МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 19 сторінкаThe life of the Arctic animals is very hard. Some animals have very thin fur. Some animals change their colour from white into others. Some animals move from cold places. 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Робота в парах.
Учні отримують картки (НО2), самостійно письмово складають запитання з поданих слів, а по закінченні роботи ланцюжком читають і відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. Make up questions and ask your partner. 1) the/this/have/Why/name/does/Arctic?_________________________ 2) like/is/What/Arctic/winter/in/the?_____________________________ 3) lives/the/Who/Arctic/in?_____________________________________ 4) the/do/Inuit/know/What/you/about?___________________________ 5) during/do/live/the/Arctic/in/winter/the/How/animals? 2) Переказ тексту.
Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення з опорою на запитання картки (НО2). Потім троє-четверо учнів переказують текст самостійно повністю. Учитель контролює правильність виконання завдання. Аудіювання. Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає текст, а учні уважно слухають, виконуючи завдання на картках. По закінченні роботи учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель виправляє помилки у випадку їх наявності. POLAR BEARS
Polar bears are the largest hunters that live on the land. They have thick white fur that helps to keep them warm. Polar bears also have big front paws, that help them swim. Polar bears are the excellent swimmers and can stay under the water for up to two minutes. Polar bears live in the Arctic and when it is very cold, they stay under the snow in their houses which are called «dens». Polar bears hunt animals such as foxes and birds. They also catch fish in the sea. Polar bears had a difficult life. People hunted them because of their fur. Now Polar bears are not allowed to hunt.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 65), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: Have you learned any new facts during our lesson today? Would you like to make a journey to the Arctic now? What else would you like to know about the Arctic after our lesson? $ Хід УРОКУ підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Учні хором розповідають два-три вітальні вірші за вибором учителя. 2.Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll write the test to check up your skills on the topic «Around the World». 3. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 65). Учні ланцюжком читають речення вправи, вставляючи артиклі, де необхідно. 2) РЗ, впр. 2 (с. 65).
Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальноюшкалою. Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.
2. Виконання контрольної роботи. Тест 6.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Summarizing Заключна частина уроку. Бесіда у режимі T ^ Class. T: Was the test difficult for you? Did you do all the tasks well? What questions do you have? What task was the most difficult for you? урок 73 (1) Підтема: Ми чекаємо на гостей. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Навчити учнів вживати короткі відповіді зі словами so/neither. Практикувати учнів в аудіюванні. Формувати навички діалогічного мовлення. Сприяти розвиткові пам'яті та мовної здогадки. Удосконалювати техніку читання. Виховувати любов до рідного краю. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, для роботи в парах (НО2), м'яч. $ Хід УРОКУ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Вивчення вірша «Good Morning Boogie». Учитель пояснює, що boogie — це танці під ритмічну музику. Учні отримують картки для самостійної роботи з текстом вірша та малюнками дій. Учитель читає вірш, діти хором повторюють, демонструючи відповідні дії. Потім один-двоє учнів декламують вірш самостійно. Учитель слідкує за правильністю вимови слів і виконання дій.
