МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Теоретична частина: Модуль І. Історико-філософський вступТема 1. Філософія, коло її проблем і роль у суспільстві . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Тема 2. Основні історичні типи філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Тема 3. Філософська думка України в XI - XXI вв. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 Тема 4. Основні філософські концепції сучасності. . . . . . . . . . . . . . 21 Практична частина. Модуль I. Контрольна частина: Модуль I. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 Проблемно-пошукова частина: Модуль І. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31 Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля І. . . . . . . . . . . . . 32 Теоретична частина: Модуль ІІ. Загальнотеоретична філософія Тема 5. Філософське розуміння миру: буття, матерія . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Тема 6. Філософське розуміння свідомості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 Тема 7. Суспільна свідомість і його структура . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 Тема 8. Пізнання і його форми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48 Тема 9. Практика й пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 Тема 10. Наукове пізнання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56 Тема 11. Діалектика, її закони й категорії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62 Практична частина. Модуль II. Контрольна частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 Проблемно-пошукова частина: Модуль II. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуляIІ. . . . . . . . . . . . 77 Теоретична частина: Модуль ІІІ. Соціальна філософія Тема 12. Природа як предмет філософського дослідження . . . . . . . . . . . . . 77 Тема 13. Суспільство. Основи філософського аналізу . . . . . . . . . . . . . . . . . . .81 Тема 14. Суспільство як, що розвивається система . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85 Тема 15. Буття людини як проблема філософії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .89 Тема 16. Особистість і суспільство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .93 Тема 17. Культура й цивілізація . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 Тема 18. Соціальне прогнозування. Глобальні проблеми сучасності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 Практична частина. Модуль III. Контрольна частина: Модуль III. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106 Проблемно-пошукова частина: Модуль IIІ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 Доказова-пошукова частина: Відповіді на тести модуля IIІ. . . . . . . . . . 112 Література.Перелік основної й додаткової літератури . . . . . . . . 112 Словникосновних філософських категорій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
Читайте також:
|
||||||||
|