a Travel Agency. Ask the agent: — what tours he/she can organize; — what means of transport you will use; — what places you will see. Tell the agent: — what places you would like to see;
— how you would like to travel.
B. Make up a dialogue. You are a travel agent. A person comes to you and asks about the tours around London. Ask the person: — what tour he/she wants to have; — what means of transport he/she wants to use; — what places he/she wants to see. Tell the person: — what tours you can organize; — what means of transport he/she can use. ^гптд ^5. Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 101). Учитель читає вірш, учні хором повторюють. Якщо необхідно, учитель пояснює значення незнайомих слів. Потім клас хором читає вірш, і двоє-троє учнів декламують його самостійно перед класом. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 61), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Guess the Word». Клас поділяється на дві команди. Учитель читає пояснення слова, а учні відгадують його. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. T: This bus is the symbol of London. (double-decker) You can see this very high house in a big city. (sky scraper) To choose the tour you should read this. (leaflet) People in some places in Australia live there. (underground cave) In deserts people live in this. (tent) To see the city or other place you should go on this. (sightseeing tour) Some fishermen's families live there. (boat) урок 68 (7) Підтема: Відомі мандрівники. Мета: Повторити і закріпити лексику теми. Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом й активізувати його. Поглиблювати знання учнів про відомих людей та їхню роль у світовій історії. Навчати учнів планувати зміст повідомлення. Розвивати навички монологічного мовлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Тренувати учнів в аудіюванні. Виховувати прагнення до самовдосконалення. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи у групах (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. T: Good morning, boys and girls. I'm glad to see you. Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too. T: How are you today? Ps: We are well, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During our lesson today you'll know about one of the well-known travellers of our planet. You'll know what kind of travelling he has made and why he is famous. At the end of our lesson we'll try to remember some other famous travellers. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення вірша «Bridges». Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає вірш. Учні уважно слухають і заповнюють пропуски поданими словами. Якщо необхідно, учитель пояснює значення нових слів. Потім клас хором читає вірш, двоє-троє учнів (за бажанням) декламують його самостійно. BRIDGES If I were a builder, I'd make big bridges, Bridges to far-away lands: To Asia, to Africa, South America, Bridges to Europe, Island, Iraq. I'd walk round the world To visit the people, And when we shook hands We'd make little bridges. By Edith Segal H0,:
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 61). Учні ланцюжком читають тексти вправи та відповідні варіанти турів. 2) РЗ, впр. 2 (с. 61). Дві-три пари учнів інсценують доповнений діалог вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 61). Двоє-троє учнів по черзі читають тексти брошур, які вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдань. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 102). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель виписує на дошці нові слова: a raft, similar, reed, towards, to sink (sank), читає їх та пояснює їхнє значення англійською або перекладає рідною мовою. Учні хором повторюють нові ЛО. б) Бесіда з учнями.
T: Have you ever thought about travelling around the world? By what means of transport would you like to travel around the world? Would you like to travel like people did it in ancient times? Why? Why not? Is it more or less dangerous to travel nowadays? 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком вголос читають текст. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Бесіда з учнями. T: Say if these sentences are true or false. Thor Heyerdahl understood that some things were similar in different parts of the world. He thought that people travelled to South America from the islands many years ago. He noticed that pyramids in Egypt looked the same as pyramids in South America. People in Africa and South America made boats of different material. Thor wanted to know if people from Africa went to South America many years ago. In 1969, he made the boat like the ancient people from America made. The journey in 1969 wasn't successful. The next year Heyerdahl started his journey to Morocco. He has sailed across the Atlantic ocean. Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2 (с. 103). Учні ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 2) Впр. 3 (с. 103). а) Учні ланцюжком називають по 2—3 речення до малюнків вправи. Учитель та решта класу коригують і доповнюють відповіді. б) Троє-четверо учнів самостійно переказують текст з опорою на малюнки вправи. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 2) Впр. 4 (с. 103). Робота в групах. Клас поділяється на групи по п'ять осіб. Четверо учнів із кожної групи отримують по одній картці з набору (НО2), не показуючи їх решті групи. Кожний із них читає свій текст та переказує його п'ятому члену команди без картки. Той має розташувати інформацію у правильному порядку і розповісти її класу. Учитель визначає найбільш вдалу відповідь. Т: Read the text and retell it. HO Christopher Columbus is a very famous traveller. He was born in Italy but he lived in Spain for a long time. He was a seaman and he dreamed about discovering new ways to India where people found a lot of gold. Christopher Columbus organized the travel to India. The King and the Queen of Spain agreed to give him the money for the travel. Columbus decided to sail west as he was sure that our world was round. Christopher Columbus sailed 4000 miles and, in 1492, he reached some land. He thought it was India, but it wasn't. It was Central America. People started to speak about this land as the «New World». Закінчення завдання Christopher Columbus made four voyages to the «New World». During his second voyage he discovered Cuba, but he didn't know it was an island. Spain was interested in new lands very much and many people went to live there. Writing 4. Письмо. РЗ, впр. 1 (с. 62). Учні самостійно доповнюють речення вправи і по закінченні роботи ланцюжком читають їх. