Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і завдання предмету образотворче мистецтво в початковій школі

Викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі переслідує перш за все загальноосвітню мету. Основне завдання – розширення кругозору людини, виховання всебічно освіченого члена суспільства.

Не слід розглядати образотворче мистецтво в школі як спеціальний а не загальноосвітній предмет. Шкільний курс «ОМ» не має мети зробити всіх професійними художниками.

Уроки малювання повинні сформувати у дітей здібність нестандартно трактувати (відтворювати) ту чи іншу тему, розвивати творче сприйняття і самостійність мислення, навчити дитину творчо підходити до рішення будь-яких проблем. Іншими словами предмет «образотворчого мистецтва» формує індивідуальність дитини.

Головним завданням вивчення образотворчого мистецтва є:

Формування:

- особистісно-позитивного, художньо-естетичного ставлення до дійсності, здатності до неутилітарного, художнього пізнання світу та його образної оцінки, потреби у спогляданні та милуванні з метою отримання естетичної насолоді від творів мистецтва та явищ навколишнього світу;

- потреб до самореалізації через продуктивну художню творчість, художньо-естетичне наповнення навколишнього середовища у відповідності до вікових можливостей;

- елементарних н.оглядних орієнтацій та оцінних суджень, основ національної та громадянської свідомості;

- морально-естетичних та вольових якостей (працелюбності, художньо-естетичних смаків та інтересів, ініціативності, активності, самостійності, толерантності тощо);

Розвиток:

- почуттєво-емоційної сфери, здатності емоційно відгукуватися на різноманітні вияви естетичного у навколишньому світі та мистецтві;

- універсальних художньо-творчих якостей особистості (уяви, оригінального, нестереотипного, образного мислення, спостережливості, здорової пам’яті та ін..;

- сенсорних здібностей (відчуття кольору, форми, ритму, фактури та ін.);

Забезпечення засвоєння учнями елементарних знань про:

образотворче мистецтво як засіб комунікації та специфічну, художньо-образну форму пізнання й відображення навколишнього світу, історію його розвитку, роль у житті людей;

основи художньо-образної мови різних видів образотворчого мистецтва і виражальні можливості художніх технік;

Сприяння формуванню в учнів елементарних умінь та навичок:

- аналізувати та інтерпретувати відповідно до вікових можливостей твори різних видів вітчизняного та зарубіжного образотворчого мистецтва;

- висловлювати особистісне ставлення до виявів естетичного в житті та мистецтві, використовуючи термінологію, зумовлену змістом програми;

- самостійної художньо-творчої роботи з пам’яті, за уявою, на підставі вражень від побаченого, почутого та н..;

- виражати власні почуття, емоції та думки мовою художнього образу, використовуючи на рівні, відповідному віку, засоби художньої виразності, художні техніки та матеріали.

Уроки образотворчого мистецтва учать дітей спостерігати за навколишньою дійсністю, розвивати уміння бачити життя очима художника.

Отже, мета художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду.

1. Назвіть головні завдання вивчення образотворчого мистецтва?

2. Що формує предмет Образотворче мистецтво?

3. Що розвиває предмет Образотворче мистецтво?

4. Які елементарні знання засвоюють учні вивчаючі предмет Образотворче мистецтво?

5. Які елементарні уміння та навички формує в учнів предмет Образотворче мистецтво?


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  10. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  11. Архітектура та мистецтво
  12. Архітектура та образотворче мистецтво




Переглядів: 22712

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні запитання | Специфіка використання наочного принципу навчання на уроках образотворчого мистецтва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.