HO:
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll start a new topic: «Welcome to Ukraine», we'll read and discuss the text about our Motherland and we will know some new facts about our country. Today we are going to learn some new words and to read and discuss how to meet the guests. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вікторина «Do You Know Ukraine?» Клас поділяється на дві команди. Учитель читає запитання, учні по черзі відповідають. Якщо одна команда не може відповісти, право відповіді переходить до іншої. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. T: What is the capital of our country? What are the national symbols of our country? What are the colours of the national flag? What do the colours of the flag mean? What is the national hymn? What are the largest cities of Ukraine? What mountains are there in the territory of Ukraine? What seas are there in Ukraine? What historical places of Ukraine do you know? What important rivers are there in Ukraine? ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Reading 1. Подання діалогу для читання. Впр. 1 (с. 108). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Have you ever met the guests from other countries? What did your guests want to see in Ukraine? What places did you take your guests to? Were your guests happy to meet new friends here? Did your guests like our country? 2) Reading. Етап читання. Троє учнів читають діалог за ролями. Решта класу слідкує за підручником. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. Впр. 2 (с. 108). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Presenting 2. Подання нового граматичного матеріалу: короткі відповіді зі словамиso/neither.Grammar 1) Бесіда з учнями. На дошці у дві колонки записано фрази:
Учитель просить учнів підібрати до кожної фрази з першої колонки репліку-відповідь з другої, звертаючи увагу на вживання слів so та neither у відповідях на розповідні та заперечні речення. 2) Гра «So do I/Neither do I». Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і говорить розповідне або заперечне речення. Учень повертає м'яч і відповідає фразою «So do I» або «Neither do I». Той, хто відповідає неправильно, має розповісти свій улюблений вірш. Наприклад: T: I think you know English well. P^ So do I. T: I don't think that he can drive a car. P2: Neither do I. Writing 3. Письмо. Впр. 3 (с. 108). Учні самостійно доповнюють схему протягом 2—3 хв, потім троє-четверо учнів читають дописані пропозиції вголос. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. Робота в парах.
Учні отримують картки (НО2) і складають діалоги за поданим завданням. Час роботи — 4—5 хв. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. A. Make up a dialogue. You have just come to Ukraine and want to visit some famous places. You have come to the Travel Agency. Ask the agent: — what places it is better to visit; — why the agent recommends to visit these places; — what means of transport it is better to use; — how long it will take you. Закінчення завдання B. Make up a dialogue. You work in the Travel Agency. A person from another country comes to your Agency. Ask the person: — what places he/she would like to visit; — what means of transport he/she prefers; — how much time he/she is going to spend in our country. Tell the person about the best places to visit in Ukraine and the means of transport which are more comfortable to get to those places. ііі. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1—3 (с. 66), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: Today we revised and learned some new information about our country. We also learned how to answer some phrases. Let's see if you remember how to do it. Гра «Chain Game». Учні ланцюжком говорять один одному розповідні або заперечні речення і відповідають на них, вживаючи фрази «So do I», «Neither do I». Той, хто робить помилку, розповідає вірш за вибором класу. Наприклад: P^ I have a nice friend. P2: So do I. I don't want to go to the cinema. P3: Neither do I. урок 74 (2) Підтема: Вітаємо в Україні. Мета: Ознайомити учнів із новими ЛО за темою. Відпрацювати вживання нової лексики в усному й писемному мовленні. Практикувати учнів в утворенні питальних речень. Продовжувати розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Тренувати учнів в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до культурної спадщини українців. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2). $ Хід УРОКУ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Клас разом із учителем повторює вірш «Good Morning Boogie» (див. урок 73). Потім дві-три пари учнів розповідають його перед класом. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During this lesson we are going to discuss how to meet guests and what activities the guests will enjoy. We'll also learn new words and practise them during our lesson. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. T: The first thing we must do is to meet our guests. By what means of transport can the guests arrive? Now we'll play the game «Meet the Guest».
Клас поділяється на дві групи: гостей та тих, що їх зустрічають. Кожний учень отримує картку (НОх) з певною інформацією. Пересуваючись класом, ті, хто зустрічає, мають знайти своїх гостей. По закінченні гри вони ланцюжком розповідають, кого зустріли. Учитель контролює правильність виконання завдання. Т: Ask questions and find your friend.
Guests
You have arrived from Spain, from Madrid by plane. You have arrived from Spain, from Madrid by bus. You have arrived from Turkey, from Ankara by ship. You have arrived from Turkey, from Ankara by plane. You have arrived from Canada, from Ottawa by plane. You have arrived from Canada, from Toronto by plane. You have arrived from Norway, from Oslo by train. You have arrived from Norway, from Oslo by ship.
