МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання.
Учитель збирає зошити учнів для перевірки.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою. Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.
2. Виконання контрольної роботи. Тест 7. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 3 (с. 76), письмово. 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.
T: Did you do all the tasks well? What task was the most difficult for you? What questions do you have? тема: захисти свою планету! unit 8. save your planet! УРОК 84 (1) Підтема: Моя улюблена пора року. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою за темою. Навчати учнів висловлювати свою думку. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати учнів в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати культуру мовлення. Виховувати дбайливе ставлення до природи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2). $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting1. Привітання. Вивчення вірша «Good Morning». Учні отримують картки для самостійної роботи. Учитель двічі читає вірш, учні уважно слухають і виконують завдання на картках. Якщо необхідно, учитель пояснює значення незнайомих слів. По закінченні роботи один із учнів записує вибрані слова на дошці, учитель та решта класу стежать за правильністю їх написання. Потім усі разом із учителем хором читають вірш, двоє-троє учнів декламують його самостійно перед класом. GOOD MORNING Good morning, the sun is up, Time to fill your coffee cup. The day is new And how it will be is up to you. Don't worry about the troubles of yesterday, That will only leave you in dismay. This day is fresh and life has begun anew. Make plans to pursue What is that you seek So that you can stand on the highest peak Filled with delight, Knowing that the day is bright. Have a fantastic day, And I pray something positive comes your way. By Carlene Delk Listen the poem and choose the right word. GOOD MORNING Good morning, the son/sun is up, Time to fill/feel your coffee cup/cap. The day is new/knew And how it will be is up to you. Don't worry/sorry about the troubles of yesterday, That will only leave/live you in dismay. This day/bay is fresh and life has begun anew. Make plans to pursue What it is that you seek/seen So that you can stand/stay on the highest peak Filled with delight, Knowing that the day is bright/night. Have a fantastic day, And I pray/play something positive comes your way. By Carlene Delk Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we are going to speak about the seasons of the year, about the beauty of nature and about your favourite season. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення віршів про пори року. Учитель пропонує учням пригадати свої улюблені вірші про пори року. Троє- четверо учнів розповідають вірші по черзі перед класом. 2) Робота у групах. Клас поділяється на чотири групи, члени яких протягом 2—3 хв готують розповідь про природу певної пори року (учитель називає пору року кожній групі). По закінченні роботи представники груп розповідають свої міні-твори. Учитель та решта класу визначають найкращу розповідь. II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Check on1. Перевірка домашнього завдання. Homework РЗ, впр. 3 (с. 76).
Двоє-троє учнів по черзі читають свої твори у вигляді листів уголос. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень та вимови слів. 2. Подання діалогу для читання. Впр. 1 (с. 124). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Бесіда з учнями. T: Do you like spring? Why? What spring month do you like most of all? What do you like to do in spring? б) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель пише на дошці слова: a brunch, to awaken, a shade, though, пояснює їхнє значення англійською, а учні перекладають їх рідною мовою. 2) Reading. Етап читання. Дві пари учнів читають діалог за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. Впр. 2a (с. 124). Учні ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2b (с. 124). Учні ланцюжком розповідають про весняний ранок, вживаючи слова та словосполучення з впр. 1 (с. 124). 2) Робота з картками.
а) Учні отримують картки (НО2) і самостійно складають запитання з поданих слів, потім ланцюжком читають їх. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.
