МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання. 20 сторінкаSummarizing 2. Підведення підсумків уроку. T: You have worked hard today. Let's play a «Chain Game». Діти ланцюжком складають та говорять речення (розповідні або заперечні) наступному учню, а він відповідає, вживаючи слова so/nor. Той, хто робить помилку, має розповісти свій улюблений вірш. Наприклад: P^ I have many good friends. P2: So do I. I played football yesterday. P3: So did I. I haven't learned the poem. P4: Nor have I. I always help my parents. урок 76 (4) Підтема: Запрошуємо до України. Мета: Ознайомити учнів із новими ЛО. Поглиблювати знання учнів про рідну країну. Навчати учнів розуміти загальний зміст тексту під час читання. Навчати логічно будувати повідомлення. Розвивати комунікативні здібності учнів. Практикувати учнів у монологічному і діалогічному мовленні. Тренувати учнів в аудіюванні. Виховувати любов до своєї країни. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), м'яч. $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting1. Привітання. Див. урок 72. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll read the text about our country Ukraine and speak about our history, national symbols, Ukrainian people and our holidays. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення першої частини вірша «The Children of Far Lands» (див. урок 75). Клас разом із учителем повторює хором вірш, потім двоє-троє учнів самостійно розповідають його. 2) Вивчення другої частини вірша «The Children of Far Lands». Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх) й уважно слухають другу частину вірша, заповнюючи пропуски в картках. По закінченні роботи один із них виписує вставлені слова на дошку, а решта разом з учителем перевіряють правильність їх написання. Потім клас разом з учителем читає вірш хором, один- двоє учнів декламують його самостійно. THE CHILDREN OF FAR LANDS Then, boys and girls, as in our play Around the world we go, With happy hearts we'll try today Each other's land to know. And when our time for playing flies, And when our childhood ends, May we, then grown so old and wise, Be good and loyal friends.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 68). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. 2) РЗ, впр. 2 (с. 68). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності. 3) РЗ, впр. 3 (с. 69). Троє-четверо учнів читають свої міні-твори. Ще два-три зошити учитель перевіряє вибірково. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 112). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями за малюнком до вправи. T: Look at the map of our country. What can you say about Ukraine? Is it big? Are there many big cities in Ukraine? What symbols can you see in the map? What do they mean? б) Ознайомлення з новою лексикою (с. 113). Учитель читає нові слова, пояснюючи їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають рідною мовою. 2) Reading. Етап читання.
а) Учні отримують картки (НО2), самостійно мовчки читають текст та заповнюють їх.
Ho б) Учні ланцюжком вголос читають текст. Учитель стежить за правильною вимовою слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Троє учнів по черзі читають слова, виписані у картку (НО2). Решта класу доповнюють. б) Впр. 2 (с. 113). Учні ланцюжком читають речення, доповнюючи їх. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. Speaking3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 3 (с. 113). Учні ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. 2) Переказ тексту. Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення кожний. Потім двоє-троє учнів переказують текст повністю самостійно з опорою на запитання впр. 3 (с. 113). Учитель контролює правильність граматичної будови речень та вимови слів. 3) Рольова гра. Впр. 4 (с. 113). Учитель пропонує учням у парах скласти діалог, спираючись на малюнки вправи. Один із учнів має удавати туриста з іншої країни, який цікавиться життям українців, другий — українця, який відповідає на запитання туриста. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 69), 2, 3 (с. 70), письмово. Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: You have worked well today. What new facts did you know today? What new words did you learn? Let's play a game «New Words». Учні стають навколо вчителя. Він по черзі кидає м'яч кожному з них. Учень повертає м'яч і говорить нове слово, яке він запам'ятав протягом уроку. Роль учителя може виконувати будь-який учень. Той, хто запам'ятав найбільше нових слів, є переможцем (його визначає учитель разом із класом). УРОК 77 (5) Підтема: Листи друзям. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новими ЛО. Продовжувати формувати комунікативні здібності учнів. Розвивати навички писемного мовлення. Розвивати слухову та зорову диференціацію. Удосконалювати техніку читання. Виховувати спостережливість та інтерес до традицій свого народу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО). $ ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Див. урок 72. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll know more facts about our motherland. We'll speak about traditions and holidays of Ukrainians and about the characteristics of our people. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «The Children of Far Lands» (див. уроки 75, 76). Клас разом із учителем хором розповідає вірш, потім двоє-троє учнів самостійно декламують його. 2) Робота з картками. а) Учні отримують картки (НО) і самостійно визначають дати українських свят. Той, хто першим впорався із завданням, читає назви свят та відповідні дати. Учитель та решта класу стежать за правильністю виконання завдання.