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2, 3 (с. 62), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: What new things did you learn during our lesson? What facts do you remember the best? Would you like to know more about the famous travellers? Do you know any facts about other famous travellers? What do you know about them? урок 69 (8) Підтема: Граматичні пазли. Мета: Повторити і закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Ознайомити учнів з особливостями вживання минулого неозначеного та теперішнього доконаного часів дієслів. Відпрацювати вживання цих часів в усному та писемному мовленні. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Виховувати уміння працювати в колективі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи у групах (НО2), м'яч. $ Хід УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. T: Good morning, children. I'm very glad to see you. Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too. T: How are you getting on? Ps: We are fine, thank you. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise the Past Simple and the Present Perfect Tenses and we will learn some new facts about them. We'll also practise grammar in the dialogues and exercises. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «Bridges» (див. урок 68). Клас разом із учителем хором повторює вірш, потім двоє-троє учнів розповідають його самостійно перед класом. 2) Гра «Make up a Story». Кожний учень отримує набір карток для самостійної роботи і складає жарт з окремих речень. Той, хто першим впорається із завданням, читає текст вголос. Учитель та решта класу слідкують за правильністю відповіді. Т: Put the parts of the joke in the correct order. ] Mr Grey was a teacher at school in a big city in England. ] He usually went to France or Italy during the summer holydays and he spoke French and Italian very well. ] But one year he decided to go to Spain and he said to his friend, «I'm going to Spain, but unfortunately I don't speak Spanish. ] That's why I'll go to the evening courses and learn Spanish before going to Spain». ] So he studied very hard and in summer he went to Spain. ] When he returned home, his friend asked Mr Grey: «Did you have any troubles with your Spanish in Spain?» and Mr Grey answered, «No, I didn't have any troubles, but the Spanish had».
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 2 (с. 62). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 3 (с. 62). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні. Учитель слідкує за вимовою слів, виправляє помилки у випадку їх наявності. 2. Подання нового граматичного матеріалу: особливості вживання минулого неозначеного та теперішнього доконаного часів. 1) Бесіда з учнями.
а) На дошці записано речення:
They went to the cinema yesterday. She did shopping last Sunday. You watched this film a week ago. They have just gone to the cinema. She has already done shopping. You have already watched this film.
Учні читають їх і відповідають на запитання учителя. T: Can we tell when the actions happened in the sentences from the first column? Can we tell when the actions happened in the sentences of the second column? What tense is used in the sentences of the first column? What tense is used in the sentences of the second column? When do we use the Past Simple Tense? When do we use the Present Perfect Tense? б) Один із учнів читає правила з впр. 1 (с. 104). Якщо необхідно, учитель їх коментує, акцентуючи увагу учнів на тому, що запитання When? у теперішньому доконаному часі не вживається. 3. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу. 1) Впр. 2 (с. 104). Учні усно ланцюжком складають запитання. 2) Впр. 3 (с. 104). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх відповідною формою дієслова. Учитель контролює правильність виконання завдань. 3) Впр. 4 (с. 104). а) Клас поділяється на дві команди, члени яких по черзі виходять до дошки і записують загальні запитання до речень вправи. За кожне правильно записане запитання команда отримує один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. б) Клас поділяється на дві команди, члени яких ланцюжком виходять до дошки і записують спеціальні запитання до речень вправи. За кожне правильно записане запитання надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 4. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 5 (с. 105). Учні в парах складають діалоги за завданням вправи протягом 3—5 хв. Перші три пари, що впоралися із завданням, інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. 2) Впр. 6 (с. 105). Учні в парах доповнюють діалоги, потім три пари читають їх за ролями. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. 3) Впр. 7 (с. 105). Клас поділяється на дві команди. Члени першої усно складають речення за зразком вправи, вживаючи словосполучення з першої колонки, члени другої — словосполучення з другої колонки. За кожне правильно складене речення команда отримує один бал. Перемагає та, яка набере більше балів. 5. Розвиток навичок письма. Гра «Write a Sentence».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі картки (НО2) текстом донизу. Члени команд ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці, складають і записують на дошці речення з поданими словами з урахуванням граматичного часу. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, що набрала більше балів. Учитель перевіряє речення, виправляючи помилки у випадку їх наявності. Т: Make up sentences with the words. HO,
You/just/phone/ your friend. We/write /a project/ last week. I /see/this picture/ already.