Ho Make up questions and ask your partner. 1) season/your/favourite/is/What/the/year/of? 2) your/What/month/is/favourite? 3) weather/is/season/like/What/the/this? 4) you/it/Why/like/do? 5) time/the/you/of/do/like/What/do/to/this/year? б) Робота в парах. Учні в парах ставлять один одному запитання з картки. По закінченні роботи троє-четверо учнів розповідають про своїх співрозмовників, спираючись на їхні відповіді. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. Writing4. Письмо. Впр. 3 (с. 124). Учні самостійно письмово виконують вправу протягом 4—5 хв. По закінченні роботи троє-четверо учнів по черзі читають речення про пори року, які вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдання. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 77), 3 (с. 78), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. T: Today we have revised the weather in different seasons. Let's see if you know it perfectly. Гра «Correct My Sentence». Учні ланцюжком складають і говорять речення з помилками про погоду в різні пори року. Наступний учень має виправити помилки і скласти своє речення. Той, хто не може виправити помилки, розповідає вірш на вибір класу. Наприклад: Px: The flowers appear in autumn. P2: The flowers appear in spring. It often snows in spring. P3: It often snows in winter. УРОК 85 (2) Підтема: День планети. Мета: Ознайомити учнів із новою лексикою за темою і відпрацювати її вживання. Розвивати комунікативні здібності учнів. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Розвивати вміння аудіювання. Практикувати учнів у письмі. Виховувати любов та дбайливе ставлення до природи. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (Н02). $ Хід УРОКУ I. ШДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 84). Клас разом із учителем хором повторює вірш, потім двоє-троє учнів декламують його по черзі самостійно. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we are going to speak about our planet and the reasons why we must help it. We'll learn new words and discuss new problems. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Пінг-понг». Клас поділяється на дві команди, кожна команда має описати погоду цього дня якомога детальніше. Члени команд по черзі говорять речення, інформація яких не має повторюватися. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 77). Учні ланцюжком читають складені до малюнків речення. Учитель контролює правильність їхньої граматичної будови. 2) РЗ, впр. 2 (с. 77). Четверо учнів читають тексти вправи і називають відповідну пору року. Учитель стежить за правильною вимовою слів. 3) РЗ, впр. 3 (с. 78). Троє-четверо учнів читають по черзі свої міні-твори перед класом. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково. 2. Подання діалогу для читання. Впр. 4 (с. 125). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель читає нові слова і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають їх рідною мовою. б) Бесіда з учнями. T: As you have guessed, we are going to speak about the nature. Nowadays all the people speak about the protection of nature. Do you agree, that nature needs protection? Why? What can we do to protect our environment? Let's read about the Earth Day. 2) Reading. Етап читання. Четверо учнів читають діалог за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу.
а) Учні отримують картки для самостійної роботи (НО1), із закритими підручниками доповнюють речення словами з діалогу. Час виконання завдання — 2—3 хв. По закінченні роботи один із учнів записує вставлені слова на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність відповіді.
Ho
б) Впр. 5 (с. 125). Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень. и^ептд 3. Аудіювання. с°трге^п^°п Учитель роздає учням картки (НО2) і двічі читає текст. Учні уважно слухають і виконують завдання на картках. По закінченні роботи вони ланцюжком читають правильні відповіді. 1. Pupils of our school decided to take care about the local park. Last week they planted trees and flowers there, and the boys made the birdhouses. Every week groups of pupils will clean the park from paper and glass. The best painters of our school have already prepared the posters about keeping the park clean. «We will do everything to make this place comfortable for rest», — the pupils said to our journalist. 2. Life in big cities is becoming more and more dangerous. The most important problem of the cities is the air. Factories, plants and cars make air dangerous for breathing. As a result, people's health has become worse, more children have different illnesses. If we don't solve this problem, there will be no healthy people on our planet.