б) Гра «How Do You Celebrate...?» Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди по черзі запитують у суперників, як вони святкують певне свято, а ті відповідають. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель слідкує за правильністю граматичної будови речень. Наприклад: Team 1: How do you celebrate New Year? Team 2: We decorate the New Year's Tree, prepare presents for our relatives and friends and at 12 o'clock have dinner with them. How do you celebrate Victory Day? Team 1: We give flowers to the veterans and have parades in every town and city. We also put flowers to the monuments of the soldiers. How do you celebrate.. ? ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 69). Дві-три пари учнів інсценують діалоги. 2) РЗ, впр. 2 (с. 70). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність відповідей. 3) РЗ, впр. 3 (с. 70).
Двоє-троє учнів читають свої міні-твори перед класом. Учитель перевіряє два-три зошити вибірково.
Speaking2. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 1 (с. 114). Клас поділяється на чотири групи. Члени кожної групи самостійно читають запитання вправи та готують відповіді на них. По закінченні роботи представники груп відповідають на запитання, доповнюючи один одного. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень. 2) Впр. 3 (с. 115). Клас продовжує працювати у групах. Учні самостійно читають факти, подані у вправі, і розповідають лідерам груп по одному факту від себе. По закінченні роботи лідери повідомляють усі факти класу. Учитель разом із учнями визначає найцікавішу і найправильнішу доповідь. 3) Впр. 6 (с. 115). а) Учні самостійно складають речення, потім ланцюжком розповідають їх перед класом, аргументуючи свою думку. На дошці записано опорні фрази I agree, because..., I don't agree, because... . Наприклад: P1: They say, that Ukrainians are lazy bones. I don't agree, because Ukrainians work hard. Our people can't stay without work. P2: They say, that Ukrainians are kind people. I agree, because they are always ready to help if you have any trouble. б) Складання діалогів. Учитель записує на дошці фрази: I have heard that... I think that... To my point of view... You are not quite right. I don't agree with you. I don't think so, читає та пояснює їхнє значення. Учні в парах складають діалоги. Один із них має стверджувати, що українці ліниві, агресивні, не мають почуття гумору тощо, а другий — спростовувати ці твердження, аргументуючи свою думку з використанням записаних фраз. в) Учитель записує на дошці слова на позначення рис характеру людей: generous, selfish, ambitious, patient, reliable, stupid, brave, kind-hearted, greedy, indifferent, emotional, honest, пояснює їхнє значення та перекладає рідною мовою. Потім учні самостійно складають характеристику справжнього українця, вживаючи слова з впр. 6 (с. 115) та прикметники, записані на дошці. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають ці характеристики перед класом. Учитель та решта класу доповнюють та стежать за правильністю виконання завдання. Reading3. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 114). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель читає нові слова на с. 115 підручника і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають рідною мовою. б) Бесіда за малюнками до вправи. T: What do you see in the pictures on page 114? What are the children doing? What seasons of the year are these? What holidays are these? 2) Reading. Етап читання. Четверо учнів читають тексти вправи та підбирають відповідне фото до кожного з них. Учитель стежить за правильністю вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Гра «True/False». Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення, а члени команд по черзі відповідають, чи правдиві вони. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, що отримає більше балів. T: On Christmas children have parties in school. Children are acting out the scenes about the Bible. The scenes are called «vertep». In the Carpathians you can see beautiful nature. In the capital of Ukraine there are some interesting places to see. Children of the «English Bridge» study English after school. The «English Bridge» group wants to practise English. The newspaper helps them making new friends. Writing4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 115). Учитель пропонує учням написати листа канадським друзям і розповісти про рідне місто чи село, про своє життя та друзів, про українців взагалі. Час роботи — 5—7 хв. Перші троє учнів, що впоралися із завданням, читають свої твори перед класом. Учитель вибірково перевіряє ще два-три зошити. