МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка домашнього завдання.1) РЗ, впр. 1 (с. 84). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. 2) РЗ, впр. 2 (с. 84). Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель слідкує за правильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності. 3) РЗ, впр. 3 (с. 85). Дві-три пари учнів інсценують складений діалог. Учитель контролює правильність вимови слів. Grammar2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.and Vocabulary Practice У 1) Впр. 1 (с. 138). Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх поданими словами. Учитель контролює правильність виконання завдання. 2) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи вони ланцюжком читають запитання та відповідають на них. Make up questions and answer them. 1) described/three/problems/What/texts/are/these/in? 2) from/dangerous/is/drink/Why/it/to/rivers/water/the? 3) harm/forests/What/do/the/man's/to/activities? 4) the/breath/in/Why/is/cities/difficult/it/to? 5) the/should/save/we/rainforests/Why? 3) Впр. 5 (с. 139). Учні ланцюжком читають речення вправи і підбирають до них відповідні підписи. Speaking3. Розвиток умінь мовлення. 1) Впр. 2 (с. 138). Клас поділяється на чотири групи, кожна з яких протягом 5 хв готує невеличку доповідь — відповідь на одне із запитань вправи. По закінченні роботи один представник від кожної групи виступає з розгорнутою доповіддю перед класом. 2) Впр. 3 (с. 138). Учні в парах складають діалог, по закінченні роботи дві-три пари інсценують його перед класом. 3) Впр. 4 (с. 139).
Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги за їх завданням. Час роботи — 3—4 хв. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель слідкує за правильністю вимови слів. A. Make up a dialogue. Ask your partner: — what rare animals of Ukraine he/she knows; — where these animals live; — if your partner knows how these animals look like; — why they are in danger. B. Make up a dialogue. Ask your partner: — what rare birds of Ukraine he/she knows; — where these birds live; — if your partner knows how these birds look like; — why they are in danger. 4) Впр. 6 (с. 139). Учні поділяються на групи по 4—5 осіб і складають план за завданням вправи. По закінченні роботи один учень від кожної групи представляє розроблений план. Учитель разом із класом обирає найкращий. Project Work4. Робота над проектом (с. 139).
Клас поділяється на три групи, які обирають собі вид проекту (плакат, статтю для газети чи журналу, доповідь для конференції) та готують його, спираючись на план, поданий у підручнику. По закінченні роботи члени кожної групи представляють свій проект. Учитель разом із класом обирає найкращий із них. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТиНА УРОКУ Homework1. Домашнє завдання. 1) Підготувати домашнє читання (с. 163). 2) РЗ, впр. 1, 2 (с. 85), письмово. Summarizing2. Підведення підсумків уроку. Вікторина «Do You Know Our Planet?» Клас поділяється на дві команди. Учитель читає запитання, члени команд по черзі відповідають на них. За кожну правильну відповідь надається один бал. Якщо одна команда не може відповісти на запитання, право відповіді переходить до другої. Перемагає та команда, що отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. T: Where are the rainforests situated? What is the highest mountain in the world? What is the largest sea animal? What does panda eat? What is the fastest animal in the world? What waters do the dolphins live in? What can people recycle? УРОК 93 (10) Підтема: Урок домашнього читання. Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новими ЛО. Поглиблювати знання учнів про тваринний світ нашої планети. Тренувати учнів у вживанні прийменників. Удосконалювати техніку читання. Навчати учнів монологічного мовлення. Розвивати вміння планувати повідомлення. Практикувати учнів в аудіюванні. Виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО2), для самостійної роботи (НО3). $ ХІД УРОКУ і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Greeting1. Привітання. Учні хором розповідають 2—3 улюблені вітальні вірші з вивчених раніше. Aim2. Повідомлення теми та мети уроку. T: This lesson we'll read and discuss the text «Animals in Danger». You'll know more about the animals which are disappearing and need our help. Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Complete the Sentence». Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі смужки паперу з реченнями текстом донизу. Члени команд по черзі беруть картки і читають речення вголос, доповнюючи його необхідним прийменником. За кожне правильно доповнене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
Т: Complete the sentences with the prepositions.
іі. основна частина УРОКУ check on1. Перевірка домашнього завдання.Homework 1) РЗ, впр. 1 (с. 85). Двоє-троє учнів читають розподілені за ступенем важливості словосполучення. 2) РЗ, впр. 2 (с. 85). Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель слідкує за правильністю їхньої граматичної будови. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|