Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічне настроювання на роботу

На початку заняття слід відрекомендувати членів журі конкурсу, ознайомити студентів з головними його етапами, системою оцінювання їх роботи. До складу журі можуть входити представники паралельних навчальних груп, студенти старших курсів, а також досвідчені вчителі.

На етапі психологічного настроювання на роботу слід передусім провести актуалізацію опорних знань студентів з блоку тем "Майстерність керування собою в педагогічній взаємодії". Актуалізація опорних знань може бути здійснена за допомогою різних форм організації навчальної взаємодії (індивідуальної роботи з дидактичними картками; роботи в мікрогрупах для підготовки відповідей на заздалегідь розроблені питання іншої мікрогрупи, термінологічного диктанту тощо).

Журі оцінює повноту та чіткість відповідей студентів, уміння переконливо захищати свою точку зору.

2 Виконання вправ на розминку

артикуляційного апарату, дихання й голосу5

регуляцію психічного самопочуття

На цьому етапі заняття кожному членові навчальної групи пропонують організувати виконання однієї з вправ для розминки артикуляційного апарату, дихання й голосу, регуляції психічного самопочуття з метою психологічної підготовки до наступної мовленнєвої діяльності,

Журі оцінює володіння змістом, оперативність встановлення контакту з групою під час виконання вправ, уміння мотивувати дії студентів, контролювати їхню роботу, завершувати педагогічну дію і розуміти причини можливих помилок у виконанні вправ.

З» Здійснення педагогічної розповіді

як фрагмента педагогічної

діяльності

Студентам пропонують виступити із заздалегідь підготовленим фрагментом педагогічної розповіді в навчальній аудиторії. Предметом аналізу журі на цьому етапі заняття є: елементи режисури розповіді, використання засобів образної та емоційної виразності, вміння керувати своїм психічним станом у процесі розповіді, встановлювати контакт з аудиторією.

На підставі одержаних оцінок організовують наступний етап заняття.

4. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі

Головна мета аналізу результатів роботи студентів — створення мотивації до оволодіння професією, вияв бар'єрів, які гальмують фахове зростання, формування культури педагогічного аналізу майбутнього вчителя. Важливо, щоб кожен студент дав оцінку результатам своєї роботи. Предметом аналізу мають стати як особистісні якості, тип спрямованості, професійні установки та цінності студентів, так і рівень оволодіння технологічними аспектами організації педагогічної взаємодії, сформова-ність умінь встановлювати контакт у процесі розповіді, виділяти етапи розповіді та їх завдання.

Серед умінь встановлення контакту в процесі розповіді особливу увагу слід звернути на такі:

— розуміння реакції аудиторії;

— уміння звертатися до аудиторії, привертати її увагу;

— уміння викликати інтерес до теми;

— доцільне використання невербальних засобів;

— переведення ситуації, що виникає спонтанно, у потрібне річище взаємодії;

— вміння ставити емоційну крапку в кінці розповіді. Результати самооцінки зіставляються з оцінкою членів навчальної групи, викладача, а також журі конкурсу.

Підсумки аналізу мають стимулювати студентів до активної роботи над собою для оволодіння педагогічною майстерністю.

Розділ ?„ МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Вболівальники як соціально-психологічне явище.
  3. Види переведення на іншу роботу
  4. Виконати самостійну роботу.
  5. Випробування і запускання в роботу котельних агрегатів
  6. Включення в роботу.
  7. ВПЛИВ ГАЗУ НА РОБОТУ НАСОСНОЇ УСТАНОВКИ
  8. Графіки виходу на роботу, їх характеристика
  9. За роботу понад встано­влений службовий час за дні відпочинку та святкові дні грошове забезпечення військовослужбовцям додатково не виплачується!
  10. ЗАВДАННЯ НА КУРСОВУ РОБОТУ
  11. Завдання на самостійну роботу
  12. Загальний порядок прийняття на роботу




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання вправ на розвиток умінь | ПОНЯТТЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.