They/not speak/to me/yet. You/ever/be/to the mountains? He/not go/to school/ yesterday. They/watch/this film/yet? She/not tell/this story/yet. He/visit/cousins/ last week? He/not buy/the disc/ last month. We/work/in the garden/last spring?
What/she/do/ already? Where/you/be/ just? When/he/be/in the country? Why/they/go/to the forest/last Sunday?
ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 63), 3 (с. 64), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: What new things have you learned during our lesson today? What kind of exercises did you like? Do you have any questions about the grammar? What things were difficult for you? ур0к 70 (9) Підтема: Захопливий світ. Мета: Закріпити і систематизувати лексико-граматичний матеріал теми. Формувати вміння планувати своє повідомлення та підтримувати бесіду. Тренувати учнів у вживанні питальних речень. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Навчати учнів працювати у групі над проектом. Виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО1), для роботи в парах (НО2), аркуші ватману, олівці. $ ХІД УРОКУ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. T: Good morning, boys and girls. Let's tell your favourite greeting poem. Учні хором розповідають один-два улюблені вітальні вірші. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll continue speaking about travelling and we'll remember some facts about our world. We'll make up dialogues and at the end of our lesson we'll make a project. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Letters from Friends». Клас поділяється на групи по 5 осіб. Кожна група отримує набір карток (НОх), які кладуть на стіл текстом донизу. Один із учнів бере картку, не показуючи її друзям, та мовчки читає інформацію на ній. Решта членів групи мають відгадати назву описаної країни, поставивши запитання своєму товаришеві. Учитель пише на дошці опорні слова для запитань: What/name; What/favourite food; What/favourite clothes. Учень, який відгадав назву країни, отримує цю картку та загадує наступну. Перемагає той, хто збере найбільше карток. Учитель по черзі підходить до кожної групи та контролює правильність виконання завдання.
Т: Read and answer the questions. _________ A Name: John. Food: pudding and tea.
Clothes: trousers and shirt. Country: England.
Name: Ben. Food: hamburger. Clothes: T-shirt, jeans. Country: the USA. Name: Abdul. Food: bananas, oranges. Clothes: robe. Country: Egypt. Name: Paula. Food: pizza. Clothes: nice dress. Country: Italy. Name: Li Hua. Food: rice, vegetables. Clothes: pants, shirt, big hat. Country: China.
Наприклад: What is your friend's name? His name is Li Hua. What is his favourite food? His favourite food is rice and vegetables. What is his cloth?
His clothes are pants and shirt and big hat. Is he from China? Yes, he is. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 63). Учні ланцюжком читають речення, дібрані до малюнків вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 63). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює правильність виконання завдань. 3) РЗ, впр. 3 (с. 64). Дві-три пари учнів інсценують діалог, який вони склали. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. 2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу. 1) Впр. 1 (с. 106). Клас поділяється на дві команди. Двоє учнів обираються ведучими вікторини. Вони по черзі читають запитання, а члени команд відповідають на них. Якщо одна команда не може відповісти, право відповіді переходить до другої. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. 2) РЗ, впр. 1 (с. 64). Учні самостійно письмово виконують вправу, потім ланцюжком ставлять один одному запитання та відповідають, використовуючи інформацію з вправи. Наприклад: P1: Has Dora ever been to the Niagara Falls?