Pupils Who Meet
You meet the guest from Spain, from Madrid, who has arrived by plane. You meet the guest from Spain, from Madrid, who has arrived by bus. You meet the guest from Turkey, from Ankara, who has arrived by ship. You meet the guest from Turkey, from Ankara, who has arrived by plane. You meet the guest from Canada, from Ottawa, who has arrived by plane. You meet the guest from Canada, from Toronto, who has arrived by plane. You meet the guest from Norway, from Oslo, who has arrived by train. You meet the guest from Norway, from Oslo, who has arrived by ship.
основна частина уроку 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 66). Учні ланцюжком читають доповнені запитання вправи. Учитель контролює правильність відповідей. 2) РЗ, впр. 2 (с. 66).
Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали, та відповіді на них. Учитель перевіряє правильність граматичної будови речень. 3) РЗ, впр. 3 (с. 66). Двоє-троє учнів по черзі читають текст, який вони склали. Учитель слідкує за правильністю вимови слів, виправляючи помилки у випадку їх наявності. Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 4 (с. 109). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Ознайомлення з новою лексикою (с. 108). Учитель читає нові слова і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають слова рідною мовою. б) Бесіда з учнями. T: What kind of activities would you like to organize for your guests from another country? What activities would be interesting for them? What places would you show to your guests? Let's read what our friends are going to prepare for their guests. 2) Reading. Етап читання. Троє учнів читають діалог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. Гра «Correct the Sentence». Варіант І Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення з помилками, а члени кожної команди по черзі їх виправляють. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. T: Some boys from the junior classes will meet the guests. The boys will help the guests to get to school. The same day the guests will visit the school. In school they will have an International Five O'clock Tea. The British are great coffee drinkers. They will make an exhibition of the British Folk Art. It's important to show the guests the play about Ukraine and its people. Варіант ІІ Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди по черзі говорять репліки діалогу з помилками, а суперники їх виправляють. За кожну виправлену помилку команда отримує один бал. Перемагає та, що набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. Writing 3. Розвиток навичок письма. 1) РЗ, впр. 1 (с. 67). Учні самостійно доповнюють речення вправи, потім читають їх ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Впр. 5 (с. 109). Учитель пропонує учням самостійно пригадати та записати три незвичайні заходи, які були б цікавими гостям з іншої країни. Потім троє-четверо учнів читають (або записують на дошці) свої пропозиції. Учитель разом із класом визначає найкращі з них. Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 6 (с. 109). Учитель пропонує скласти діалог — обговорення програми зустрічі гостей з іншої країни. Учні мають запропонувати варіанти заходів та аргументувати свою думку, використовуючи словосполучення, подані у вправі. Час роботи — 5 хв. По закінченні підготовки три пари, що першими впоралися із завданням, інсценують свої діалоги перед класом. Учитель стежить за правильністю граматичної структури речень. 2) Робота в парах. Учитель роздає учням картки для роботи в парах, які вони не повинні показувати один одному. Необхідно поставити запитання співрозмовнику та заповнити пропуски в картках. Пара, яка першою впоралася із завданням, записує інформацію на дошці. Учитель перевіряє правильність відповіді, решта класу звіряється з дошкою.
