Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль № 1 Політологія як система знань про політику.

Тема 1 Сутність і роль політики та політології у житті суспільства .

1.1 Політика як суспільне явище . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

1.2 Становлення політології як науки і навчальної дисципліни. Її предмет і взаємозв'язок з іншими науками . . . . . . . . . . . . . . . .

1.3 Категорії і функції політології. Прикладна політологія . . . . . . .

1.4 Методи політологічного дослідження . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 2 Історія світової політичної думки

2.1 Політична думка Стародавнього Сходу . . . . . . . . . . . . . . . .

2.2 Політичні вчення античності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2.3 Основні риси політичної думки епохи Середньовіччя . . . . . . . .

2.4 Політична думка епохи Відродження . . . . . . . . . . . . . . . . .

2.5 Політичні ідеї Нового часу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2.6 Політичні теорії Х1Х – початку ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . .

2.7 Розвиток зарубіжної політології у ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 3 Історія української політичної думки . . . . . . . . . . . . . .

 

3.1Джерела політичних ідей в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

З.2 Розвиток ідей державності в козацько-гетьманський період . . . .

3.3Основні напрямки розвитку суспільно-політичної думки в Україні в ХVIII -XIX ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3.4 Соціально-політична думка про національне відродження й

державність України початку XX ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3.5 Зародження і утвердження сучасної політичної думки

й політичної науки в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 4. Політична ідеологія. Сучасні ідейно-політичні течії . . . . .

4.1 Поняття, структура й функції політичної ідеології . . . . . . . . . .

4.2 Лібералізм і неолібералізм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4.3 Консерватизм і неоконсерватизм . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4.4 Соціалізм і сучасна соціал-демократія . . . . . . . . . . . . . . . .

4.5 Націоналізм і його форми

4.6 Фашизм та неофашизм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 5 Політична влада . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

5.1 Сутність влади: основні теоретичні підходи . . . . . . . . . . . . .

5.2 Структура політичної влади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

5.3 Види влади. Специфіка політичної влади . . . . . . . . . . . . . . .

5.4 Проблеми легітимності влади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 6 Вибори в органи політичної влади . . . . . . . . . . . . . . .

6.1 Соціальні функції й види виборів . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6.2 Принципи виборів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6.3 Типи виборчих систем . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6.4 Виборча система України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Терміни і поняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Контрольні тести до модуля № 1 Політологія як система знань про політику. .

 

Модуль № 2 Політичні режими та політична система суспільства

Тема 7 Політичні режими . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

7.1. Політичний режим: поняття й ознаки . . . . . . . . . . . . . . . . .

7.2. Демократичний режим . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

7.3. Тоталітарний режим . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

7.4. Авторитарний режим . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

7.5. Політичний режим сучасної України . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 8 Політична система . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

8.1 Поняття політичної системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

8.2 Структура й функції політичних систем . . . . . . . . . . . . . . . .

8.3 Типологія політичних систем . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

8.4 Політична система України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Тема 9 Держава як базовий інститут політичної системи . . . . . .

 

9.1 Особливості держави як політичної організації . . . . . . . . . . . .

9.2. Форми державного правління . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

9.3. Форми державного устрою . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

9.4 Правова держава: сутність і основні принципи . . . . . . . . . .

9. 5 Економічна та соціальна політика держави . . . . . . . . . . . . . . .

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | Тема 10 Політичні партії та партійні системи . . . . . . . . . . . . . .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.