Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 133).

Speaking
Закінчення завдання

Учні самостійно виконують вправу, потім двоє-троє по черзі читають свої міні-твори перед класом. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.


Sing a Song6. Вивчення пісні. Впр. 6 (с. 133).

Учитель читає вірш, клас хором повторює. Потім двоє-троє учнів читають його са­мостійно перед класом. Після цього діти прослуховують аудіозапис пісні і співають її хором.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 82), 3 (с. 83), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Гра «Guess the Animal».

Один із учнів загадує тварину й описує її, не називаючи. Той, хто відгадав назву тварини, загадує наступну. Наприклад:

P1: This animal is small. It lives in the forests. It eats grass. It changes its colour in winter.

P2: Is it a hare? P: Yes, it is.

УРОК 90 (7)

Підтема: Клуб захисників природи.

Мета: Повторити й систематизувати лексику теми. Ознайомити учнів із новими ЛО.

Навчати учнів логічно і послідовно повідомляти інформацію. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Розвивати культуру мовлення. Виховувати культуру поведінки на природі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2).

$ Хід УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

T: Good morning, pupils. I'm very glad to see you. I hope you are well.

Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too. We are well, thank you.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to read the text «Clean up the Countryside Club» and discuss it. You'll also learn to retell the text as if you were different characters.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Учні хором співають пісню «The Future's in Our Hands» (див. урок 89).

2) Робота з картками.

H0,:
іі.

Учні отримують картки (НОх) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи ланцюжком їх читають. Потім один із учнів загадує тварину, а решта мають відгадати, ставлячи запитання з картки. Той, хто відгадає назву тварини, загадує наступну. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Make up questions. 1) this/like/animal/How/look/does?

2) animal/does/live/this/Where?

3) does/What/eat/animal/this?

4) do/can/this/What/animal?

5) can't/animal/What/this/do?

основна частина уроку


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 82).

Один із учнів записує на дошці слова, які він склав. Решта ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 82).

Клас ланцюжком читає доповнені речення вправи. Потім один із учнів читає заповнену таблицю. Учитель слідкує за правильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності.

3) РЗ, впр. 3 (с. 83).

Один-двоє учнів читають складений за таблицею текст. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 134).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель пише на дошці нові слова: grove, pile, dumper, tragedy, to praise, читає і по­яснює їхнє значення, учні хором повторюють і перекладають слова рідною мовою.

б) Бесіда з учнями.

T: Do you like to go on picnic? How often do you go on picnic? Do you have your fa­vourite place for picnic? How do you behave there? What do you do when you go home? Do you clean the picnic place?

2) Reading. Етап читання.

Check on Homework
Reading

Учні ланцюжком читають по 2—3 речення тексту. Учитель слідкує за правильністю вимови слів.


3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Робота з картками.

но.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і розташовують речення у правильному порядку. Той, хто першим впорався із завданням, читає складе­ний текст. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання.

Put the sentences in the correct order.

] The picnickers cleaned the grove and drove to the city. ] Vicki and her friends met at the grove.

] The next day Vicki saw the picnickers who left all their rubbish on the ground. ] One day Vicki went to a little grove.

] In school the teacher told the children about the protection of the environment.

] The children cleaned the grove from the rubbish.

] Vicki's classmates decided to join the «Clean up the Countryside Club». ] The grove looked terrible.

б) Впр. 2 (с. 135).

Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них.

Speaking3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 3 (с. 135).

Учні ланцюжком складають і читають речення, вживаючи словосполучення, подані у вправі. Учитель стежить за правильністю їхньої граматичної будови.

2) Переказ тексту.

Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення з опорою на запитання впр. 2 (с. 135). Потім двоє-троє учнів по черзі переказують текст повністю самостійно.

3) Впр. 4 (с. 135).

Учитель пропонує учням переказати текст від особи Вікі, учителя, людей з міста, що приїхали на пікнік. Троє-четверо учнів переказують текст. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.

4) Впр. 5 (с. 135).

Учні у групах по 4—5 осіб читають та обговорюють правила, подані у вправі. Необхідно виділити найважливіші з них та додати свої. По закінченні роботи представники груп висловлюють свої думки. Учитель та решта класу контролюють правильність виконання завдання.

Writing4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 6 (с. 135).

Учитель пропонує учням за 3—5 хв скласти і написати план дій «Clean up Our Town Club». По закінченні роботи троє-четверо учнів читають свої плани перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 83), 2 (с. 84), письмово.


Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: We read the text about the children's wish to keep their land clean. What can you do to keep the place near your house and school clean? Is it important to keep our towns and countryside clean? What do you do to protect our environment? Would you like to have a club like Vicki's club? Why?

УРОК 91 (8)

Підтема: Граматичні пазли.

Мета: Повторити і закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Практикувати учнів у вживанні прийменників та сполучників. Тренувати учнів в утворенні питальних речень. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати розвивати культуру мовлення. Сприяти розвиткові мовної здогадки. Виховувати почуття відповідальності за свої дії. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2).

$ Хід УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Учні хором розповідають два-три вітальні вірші за вибором учителя.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to practise grammar and topical vocabulary. We'll do a lot of exercises and have many activities to improve your English.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні отримують набір карток (НОХ) і складають жарт. Той, хто першим впорається із завданням, читає жарт перед класом.

Т: Put the parts of the text in the correct order and read a joke.

Ho

] One salesman met a beautiful girl.

] He wanted to marry her, but he had to sail to another country.

] So he said, «I'll send you a present from every town where our ship stops»

] He left and the girl was waiting for him.

] The young men sent the presents from every town they stopped at.

] All his presents were nice and unusual.

] One day the girl got a beautiful bird of different colours.

] She was happy to have it.

Закінчення завдання

] Soon the young man came home and asked the girl, «How did you like my last

present — the parrot? ] It can speak five languages».

II. Check on Homework

] The girl answered, «Well, the bird was really beautiful. ] But, you know, the chicken is much more tastier».

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  3. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  8. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  12. Будова, функції і розвиток спинного мозку




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток умінь мовлення. | Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.