Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи формування місцевих бюджетів

Складання та виконання бюджету України, окремих регіонів грун­тується на таких принципах:

• єдність бюджетної системи України — забезпечується єдиними правовою базою, грошовою системою, бюджетною класифіка­цією, порядком виконання бюджетів та веденням бухгалтерського обліку та звітності;

• збалансованість — повноваження на здійснення витрат бюджету повинні відповідати обсягу надходжень до бюджету на відповід­ний бюджетний період;

• самостійність — Державний бюджет України та місцеві бюджети є самостійними. Самостійність бюджетів забезпечується закріплен­ням за ними відповідних джерел доходів, правом відповідних ор­ганів державної влади, органів місцевого самоврядування на виз­начення напрямів використання коштів відповідно до законо­давства України, правом відповідних рад самостійно і незалежно одне від одного розглядати та затверджувати відповідні бюджети.



Розділ 10 ФІНАНСОВА ОСНОВА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ


Держава коштами державного бюджету не несе відповідальності за бюджетні зобов'язання органів місцевого самоврядування. Ор­гани місцевого самоврядування коштами відповідних бюджетів не несуть відповідальності за бюджетні зобов'язання одне одного, а також за бюджетні зобов'язання держави;

• повнота — до складу бюджетів підлягають включенню всі над­ходження до бюджетів та витрати бюджетів, що здійснюються від­повідно до нормативно-правових актів органів державної влади, органів місцевого самоврядування;

• обгрунтованість — бюджет формується на реалістичних показ­никах економічного і соціального розвитку держави та регіонів та на розрахунках надходжень до бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил;

• ефективність — при складанні та виконанні бюджетів усі учасни­ки бюджетного процесу забезпечують використання мінімальних обсягів бюджетних коштів для досягнення запланованих цілей;

• цільове використання бюджетних коштів — бюджетні кошти ви­користовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призна­ченнями;

• публічність та прозорість — Державний бюджет України та міс­цеві бюджети затверджуються, а рішення щодо звіту про їх ви­конання приймаються відповідно Верховною Радою України та відповідними радами;

• відповідальність учасників бюджетного процесу — кожен учас­ник бюджетного процесу несе відповідальність за свої дії на кож­ній стадії бюджетного процесу.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  5. Алгоритм формування статутного фонду банку
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  8. Аналіз капітальних інвестицій у формування основного стада
  9. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аналіз руху та ефективності формування грошових потоків
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФІНАНСОВА ОСНОВА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛ1 | Доходи місцевого бюджету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.