Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка присутніх.

 

13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів:

Пісня: "Слава Господу й честь" (Поломницький пісенник "З Марією в дорозі", с. 155).

 

 

Б. Методичні зауваження:

 

1. Дидактична мета:

Ознайомити дітей зі змістом нагірної проповіді і блаженствами.

 

2. Виховна мета:

Виховувати бажання жити згідно з блаженствами, бути свідками присутності Божого Царства серед нас.

3. Застосовані методи:

Оповідання, спів, розповідь, читання Святого Письма, наочний.

 

4. Джерело:

Святе Письмо

5. Автори:

1 редакція: Владислав Зарічний, Віталій Літвінчук

2 редакція: Валентина Ясінська, Інна Демчук


 

15. ВЕЛИКИЙ ЧУДОТВОРЕЦЬ

 

А. Хід катехези:

 

1. Вступна молитва:

"Отче наш", "Радуйся, Маріє", "Вірую в Бога", молитва до Ангела Охоронця.

2. Повторення попередньої катехези:

а) зміст запису в зошиті;.

б) зміст розповіді за допомогою запитань:

1. Де Ісус проголосив блаженства? – Ісус проголосив блаженства на горі.

2. Як називаємо цю гору? – Цю гору називаємо "Горою Восьми Блаженств".

3. Що означає блаженні? – Блаженні – це щасливі.

4. Скільки є блаженств? – Блаженств є вісім.

5. Кого Ісус називає блаженними? – Ісус називає блаженними вбогих духом, тихих, засмучених, голодних та спраглих справедливості, милосердних, чистих серцем, миротворців, переслідуваних за правду, зневажених за Нього.

в) перевірка домашнього завдання.

 

3. Життєвий досвід:

В одній сім'ї важко захворіла дівчинка (Наталка), такою хворобою, з якої мало хто може одужати. Мама і тато дуже хвилювалися, адже Наталка була в них єдина донька. Вони дуже хотіли, щоб вона одужала. І одного разу лікар повідомив їх, що останній вихід – це операція, але і вона не дає гарантії на одужання, до того ж ця операція небезпечна. В батьків не було часу на роздуми і вони довірилися лікарю, згодились на операцію.

Під час операції батьки не могли найти собі місця і нарешті дочекалися результату операції. Після операції лікар повідомив їх, що він зробив все необхідне, а тепер потрібно покластися лише на Бога.

 

4. Запис теми:

Великий чудотворець

 

5. Розповідь про спасенне послання:

1. Деякі чуда Ісуса.

а) Оздоровлення розслабленого

Так як ми чули в цій розповіді, людина не в силах зробити чудо, вона може робити лише те, що їй під силу. Лише Ісус міг зробити чудо. Зараз ми почуємо, як Ісус оздоровив розслабленого. Читання Святого Письма: Лк 5, 17-26. Бачимо, що для Ісуса не є великою проблемою вилікувати людину з важкої хвороби. Бо Ісус є правдивим Богом, який має владу над усіма хворобами. Ісус, оздоровлюючи людину, показує їй свою любов.

б) Розмноження хліба

Ісус проголошував людям Боже Слово, а коли закінчив навчати, то побачив, що люди були зморені і голодні. Читання Святого Письма Мт 14, 15-21. Тоді Він наказав апостолам, щоб розсадили людей по групах. Ісус так розмножив хліб, що наїлися всі люди, ще й були зібрані рештки хліба. Бачимо яке чудо вчинив Ісус. Він ніколи не залишає людину з її проблемами, труднощами, але завжди приходить на допомогу.

в) Воскресіння дочки Яіра (Читання Святого Письма: Мк 5, 22-43.

Через воскресіння дочки Яіра, Ісус хоче підготувати людей до свого воскресіння, хоче щоб вони повірили, що Він правдивий Месія, якого чекав вибраний народ. А також хоче нам показати ким Він є, хоче щоб ми довірили Йому своє життя і цілковито повірили в Його всемогутність і в те, що Він Правдивий Бог.

(Можна запропонувати по групам інсценізацію трьох фрагментів з Св. Письма а, б, в.)

2. Ісус – лікар душі і тіла.

Ви вже не раз чули, чи можливо самі читали в Святому Письмі, що Бог створив світ, а пізніше створив людину. Багато раз чули від священиків, або під час катехези, що для Бога людина найдорожча за все.

Людина через гріх, який вчинила ще в раю, забруднила свою душу гріхом, а тіло почало відчувати біль, страждання, людина почала хворіти. В неї з'явився егоїзм, захланність, вона здатна досягати свого, навіть причиняючи біль іншій людині. Щоб вилікувати людину, Бог посилає на землю Свого Сина, Ісуса Христа, як Спасителя і Лікаря людей. Ісус лікує людську душу тим, що пробачає людині її гріхи, які вона чинить через свою слабкість. Він також має владу над людським тілом, може вилікувати будь–яку хворобу, але перед цим питає чи людина вірить в Його. Ісус з радістю іде на зустріч людині. Саме тому ми називаємо Ісуса найкращим лікарем душі і тіла.

3. Що таке чудо?

Не раз можемо почути, що людина зробила якесь чудо, особливо це говорили тоді, коли з'явився перший телевізор, злетів в повітря перший літак, для людини це було чудо. Але ніколи людське чудо не може зрівнятися з Божим чудом, бо те, що не можливо для людини, можливо для Бога. Ніколи ми не чули, що людина воскресила людину.

Чудо – це незвичайна подія, яке не може зробити жодне створіння, лише один Господь Бог.

 

6. Закріплення змісту розповіді за допомогою питань:

1. Які ви знаєте чуда? – Оздоровлення хворих, воскресіння мертвих, розмноження хліба…

2. Для чого Ісус чинив чуда? – Ісус чинив чуда для того, щоб показати людям, що Він Син Божий.

3. Чому ми називаємо Ісуса лікарем душі і тіла? – Ми називаємо Ісуса лікарем душі і тіла тому, що лише Він здатний оздоровити людину від гріха чи хвороби.

 

7. Молитва, що виникла з розповіді:

а) приготування до молитви;

Помолимося, дякуючи Ісусові за всі Його чуда і попросимо в Нього, щоб він перемінив нас і всіх людей.

б) хід молитви:

Спонтанічна (довільна) молитва до Ісуса Чудотворця: прославлення, подяки, перепрошення, прохання.

 

8. Формування поведінки:

Бог чинить так багато чудес і обдаровує нас своєю благодаттю для того, щоб ми могли ще більше Йому довіряти і повірити в Його всемогутність і в те, що Він правдивий Бог. Відповіддю на чудо є віра.

 

9. Заклик до євангелізацїї:

Постарайтесь заохочувати інших читати Євангеліє, щоб вони могли увірувати в Ісуса, який може в чудовий спосіб оздоровити і перемінити кожну людину.

 

10. Запис у зошит:

Ісус в чудовий спосіб може перемінити і оздоровити людину. Він лікар душі і тіла.

 

11. Домашнє завдання:

Виписати чуда вчинені Ісусом описані в Євангелії св. Луки.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Аналітична перевірка звітності
  3. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  4. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  5. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  6. Добір людей і перевірка виконання
  7. Документальна перевірка достовірності об'єкта оподаткування
  8. Документальна перевірка єдиного податку
  9. Документальна перевірка правильності нарахування ПДВ
  10. Експериментальна перевірка Максвеллівського розподілу молекул по швидкостям (дослід Штерна)
  11. Етап 9. Перевірка і редагування рукопису
  12. Зборка, перевірка і випробування трансформаторів




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка присутніх. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.