3. A new Botanical Garden is open in our city. It has a unique collection of plants and flowers, which are in danger. The workers of the Garden are working to save and protect the rare plants of our region. Here you can enjoy the beauty of nature and suggest your help by giving a sum of money to develop the programme of protection of the rare plants in our region. 1. Listen and choose the best headings for the texts. Two headings are extra. The Place to Rest and Help the Nature. The Problem of Big Cities. The Air of Our Planet. Children Can Help the Nature. The Plants Are in Danger. 2. In which text (1, 2, 3) is it said: about the protection of the nature in one region; about the help of children in the protection of nature; about the bad health of people; about saving rare plants; about the dangerous air; about the actions keeping territory clean? Speaking4. Розвиток умінь мовлення. Робота у групах. Учні у групах по 4—5 осіб складають план дій із захисту навколишнього середовища школярами. По закінченні роботи представник кожної групи повідомляє свій план. Учитель разом із класом визначають найкращий. Writing5. Формування навичок писемного мовлення. Впр. 6 (с. 125). Клас поділяється на 4 групи. Учитель розподіляє між ними заголовки, подані у вправі, до яких пропонує написати невеличкі статті. Час роботи — 5—7 хв. Потім представники груп читають свої статті. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 78), 2 (с. 79), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями у режимі T ^ Class. T: We spoke about the protection of nature today. Can you tell now why it is important to keep our environment clean? What can you do to help to protect the environment? What is the most important problem for our region? How can you help to solve this problem? УРОК 86 (3) Підтема: Нариси про природу. Мета: Закріпити лексичний матеріал теми. Повторити вживання граматичних часів дієслів в усному та писемному мовленні. Повторити і закріпити вживання форм неправильних дієслів. Ознайомити учнів із правилами словотвору. Продовжувати розвивати комунікативні здібності учнів. Удосконалювати техніку читання. Виховувати почуття прекрасного. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО), м'яч. $ ХІД УРОКУ I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 84). Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we'll revise the tenses of the verbs and learn some rules of the word building. We'll also practise the use of the words and continue to speak about the protection of the environment. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учні по черзі називають один одному першу форму дієслів і мають назвати їх другу форму.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 78). Два учні читають виписані словосполучення вправи. 2) РЗ, впр 2 (с. 79). Двоє учнів читають доповнений діалог за ролями. Учитель слідкує за правильністю виконання завдань. 2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу уроку. 1) Впр. 1 (с. 126). Клас поділяється на дві команди, члени яких ланцюжком виходять до дошки, складають і записують запитання. За кожне правильно записане запитання надається один бал. Перемагає та команда, що набере більше балів. 2) Впр. 2 (с. 126).
Клас продовжує працювати в командах. Учні ланцюжком виходять до дошки та записують речення вправи в минулому часі. За кожне правильно записане речення команда отримує один бал. Перемагає та, що набере більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 3) Впр. 3 (с. 126). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх дієсловами у відповідному часі. Учитель контролює правильність виконання завдання. 4) Впр. 6 (с. 127). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх відповідною формою дієслова. 3. Правила словотворення. 1) Бесіда з учнями. На дошці записано слова: protect — protection, clear — clearly, air — airless. Учитель пропонує класу визначити суфікси, за допомогою яких утворено нові слова. Один із учнів читає правила на с. 127 підручника. Якщо необхідно, учитель пояснює і коментує їх. 2) Впр. 4 (с. 126). Учні самостійно виконують вправу письмово. По закінченні роботи вони ланцюжком читають утворені слова. Учитель контролює правильність виконання завдання. 3) Впр. 5 (с. 127). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. 4) Впр. 6 (с. 127). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель контролює правильність відповідей. 4. Розвиток умінь мовлення.
Робота з картками.
а) Учні отримують картки (НО) і самостійно складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи ланцюжком їх читають. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. Make up questions and ask your partner. 1) What/your/is/month/favourite? 2) kind/you/do/weather/like/of/What? 3) weather/do/Why/like/you/this? 4) do/in/weather/usually/What/do/such/you? б) Учні в парах ставлять один одному запитання з картки. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають про своїх співрозмовників. Учитель контролює правильність вимови слів. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 79), 2, 3 (с. 80), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: Did you have a good practice today? Do you remember everything well? Let's play a gamе. Гра з м'ячем. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч кожному з них і називає слово за темою уроку. Учень повертає м'яч і називає будь-яке слово, утворене від названого за вивченими правилами словотвору. Той, хто робить помилку, має розповісти вірш за вибором класу. УРОК 87 (4) Підтема: Наша планета потребує допомоги. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою і відпрацювати її вживання в усному мовленні. Продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Розвивати вміння аудіювання. Виховувати дбайливе ставлення до життя на планеті. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3), м'яч. $ Хід УРОКУ I. ШДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 84). Учитель декламує вірш, клас хором повторює. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we are going to speak about the problems of the environment of our planet. We'll learn the new words and discuss the problems of the nature. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх). Учитель двічі читає вірш, учні уважно слухають і заповнюють пропуски в тексті. Якщо необхідно, учитель пояснює значення нових слів. По закінченні роботи один з учнів записує на дошці вставлені слова, учитель та решта класу стежать за правильністю відповіді. Потім учні разом із учителем читають вірш хором, один-двоє учнів декламують його самостійно перед класом. HOME The sky is home for the birds and the bees, Flying high above the trees. The sea is home for the fish and the whales, Splaying and splashing their tails. The land is home for the deer and the bears, Walking and running here and there. The Earth is home for you and me,
We are one big family.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 79). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. 2) РЗ, впр. 2 (с. 80). Учні по черзі зачитують доповнені речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 80). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель слідкує за правильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності. 2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 128). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель читає нові слова на с. 128 підручника і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають їх рідною мовою. б) Бесіда з учнями. T: You have already known some problems of the environment. Can you name them? Which problems are only important for our region? Which problems are important for our planet? Why do you think so? 2) Reading. Етап читання. а) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2), читають текст мовчки і заповнюють картки.
