Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка присутніх.

 

13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів:

Пісня: "Лодка Иисуса" (Поломницький пісенник "З Марією в дорозі", с. 195).

 

 

Б. Методичні зауваження:

 

1. Дидактична мета:

Пізнати істину, що тільки Ісус вибирає Собі учнів, а сьогодні виконує це через свою Церкву.

 

2. Виховна мета:

Заохотити до молитви за тих людей, яких Ісус покликав до служби у Своїй Церкві.

 

3. Застосовані методи:

Розповідь, запитання, читання Святого Письма, аудіовізуальний, спів, наочний, праця в групах.

 

4. Катехетичні посібники:

Свічки, образ Дванадцяти Апостолів, фільм "Ісус з Назарету", зошит, картки з текстом Святого Письма, пісенники.

 

5. Джерело:

Святе Письмо

 

7. Автор:

1 редакція: Олів'ян Вранеску

2 редакція: Світлана Гура


 

14. НАГІРНА ПРОПОВІДЬ І ВІСІМ БЛАЖЕНСТВ

 

 

А. Хід катехези:

 

1. Вступна молитва:

"Отче наш…", "Радуйся, Маріє...", молитва до Ангела Охоронця.

 

2. Повторення попередньої катехези:

а) зміст запису в зошиті;.

б) зміст розповіді за допомогою запитань:

1. Що зробив Ісус перед тим, як вибрав своїх Апостолів? – Перед тим, як вибрати своїх Апостолів, Ісус цілу ніч молився до свого Отця.

2. Ким були Апостоли, до того як їх вибрав Ісус? – До того, як їх вибрав Ісус, Апостоли були, простими звичайними людьми.

3. Куди Ісус посилає Апостолів? – Ісус посилає Апостолів насамперед до загублених овець Ізраїля, а пізніше до всіх, на цілий світ.

4. Які завдання отримали Апостоли? – Апостоли отримали завдання навчати людей, а також оздоровляти хворих, воскрешати мертвих і виганяти злих духів.

5. Хто є Апостолами сьогодні? – Сьогодні Апостолами є єпископи і священики.

в) перевірка домашнього завдання.

 

3. Життєвий досвід:

Один журналіст хотів написати замітку в газету на тему "Щастя". Він шукав матеріали, робив інтерв'ю, але на цю тему конкретно йому ніхто нічого не розповів.

І от одного разу, прийшовши додому, він запитав свого сина, якому було 14 років, що той думає про щастя. Син задумався і відповів: "Тату, я завжди знаю, коли є нещастя. Але як розпізнати щастя?". Журналіст замислився. Справді, про нещастя легше написати ніж про щастя.

Тут, на землі, ми не можемо в повноті осягнути щастя. Але це можливо у Небесному Царстві. А як це має бути, ви довідаєтеся з сьогоднішньої катехези. Про це нас вчить Ісус Христос.

 

4. Запис теми:

Нагірна проповідь і вісім блаженств

 

5. Розповідь про спасенне послання:

Ісус вийшов на гору. Біля Нього зібралось багато людей, Там також були Апостоли і учні. А зараз до них і ми приєднаємося, щоб почути науку Ісуса.

Гору цю і до сьогодні називають горою восьми блаженств. Ми з вами зараз послухаємо чому. (Урочисте читання Святого Письма Мт 5, 1-12 )

Як ви думаєте, яке слово найчастіше повторюється? Що таке блаженство і яким словом його можна замінити?

Блаженство – це відповідь на прагнення щастя, яке Бог заложив в серці людини.

а) Хто такі убогі духом?

Багато людей думає, що щастя у грошах, у великому будинку, у гарній машині. Але Ісус каже нам щось інше. Він каже, що убогі духом осягнуть вічне щастя. А щасливими будуть ті, хто відрікся багатства і слави світу. Багатство не можна ставити на перше місце. Треба вміти розсудливо ним розпоряджатися, а втрату його приймати як волю Божу. А як ви думаєте, чи багаті люди знаходять щастя в своєму багатстві?

б) Хто такі тихі?

Тихі - це ті, які зносять терпеливо прикрощі, не шукають помсти. Св. Франциск Салезький сказав, що більше мух зловиться на ложку меду, ніж на бочку оцту.

в) Хто ж ті, що плачуть?