Yes, she has. She was there two years ago. (She was there in 2007). Has Dora ever been to London? Yes, she has. She was there in 2008. P3 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2 (с. 107). Учні поділяються на групи з 4 осіб кожна і складають запитання для вікторини за темами «London», «The USA», «Europe», «My country», «Japan». По закінченні роботи представники кожної групи читають свої запитання, а решта груп відповідають на них, отримуючи один бал за кожну правильну відповідь. Перемагає команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 3 (с. 107).
Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують їх перед класом. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень. A. Make up a dialogue. You are the Tour Information Officer (agree the name of the city with your partner). A person who has just arrived to your city, comes to your office and wants to know about the tours around the city and the places he/she can visit. Advise the means of transport this person can use to travel around your city. B. Make up a dialogue.
You have just arrived to this city (agree the name of the city with your partner). You have come to the Tour Information Officer and you want to know what places you can see in this city and what means of transport it is better to use. Project Work 4. Робота над проектом (с. 107). 1) Етап підготовки проекту. Клас поділяється на групи по 4—5 осіб. Вони мають обрати країну, намалювати її карту, позначити головні міста та географічні об'єкти і написати коротку доповідь про цю країну у вигляді брошури. 2) Етап презентації. По закінченні роботи кожна група має представити свій проект: показати карту та розповісти про країну. Учитель разом із класом визначає найкращий проект. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. 1) Домашнє читання (с. 162). 2) РЗ, впр. 2 (с. 64), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. 1) Повторення вірша «Bridges» (див. урок 68). Клас хором розповідає вірш, потім один-двоє учнів декламують його самостійно. 2) Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: What country would you like to travel to? Why? What place in our world would you like to visit? урок 71 (10) Підтема: Урок домашнього читання. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Навчати учнів розуміти загальний зміст тексту під час читання. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати знайомити учнів із цікавими місцями нашої планети. Практикувати учнів в утворенні питальних речень. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Тренувати учнів в аудіюванні. Виховувати спостережливість та увагу під час виконання завдань. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), (НО2), для самостійної роботи (НО3). $ ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учні хором розповідають два-три вітальні вірші за вибором учителя. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we'll read and discuss the text about the life in the Arctic. You'll know some new facts about this land and you'll practise your reading and speaking skills during our lesson today. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в парах.
Учні отримують картки (НОх), не показуючи їх один одному. Необхідно поставити запитання співрозмовнику, для того щоб заповнити пропуски у картках. Пара, яка першою впоралась із завданням, читає доповнені речення. Учитель слідкує за правильністю відповіді.
A. Ask your partner and complete the text. Nick has just returned from his wonderful weeks in the
. He spent two The weather was fine. The children . They swam in the with him and
B. Ask your partner and complete the text. Nick has just returned from his holidays. He spent weeks in the mountains. The weather was in the the and played volleyball. Nick took a camera with him and now he has a lot of wonderful ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 2 (с. 64). Двоє-троє учнів по черзі читають свої розповіді про рідне місто. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень і вимови слів. 2. Подання тексту для читання (с. 162). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Гра «Guess the Word». Клас поділяється на дві команди. Учитель записує на дошці слова: snow, to freeze, night, sledges, star, fur, winter. Потім він читає визначення, а члени команд по черзі підбирають відповідне слово. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів.
T: It is the time of the day when there is no sun in the sky. (night) This is the coldest season of the year. (winter) Children like to move on it in winter. (sledge) You can see it on the ground in winter. (snow) A lot of animals have it. (fur) In winter water does it. (freeze) You can see it in the sky at night. (star) б) Бесіда з учнями. T: Have you ever dreamt about some unusual and dangerous travel? Where would you like to travel? Would you like to take part in the travel to the North, to the Arctic? What means of transport would you choose for such a travel? Why do you think such travel can be dangerous? What things would you take for this journey? Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають речення тексту. Учитель контролює правильність вимови слів. Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Гра «Correct the Mistakes». Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення, а члени команд по черзі визначають, відповідають вони змістові тексту чи ні. Якщо ні, учні мають виправити помилки у цьому реченні. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання. T: The Arctic is the sea at the top of the world. «Arktos» is a Greek word. The Arctic is behind the Bear. In winter the night is very cold and dark, because there isn't the sun in the sky. When you cry in the Arctic, the tears fall on the land and freeze. The Inuit move on the sledges and with the help of the dogs. There are more than twenty words for «snow» in the Inuit language. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|