б) Учні ланцюжком читають текст вправи. Учитель стежить за правильністю вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Впр. 2 (с. 128). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. б) Впр. 3 (с. 129). Учні спочатку самостійно утворюють словосполучення з поданих слів, потім читають їх ланцюжком. Учитель пропонує учням скласти якомога більше речень із цими словосполученнями протягом 3—4 хв. По закінченні роботи троє учнів, що склали найбільше речень, читають їх перед класом. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає той, хто отримає більше балів. в) Впр. 4 (с. 129). Чотири учні читають уривки текстів і визначають відповідні їм малюнки. Учитель та решта класу контролюють правильність виконання завдання. Speaking3. Розвиток умінь мовлення. Впр. 5 (с. 129). Робота в парах.
Учні отримують картки (HO3) і складають діалоги за їх завданням протягом 4—6 хв. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. A. Make up a dialogue. You are a professor of the Ecological Institute. Your partner is a journalist from the local newspaper. Tell your partner about: — the most important problem in your region; — the reasons of this problem; — what the pupils can do to solve this problem. B. Make up a dialogue. You are a journalist from the local newspaper. Your partner is a professor from the Ecological Institute. Ask your partner about: — the most important problem in your region; — what the reasons of this problem are; — what the pupils can do to solve this problem. III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 80), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. Гра «New Words». Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч кожному з них. Учень повертає м'яч і називає слово, яке він запам'ятав протягом уроку. Якщо хтось не може назвати слова, він має розповісти вірш за вибором класу. Учитель контролює правильність виконання завдання. УРОК 88 (5) Підтема: Наша допомога природі. Мета: Повторити і закріпити лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою за темою. Навчати учнів логічно будувати своє повідомлення. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Виховувати раціональне ставлення до речей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), (НО2), (НО3), м'яч. $ Хід УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 84). Учитель декламує вірш, клас хором повторює. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: We'll continue to discuss the problems of the environment and this lesson we'll speak about some ways of giving practical help in the protection of the environment. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. 1) Повторення вірша «Home» (див. урок 87). Клас разом із учителем хором розповідає вірш. Потім двоє-троє учнів декламують його самостійно по черзі. 2) Гра «Find the Differences». Учні отримують картки для роботи в парах, не показуючи їх один одному. Розповідаючи про малюнки на своїй картці та запитуючи про малюнки на картці партнера, необхідно знайти якомога більше відмінностей протягом 5 хв, а потім їх назвати. Перемагає пара, яка знайде найбільше відмінностей. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень. н°1:
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 1 (с. 80).
