Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теоретична частина: Модуль І. Історико-філософський вступ

Тема 1. Філософія, коло її проблем і роль у суспільстві . . . . . . . . . . . . . . . . 4

Тема 2. Основні історичні типи філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7

Тема 3. Філософська думка України в XI - XXI вв. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

Тема 4. Основні філософські концепції сучасності. . . . . . . . . . . . . . 21

Практична частина. Модуль I.

Контрольна частина: Модуль I. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

Проблемно-пошукова частина: Модуль І. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля І. . . . . . . . . . . . . 32

Теоретична частина: Модуль ІІ. Загальнотеоретична філософія

Тема 5. Філософське розуміння миру: буття, матерія . . . . . . . . . . . . . . . . 32

Тема 6. Філософське розуміння свідомості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

Тема 7. Суспільна свідомість і його структура . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Тема 8. Пізнання і його форми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48

Тема 9. Практика й пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52

Тема 10. Наукове пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56

Тема 11. Діалектика, її закони й категорії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62

Практична частина. Модуль II.

Контрольна частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68

Проблемно-пошукова частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуляIІ. . . . . . . . . . . . 77

Теоретична частина: Модуль ІІІ. Соціальна філософія

Тема 12. Природа як предмет філософського дослідження . . . . . . . . . . . . . 77

Тема 13. Суспільство. Основи філософського аналізу . . . . . . . . . . . . . . . . . . .81

Тема 14. Суспільство як, що розвивається система . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85

Тема 15. Буття людини як проблема філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .89

Тема 16. Особистість і суспільство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .93

Тема 17. Культура й цивілізація . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98

Тема 18. Соціальне прогнозування. Глобальні проблеми

сучасності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103

Практична частина. Модуль III.

Контрольна частина: Модуль III. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106

Проблемно-пошукова частина: Модуль IIІ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111

Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля IIІ. . . . . . . . . . 112

Література.Перелік основної й додаткової літератури . . . . . . . . 112

Словникосновних філософських категорій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114

 

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. III. Загальнотеоретична філософія
  3. V міні – модуль
  4. Безпека життєдіяльності. Вступ
  5. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  6. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  7. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  8. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  9. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  10. Вступ 3
  11. ВСТУП 4
  12. Вступ в асиметричну криптографію на ідентифікаторах.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основних філософських категорій | Дизайн як символ сучасної цивілізації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.