МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5. Образотворче мистецтво.Змістовий модуль ІІІ. Художня культура ХVIІ – ХVIІІ ст. Список використаної і рекомендованої літератури Контрольні питання до теми 1. Чим зумовлена необхідність державного регулювання економіки? 2. Назвіть цілі та функції державного регулювання економіки. 3. Як ви розумієте поняття суб’єкти та об’єкти державного регулювання економіки? 4. Розкрийте сутність основних видів економічної політики. 5. Які є основні моделі соціальної політики держави? 6. Назвіть основні інструмети соціальної політики держави . 7. Які галузі входять до структури соціального комплексу? 8. Які характерні риси властиві управлінню в адміністративно- політичній сфері і які халузіця сфера охоплює? 1. Авер'янов В.Б. „Державне управління в Україні” (Навчальний посібник), – К.: 1999 2. Адміністративне право України Академічний курс Підручник у 2т.- Т 2 Особлива частина / Ред колегія В Б Авер'янов (голова) та ін - К Юрид думка, 2005 - С 282-301 3. Адміністративне право України Підручник / За заг ред С В Ківалова - Одеса Юридична література, 2003 - С 657-731 4. Адміністративне право України Підручник / Ю П Битяк, В М Га-ращук, О В Дьяченко та інш , за ред Ю П Битяка - К Юрінком Інтер, 2005-С. 436-451 5. Дідківська Л.І. , Головко Л.С. Державне регулювання економіки:К.: «Знання-Прес», 2000.- 209 с. 6. Михасюк І., Мельник А., Крупка М., Залога 3. Державне регулювання економіки. — Львів: Укр. технології, 1999. 7. Стеценко С. Г. / Адміністративне право України Навчальний посібник-К Атіка, 2007 - 624 8. Стеченко Д.М. Державне регулювання економіки.- Навч. посіб. 2003.- 262 с. 9. Чистов С.М. , Никифоров А.Є. , Куценко Т.Ф. та ін. Державне регулювання економіки.- К.: КНЕУ, 2000. 10. Швайка Л.А. Державне регулювання економіки. Навч. посібник. К.: Знання 2006.
* Номер кафедри відповідно переліку кафедр, наведеному в інформаційному віснику ректорату ХДАУ №15 ** Номер дисципліни відповідно тематичного плану під яким вони будуть включені до тимчасового каталогу *** Номер теми лекції
ХУІІ-ХУШ ст. - доба розквіту та піднесення української національної культури. Саме на цьому етапі Україна здійснила потужний якісний прорив у всіх напрямах художньої творчості, небачений від часів Київської Русі. Культурний поступ був тісно пов'язаний з посиленням національно-визвольної боротьби українського народу за свою державність, необхідністю обстоювання власних традицій, посиленням ролі козацтва в житті суспільства. На початку XVII ст. провідним культурним центром України знову стає Київ. Величезну роль у цьому відіграв видатний релігійний і культурний діяч митрополит Петро Могила. Це був час становлення та утвердження стилю українського бароко, який, поширився на всі види мистецтва: архітектуру, скульптуру, живопис, графіку, а також музику. В Україну стиль бароко прийшов із Заходу, де він з'явився на сто років раніше. Для українського бароко характерні ті самі зовнішні ознаки, що й для західноєвропейського: динамічність форм, нерівність та розірваність ліній, тяжіння до вияву внутрішнього руху та драматизму, широке застосування декоративних оздоблень, символічних та алегоричних образів. Проте водночас воно має власні духовні витоки. Вирішальний вплив на його формування мали народне мистецтво, народні естетичні смаки та ідеали. Прагнення українського народу до самоутвердження попри вкрай скрутні історичні обставини наповнило твори мистецтва життєрадісним, піднесеним настроєм. Цей настрій крізь віки зазвучав у відновлених святинях - Успенському соборі Києво-Печерської лаври та Михайлівському Золотоверхому соборі. Читайте також:
|
||||||||
|