Учні ланцюжком читають визначення і називають слова, які їм відповідають. Учитель слідкує за правильністю виконання завдання. 2) РЗ, впр. 2 (с. 80). Двоє-троє учнів читають свої міні-твори. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково. Reading2. Подання текстів для читання. Впр. 1 (с. 130). 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Гра «True/False». Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення, а члени команд по черзі погоджуються з ними чи ні. Якщо речення помилкове, учні мають виправити його. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає та команда, яка набере більше балів. T: When you go to the picnic, you should make a big fire and leave it burning in the forest. When you leave your house, don't turn off the light. When you walk in the park you should break the brunches of the trees. When you leave the place of the picnic, you shouldn't leave paper and bottles. Going by car is good for your health. Riding a bike is good for your health. People should kill animals everywhere. People shouldn't cut out the forests. People should take care of animals and plants. б) Ознайомлення з новою лексикою. Учитель читає нові слова на с. 130 підручника і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають рідною мовою. 2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають тексти вправи, учитель стежить за правильною вимовою слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Впр. 2 (с. 130). Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, чи правдиві вони. б) Бесіда з учнями. Учитель читає запитання, учні ланцюжком відповідають на них. T: What natural resources do you know? Why must we save the resources? What is «reusing things»? Why rubbish can be harmful? What rules should everyone keep to when having a picnic? Do you agree that we are a part of nature? Why? 4) Впр. 4 (с. 131). Учні самостійно читають текст і доповнюють його поданими реченнями. Той, хто першим впорався із завданням, читає доповнений текст уголос. Учитель та решта класу перевіряють правильність відповіді. 5) Впр. 5 (с. 131). Учні самостійно читають текст і доповнюють його протягом 3—4 хв. Троє учнів, що першими завершили роботу, по черзі читають доповнені тексти. Учитель перевіряє правильність виконання завдання. Speaking3. Розвиток умінь мовлення. Робота в парах. Учитель поділяє клас на два варіанти. Учні першого варіанта отримують картки (НО2), другого — картки (НО3), і в парах складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. A. Make up a dialogue. You are a journalist and you are interviewing a professor of Ecology. Ask the professor: — what natural resources are important for our life; — how we can save these resources; — what recycling is; — what things can be recycled. B. Make up a dialogue. You are a professor of Ecology. A journalist is interviewing you. Tell the journalist: — what natural resources are important for our life; — what we should do to save the resources; — what recycling is;
— what things can be recycled and why it is very good for nature. A. Make up a dialogue. You are a journalist and you are interviewing a famous traveller. Ask the traveller: — why the rubbish can be dangerous in the forests and woods; — how we can take care about animals and plants;
— what should people do while having a picnic.
B. Make up a dialogue. You are a famous traveller and you are giving an interview. Tell the journalist: — why the rubbish is dangerous in the forests and woods; — how we can take care of animals and plants; — the rules for the picnickers. Writing4. Письмо. Впр. 6 (с. 131). Учні самостійно виконують вправу протягом 3—5 хв. По закінченні роботи двоє- троє учнів читають свої міні-твори. Учитель контролює правильність граматичної структури речень. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 81), 3 (с. 82), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. T: You have learned a lot of new things today. Let's see what rules about the protection of the environment you remember. Гра з м'ячем. Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч кожному з них. Учень повертає м'яч і говорить одне з правил охорони навколишнього середовища. Той, хто не може назвати правила, має розповісти вірш за вибором класу. урок 89 (6) Підтема: Майбутнє в наших руках. Мета: Продовжувати знайомити учнів із лексикою теми. Розширювати знання учнів про навколишній світ. Навчати діалогічного та монологічного мовлення. Розвивати вміння аудіювання. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі. Виховувати дбайливе ставлення до природи. обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H0J, (НО2), для роботи в парах (НО3), аудіозапис тексту для аудіювання та пісні «The Future's in Our Hands». $ хід уроку і. підготовка до СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Повторення вірша «Good Morning» (див. урок 84). Учитель декламує вірш, клас хором повторює. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today you'll know more about the rainforests and about the animals of our planet. At the end of our lesson we'll learn the poem «The Future's in Our Hands». Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Making the Rules». Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди пишуть на окремих смужках паперу слова та словосполучення, необхідні для розмови про охорону навколишнього середовища, згортають їх і складають на столі. Потім учні з кожної команди ланцюжком підходять до столу суперників, беруть по одній смужці і складають речення з написаним на ній словом або словосполученням. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Наприклад: P^: Take care. We must take care about nature.
P : Electricity. We should turn off the electricity when we leave home. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|