МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10 Політичні партії та партійні системи . . . . . . . . . . . . . .10.1Причини виникнення й ознаки політичної партії . . . . . . . . . . . 10.2 Цілі й функції політичних партій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.3 Типи політичних партій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.4 Сутність і різновиди партійних систем . . . . . . . . . . . . . . . . 10.5. Зародження й розвиток багатопартійної системи в Україні . . . .
Тема 11 Громадські об'єднання і рухи . . . . . . . . . . . . . . . . 11.1Поняття, структура та функції громадських об'єднань і рухів . . 11.2 Типологія громадських об'єднань . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тема 12 Політична культура . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
12.1 Поняття політичної культури і її структурні елементи . . . . . . . 12.2 Типологія політичної культури . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12.3 Формування політичної культури . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12.4. Політична культура сучасної України . . . . . . . . . . . . . . . . Терміни і поняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Контрольні тести до модуля №2 Політичні режими та політична система суспільства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Модуль № 3 Особистість, політика, суспільство. Тема 13 Особистість і політика . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13.1 Людина як суб'єкт і об'єкт політики . . . . . . . . . . . . . . . . . 13.2 Політична участь . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13.3 Політична соціалізація . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тема 14 Громадянське суспільство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
14.1 Історичні уявлення про громадянське суспільство . . . . . . . . . 14.2 Поняття й сутність громадянського суспільства . . . . . . . . . . 14.3 Структура й функції громадянського суспільства . . . . . . . . . 14.4 Особливості формування громадянського суспільства в Україні .
Тема 15 Політичне лідерство . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.1 Природа й сутність лідерства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.2 Типологія політичного лідерства . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.3 Функції політичних лідерів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.4 Сучасні тенденції в розвитку політичного лідерства. . . . . . . . Тема 16 Політичні еліти . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
16.1 Походження політичної еліти і її роль у суспільстві . . . . . . . . 16.2 Політична еліта: структура й системи відбору . . . . . . . . . . . 16.3 Сучасні теорії еліт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16.4 Політична еліта України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Тема 17 Політика і етнонаціональні відносини . . . . . . . . . . . . . 17.1 Сутність етносу та нації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17.2 Роль і місце етнонаціональних відносин у політичному житті . . 17.3 Поняття та зміст етнонаціональної політики . . . . . . . . . . . . 17.4 Особливості етнонаціональних відносин та етнонаціональної політики в сучасній Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тема18 Світовий політичний процес . . . . . . . . . . . . . . . . .
18.1 Зовнішня політика держави: функції, цілі, засоби . . . . . . . . . . 18.2 Міжнародні відносини: поняття, суб'єкти, форми й принципи . . . 18.3 Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин . . . . . . . . . 18.4 Україна в сучасному геополітичному просторі. . . . . . . . . . . . Терміни і поняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Контрольні тести до модуля №3 Особистість, політика, суспільство . . Рекомендовані варіанти контрольних робіт з політології для студентів заочної форми навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Список використаної та рекомендованої літератури . . . . . . . . . . . . Вступ Глибокі перетворення, здійснювані в останні роки в українському суспільстві, ставлять нові завдання й перед вищою школою. У нових умовах кардинально міняється зміст підготовки кваліфікованих фахівців. Безперечно, першорядне значення, як і колись має професійна складова знань випускника вузу. Однак потрібно враховувати й те, що характерною рисою становлення демократії в Україні стали глибокі зміни в політичному житті країни. Сучасне громадянське життя все більше характеризується тенденціями політизації, цей процес йде нерівномірно і часто суперечливо, що вимагає посиленої уваги до нього. Політологія як наука про політику саме і вивчає ту галузь життєдіяльності людей, що пов'язана з владними стосунками, державним устроєм суспільства, політичними інститутами, принципами, нормами та взаємовідносинами між собою, суспільством і державою. Завдання навчального курсу політології полягає в тому, щоб дати студентові теоретичні основи політичної науки, розкрити зміст основних категорій і понять, навчити його правильно орієнтуватися в політичній практиці, підготувати до активної участі в політичному житті. Дуже важливо, щоб кожен, хто вивчив курс політології, умів зв'язувати отримані знання з життям, політичною практикою, підвищив політичну культуру. Відзначені моменти враховувалися при підготовці навчального посібника. Розкриваючи теми, автор виходив з тієї методичної вимоги, що в навчальному посібнику повинне викладатися тільки те, що є безперечним, доведеним, загальновизнаним, устояним. Все інше – це предмет наукових дискусій, теоретичних досліджень. Якоюсь мірою спірні, недостатньо з'ясовані питання можна й потрібно зачіпати в лекціях, обговорювати на семінарських заняттях. Що стосується семінарських занять, то при підготовці до них варто користуватися крім навчального посібника, додатковою літературою, зазначеною до кожної теми. Посібник створено відповідно до вимог сучасної програми нормативної дисципліни "Політологія", рекомендованої для впровадження в практику викладання цієї дисципліни у вищих закладах освіти, з впровадженням кредитно-модульних нормативів згідно з переходом ВНЗ на європейську (болонську) систему навчання. При підготовці навчального посібника широко використано політологічні традиції вітчизняної й західної політології та новітні напрацювання українських і зарубіжних учених-політологів. При цьому автор спиралася на принцип комплексного вивчення студентами суспільних наук, що передбачає оволодіння ними поряд з політологією низки історичних, філософських, економічних та соціальних дисциплін. Для полегшення користування навчальним посібником, у текстах жирним шрифтом і курсивом виділені визначення понять, ключові моменти, найважливіші характеристики політичних явищ і процесів, імена видатних мислителів. Цей посібник відрізняється від багатьох виданих раніше навчальних посібників наявністю в кожній темі малюнків, таблиць, що робить виклад теоретичного матеріалу більше доступним і зрозумілим. Для активізації пізнавального інтересу й самоконтролю до кожної теми курсу сформульовані питання й дані завдання. Викладення матеріалу по кожному модулю завершується коротким словником основних політологічних термінів і понять, використаних при розкритті тем і контрольними тестами. Наприкінці посібника запропоновані варіанти контрольних робіт для студентів заочної форми навчання. Всього 10 варіантів, кожний з них включає 4 питання і короткі методичні вказівки до їх висвітлення. Завершується робота списком використаної і рекомендованої літератури для поглибленого вивчення політології. Читайте також:
|
||||||||
|