Ті, які не шукають приємності цього світу, щиро покутують за свої гріхи, терпеливо зносять кривди. Оплакують зло цього світу, згіршення, небезпеки, на які наштовхується спасіння людських душ. Ісус каже, що блаженні не ті.

г) Хто ж такі голодні і спраглі справедливості?

Це ті, які кожного дня намагаються бути кращими, кожної хвилини перебувати в любові до Бога і ближніх.

д) Хто ж такі милосердні?

Якщо люди з любові до Бога роблять добро ближньому, допомагають йому матеріально і морально, то вони і є милосердні, бо роблять це не задумуючись над тим, чи отримають якусь нагороду.

е) Хто ж такі блаженні чисті серцем?

Ми чисті серцем, коли наші серця назавжди поєднані з Богом, завжди молимося, допомагаємо іншим, з великим бажанням ходимо на катехезу і на Святу Месу. Маємо тільки чисті думки, бо з чистого серця випливають чисті думки.

є) Хто ж такі блаженні миротворці?

Що ж цим каже Ісус? Якщо ми не зчиняємо бійки між собою, якщо не розповсюджуємо пліток, якщо можемо помирити інших, то ми миротворці.

Ось картинка, де показано як два товариші кидають один в одного камінням. А між ними стоїть хлопчик, який їх розбороняє. Це св. Домінік Савіо. Він показав хрест, на якому розп'ятий Ісус. Побачивши хрест, хлопці засоромились і відійшли. Коли ми б'ємося, чи зневажаємо когось, тоді ми повторно наносимо рани Ісусу, бо Він присутній в кожній людині.

ж) Хто ж такі блаженні переслідувані?

Це ті, що з любові до Ісуса зносять образи, насмішки, переслідування. Одні люди в житті терплять менше, інші більше і все це для Ісуса.

Хто живе цими блаженствами, той любить Бога., допомагає ближньому, той сам щасливий і ділиться цим щастям з іншими людьми

(Запропонувати працю зі Святого Письмом, по групам. Кожна група опрацьовує одне блаженство)

 

6. Закріплення змісту розповіді за допомогою питань:

1. Де Ісус проголосив блаженства? – Ісус проголосив блаженства на горі.

2. Як називаємо цю гору? – Цю гору називаємо "Горою Восьми Блаженств".

3. Що означає блаженні? – Блаженні – це щасливі.

4. Скільки є блаженств? – Блаженств є вісім.

5. Кого Ісус називає блаженними? – Ісус називає блаженними вбогих духом, тихих, засмучених, голодних та спраглих справедливості, милосердних, чистих серцем, миротворців, переслідуваних за правду, зневажених за Нього.

 

7. Молитва, що виникла з розповіді:

а) приготування до молитви;

Ісус дав нам блаженства для нашого добра, подякуймо Йому за це.

б) хід молитви:

Господи, дякуємо Тобі, що нас заохочуєш словом Свого Сина, щоб ми приймали ці блаженства, що кажеш нам жити ними, щоб осягнути вічне щастя. Дай нам віри і допоможи бути блаженними. Амінь.

 

8. Формування поведінки:

Ісус найкраще знає серце людини, тому і каже нам, як можемо дійти до Божого Царства, до вічного щастя. Задумаймось ми, в чому шукаємо щастя, чого нам не вистачає в житті? Чи вміємо бути тихими? Чи вміємо ділитися з потребуючими? Чи можна нас назвати миротворцями?

 

9. Заклик до євангелізацїї:

Запитайте своїх товаришів про те, що вони розуміють під словом щастя. І розкажіть їм про тих, кого Ісус називає щасливими.

 

10. Запис у зошит:

Ісус у нагірній проповіді, дав нам вісім блаженств. Блаженні – це щасливі. Якщо будемо жити цими блаженствами – отримаємо щастя в Небі і навіть тут, на землі.

 

11. Домашнє завдання:

Виписати з євангеліє вісім блаженств і вивчити їх напам'ять.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Аналітична перевірка звітності
  3. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  4. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  5. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  6. Добір людей і перевірка виконання
  7. Документальна перевірка достовірності об'єкта оподаткування
  8. Документальна перевірка єдиного податку
  9. Документальна перевірка правильності нарахування ПДВ
  10. Експериментальна перевірка Максвеллівського розподілу молекул по швидкостям (дослід Штерна)
  11. Етап 9. Перевірка і редагування рукопису
  12. Зборка, перевірка і випробування трансформаторів




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка присутніх. | Перевірка присутніх.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.