A. Ask your partner and complete the timetable. THE TIMETABLE FOR THE GUESTS FROM ENGLAND 9.00 arriving to the hotel
14.00__________ 11.00 visiting the Historical Museum 17.00 10.00 a trip to Poltava 12.00 the Art Festival in school _______________ watching the film about Great Britain 10.00 puppet show in school 11.00 visiting the Ukrainian Folk Art Museum _______________ tennis competition
10.00 school Art Exhibition 18.00
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2, 3 (с. 67), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: We have discussed a lot of activities for our guests today. Now let's play «Snowball Game». Учні ланцюжком складають речення, що починаються словами I would like our guests to..., і кожний має назвати вже запропоновані види діяльності та додати свій. Той, хто щось пропускає або не може додати, виходить з гри. Переможцем є останній учень, що залишився у грі. ^приклад: P^. I would like our guests to go boating. P2: I would like our guests to go boating and visiting a museum. P3: I would like our guests to go boating, visiting the museum and watching the puppet show. урок 75 (3) Підтема: Справжні друзі. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Закріпити граматичний матеріал: правила вживання слів so/nor у коротких відповідях. Практикувати учнів у вживанні зворотних займенників. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Тренувати учнів у письмі. Удосконалювати навички аудіювання. Сприяти розвиткові мовної здогадки. Виховувати почуття відповідальності за близьких людей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2), для роботи в парах (НО3). $ Х!Д УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting 1. Привітання. Учні в парах повторюють вірш «Good Morning Boogie» (див. урок 72). Потім дві-три пари розповідають його перед класом. Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise and practise some grammar and will do a lot of exercises. We are also going to speak about the activities we can do with our friends. Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення першої частини вірша «The Children of Far Lands». Учитель роздає картки (НОх) і двічі читає вірш, якщо необхідно, пояснюючи значення нових слів. Учні уважно слухають і заповнюють пропуски в картці. По закінченні роботи один із них записує на дошці вставлені слова, а решта хором читають доповнений вірш. Потім один-двоє учнів декламують його самостійно перед класом. THE CHILDREN OF FAR LANDS
The children of far countries, lands With our song we greet: Hold out to us your friendly hands Our circle to complete. Around the world so very wide Our circle is going to be; Good will need no tide Or ship to cross the sea.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 2 (с. 67). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність їхньої граматичної будови. 2) РЗ, впр. 3 (с. 67). Двоє-троє учнів читають свої міні-твори. Ще два-три зошити вибірково перевіряє учитель.
Учитель пропонує учням підібрати коротку відповідь із другої колонки до кожної фрази з першої. Один із учнів з'єднує фрази на дошці, решта допомагають. Учитель звертає увагу учнів на співвідношення граматичних часів у фразах з першої та другої колонок. Потім один із учнів читає правила на с. 110 підручника, а вчитель коментує та пояснює. б) Впр. 1 (с. 110). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх словами so/nor. Учитель контролює правильність виконання завдання. в) Впр. 2 (с. 110). Клас поділяється на дві команди, члени кожної з яких ланцюжком виходять до дошки і записують короткі відповіді на речення вправи. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Перемагає та, що набере більше балів. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. 2) Вживання зворотних займенників.
а) Учні отримують картки (НО2) і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають з'єднані речення. Учитель контролює правильність відповіді.
б) Впр. 3а (с. 111). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. в) Впр. 3Ь (с. 111). Учні самостійно складають речення за завданням вправи протягом 2—3 хв. Перші троє учнів, що впоралися із завданням, читають свої речення перед класом. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень. г) Впр. 4 (с. 111).
Клас поділяється на дві команди. Учні кожної з них ланцюжком виходять до дошки і записують речення, доповнюючи їх зворотними займенниками. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає та команда, що набере більше балів. Учитель та решта класу слідкують за правильністю виконання завдання. 3. Розвиток умінь мовлення.
1) Робота з картками.
Учні отримують картки. Необхідно самостійно скласти з поданих слів запитання, записати їх, а по закінченні роботи ланцюжком прочитати. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Make up questions and ask your partner. 1) have/you/friends/Do/many?
2) other/have/countries/Do/in/you/friends? 3) meet/you/often/friends/How/your/do? 4) doing/you/do/together/like/What? 5) game/your/is/favourite/What? 2) Робота в парах. Учні в парах ставлять один одному запитання з картки (НО3) і відповідають на них. По закінченні роботи троє-четверо учнів розповідають про своїх співрозмовників, спираючись на їхні відповіді. Учитель контролює правильність вимови слів. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 68), 3 (с. 69), письмово. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|