МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевірка присутніх.13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів: Довільна молитва за наші родини. Б. Методичні зауваження: 1. Дидактична мета: Показати родину Ісуса Христа, як зразок для наших родин, вказуючи на такі риси: любов, спільнота, повага, молитва. 2. Виховна мета: Виховати у дітей бажання показувати свою любов до батьків конкретною допомогою їм.
3. Застосовані методи: Запитання, дискусія, розповідь, опис, спів, читання, Святе Письмо. 4. Катехетичні допоміжники: Зошит, дошка, карта. 5. Джерело: Святе Письмо
6. Використані катехетичні опрацюваня: Zalewski W., Nauka Bo?a, Poznan-Warszawa-Lublin, t. I-II, s.74-77. . 7. Автори: 1 редакція: Домінік Яцкув 2 редакція: Наталія Кушнір 5. ХРЕЩЕННЯ ІСУСА ХРИСТА
А. Хід катехези: 1. Вступна молитва: „Отче наш”, „Радуйся, Маріє”, молитва до Ангела Охоронця. 2. Повторення попередньої катехези: а) зміст запису в зошиті; б) зміст розповіді за допомогою запитань: 1. Що таке родина? - Родина - це спільнота. 2. Хто створив родину?– Родину створив Господь Бог. 3. Які обов’язки родини? – Обов’язком родини є: бути спільнотою, все робити спільно в радості в горі. 4. З кого складалася Свята Родина? - З Найсвятішої Марії Діви, святого Йосипа і з Ісуса. 5. Перечисліть риси Святої Родини? - В Святій Родині завжди панувала любов, спільнота, поділ праці, повага, молитва. в) перевірка домашнього завдання. 3. Життєвий досвід: Кожен, напевно, пам’ятає як відбувалось знайомство учнів з новим вчителем, як директор школи знайомив вас з ним. Цей вчитель протягом певного часу готувався перед тим, як навчати учнів. Той день був для нього початком нової праці. Подібно було і в житті Ісуса Христа, коли св. Йоан Христитель, за посередництвом Святого Духа, представив Його присутнім там людям перед початком Його діяльності. Сьогодні мова буде йти про момент в житті Ісуса, коли Він розпочав свою публічну діяльність.
4. Запис теми: Хрещення Ісуса Христа
5. Розповідь про спасенне послання: а) Ісус відправляється на річку Йордан: Урочисте читання Святого Письма: Мк 1, 4-11 - Куди йшов Ісус? - Чому Він туди йшов? - Кого Ісус там зустрів? - Ким був св. Йоан Христитель? - Що робив Йоан Христитель над рікою Йордан? б) Хрещення Ісуса Христа: Читання Святого Письма: Мт 3, 13-17 - Який діалог відбувся між Ісусом Христом і св. Йоаном Христителем? - Що відчув в серці св. Йоан Христитель? Яка була його постава?- Як св. Йоан Христитель уділив хрещення Ісусу Христу? - Чому Ісус прийняв хрещення? - Чим є хрещення Ісуса Христа для нас? в) Об’явлення Святої Трійці: Читання Святого Письма: Лк 3, 21-22 - Що відбулося після хрещення Ісуса? - Яким способом об’явилася Свята Трійця? Ви дізналися сьогодні про одну подію з життя Ісуса, якою було Його хрещення. 6. Закріплення змісту розповіді за допомогою запитань: 1. Які біблійні джерела говорять нам про хрещення Ісуса? – Про цю подію говорить Євангеліє: від Матея, від Марка і від Луки. 2. Де і в скільки років був охрещений Ісус Христос? – Ісус був охрещений в річці Йордан, в тридцять років. 3. Хто охрестив Ісуса? – Ісуса охрестив св. Йоан Христитель. 4. Ким був св. Йоан Христитель? – Св. Йоан Христитель був пророком. 5. Що робив Йоан Христитель? – Він навчав людей і уділяв їм хрещення в річці Йордан. 6. Яке свідоцтво він дав про Ісуса? – Св. Йоан Христитель сказав: “Ось Агнець Божий, який бере на себе гріхи світу. Я хрещу водою, а Він буде хрестити Святим Духом”. 7. Що відбулося після хрещення Ісуса Христа? – Після Хрещення Ісуса об’явиласяСвята Трійця. 7. Молитва, що виникла з розповіді: а) приготування до молитви; Господь Бог дав нам віру, щоб ми Його постійно пізнавали і прославляли. Визнаймо її зараз усі разом, співаючи „Визнання віри”. б) хід молитви: Спів „Визнання віри” з Святої Меси. 8. Формування поведінки: Ісус, приймаючи на себе гріхи світу, прийняв і наші гріхи і в своєму терпінні бере на Себе наші терпіння і кару за наші гріхи. А оскільки людей на землі дуже багато і всі вони роблять багато гріхів, це завдає Ісусу великі терпіння, та муки. Як ми можемо віддячити Йому за це терпіння? Стараймося свідчити про Нього, про Його науку, постаратися не ображати Ісуса своїми гріхами, навіть тоді коли будуть нас зустрічати різні терпіння і переслідування, свідчити потрібно про Господа завжди. Прикладом для вас нехай буде життя Йоана Христителя. 9. Заклик до євангелізації: Може у твому середовищі є хтось неохрещений. Може зможеш щось зробити, щоб цю людину допровадити до Святого Хрещення. 10. Запис у зошит: Хрещення Ісуса в річці Йордан є початком публічної діяльності Ісуса. Під час Хрещення і Йордані пізнаємо особи Святої Тройці. 11. Домашня праця: Намалювати епізод Хрещення в Йордані і своїми словами описати сцену Господнього Хрещення і Об’явлення Святої Трійці.
Читайте також:
|
||||||||
|