МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 1 (с. 83). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. 2) РЗ, впр. 2 (с. 84). Учні ланцюжком спочатку читають словосполучення, а потім речення, які вони склали.
Vocabulary 2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с. 136). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх сполучниками. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. 2) Впр. 2 (с. 136). Клас поділяється на дві команди, члени яких ланцюжком виходять до дошки і записують речення, доповнюючи їх. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. 3) Впр. 3 (с. 136). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель стежить за правильністю виконання завдань. 4) Впр. 4 (с. 137). а) Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх прийменниками. б) Клас поділяється на дві команди, члени яких ланцюжком виходять до дошки і записують запитання до речень вправи. До кожного речення необхідно поставити три запитання. Кожний учень записує по одному запитанню. За кожне правильно записане запитання надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність граматичної будови речень. 5) Впр. 6 (с. 137). Учні продовжують працювати в командах, члени яких ланцюжком виходять до дошки і записують речення вправи, вставляючи прийменники. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. 3. Розвиток умінь мовлення.1) Впр. 5 (с. 137).
Учні в парах протягом 3—4 хв доповнюють діалог запитаннями. По закінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. 2) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО2) і в парах складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель стежить за правильністю граматичної структури речень. A. Make up a dialogue. Your friend has just returned from a far-away country. Ask your friend: — what country he/she has been to; — what rare animals he/she has seen; — what rare plants he/she has seen; — what interesting facts your friend has known about the nature. B. Make up a dialogue. You have just returned from the far-away country. Tell your friend: — what country you have been to; — what rare animals and plants you have seen; — what interesting facts about the nature you have known; — what you think about the protection of the nature in this country. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 84), 3 (с. 85), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. 1) Бесіда з учнями в режимі T ^ Class. T: We have done a lot of work today. Do you have any questions to me? What don't you understand? 2) Повторення пісні «The Future's in Our Hands». Учні хором співають пісню. УРОК 92 (9) Підтема: Ми відповідальні за планету. Мета: Повторити і закріпити лексику теми. Навчати учнів планувати своє повідомлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати вміння працювати у колективі та приймати рішення. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3). $ Хід УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting1. Привітання. Один-двоє учнів розповідають свої улюблені вітальні вірші. Клас підхоплює. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: During this lesson we'll do a lot of exercises to practise our English and at the end of the lesson we'll make a project about the protection of the environment. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки (НОх) і самостійно складають речення з поданих частин. Той, хто першим впорався із завданням, читає речення перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. Т: Make up sentences.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|