Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретична частина: Модуль І. Історико-філософський вступ

Тема 1. Філософія, коло її проблем і роль у суспільстві . . . . . . . . . . . . . . . . 4

Тема 2. Основні історичні типи філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7

Тема 3. Філософська думка України в XI - XXI вв. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

Тема 4. Основні філософські концепції сучасності. . . . . . . . . . . . . . 21

Практична частина. Модуль I.

Контрольна частина: Модуль I. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

Проблемно-пошукова частина: Модуль І. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля І. . . . . . . . . . . . . 32

Теоретична частина: Модуль ІІ. Загальнотеоретична філософія

Тема 5. Філософське розуміння миру: буття, матерія . . . . . . . . . . . . . . . . 32

Тема 6. Філософське розуміння свідомості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

Тема 7. Суспільна свідомість і його структура . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Тема 8. Пізнання і його форми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48

Тема 9. Практика й пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52

Тема 10. Наукове пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56

Тема 11. Діалектика, її закони й категорії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62

Практична частина. Модуль II.

Контрольна частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68

Проблемно-пошукова частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуляIІ. . . . . . . . . . . . 77

Теоретична частина: Модуль ІІІ. Соціальна філософія

Тема 12. Природа як предмет філософського дослідження . . . . . . . . . . . . . 77

Тема 13. Суспільство. Основи філософського аналізу . . . . . . . . . . . . . . . . . . .81

Тема 14. Суспільство як, що розвивається система . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85

Тема 15. Буття людини як проблема філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .89

Тема 16. Особистість і суспільство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .93

Тема 17. Культура й цивілізація . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98

Тема 18. Соціальне прогнозування. Глобальні проблеми

сучасності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103

Практична частина. Модуль III.

Контрольна частина: Модуль III. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106

Проблемно-пошукова частина: Модуль IIІ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля IIІ. . . . . . . . . . 112

Література.Перелік основної й додаткової літератури . . . . . . . . 112

Словникосновних філософських категорій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114

 

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. III. Загальнотеоретична філософія
  3. V міні – модуль
  4. Безпека життєдіяльності. Вступ
  5. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  6. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  7. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  8. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  9. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  10. Вступ 3
  11. ВСТУП 4
  12. Вступ в асиметричну криптографію на ідентифікаторах.




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основних філософських категорій | Дизайн як символ сучасної цивілізації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.