Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Повторное чтение текста учащимися и работа над текстом.

Виды работ:орфоэпическое чтение; толковательное чтение, акцентологическое чтение, обучающее чтение с постановкой таких вопросов, которые начинаются словами: «Почему?», «Где?», «Когда?», «Как?»; упражнения по развитию техники чтения; деление текста на части; составление словарика образных слов, антонимов, синонимов, сравнений, крылатых выражений; работа над фразеологией и языковыми средствами; подробный пересказ прочитанного; обзорный пересказ с элементами выборочного чтения; объединение коллективного чтения с индивидуальным; нахождение завершённых по содержание частей текста; и определение главной мысли произведения; композиционный анализ; составление плана; пересказ по плану; подготовка к сжатому пересказу, сжатый пересказ прочитанного; анализ поступков действующих лиц и их мотивов; словесного рисование, работа по иллюстрации (узнавание и пересказ соответствующей части, описания); упражнения на расширение «поля чтения»; интонационное чтение; логическое чтение; работа по расширению активного словарика учащихся и т.д.

Обобщающая беседа по содержанию произведения.

Виды работ:раскрытие идейной направленности текста; раскрытие темы (главной мысли) по опорным вопросам ; беседа с целью подготовки к творческой работе по тексту; беседа по опорным вопросам; работа по иллюстрации учебника; работа над основными структурными элементами книжного аппарата; высказывание оценочных суждений; выяснение причинно- следственных связей; обучение технологии логического чтения; выборочное чтение; работа в группах и т.д.


Читайте також:

  1. IV. Работа над связной речью в период обучения грамоте.
  2. Выразительное чтение сказки.
  3. ЗАВДАННЯ 6. Ознайомтесь з інформацією поданих нижче текстів і підготуйте усне повідомлення про особливості функціонування прийменників у наукових і ділових текстах.
  4. І ДІЛОВИХ ТЕКСТАХ. СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ ( ДІЛОВИЙ СТИЛЬ).
  5. Кліше в текстах документів.
  6. КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА
  7. Курсовая работа
  8. Лабораторная работа
  9. Лабораторная работа 29
  10. Лабораторная работа № 13
  11. Лабораторная работа № 4
  12. Лабораторная работа №6




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чтение и разбор статьи. | Работа над выразительностью чтения произведения.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.