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 70), 2, 3 (с. 71), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. T: Today we spoke about Ukraine and Ukrainians. Can you give short characteristics to your friends? Can you tell if they are real Ukrainians? Let's play a game «Guess My Friend». Учні по черзі характеризують одного зі своїх друзів, не називаючи імені. Решта відгадують, про кого йдеться. Той, хто відгадає, дає наступну характеристику. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання. УРОК 78 (6) Підтема: Тур Україною. Мета: Повторити і закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Продовжувати поглиблювати знання учнів про рідну країну. Навчати учнів висловлювати власну думку та аргументувати її. Тренувати учнів в аудіюванні. Розвивати слухову та зорову диференціацію. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до історії свого народу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2), (НО3), аудіозапис тексту для аудіювання. $ Хід УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Див. урок 72. 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During this lesson we are going to listen to the text on the tape, read about some facts of the history of Ukraine, and discuss the possible tours around our country. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «A Journey around Ukraine».
Клас поділяється на групи по 4—5 осіб. Кожна група отримує набір карток (НОх), які кладуть на столі стовпчиком текстом донизу. Один із членів групи бере верхню картку, не показуючи товаришам, мовчки читає назву місця, куди б він хотів поїхати зі своїми друзями, та описує його, не називаючи. Той, хто відгадав, отримує цю картку і бере наступну. Переможцем стає учень, який збере більше карток. Учитель контролює правильність виконання завдання, по черзі підходячи до кожної групи.
Т: Read and describe this place to your friends. A
The Carpathians
Zaporizhzhya
P^: I would like to go to this city with my friends, because it is very big and beautiful and has a lot of historical places to visit. P2: Is it Kharkiv? Px: No, it isn't. P3: Is it Kyiv? P: Yes, it is. P3: I would like to go there with my friends in summer, because I can swim and go to the mountains with my friends there. P4: Is it the Crimea? P3: Yes, it is. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Check on1. Перевірка домашнього завдання.Homework РЗ, впр. 1 (с. 70). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. РЗ, впр. 2 (с. 71). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. РЗ, впр. 3 (с. 71). Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні. Учитель слідкує за правильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності. Listening2. Аудіювання. Впр. 1 (с. 116). comprehension Учні уважно прослуховують аудіозапис двічі, потім ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Reading3. Подання текстів для читання. 1) Впр. 2 (с. 116). а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Do you know history of Ukraine? What facts from the history of our country do you remember? Can we tell that the history of our country was tragic? Why? What do you know about Cossacks? Who were they? Where did they live? What do you know about the history of our capital Kyiv? Do you know anything about the roots of the Ukrainian nation? Let's read about it. б) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають текст вправи. Учитель стежить за правильністю вимови слів. в) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Двоє учнів по черзі читають запитання вправи і відповідають на них. Решта класу доповнює відповіді у випадку необхідності. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 2) Впр. 4 (с. 117). а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: You have already discussed the places you can visit in Ukraine. What is the most interesting place to visit from your point of view? Why would you like to go there? What things can you learn, know or see there? What can you do there? б) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають текст вправи. Учитель стежить за правильністю вимови слів. в) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Троє учнів ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Решта класу доповнює у випадку необхідності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|