Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 4 (с. 133). Робота в парах.
Учні отримують картки (НО3 ), обирають одну тварину з поданих у вправі і складають діалог за завданням картки. По закінченні роботи три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.
A. Make up a dialogue. Ask your partner:
— what his/her favourite animal is;
— where it lives;
— what it eats;
— why it is in danger.
B. Make up a dialogue.
Tell your partner about your favourite animal:
— where it lives;
— what it eats;
— why it is in danger.
Читайте також:
II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми. Будова, функції і розвиток спинного мозку
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: