МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 1 (с. 81). Учні ланцюжком читають складені до малюнків речення. 2) РЗ, впр. 2 (с. 81). Учні ланцюжком читають упорядковані речення вправи. 3) РЗ, впр. 3 (с. 82). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність виконання завдань, виправляє помилки у випадку їх наявності. Listening 2. Аудіювання. Comprehension 1) Впр. 1a (с. 132). Учитель читає нові слова і пояснює їхнє значення англійською, учні хором повторюють і перекладають їх рідною мовою. 2) Впр. 1b (с. 132). Учні уважно слухають аудіозапис тексту двічі, потім ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Reading3. Подання текстів для читання. 1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями. T: Do you know any other places in the world which we must protect? Do you know such places in Ukraine? What animals are in danger? Where do they live? Why do we have to protect them? 2) Reading. Етап читання. Впр. 2 (с. 132). Учні ланцюжком читають речення вправи. Учитель контролює правильність вимови слів. 3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Робота з картками. а) Учитель просить учнів закрити підручники і роздає картки для самостійної роботи (НОх). Необхідно доповнити речення за 3 хв. По закінченні роботи один з учнів записує вставлені слова на дошці, решта ланцюжком читають речення і перевіряють написання слів. Учитель контролює правильність відповідей.
HO:
б) Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи вони ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання. Make up questions and answer them. 1) picturesque/Ukraine/are/places/Where/in/the? 2) meet/animals/there/you/What/can? 3) the/animals/find/What/Crimea/you/in/can? 4) wildlife/we/of/watch/the/can/Where/Ukraine? 4) Reading. Етап читання. Впр. 3 (с. 133). Троє учнів читають тексти вправи і визначають, про яких тварин йдеться. Решта слідкують і коригують відповіді, якщо необхідно. 5) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Гра «True/False». Клас поділяється на дві групи. Учитель читає речення, члени кожної групи по черзі визначають, чи відповідають вони змісту тексту. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає група, яка отримає більше балів. T: The tiger is from the family of cats. Panda walks on four legs and can't climb the trees. Tigers hunt other animals for food. Dolphins can jump very high. Pandas are in danger because of the water pollution. People hunt tigers because of their beautiful fur. Pandas eat bamboo and other trees. Dolphins live not only in warm waters. Читайте також:
|
|||||||||||
|